Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kā Brisele var nogalināt motociklu

imzz Reģ.: 27.02.2015

Runa ir par iekšdedzes dzinēju aizliegumu nākotnē. Ja arī elektriskie motorrolleri un motocikli pilsētas režīmam ir lietojami, tad elektriskais risinājums gargabalu mototūrismam neizskatās reāls. Patlaban kruīza elektromoči ir dārgi un to nobraukuma distance ar vienu uzlādi nepārsniedz 150 km.

www.politico.eu/article/motorcycles-european-comission-eu-germany-uk-zero-emission-engine/

 
msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Kādas vēl izpriecas, kāda vēl bauda - jaunajā pasaules kārtībā divu riteņu transportam paredzēta tāda loma kā dienvidaustrumu āzijā - transportlīdzeklis tiem kas nevar atļauties mašīnu bet var atļauties ko vairāk par autobusa biļeti.

Es tajā rakstā vienīgi sasmējos par tekstu ka moči esot taupīgāki par mašīnām - nē nu savā ziņā taisnība jau ir, tie kas var atļauties nopirrkt jaunu hārliju noteikti lielākoties brauc ar mašīnām kas patērē vairāk, bet zinot ka močiem tas patēriņš lielākoties velk uz ķieģeļa formas golfu kurā ir benzīnnieks, man tur neko ekonomisku neizdodas ieraudzīt

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
7 7 Atbildēt

Lai aizliedz. Mazāks troksnis būs, kad tiem uz nekurieni braucošajiem visiem reizē vajag gāzēt!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

To jau var atrisināt vienkāršāk - tāpēc nav obligāti jāaizliedz.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Da ko tur cepties. Jaunus nevarēs pārdot? Brauks ar veciem. Jua tagad dažās alpenštrāsēs trokšņaini moto ir aizliegti - un tā būs vēl un vēl, jo līdzpisloņiem nav obligāti jāfano par citu prieciņiem.

PN - esmu savreiz gana izbraukājies ar moto. Pašreizējais stāv garāžā jau vismaz 2 gadi, nav kustināts. neredzu pielietojumu. Nu nemaz.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Incanti kāpēc tur neliek lielāku baču? Bet laikam nevajag - uz moča daudz var nobraukt tikai Renegāts seriālā. Pārējiem regulāri jāstājas un jāizkustās. Tajā laikā arī var pielādēt klāt tam mazajam aķītim.

Un jā - ir vairāku useru apliecinājums, ka mocis ir neveiksmīga izvēle tāliem ceļojumiem. Tā piespiedu poza nekādi nav sarisināta un tāpēc nobraucamās distances nav salīdzināmas ar auto

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Tāpēc ka akumulators sver un aizņem vietu, un ietilpīgāks akumulators sver vairāk un aizņem vairāk vietas. Paskaties cik sver tesla ar saviem 500 kilometriem - un paskaties cik sver normāls mocis - vēl jautājumi?

Par nobraucamajiem attālumiem - ļoti dīvaini - cilvēki mēdz ar velosipēdiem braukt garus gabalus, a tur jāminas un jāsēž vēl neērtākā pozā...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Nē, nu, mēdz jau, bet vai vajag? Tas neesot labi ne sirdij, ne sēkliniekiem... Kaut gan, nezinu, vai ir daudz cilvēku, kuri atpūtas braucienā ar velo rullē neērtajā pozā vairāk par pāris stundām nenokāpjot un neizkustoties.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jānokāpj ir, jā - bet lai atpūtinātu kājas, nevis lai izkustētos.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Sēdēt uz moča nav nekāds fitness atšķirībā no velo. Uz velo gari gabali ir aerobā slodze, kas arī ir pamatmērķis. Uz moča vnk neērts ceļojums. Attiecīgi tas vairs nav mototurisms (kas minēts topika uzsākumā), bet motomokas, kurām grūti atrast jēgu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Dīvaini gan, kā tas tā nākas ka mans tēvs pa vasaru nopirka sev moci, un tieši garo gabalu braukāšanai, laikam nesaprata ka ar mašīnu ērtāk...

darklight Reģ.: 29.10.2013
5 2 Atbildēt

Es laikam drīz sākšu piekrist Bradypus, kurš visur saskata sazvērestības un apspiešanu. Mocis ir fuckin' brīvības simbols! Kā var atņemt cilvēkiem močus?! Un tas nekas, ka man pašam pašlaik pat mopēda nav, ceru, ka līdz pensijai vēl atkal būs.

Bet vispār izskatās, ka daudziem ir kaut kāds pataloģisks naids pret visu, kas rūc un brauc uz diviem riteņiem. Viens otrs ir arī šajā forumā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Neviens neko neatņem. Vnk cilvji pārskatījušies Renegātu un nespēj sev atzīt, kaar moci nekur īsti aizbraukt nevar - neērti ļoti. Un ja reiz jāstājas, tad pie reizes uzlādē. Viss.

Bet Renegāta addikti ieslēdz Bardystyle.... Kaut izņemot vientiesīgas romantikas, materiāla seguma nav

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Izcilas muļķības, bet ja tu tā uzskati tad mocis nav tev.

Ar močiem ar bagāžu daudzi ceļo, un ir vietas kur ar auto to izdarīt fiziski nevar, bet paskatoties vēsturē tie paši Norvēģi ilglaicīgi brauca ar stipri vairāk močiem, kā auto, jo ceļu infrastruktūra bija kāda bija, un daudzviet auto netika, bet mocis gan. Un UK vēl tagad ir vietas kur moto tūristi brauc biezā slānī, bet citi tur cauri netiek ... (vietām izņemot močus pat nav ļauts vilkt cauri)

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Smieklīgi, bet tieši norvēģis mani apgaismoja par tām distancēm. Sanāca papļāpāt ar vienu motoadiktu Norvēģijā un viņš teica, ka tur vairāk kā 200 km dienā esot grūti nobraukt.

Par izbraukšanu piekrītu, bet tādas vietas varbūt Kaukāzā palikušas - legāli braucamas, bet ar auto neizbraucamas. Un vēl Islandē.

Pārējā Eiropā (par UK nezinu) ceļi, kuri nav derīgi autobraukšanai, nav legāli arī mocim. Secīgi mocis = neērta mocīšanās max 200 km pa NO šosejas līkumiem.

Vobšem tas ko tu saki, bija, bet sen ir beidzies.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Viņš tev neizstāstīja kāpēc tā ? Jo ar auto ir gluži tās pašas ja ne vēl lielākas problēmas nobraukt 200 km.

P.S. ir jau vietas kur varētu vairāk nobraukt, un ir braukts ar auto kad no Stokholmas prāmja, bet nu nah tādu izklaidi pat tur kur ved asfalts.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Nu pag. Es tak tur esmu tik bieži, ka mierīgi var sniegt experta viedokli. Ar auto 500 km bez iespringuma. Tas ir TAJĀ PAŠĀ TRASĒ kur tas vikings!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ok, tad atvaino un pieņemu ka kļūdos, neesmu es tur bijis sūdīgos laikapstākļos.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Kas tad tā pa tādu mežonīgu trasi un motociklu? Ja tas skandināvijā populārais hardtail čoperis tad cilvēku var saprast. Savādāk buļļa kaka.

200km var mierīgi nograbināt pa meža ceļiem uz asvalta izbraucot tikai tik cik līdz benzītankam degvielu ieliet

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Norvēģijā ir serpentīni. Redzu kā mocisti mīž tos līkumus ņemt. Trase parastā NO - asfalts, līkumi, 0,5 joslas

Mocis bija enduro.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas ka "mīž", tas normāli - tas nav līdz nemaņai pazīstams vienveidīgs ceļš, taču ar auto tur ne pa gramu nebija labāk, īpaši besīja tā reize ar Avensi un slīdošu sajūgu, kad pilnu līdz lūpai braycu, brauc ar N numuriem, bet velkas, ne apbraukt nekā un tas viņu 80 un centīgie yz ceļa ...

ursis Reģ.: 11.07.2002
3 0 Atbildēt

Uz to laiku čoperim,būs -VS- statuss,tāpat kā abām JAWA 350.

Iepūt man.

Un jaunie mani NEINTERSĒ.

ursis Reģ.: 11.07.2002
6 2 Atbildēt

DU msh,tu tak esi ideocs...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 3 Atbildēt

Ja tev nav ko rakstīt tad labāk neraksti neko.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kādas vēl izpriecas, kāda vēl bauda - jaunajā pasaules kārtībā divu riteņu transportam paredzēta tāda loma kā dienvidaustrumu āzijā - transportlīdzeklis tiem kas nevar atļauties mašīnu bet var atļauties ko vairāk par autobusa biļeti.

Es tajā rakstā vienīgi sasmējos par tekstu ka moči esot taupīgāki par mašīnām - nē nu savā ziņā taisnība jau ir, tie kas var atļauties nopirrkt jaunu hārliju noteikti lielākoties brauc ar mašīnām kas patērē vairāk, bet zinot ka močiem tas patēriņš lielākoties velk uz ķieģeļa formas golfu kurā ir benzīnnieks, man tur neko ekonomisku neizdodas ieraudzīt

Atskaitot tīrus sporta un citus specifiskos, ikviens moderns mocis ar šprici var ielīst zem pieciem litriem, ja nu pavisam to roku savalda tad arī trîs ar kapeiku sanāks.

Mocikleta problēma ir aerodinamika, jeb tās neesamība, salīdzinot ar vieglajiem.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Rites pretestība mocim mazāka, un gaisa pretestību var samazināt, lēnāk braucot. Un kubatūra, saprotams. Ja tu tiecies uz ekonomiju, tad jāņem 125 cm3 mocis un jābrauc ne ātrāk par 70, tad ar 2 litriem varēs no Rīgas uz Cēsīm tikt noteikti ;) Hārlejs vidēji tērējot 5,35 l/100 km

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Un kur tu esi redzējis motopistu lēnām braucot? Un nelienot starp auto rindām?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu un tie pieci litri - tas ir neadekvāti daudz priekš verķa kam ir divas sēdvietas un ierobežots bagāžas tilpums. Aerodinamika daudziem ir vēl diezgan normāla; es pieņemu ka liela daļa no šīs problēmas ir tas ka tie motori ir nokonfigurēti zāģēšanai un tāpēc apakšās attieīgi ir ar zemu lietderības koeficientu. Kādu tur ekonomiju var gribēt no motora kurš mierīgi braucot atļautajā ātrumā griežas uz 4-5k un kam praktiski nepastāv tāda lieta kā ieplūdes kolektors...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 1 Atbildēt

jā, davai tagad visu salīdzināsim ar lietuvas pierobežā mītošiem otrajiem golfiem

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Vispār par ko tirgus. Vecā rokenrola baikeru paaudze, kas brauca ar drrrrrrr kules kratītājiem, jau sen ir zem zemes vai jau ir ļoti veci. Un jaunāki eksemplāri ņemas ar šosejniekiem, kur pēc izjūtas jau pie kājas vai tādu uz priekšu dzen zupa vai elektrība. Drīz "tie" moči paliks tikai vēsturē un turpmāk jaunatne pa pilsētām zuzinās ar kaut ko elektrisku.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 2 Atbildēt

Kur var tādas muļķības var izdomāt. Motocikls uz elektību ir vienkārši izmiekls- tur nav lielākā daļa no moto braukšanas un jau vairākus gadus daži ražotāji neveiksmīgi meģina mums iesmērēt elektromočus.

Un ir liela atsķirība vai motociklam ir īsts motors ar sajūgu, ātrumiem un savu darbības kultūru vai bezpersonisks tinumu brīnums.

Tomēr elektromotoriem ir pielietojums motorolleros- jau tagad 50cc motori ir nelietojami dēļ ekoloģiskajām prasībām un tuvākajā laikā tie tiks pilnībā aizstāti ar eletromotorolleriem- cena un veiktspēja jau ir vienā līmenī.

Ir ļoti lieta atškirība vai cilvēkam ir nepieciešams maksimāli vienkāršs transports, ko pilnībā nodzīt pa dienvideiropas šaurajām ielām vai motocikls, kuru pārsvarā pērk braukšanas prieka nevis funkconalitātes dēļ..

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 3 Atbildēt

Vai es pareizi saprotu? Tu saki, ka troksnis ir lielākā daļa moto braukšanas?

Tas tak ir nožēlojami! Tad nav jāpērk mocis, pietiek ar petardēm

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Ja to domā par tiem kurlajiem cilvēkiem ar pusmūža krīzi dažādos vecumos, tas man arī nav skaidrs kadēļ mocim jāliek tāds izputējs.

Bet jebkurš cits motocikls ar oriģinālu izplūdi būs tik skaļš atkarībā no tā, kā tu brauc. Katram ir sava braukšanas kultūra un sliktie piemēri vienmēr izceļās..

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nē vibrējošs daikts starp kājām ir tas kaifs un vēl ja var ručku pašapmierināti uzdročīt pie krustojuma tad vispār nirvāna. Sievietes atkal vairāk ar zirgiem jāj, jāaizdomājas nez ko tā. Zirgus nākošos aizliegs, tie ar nav zaļi, bezdē daudz

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Piezīmēsim, ka lādēšanas problēmu neviens nav atcēlis. Blokmājās dzīvojošajiem tātad arī mocis vairs nepienākas. Vai arī katru vakaru vilkt to akumulatoru bloku ārā, stiept uz piekto stāvu un virtuvē lādēt?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 0 Atbildēt

izdomāta problēma. Pastaigā pa blokmāju rajoniem un paskaties cik tad to moču tur šobrīd stāv pagalmos. Būs labi, ja atradīsi kādu.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
1 0 Atbildēt

Parasti liek blakus vai netālu esošajos maksas stāvlaukumos, kur parasti par moci prasa 50 % no mēneša maksas. Pats tā esmu darījis. No rīta 10 min ar kājām un var braukt.

Jaunajos projektos mēdz pat vietas, kur var mierīgi nolikt nevienam netraucējot.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 0 Atbildēt

šobrīd tas 5-tā poģika iemītnieks tur savu drapaku zem loga? kkā nav baigi manīti daudzstāveņu pagalmos masveida parkoti moči. vairāk vai mazāk tomēr sarūpe garažu

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Paskaties maksas stāvlaukumos. Vasarās pilns ar močiem un skūteriem. Es arī neturēju zem loga, bet tuvākajā stāvvietā par saprātīgu samaksu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Blokmājā pačots ir Lexus, X5, ne kāds stulbs pļarkšķis

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Bija tak nesen video tēvocis Žoriks iemēģina elektrisko KTM. ( Ziņas -moto ) Apskatījos datus, var saprast, ka ar vienu uzlādi var plosīties 50 min. ilgi jeb nobraukt 30 km. Tehniskie dati par jauno modeli:

www.ktm.com/en-us/models/e-ride/freeride/ktm-freeride-e-xc2022.html

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Arī MTB velo kkā tā bača nav diezko ilgspēlējoša. Pieņemu, ka pareizi lietojot, cilvis īsti ilgi slodzi netur. Piem ar veikbordu ir ļoti grūti braukāt ilgāk par 5min no vietas. Pieņemu, ka pareizā krosa/ MTB trasē ir līdzīgi

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ir arī garāki gabali par krosa trasi vai piemājas mežu. Piemēram, rallijs Parīze-Dakāra. Vajadzētu pitstopus lādēšanai un uzvarētu braucējs ar labāko bateriju, gluži kā tas trusītis duracell reklāmā :-/

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 0 Atbildēt

elektriskajam krosačam zūd viena no būtiskājam īpašibām. to nedzird pa kilometru. daudziem tas var būt izšķiroši, jo apziņa, ka puspagasts dzird ka TU brauc, ir ļoti būtiska

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu a velo + petardes? Efekts tas pats

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Cik tad uz velo petardes sakārsi? Un uzreiz dzirdams ka pietēlo. Ar moto konstants pļurkšķis ir tā kā bezmaz legāli. Un iedodot ručkā, arī starp kājām kratās (kam nu tas aktuāli). Pilns pacana laimes komplekts :P

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tātad vieni ponti, ja? Ražība nekādqa, bet ponti pilni Mazpisāni

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

Puišeļi to pļerkšķi taisa velo no plastmasas pudeles nogriežot strēmeli un ar savilcēju pie dakšas. tad gar spieķiem tā tirinās un skan ļoti līdzīgi

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Novākušies te moto nīdēji

eidis Reģ.: 07.11.2001
4 0 Atbildēt

Nu es tā drusku

Kur tiešām nīstās:

1. Tie tukši izpūtēji man besī. Īpaši dzīvojot klusā privātmāju nostūrī. Jo tiem mērgļiem ir ticība, ka policija tur neiegriezīsies, bet man ir nežālīgs skaņu kontrasts;

2. Ka brauc neplūsmā starp rindām. Sēžot auto visu laiku jāuzmanās piestūrējot, jo tie mudaki jau savākties nevar (saķere vāja un bremzējas gaužām švaki). IMO no CSN vajadzētu strīpot to atļauju braukt starp rindām. Jo tas faktiski nozīmē to, ka joslas ir izveidotas auto + mocis blakus, kas IMO ir bezjēdzīga naudas izšķiešana - moči ir maz, sezona īsa, satiksmes ietaupījums minimāls, smirdoņa baisa, ir bezjēdzīgi paredzēt speciālu laukumu šiem margināļiem.

3. Īpašnieku fizikas vājās zināšanas. Jo lien serpent'inos, kur mocis ir no'z'elojams gliemezis un trauc'e braukt

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Man arī besī kûpošas ceškas tēdēškas, 3.0d un dē pieci bez egr, ko tagad visus audistus, bembistus un volvistus krustā sist? Nosauktos uz ceļa var satikt 24/7/365.

Tos starp rindām vilcējus un caurās trubas mana tikai 3 mēnešus gadā.

Ak tad traucē braukt-vēro dabu/peisāžu un izbaudi dienu, ko ta’ gonkot sataisījies pa publisku ceļu?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

》CSN vajadzētu strīpot to atļauju braukt starp rindām.

Tādas atļaujas nemaz arī nav, ja ir apzīmētas joslas tad braukt starp joslām nedrīkst, nekādi izņēmumi uz močiem tur nav, tas ir CP izdomājums par to nesodīt, jo paši galvas ar močiem izvēdina. Kaut kā sabiedriskā transporta vadītāji arī izņēmums, bet izņēmumi apstiprina likumsakarību.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

pļerdošu idiņu nīdēji, jā. pret normāliem motobraucejiem, 25% varbūt tādi ir, nevienam nav iebildumu. cik spēka mēģinu viņos ierakstīties..

un jā, starp rindām braukt IR normāli! protams ja intervāls atļauj.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Kašķis par rindām - braucēji, kuri ar fiziku nedraudzējas un nesaprot ka smags braucamais uz 2 šaurām riepiņām tik ātri neapstāsies, ja priekšā kāds izdomās mainīt rindu. Un izdomās kāreiz tāpēc, ka tur vajag, pēkšņi vieta atbrīvojas un to mazo motopeli nelīdzenā rindas starpā aiz muguras hren ieraudzīsi. Piekrītu ka starp autobraucējiem kadru, kam fizikā bija knaps trulis (vecajā atzīmju sistēmā), arī ir papilnam.

Par pļerdoņām 1:00 naktī 200% pievienojos nīšanai ;)

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Vo vo.

Es braucu gan ar auto, gan moci, gan velo, gan laivu.. Un tik pat labi teikt, ka besī tie pseido-drifteri, kas pie pirmā sniega slidinās un arī tie makšķernieki upēs ar savām auklām.. Un tam drifterim notiekti besī, ka es pa gājēju pāreju tajā brīdi kad viņš ir savā labākajā sānslīdē un tam mašķerniekam notiekti besī, ka es ar savu laivu visas zivis aizbiedēju. Tā nu dzīvojam..

Kā jau minēju, sliktie piemēri vienmēr izceļās un tas čoperis ar taisno izplūdi vienmēr paliks atmiņā nekā 90% moto braucēji, kas brauc kulturāli.

Un vispār diskusija par braukšanu starp mašīnām ir lieka, jo to Latvijā atļauj likums. Ja šis traucē, tad tā ir vienkārši skaudība pret to, ka mocim nav jāstāv sastrēgumā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Aha apbraukt pa pretējo pusi un iebraukšana zem sarkanā krustojumā ir atļauta, kā tad.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

(Pāri ceļam nostiepts) vienkāršs balts spolīšu diegs spēj darīt brīnumus satiksmes mierināšanas jomā.Vienkārši vairs nav patriotu un/vai entuziastu.

Savukārt visiem sasstrēgumos stāvōšajiem vajadzētu ieradināties biežāk virināt savu a/m durvis.Vēdināt, tāteikt.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti