drusku grūti saprast, tev motors darba temperaturu nesasniedz, jeb salona apsilde praktiski nesilda ?
Peçkas radiators ja ir ciet, tad salona apsilde būs "pakaļā",bet pārējais itka mēgina teikt, ka motors nesasniedz darba temperaturu...
drusku grūti saprast, tev motors darba temperaturu nesasniedz, jeb salona apsilde praktiski nesilda ?
Peçkas radiators ja ir ciet, tad salona apsilde būs "pakaļā",bet pārējais itka mēgina teikt, ka motors nesasniedz darba temperaturu...
Salona apsilde strādā adekvāti (manuprāt). Nesilst pats motors, līdz ar to ir par aukstu arī salonā. Silts gaiss parādās pēc diezgan ilga laika.
Nu tad pečkas radiatoram liec mieru, paņem kadu termo kameru, vai lazer termometru, un paskaties kas notiek cayrule tulīt aiz termostata, ja momentā no aukstas darbināšanas ceļas temperatūra, tad tavs termostats nestrādā, vai ari tiek "apiets" pa citiem ceļiem - kā tas izskatas konkrētam motoram nezinu, beigsies apmācība palurēšu tuvāk, ko tur var sačakarēt lai iegūtu tadu rezultātu.
P.S. vienigi - tev ir pārliecība ka salona apsildes radiators nav pilns ar gaisu, jo tad arī salonu sildīs sūdigi, kaut ar motoru, un dzeses lokiem viss štokos.
P.P.S. man piem. vecajam CAT telefonam ir FLIR kamera, ar to pietiktu lai noteiktu temp. atšķirības. Un external FLIR USB kameras ir pieliekamas jebkam.
Iznāca pabraukt ar Caddy, kur tie mērgļi bija iemontējušis loku tādā veidā, lai uz salonu siltumu nelaida kamēr lielais loks līdz max nebija uzsilis. Lai sildītu salonu, pie pasūtīšanas bija jāpiepērk kautkāda "komforta pakete", kuru darba devējs, protams, nebija piepircis.
Nu un tas VW dīzelis taupīgs un salonā nereāls aukstums, kaut viss strādā pareizi. Ka tik tie inovatori tajā Partnerī nav iemontējuši to pašu VW patērētāju izģērbšanas tehnolo'ģiju
Benzīns vienmēr būs drusku citadāk kā dizelis, man ar veca 2,2 dizela FR-V no Marupes braucot tikai pec ~20 min. sāk normali sildīt. Bet nu dampis no Francijas nācis, tam vēl savas īpatnibas ar apsildi un radiatoru lielumiem.
Te nu iezīmējas starpība starp savu un darba auto. Savējam vadītājs pacietīsies ar sildīšanos, gādājot par "motora labklājību", kamēr darba auto sildīsies uzreiz, velns rāvis motoru ;)
Nosauc gadu un motoru, man palika interesanti - es teiktu ka tur ir vienkārši kaut kas sapists un ka tā nevar būt, jo visiem man zināmajiem dīzeļiem ir tieši otrādi - cirkulācija mazajā lokā, protams, notiek visu laiku, un tā kā dīzelis, tad vēl ir papildus elektriska salona apsilde - B sērijai un golfiem trīs kvēlsveces no galvas izejošajā dzeses flancī, C sērijai 600w elektrisks radiatoriņš sildītājā. Nu un pēdējajos 15 gados ražotajām mašīnām diezgan bieži, sākot ar viduvējām komplektācijām, nāk autonomā apkure kura dzīvo savu dzīvi un ja tur viss vēl ir dzīvs, slēdzas iekšā jau pie auksta, rūcoša motora.
Neatceros, bet es speciāli pētiju - tur tie mērgļi tiešām šādi bija samontējuši un pamatojuši ar zaļumu. Dīzelis labāk strādā augstās t un attiecīgi ražo mazāk CO & NOX. Bet pircējs drīkstēja piepirkt komforta paketi, tādejādi piemaksājot un ietekmējot zaļumu.
Man sanāca tikai 1 ned pabraukāt kamēr manējo remontēja. Dusmu gan paspēja uzsist. Auto bija pasvaigs.
Ātruma paskatoties dažus Pegiju video, es teiktu ka ticamākais scenārijs ir gaiss tava dzeses sistēmā, cerams motoru neesi pamanījies pārkarsēt ...
Dažiem tur gan ir pī ku sarežģits caurulu mudžeklis pie termostata, acimredzot tadiem vispār viss virinās vairakos virzienos ne tikai vienā.
P.S. un vēl vien lieta, termostata konstrukcija man izskatas tāda, ka hren tu jamam garām ko aizspiedīsi, ja jams ir normali funkcionējošs. Kaut gan .. ja pēkšņi sūkni sak griezt pretēji, tad gan laikam ka var ...
P.P.S. Nez cik labi savu auto pazīsti - moš šis kaut kā palīdz :
Šis jaunāks modelis, bet līdzīgs ir. Par to atgaisošanas skrūvi nezināju - būs jāiečeko.
Par sūkni pretējā virzienā - tas bija joks, vai tas tiešām teorētiski būtu iespējams?
Teiksim tā klasiski ūdens sūknis ir centrbēdzes - tatad tehniski būs diezgan pofig kurā virziena tu jamo griez, varbut vienigi efektivitate var kristies. Un apskatot 1,4 pegija siksnas pievadu - tu siksnu nenospriegosi tā lai sūkni pagrieztu preteji, bet nu mazums kadi faķīri apkart tusē ...
Palūreju joka pec uz dažādiem centrbēdzes ūdens sukņiem - eksiste lāpstinu forma, ar kuru piedzenot pretēji, būs pretēja plūsma, BET ar loti zemu efektivitāti, un motors karsīs kā traks ...
Te gan jasaka ka ar PSA produktiem nekada sakara, tiem ir loti prasts tas verķis.
Sistēma tur ir baigi vienkāršā, man ir vecais variants, kas projektēts vēl 90-tajos. Nav izslēgts, ka kaut kas salikts nepareizi - tur baigie ģēniji ar to mašīnu agrāk ir darbojušies. Garām termostatam aizspiest nav grūti - skrūvējas ar divām skrūvēm pie plastmasas un blīvējas ar vienu tievu o-ringu. Arī pārkarsēšanas variants nav izslēgts, man tā kaste ir tikai nepilnus trīs mēnešus un iepriekšējais īpašnieks točna neizcēlās ar rūpīgu attieksmi pret tehniku. Varētu jau to pečkas radiatoru izravēt un apskatīties, bet nu tomēr čakars un laiks, tādēļ vācu informāciju un idejas
Minējums, variants. Galvas blīve, plaisa tur kaut kur galva/bloks. Nedaudz spiež iekšā dzinēja gāzes un burbulītis sistēmā traucē cirkulācijai. Aizbrauc kur atgāžu mērītājs un pamēri bačokā/radiātorā vai neuzrāda ko...Aizdomīgi, ka korķī strādā vārsts!?
Man benzīnastrai termostats noķīlējis atvērtā stāvoklī, tad nu lai dabūtu siltumu no krāsniņas, jāuzsilda viss lielais loks. To šobrīd var dabūt gatavu tā apmēram pēc 15 km brauciena un tad vēl radiators pa pusei piesegts ar kartonveidīgu plāksni.
Lai saprastu, kas Tavam vāģim īsti notiek sistēmā, varbūt arī izmēģini nosegplāksni, tikai neuzvāri, uzmanīgi...
Kā jau teicu - ir izmēģināti divi termostati, bez tam abi pārbaudīti vārot. Strādā! Taustot trubas ir sajūta, ka strādā abi loki paralēli. It kā mazais, bet kaut kāda daļa arī aiziet pa lielo. Lielais loks ir vēsāks, bet tomēr silts. Stāvot uz vietas uzsilst 10 minūtēs līdz 90 grādiem, braucot silst ļoti lēnām. Nianse vēl ir tāda, ka maucot pilnā ātrumā pa šoseju temperatūra arī nekrītas, kā tas parasti novērojams pie bojāta termostata. To gaisa ventili atgriezu, nekāda gaisa nebija.
Hvz, varētu jau domāt, ka tas izstrādājums pēc definīcijas sūdīgi silst, bet pirms gadiem sanāca drusku pabraukāt ar tādu pašu, tikai divvietīgu (man piecvietīgais), un tur bija īsta pirts salonā jau pēc dažām minūtēm pie jebkuras āra temperatūras. Paeksperimentēt ar kartonu nav slikta doma.
Tiem termostatiem kaut kas nepietrūkst? Man gadījās golfā ielikt lietotu oriģinālo termostatu, bet tam pietrūka vienas blīvgumijas kā rezultātā palika sprauga - ar to pietika lai pie temperatūras bik zem nulles nevarētu dabūt vairāk par 60 grādiem
Pārmaiņas pēc piekritīšu msh, arī domāju, ka tomēr kaut kas ar termostata blīvējumu. Man bija blīvējošajā gumijā neliels robs, ar to pietika, lai ļoti lēnu uzsiltu. Varbūt ir vērts nopirkt jaunu termostatu, viņi tak neko nemaksā.
Pašlaik virsū esošais termostats ir pilnīgi jauns. Bet nu papētīšu to blīvējuma variantu.
Tad varbūt ir vērts papētīt kas notiek ap termostatu, varbūt korpuss ir stipri korodējis, un tur vairs nemaz nevar nekas noblīvēties.
Šitam man liekas ir plastmasa korpusā, un tāds ar visu termostatu skrūvējas pie bloka, nu vai vismaz pie metāla daļas kas ar bloku saistīta.
Attiecīga ja kaut kas ir korodējis, IMO vieglàk tam būtu tecēt zemē, nekā caur termostatu, bet nu neuzliekot atpakaļejošo(augšējo) trubu uz radiatoru, to attiecīgi nobloķējot uz brīdi, atstājot termostata galu vaļā, iespējams izdodas pamanīt, kā tas viss laiž garām ...ja vispār ...
Tip motors būs jāpadarbina brīdi, lai ūdens sūknis dabū pastrādāt ...
Nē nu ja tàdas tàs lietas, tad palūri gan uz pečkas radiatoru nejaucot, nav teikts ka tam kada vaina.
Idejiski atskrūvē salona ventilatoru (ceru tas ir stràdàjošs, un gaisu pūš pareizi, nav ne pa lielu ne pa mazu utml.) , paskaties vai tur nav aizdrists ar lapàm, vai ko citu, no turienes ari salona radiatoru vajadzetu varēt saskatīt. Tad vēl ir redzēts ka dažiem auto ir speciálas klapes kas norobežo āra gaisa pieplūdi, ja tur kaut kas salauzts vai izrauts, jams mierigi var raut par daudz āra gaisu iekšā utml. Nu un protams stāvošam uzsilušam.var piebāzt roku, vai siltyms jūtams , jo ir arī šo loku noslēdzoši krāni, moš tas neveras pienācīgi.
P.S. par Pegiju neko daudz nezinu, tàdēļ idejiski.
P.P.S. es savulaik kad nosprāga ziemas vidū Toyota salona ventilatirs yz laiku paņēmu no tādas pašas britu Toyota, jams reāli ir ar pretēju griešanās virzienu un cita virziena "centrbēdzes" lāpstiņām, bet samainot polaritāti - strādāja, tik ne tik labi pūta kā pareizais, laika gaitā pārtinu orģinālu, bet braukt vajadzēja, un no Celicas, kas man ar bija pa rokai - nederēja augstums (par mazu), attiecīgi pūta garām un praktiski neko uz salonu, mēģināju "blīvēt", bezcerīgi, un pārmest ventilatoru ar nesanāca, uzķīlējies bija.
Tīri tā prikolam, tāds britu Toyota ventilators bez mainītas polaritàtes, gaisu no salona izcili stipri pūš uz āru (tip pa reledēm pirms priekšas stikla) ... tim vot labuma no tā nekāda - viss salons svīst ciet ka prieks
Bet viena lieta gan - izmet no galvas to jautájumu par pečkas ietekmi uz tavu lielo dzeses loku, nav tur tādu savienojumu, kas varētu mistiski kaut ko ar spiedienu atvērt termostatam.
Ja kaut kas tāds teorētiski varētu būt, tad tikai ja pašam motoram iekšā ir nosprostota cirkulācija, un tad sūknis visu spiež tikai caur lielo loku, bet kā jau rakstīju - īsti neticu ka to termostatu var atspiest vaļā, bet nu rokās turējis konkrēto neesmu, varu arī kļūdīties.
Pareizs virziens. Es tieši šitādi ar pečku nokāvu motoru astrai. Cik tik spečuki neskatījās to astru, visiem uzreiz - termostats jāmaina. Tikai pašās beigās, kad motors jau bija kapitalkā, viens visu izstāstīja, parādīja. Tikai viņš arī neņēmās tur taisīt, jo tur tik jauni, tievi puiši varot ielīst.
Īsumā - nepareiza dzesēšana agri vai vēlu noved pie nopietnākām problēmām.
Aizaudzis pečkas radiātors ne uz ko neiespaido,saku no personiskās pieredzes.
Taustot trubas ir sajūta, ka strādā abi loki paralēli. It kā mazais, bet kaut kāda daļa arī aiziet pa lielo. Lielais loks ir vēsāks, bet tomēr silts. Stāvot uz vietas uzsilst 10 minūtēs līdz 90 grādiem, braucot silst ļoti lēnām. Nianse vēl ir tāda, ka maucot pilnā ātrumā pa šoseju temperatūra arī nekrītas, kā tas parasti novērojams pie bojāta termostata. To gaisa ventili atgriezu, nekāda gaisa nebija.
darklight
Šie simptomi norāda uz cirkulācijas dzesēšanas sūkņa nekorektu darbību. Variants
1. ko pieminēju atgāzes dzesēšanas sistēmā. Kad nedaudz pastāv un tā t ceļas paspaidi gumijas caurules vai nepaliek cietas? Bet nu tas tāds subjektīvs tests.
2. cirkulācijas sūknis. Vai nu nodilušas rotõra lāpstiņas, vai pats rotors atdalijies no piedziņas ass. Varbūt, ja tur jau kas ķīmiķots, nepareizais sūknis uzlikts? Vajadzētu rast iespēju pārliecināties par dz šķidruma plūsmu dzinēja darbības laikā, pie dažādiem apgriezieniem.
Ja sūknis būtu beigts tad motors karstu, nevis lēnu siltu.
Ar kuru termometru tu pārbaudīsi motora temperatūru
Tu lasi arī vai tikai drukā?
stāvot 10min uzsilst 90 grādi...
Stāvot uzsilst jo netiek dzesēts radiātors. Par 90 augstāk tak nekāpj? Ja nedarbotos sūknis temperatūra turpinātu kāpt.
"Nianse vēl ir tāda, ka maucot pilnā ātrumā pa šoseju temperatūra arī nekrītas, kā tas parasti novērojams pie bojāta termostata."
Bojājumi jau var būt dažādi. Man savulaik golfam pēc motora maiņas, ieliekot no donora pilnā komplektā 2.0 motoru, nākamajā ziemā pie -10 grādiem motoram uz šosejas lai uzsiltu līdz 90 vajadzēja kādus 15 kilometrus - kad mainīju termostatu, atklājās kas iepriekšējajam kāds gudrinieks bija izurbis caurumu papildus plūsmai, ja pareizi atceros, ar kaut kādu 3 vai 4 milimetru urbīti - ar to pietika
Vajag auto salonā ienest silta ūdens kannu.
Tosolu izspiež gar termostatu - ar to arū būtu jāsāk.
Kā jau teicu, tas termostats tur pieskrūvējas un blīvējas īstā franču stilā - uz puņķiem. Ne jau par velti kāds bija veco termostatu ielīmējis ar silikonu Šodien ārā silts, kamēr aizbraucu no Purčika līdz Zasulaukam paguva pat uzsilt. Visas trubas vienādi siltas un mīkstas, nekāda pārspiediena nav.
Sāku apsvērt augstāk minēto domu par nepareizu gaisa cirkulāciju, kas braucot pastiprināti dzesē tieši salona radiatoru. Tas gan laikam nozīmē, ka jāārda salons, un neesmu pārliecināts, vai es šai mašīnai to vispār vēlos darīt.
Salons nekad nav jāārda lai saprastu vai kaut kas ne tā, paskaties kā tev salona ventilators ņemas ārā, tā parasti ir viegli maināma detaļa, un tad kad to un gaisa filtru izņem var pietiekoši daydz par visu lietu stāvokli redzēt, bet ja nevar, nu tad vari piebraukt ciemos, ja nav slinkums, man ir endoskops pie rokas.
Te piemērs britu kastei, tev attiecīgi tas ir tava pasažiera pusē:
P.S. tikai daļu numurys gan no šī video neņemt - tie toč būs nederīgi, un viss strādās "nepareizi".
Visas pazīmes kā astrai. Tai arī jau nebija tā, ka ne silst nemaz. Jūt tikai ka Sahāra īsti nav šādos laika apstākļos un kad iestājas - 5 tad vispār var aizmirst par kkādu siltumu.
Neviens jau tā arī neataisīja to paneli, kur pečka, bet viennozīmīgi bija tosola noplūde. Paskaties kādi tepiķīši, mīkstais apšuvums vai nav slapjšs. Otrā nianse pie tosola noplūdes ir pastiprināta logu svīšana slapjā laikā un pie pamatīgiem mīnusiem tev priekšējais stikls aizsals no iekšpuses.
Sūds par tepiķīšiem - pie mazas noplūdes visdrīzāk viss būs sauss. Pazīme kā reiz tieši būs aizsvīdušie logi un, pēc garāka brauciena, salda garša uz lūpām. Jebkurā gadījumā noplūdei nevajadzētu ietekmēt siltumu.
Nedomāju, ka salonā ir noplūde. Viss sauss un logi arī neko baigi nesvīst. Un pat ja būtu - tas jau neietekmē sildīšanu/ dzesēšanu, ja tikai seko līmenim līdz. Ar Astru pusgadu nobraukāju ar tekošu radiatoru - esmu to jautrību izbaudījis.
Kā neietekmē? Es tak stāstu, ka pūta remdenu gaisu un visi kā viens gribēja mainīt termostatu. Tas tak ir kā riepu apmainīt - viens, divi un gatavs. Neviens tak tur tajā pečkas atrašanās vietā nekad savu roku nav iebāzis kopš mašīnas izripošanas no rūpnīcas. Kas tur tek vai nefunkcionē neviens nezin. To tikai ar laiku(gadu garumā) nosaka pēc šīm pazīmēm, ka ar termo regulāciju un motora dzesēšanu kkas nav OK.
Paša pieredze. Audi/Wāgens 1,9tdi no fāterlandes. Braukājos un priecājos, nevaru saprast kāda iemesla pēc tas ticis tur uz pārdošanu Bet nu svešiem aparātiem sekoju pulksteņiem. Tad ievēroju ka t rādītājam, ja brauc uz 90 ir tieksme turēties stipri pie noteiktās/ierastās vietas. Jā un kad dzinējs brīvgaitā, tā kā salonā vēsāks paliek. Tur pretim ja sāk turēt ātrumu virs 110kmh, tad jau t rādītājs sāk iet pāri normālai iedaļai. Jau nobēdājos un gatavojos galvas remontam. Bet nu kādus mēnešus braukāju un tie simptomi tādi neviennozīmīgi. Un tad kad tika vērts vaļā ,,kas tam lācītim vēderā,, atklājās ka dzesēšanas sūkņa rotors atdalījies no ass un dzīvo savu dzīvi. Respektīvi uz maziem apgriezieniem t ok, tik krāsniņas ventilātors izsūc siltumu no pečkas. Braucot tur kaut kā vis tomēr mainās un tas sūknis kaut kādu miroņplūsmu veido. Bet pie lielākas slodzes ieslēdzās rezerves elektriskais cirkulācijas sūknis, kas domāts izslēdzot dzinēju nodzesēt dz galvā t. Respektīvi virs 100kmh viņš jau nevelk ir nepietiekošs bet nu normālos ātruma režīmos dzīvot varēja
Kāds ir nepareizi savienojis tosola caurules! Tas arī vis.
Pečka strādā no mazā loka. Izskatās, kad pēc pečkas tosols nonāk radiātorā. Tā nedrīkst būt!
Vobšem ierakstīšu apdeitu. Visas caurules ir pareizi tur, kur viņām jābūt. Uznāca lielie mīnusi un es nonācu pie secinājuma, ka, neskatoties uz negribīgo motora silšanu, siltums salonā ir pietiekami, lai braucot nesaltu ciet logi. Pēc 20 minūtēm jau arī cepuri varēja ņemt nost. Tad nu atteicos no idejas kaut ko šajā jautājumā turpināt pētīt. Kaut kas man stāstīja, ka tas salona radiators Partnerim tik labi dzesējoties, ka esot vienu brīdi braucis vispār bez lielā radiatora un nekas nav pārkarsis. Nu lai tā būtu.
Lielajā aukstumā vairākas reizes parādījās cits gļuks. Pāris minūtes pēc iedarbināšanas temperatūras rādītājs uzlec uz maksimumu, panelī midžinās liels, sarkans STOP un sāk griezties ventilators. Vobšem viņš domā, ka vārās, kaut gan reāli nav pat sācis silt. Ja auto noslāpē, pagaida līdz veņķiks beidz griezties, tad atkal piestartē, viss notiek adekvāti. Reālu risinājumu neesmu atradis: tas nav motora temperatūras devējs (nomainīju, bez rezultātiem), tas nav arī pārkaršanas slēdzis, jo... Praktiski visiem tā laika Peugeot tāds ir, bet tieši manam nav. Blokā tā vietā ir iemetināts korķis. Vobšem skaidrībā pagaidām netiku, bet nu štrunts ar viņu, jo šis gļuks parādās tikai zem mīnus 10.
Peugeot Partner nesilst. Termostats strādā!
Pārmaiņas pēc jāuztaisa kāda tehniskā diskusija
Tātad ir Peugeot Partner 2005. gada 1,4 benzīns. Problēma tāda, ka braucot silst ļoti lēni, izbraucot cauri Rīgai pie pašreizējiem laika apstākļiem praktiski nevar dabūt līdz darba temperatūrai. Kaut kā dzesēšanas šķidrums tiek dzīts lielajā lokā, lai gan termostats strādā (izmēģināti divi, abi arī pārbaudīti bez mašīnas). Mana doma ir tāda, ka pečkas radiators ir aizgājis ciet, līdz ar to termostats tiek ar spiedienu atspiests vaļā. Par labu šai teorijai runā tas, ka tiek spiests tosols arī ārā gar pašu termostatu, kaut gan labi zinu, ka saskrūvēts tur viss ir čotka. Vai mana doma ir pareiza un manu problēmu atrisinās salona radiatora izpūšana/ maiņa? Vai jārok kur citur?
Ā, un sūtītāji uz Tolmetu var sevi neapgrūtināt ar rakstīšanu. Gan jau tā kaste tuvākajos gados tur nonāks.