Par patēriņu - nasing spešal priekš dudināšanas ar četru katlu kuļmašīnu. Un ja tā būtu vācu mašīna, tad visdrīzāk pilnpiedziņas versija arī būtu pieejama.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vadības bloka pašdiagnostika ir domāta lai palīdzētu noķert problēmas kas parādās un pazūd, nevis lai aizvietotu datoru turošā cilvēka smadzenes! Motors nelec jo tiek padots neadekvāts degmaisījums - protams ka pēc zāģēšanas motors ir vismaz daļēji aizlietā stāvoklī, jo startējot degviela tiek padota, iedarbinās vai nē.Pirmā lieta kas jāpārbauda ir dzeses temp devējs, pārbaudot tā rādījumus, vēlams gan siltam, gan aukstam motoram. Tālāk, protams, pastāv varbūtība ar greizām adaptācijām, ar ko man pieredzes nav, bet nu - ja slēdzoties klāt ar kompi, tiek izmantots VCDS, vajag paprovēt atjaunot rūpnīcas uzstādījumus. Ja "200k km mūsu rokās" nozīmē vienu īpašnieku Latvijā, tad jautājums - kad pēdējoreiz lambda mainīta? Ja nekad, vai vienreiz kaut kad sen, tad var nomainīt arī to; nominālais resurss cirkonija šaurjoslenēm ir 100k km un varbūt pussprāgušas vai beigtas lambdas dēļ vadības bloks iemācās šķības adaptācijas.