Es tev pastāstīšu noslēpumu - tās pakaļas piedziņas mašīnas ar kurām ir pilnas ielas lielākoties ir "vācu žiguļi", lasīt, kaut kādi pliki MB vai BMW ar vārgiem motoriem, un gandrīz visiem ir ESP - bet ja es piesēstos pie jaudīgas pakaļas piedziņas mašīnas stūres, es taču vēlētos pārbaudīt kā tik super duper labi vadāmā mašīna vadās, nevis lai pārliecinātos ka ESP iekš BMW darbojas tikpat labi kā iekš audī...
Par to pēdejo - pilnīgi pie dirsas, iedomājies? Ļoti iespējams ka tā ir - un es tāpēc pirms tā līkuma piebremzēšu, lai es garantēti tajā paliktu, jo atšķirībā no tā BMW braucēja, kuram jāizrādās ka viņš brauc ar kruto BMW, un tāpēc jānesas, mans mērķis ir palikt dzīvam un ar veselu mašīnu - tā nu es aizbraukšu galā, a viņam varbūt pēc trīs līkumiem gadīsies negaidīti šaurs līkums un riktīgi labi vadāmais BMW iekūleņos grāvī... Un jā, paldies ka piesauci elektroniku - pie tā ka tavs pēdējais audī bija C6, pieņemu ka tava beha nav vecāka - tad kas tur ir ar to vadāmību, behai ESP dod lielāku vadāmību nekā audī? ![]()




















Absolūtos ciparos tās mašīnas tiešām bija retas - bet tas netraucēja tām salīdzinoši retajām mašīnām treknajos gados tikt masveidīgi ārdītām ārā kā motoru donoriem, pamatā priekš B2 kvatrām - būtu treknie gadi paturpinājušies vēl pāris gadus, man liekas ka pilnīgi visi A200 20v būtu tikuši izdonorēti... To motoru vadība ir prasta kā cirvis, galvenā problēma deviņdesmitajos, protams, bija tehniskās literatūras trūkums, tipiskā problēma - nolūzt spararatā puļķis pēc kura tiek noteikts augstākais maiņas punkts, un viss, nav dzirksteles, un neviens nesaprot ko darīt - ir dzirdēti pāris stāsti no tiem laikiem
Ar mocīšanu tam sakara gan maz.
E30 M3 bija īpaša mašīna, jaudīga beha ar četru katlu motoru, un četriem katliem tieši dēļ izsvarojuma. Gan jau tā panamera sliktāk nevadās, drīzāk viņam pietrūkst braukšanas sajūtas un situācijas kur vadītājs valda pār mašīnu.