Izmantošu tavus vārdus, attiecinot uz visu tavu postu - "Šito tu pats piedomāji savā meļa un tirgus tantes stilā."
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Izmantošu tavus vārdus, attiecinot uz visu tavu postu - "Šito tu pats piedomāji savā meļa un tirgus tantes stilā."
Ja paātrinājums vienāds gan no nulles gan labi virs simta, tad apakšās tas ir mākslīgi vai dabīgi apgriezts. Un ja pie tā var pierast, tad tikai tāpēc ka elektrokaste ir ātras mašīnas izstrādājums pa gumijas sievietes tēmu, un tāpēc pietrūkst sajūtu buķete ko dod ātra mašīna. Trīs nedēļas atpakaļ bik pabraukājos apkārt pa dižo pilsētu un tās apkārtni ar B3 A90q kurš ar īpašnieku pie stūres to tavu tesloni spētu noskriet - trešajā robā aizgriežot no 70 līdz apgriezienu ierobežotājam 4 sekundes vēlāk pie 150, tā stiepiena beigās sirds pa muti kāpa ārā, un no blakus sēdošā īpašnieka vairākkārtīgiem aicinājumiem iemest ceturtajā atteicos...
Tavs otrais arguments ir diezgan komisks. Nu, viņi tēmē uz saeimu, un? Piekariņš un papļūts arī tēmē, ko nu? Nezinu par citiem, man personīgi kaut kā pie dirsas kāpēc kāds darbonis izplata kaut kādu informāciju, galvenais ir tas ka izplata - un to tālāk var izvērtēt un pārbaudīt. Bet kā redzams tev ir dubultstandarti - ja šitentie te piesauktie darboņi izplata kaut kādu informāciju, tas ir savtīgos nolūkos, bet ja propagandas mēdītāji kaut ko izplata - tas noteikti nav pie siles sēdošo interesēs, nu vai vismaz ne pret tām...
Un ja tev viņi krīt uz nerviem, tad tikai tāpēc ka tu pats meklē viņus lai tev varētu pakrist uz nerviem. Propagandas mēdītājos un pietuvinātajos no viņiem bez gobzema kaut kas parādās tikai kā rečekas apriešanas materiāls.
Nesmīdini. 200 kilometri vienā stundā - tas tev liekas adekvāti? Un nevajag šitās atrunas ka, lūk, pēc 200 km nobraukšanas vajagot nezkādu atpūtu. Bēdīgi slavenais mendziņš ir labs piemērs ar saviem paradumiem - kurpju kasti nomainījis uz Lapu, un pamatdarbavietu uz kaut kādu igauņu lādēšanas tīkla kantori, dēļ kā viņam sanāk regulāri braukāt uz Tallinu. Ar normālu mašīnu viņš uzpildītos Rīgā, un pēc brauciena atkal uzpildītos Rīgā. Bet tā kā viņš brauc ar ķīmisko atkritumu, tad tā nesanāk - tā vietā pusceļā jāpiestumj kuņģis jo ķīmiskais atkritums jālādē. Nudien paradumu maiņa...
Un kā to uzskatāmi demonstrē tu, dibenlaižām sākas tas pats ![]()

Pagājušonedēļ tandēms iegāja nākamajā fāzē - no "eksperimentāls" uz "pagaidu". Iemetināju stiprinājumus vēl diviem pudeļu turētājiem un vienam trošu turētājam, un divus trošu stiprinājumus, noamputēju aizmugures danga bremzes lietas, kaut kā diezgan pavirši ar uretopu nokrāsoju. Uretopa mehāniskais jēlums diemžēl nāca ar negaidītu blakusefektu - samainīju ceturtdien pagaidu priekšas ripulim asi no parastās uz Quick Release, piektdien mainīju atpakaļ - jo divatā braucot pa veļasdēlī izdangāto Papes ceļu, nācās vairākas reizes stāties un iecentrēt priekšas riteni - ripulim neliels astoņnieks [varbūt jāsaka - virsdeķim, jo ripulis tika izspieķots], riepas 2,4" kas knapi ierakstās gan rāmī gan dakšā, šķībam ritenim vietas daudz nepaliek. Ar aizmugurējo riteni līdzīgs stāsts, tik ne tik izteikts, jo tur kontruzgriežņiem vismaz ir kaut kādi negludumi, bet nu ja divatā 38x32 kombinācijā no visa spēka uzmin lai kaut kur uzbrauktu, tad riteni šķībi aizraut var; apsveru domu par parastās ass uzlikšanu arī tam. Ar pudeļu turētājiem tikmēr parastais stāsts par sievietēm - bija pateikts lai Gandrā nopērk SKS TOPCAGE - atveda SKS VELOCAGE... Vēl ričuks tika aprīkots ar kāju, bet tā vēl jāuzlabo. Un vēl ričuks tika aprīkots ar otru spidometru uz aizmugures ragiem - veselais saprāts teica ka diviem spidometriem jāspēj iztikt ar vienu devēju, tas arī dabā apstiprinājās. Pa nedēļas nogali sanāca nobraukt kādus 160 km, lielākoties kaut kur ap Papi, un sestdien aizminoties līdz Palangai. Sabiedrības reakcija uz tandēmu ir labāka nekā uz pitonu, laikam tāpēc ka cilvēki skatoties uz pitonu nesaprot kas tas tāds un kā ar tādu brauc, kamēr skatoties uz tandēmu visu saprot...
Tandēms brēc pēc klaņiem - kaut kur jāsameklē lietoti klaņi ar maināmiem zobratiem, vieni uz 165 otri uz 175 mm - jaunus pirkt visdrīzāk nav vērts, jo man tāpat tur plānojas specifiska zobratu kombinācija abiem - jauniem zobratiem - un sāku štukot ka būs jāsakombinē īpaša zobratu kombinācija astoņu robu kasetē - 32-11 kasete ir daudz par garu priekš velosipēda ar sūdīgu aerodinamiku, kur sesto robu var reāli dabūt tikai labos apstākļos. Un vairāk par vienu zobratu aizmugurei arī nespīd - mazais zobrats bezjēdzīgs jo lielā riepa nepieļautu mazā zobrata pielietošanu uz lielākajiem kasetes zobratiem, priekšējā ķēde paliks labajā pusē un to uz labo pusi no trijnieka likt netaisos, tā ka lielais zobrats arī atkrīt. Un vēl vajag ģeneratorrumbu, rudens nāk, tikai tādu kas spēj turēt vismaz 100 kilo slodzi... ![]()
Bremzējot šādi spēki nerodas? Dīvaini gan - ir redzēti kadri no krievu videoreģistratoriem kur kāds ar kalnieti, ieraugot ka ceļu priekšā aizšķērsojusi mašīna, izmisīgi bremzē tā ka pakaļas ritenis paceļas no zemes. Mašīnai bremzējot pakaļu rauj gaisā bet karbonadņikam nerauj... ![]()
Slinkais rakstīja: tieši ar mazvērtības sirgstošie izmisīgi mēģina piesaistīt sev apkārtējao uzmanību. psihologijas pirmais kurs ![]()
Šajā gadījumā tie būs tie kam traucē garāmbraucēju mūzika bet sagādā baudu garāmbraucošo mašīnu motoru spriguļu klaudzoņa. Jeb tie būtu vienkārši liekuļi?
Ņepričom? Parastajā braukšanas pozā tu bremzējot pakaļas riteni no ceļa pacelt vari?
Neesi sajaucis vietvārdus? Gāzes terminālis ir Klaipēdā, Būtiņciemā atrodas naftas terminālis.
www.based-politics.com/2022/08/01/rand-paul-leads-first-gain-of-function-investigation-in-congress/
Vēl jau var pirkt eksemplāru ar 150 zs dīzeli un mešalku un tam pacelt jaudu ![]()
Par kādām tehnoloģijām te ir runa?
Es jau arī negribu neko pārtaisīt, tikai uzbūvēt vēl vienu rāmi ![]()
Ā, un vēl - neaizmirsti ka es stabili sēžu uz zema un gara velosipēda kurš aprīkots ar divām disku bremzēm - atšķirībā, piemēram, no sliņķa, kuram ārkārtas situācijā metot pa nažiem jādomā cik stipri drīkst ar priekšu bremzēt, es tādās situācijās bez domāšanas cērtu līdz galam jo no ričuka nolidot es nevaru un uz asfalta priekšas riteni sabloķēt arī ne. Vakar vakarā gadījās par šito aizdomāties, sēžot astē vīram pusmūža gados uz bik ātrāka elektriskā skrejriteņa, kurš brauca apmēram manā ātrumā, bet gājēju bariņa gadījumā raustījās daudz vairāk par mani...
Vakar braucot atpakaļ no Palangas gadījās pāris kilometrus pasēdēt astē kalsnam čalim ar muskuļainām kājām uz šosejnieka. Secinājums - 5-7 km/h ātrāks par mani.
Šodien aizdomājos ka varētu drīzumā uzbūvēt pitonam "sporta" rāmi
Tā kā ričuks man ir sanācis modulārs, dažādas svarīgas īpašības tam var izmainīt nomainot tikai daļu no velosipēda. Šajā gadījumā vajadzētu tikai uzbūvēt citu, viegli nomaināmu, rāmi - un rāmis šim velosipēdam ir tikai 40x40 kvadrātcaurules gabals, zem metra garumā, Jaunā rāmja dizaina mērķis būtu lielāks stūres leņķis [grūtāk pagriežams bet stabilāks velosipēds], zemāk novietots ķeblis [dažus centimetrus uz leju varētu iegūt] un slīpāks ķeblis [esošo ķebli vairāk atgāžot uz aizmuguri]. Mīnusi, neskaitot grūtāku pagriešanu un zemāku klīrensu [likumsakarīgi] - ričuks paliktu garāks, jo aizmugures riteni nāktos novietot tālāk. Ja šī doma netiks atmesta tad kaut kad mēneša otrā pusē vajadzētu paprovēt.
Nezinu par kuru vietu viģikā ir runa, jebkurā gadījumā, tādās situācijās es vienmēr sadzēšos, nometu robus uz leju un šādus manevrus izveicu ar abām rokām uz bremžu kloķiem, gatavs vajadzības gadījumā mest pa nažiem - situācijā kur neesmu pārliecināts par manevra izdošanos vai nu sadzēšos līdz gājēju ātrumam vai apstājos. Gan jau arī tevis pieminētajā vietā ātrums bija ne lielāks par kādiem 20 km/h.
Pēc tavas loģikas ar mašīnu arī nedrīkst braukt, arī skan pa visu ielu...
Zvaniņš ir domāts lai brīdinātu par savu klātbūtni cilvēkus kuriem sanāk tuvoties pārāk ātri un/vai kuri nepievērš uzmanību, pamatā, bērni. Vidējais ausis neaizbāzušais velosipēdists vai elektroskrejriteņa braucējs, braucot 5-10 km/h zem mana ātruma pamanās lieliski mani sadzirdēt.
Labāk aizbāzt ausis ar austiņām un pie viena visiem maukt garām pa zāli, ja?
Diemžēl tā tumbiņa atrodas kādus 10 centimetrus no mana kakla līdz ar to man patīkams skaļums ir [apkārtējajiem] diezgan kluss, diez vai būs īpaši skaļāk nekā skaļas velosipēda riepas, ja ne pat klusāk. Tajā pašā laikā braucot pa veloceliņu es pagriežu pāris iedaļas skaļāk, un tiešām palīdz - piebraucot no muguras diviem velosipēdistiem kas aizņem visu veloceliņu, mani sadzird un pavācas malā.
Visbeidzot, man līdz šim likās ka ar kabrioletiem un ar gargabala močiem, tādiem ka Honda GoldWing, brauc viskautkas cits un nevis urļiki...
Jūrmalā esi bijis?
Nu lūk, Palangā dara to pašu, vienīgi ir dažas vietas specifikas - nav dzelzceļa, nav lielas upes bet ir tilts jūrā un ir visādas atrakcijas. Izmēra ziņā Palanga nomināli ir mazāka par Jūrmalu bet faktiski droši vien neatpaliek - gan tāpēc ka administratīvi Palanga ir gara desa gar jūru līdz pat Latvijas robežai, tb vismaz 20 km, gan arī tādēļ ka faktiski tur ar maziem pārtraukumiem ir sabūvētas vasarnīcas, viesu mājas un viesnīcas līdz pat pāris kilometriem no Latvijas robežas. Un tā kā Palanga nav iespiesta starp upi un jūru tad tā arī var plesties - ne par velti kādus 10 gadus atpakaļ beidzot uzbūvēja [ieplānots tas bija noteikti padomju laikos] jauno Palangas apvedceļu, otro pēc kārtas, jo pirmais jau sen apaudzis ar mājām un dzīvojamajiem rajoniem biezā kārtā.
Ko?! Katrs kurš pērk no rokas pakalpojumus vai preces, vai tos pārdod, piedalās vistīrākajā kapitālismā. Diez vai tu atradīsi daudz tādu cilvēku kas ar to nenodarbotos - lai arī tādi tiek audzināti, tas gan - visi pārējie vienkārši nezina ka nopirkt no apkārt braukājoša leiša gāzes balonu vai samaksāt alkānam lai saskalda malku ir kapitālisms... ![]()
Reģionālā reforma bija vajadzīga lai kaut ko nozagtu, izšeptētu, dotu iespēju partijām iebāzt kabatās arī laukus un tas arī viss. Atceries kā Pūce argumentēja reformas nepieciešamību - kaut ko murgoja par "pakalpojumu pieejamību". Vai kaut vienu reizi viņš kaut kur par piemēru izmantoja Saldus novadu kas pagājušās reformas procesā nonāca līdz šīs reformas vēlamajam novada izmēram - vesels kādreizējais rajons - ? Nē - jo nekā laba tādā lielā pašvaldībā nav. Bija arī tāds ironisks termins - "attīstības centri" - jāsaka pat ka cinisks, jo doma skaidra - reformas rezultātā tiks veicināts izmirāts lielākā skaitā apdzīvotu vietu nekā agrāk.
Zināmā mērā tev gan ir taisnība - sīkām pašvaldībām naudu lieliem projektiem nedod, kamēr lielas pašvaldības vadība var izsūkt bijušo novadu resursus. Kas ir ļoti labi pie mums redzams - Grobiņai vajadzēja šķeldu - ā, Nīcā ir - caps, no Nīcas paņem - Grobiņai vajag ģimnāzijā kaut kādu remontu - caps no Nīcas resursiem paņem naudu. Mazākos mērogos - pazīstami čaļi saka ka pie mums vairs praktiski bedres nelāpa jo bliete, kuru bija sagādājis Rucavas novads, ir kaut kur aizceļojusi prom... Tajā pašā laikā jaunais novads dod jauna biznesa iespējas - ar šo gadu mājām kur nav īpašnieku izveidota biedrība ir ierubīts namserviss; jāmaksā kaut kādai, drīksti minēt, jā, uzminēji, Grobiņas firmai pārdesmit eiras mēnesī par apmēram neko. Ir noteikti vēl citi jaunā novada "ieguvumi", es vienkārši esmu pārāk nesabiedrisks un dzīvoju privātmājā tāpēc neesmu lietas kursā.
Kuru velosipēdu tu gribi redzēt? Man patlaban ir četri - pitons, lielais, salieķis [stāv iebāzts šķūnītī, bet pa ziemu tas tika beidzot salikts] un tandēms ![]()
Pierastu, bet tas process ir daudz lēnāks nekā ātram bezvadu trolejbusam. Bet ikdienā ar to mašīnu labāk nebraukt, pārāk dārgs prieks - man tas izmaksāja 80 eiras un trīs punktus, un tas vēl bija ļoti veiksmīgi un pa lēto