Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
juuzveris 02.08.2007 23:39

braucu uz oficiālo, jo naktī nebija kur citur dzīt pietam nav jau tur jāremontē. tāme ir, varu braukt dajebkur.

bet nu nez vai citur cenu varēs bezmaz uz pusi nolaist un attiecīgi kāda būs kvalitāte (garantija paliek tikai ja oficiālajā taisa)

juuzveris 03.08.2007 11:36

ja gribās palūrēt uz svešām nelaimēm un sadauzītiem auto tad ir pilns ar saitiem, kur to var izdarīt. orientējos uz cilvēkiem, kuri ņemās ar sistiem auto un ja ir nopietnāka interese tad visu sarunāsim - gan uz vietas apskatīt, gan tāmi aplūkot, utt.

juuzveris 03.08.2007 11:43

bildes nākamnedēļ būs. bet kā jau teicu, ja ir stipra vēlme tad varam aplūkot affto uz vietas.

juuzveris 29.08.2007 14:56

tā - par motoru bazara = 0. ir izbraukts un konstatēts, ka braukt var salīdzinoši normāli. protams nav 325 bet ir ok

juuzveris 29.08.2007 14:57

exif - vēsture zināma.

es vairāk gan jautāju vai kādam ir pieredze - respektīvi, kas tāda gada ražojumam un ar tādu noskrējienu var krist ciet. nu tur turbīna izbirs, izpūtējs nokritīs, riteņi atdalīsies, etc...

juuzveris 29.08.2007 15:10

mainīts viss, kas rakstīts ir A6 apkopes grāmatā stroga pēc grafika (uz uzņēmumu affto bija). zobsiksna pie 120k ar visiem ruļļiem, utt, bukses, stūres šarnīrs. stūres reika tecējusi esot, salabota labi. indukcijas spole. itkā vairāk nekas nav bijis (ja nu pirms vairākiem gadiem vēl kaut kas).

juuzveris 29.08.2007 15:11

ursis - kāda starpība? turbīna arī āfrikā ir turbīna. vienkārši dīzelis bez turbīnas nav motors, bet benzīns bez turbīnas vēl kaut cik kust uz priekšu

juuzveris 29.08.2007 15:23

kas ir viss cits?

kur rūsa? tas jau nav žopelis ā nē, žopeļus tak cinko

juuzveris 29.08.2007 22:39

Tominjsh - etalons nav, bet pēdējā laikā ar tādu sanāk braukt. protams nav STI ar PPP ar kuru arī sanāk izbraukt ik pa laiciņam, bet nu manuprāt tāds lops pilsētas ielās ir vienkārši bezjēdzīgs (sti)

ko nozīmē taupīt remontos? tjip vairāk par 10ls par buksi nē? vai 2000ls par kārbu mierīgi?

ja gadā pāri 1k ls jāatdod remontos tad nu nafig protams.

juuzveris 30.08.2007 9:49

Dorisa - stāvēji klāt un rēķināji? kārtējais mīts pamuļķai tautai

juuzveris 30.08.2007 23:11

lab, laiks man arī iepostēt kādu dumību.

kādu rudens nakti kaut kādi praidisti bija izdomājuši paņemt manu bmw e36 pavizināties, bet tālāk par izsistu mazo "fortačku" pakaļējām durvīm netika. pa servisiem čakarēties negribējās tāpēc šrotā tika iegādāts akurāt tāds pats stikla gabals, paņemti daudz dažādi instrumenti, sencis par palīgu un darbi varēja sākties.

noņēmu apšuvumu durvīm, nolaidu stiklu, un tur tā stoika.. atskrūvēju 1 skrūvi tai stoikai, citas itkā nebija. sāku raut ārā gumijas, bakstījos, mēģinājām stiklu dabūt iekšā. nu nesanāk... stoika traucē... pēc ilgas izpētes atklājās, ka ir vēlviena skrūve, kas to stoiku turēja pozīcijā. izņēma to ārā. o - cita lieta.. atkal mēģinam dabūt.. nu nesanāk... i tā i šitā... stoikai jau augša tiek nolocīta, gumijas tiek pabojātas.. un vienalga stikls netiek iekšā.

pēc kādu divu stundu čakarēšanās (jau pustumsa bija) izdomāju aplūrēt vai gadījumā nav vēl kaut kas aizķēries - ibio! apakšā vēlviena skrūve... kā tad.. izrauj to ārā un stikls pats ieliekas robā tad visi gumiju "taisnošanas" darbi, stoikas izlocīšana "atpakaļ" utt.

nākamreiz kad jau pats izbliezu to stiklu ārā (viss aizkrita ciet un neko nevarēja ar atslēgu atvērt) tad nomaiņa nesteidzoties prasīja aptuveni 20min

juuzveris 26.09.2007 13:17

Ja kādam ir interese, tad ar to agresīvo Škoduli vizinās CERTEX Latvija darbinieks

juuzveris 26.09.2007 13:18

www.certex.lv/...

atrodi draugos pēc sejas līdzīgo, kurš ta bija pie stūres

juuzveris 03.10.2007 13:20

ne par Zivtiņu runājot.

te kāds ieminējās, ka tante tagad gūs mācību, neies pāri tur kur nevajag - skujas jums! ies un vēl vairāk! gānīs tagad ar divkāršu sparu tos, kuri viņai pīpinās etc.

bija man te vasarā viens gadījums - braucu ar velo pa brīvībeni pirmās joslas labo pusi. nu kārtīgi vienvārdsakot. un viena dura ar mersi ņem un no otrās joslas strauji rauj, lai iegrieztu pa labi šķērsielā (tjip stāvēja sastrēgumā, bet pirmā josla aizgāja ātrāk). nu i paņēma smuki mani uz kapota. tak viņa joprojām dzīvo ar pilnīgu pārliecību, ka es biju tas vainīgais, kurš redzies viņai nedeva ceļu un vislaik man atkārtoja, lai es uzmanīgāk braucu. neskatoties uz mašīnas un pašas durkas biezumu, remontu par velo sedza tikai daļēji + vēl 2 nedēļas dabūju mocīties ar palielām rētām. vienu lietu gan nožēloju - ka neizsaucu CP

bet nu stāts par to, ka cilvēki no kļūdām nemācas

juuzveris 04.10.2007 16:30

vo ar salātzaļajiem gan nolažoju, bet laikam tāpēc, ka šoks (p1siens bija nevājš - klanis līdz riepai nolocīts) + tante momentā aizlidoja uz aptieku un atgriezusies atpakaļ ņēmās mani smērēt un ārstēt (par to gan, cepuri nost viņai, bet gan jau, ka no mentiem raustijās ).

un krustojumā es nonācu lidojot

bet nu, kas tad šai. noskaidroju kas par durku tur bija - kaut kāda jūrmalas biezoņa mīļākā. laikam tāpēc bija žēl par remontu samaksāt ggg

juuzveris 09.10.2007 8:41

tagad visi "agresīvie" braucēji varēs mierīgu sirdi šeit izkratīt dvēselīti, tik jāpieskata, lai Zivtiņa kungs lasa ne tikai tvnetu un liek visiem sodus, bet arī lasa šo topiku un mīkstina tos sodus

p.s.

tā Krasta ielas nobrauktuve tiešām ir viena no debīlākajām vietām. lielākoties pateicoties salīdzinoši lielajai satiksmei

juuzveris 10.10.2007 0:07

veciem auto hroniska vaina - lambda. visiem zapadla mainīt viņu, bet uz patēriņu gan baigi maita spiež. vecajam 325 ieliku jaunu, patēriņš par 2 - 4l/100km nokritās momentā. dārga gan maita.

vēl var nočekot benzīna filtru + aizdedzi.

bet nu rēķinies, ka pavecam šrotmobīlim patēriņš defaultā būs lielāks par tehniskajā specenē rakstīto

juuzveris 11.10.2007 11:59

man vecajam e36 manuālim bija šitāda fīča.

re te daudzi spriedelēja par tiem ātrumiem un tā - figu!

vismaz man tā bija, ka lai pielaistu to affto vajadzēja tjip viņu speciāli izrubīt, respektīvi - motors strādā, pagriez atslēgu atpakaļ līdz galam - motors turpina strādāt ( atslēgu var izņemt). lai noslāpētu jāpagriež par 1 pozīciju uz priekšu un motors izrubās. ja tomēr izņem atslēgu ārā ar strādājošu motoru tad tu nevari atstāt mašīnu robā un izkāpt no viņas. no roba ārā, izkāp aizver durvis (motors darbojas), spied signalizāciju - pik pik un motors noslāpst + signalizācija uzliekās.

pēctam spiež citu pogu un viņa atkal pielaižas. bet tikai tādā gadījumā, ja mašīna nav vienkārši tāpat slēgta vaļā.

ar pulti vienmēr laidās ideāli, nekad nekādu problēmu nebija, pat kad bez pults knapi varēja pielaist

juuzveris 11.10.2007 12:45

muļķības par aķi. es ar praktiski beigtu aķi laidu klāt

juuzveris 11.10.2007 13:33

nezinu. lai gan tas 93.gada bumeris bija nojāts un tiešām ar sliktu aķi (pāris reizes pat līdz 0 nosēdās), ar pulti vienmēr leca no pirmā abarota. nekādas nasa tehnoloģijas

tas jau praktiski tas pats, kas ar atslēgu pielaist - modificēta elektronika. un tur nevajag jaudīgāku aķi par tādu ar kuru var pielaist mašīnu ar atslēgu

juuzveris 11.10.2007 14:55

duriki bļin

aķis tik slikts, ka pāris reizes līdz 0 nosēdās.

a kad aķis bija darbināms tad ar pulti leca bez problēmām.

juuzveris 11.10.2007 16:48

DM gygy

tas bija tāds pagaidu variants

juuzveris 11.10.2007 16:58

man liekas, ka USA focusu ņemt ir paliels neprāts. vispār USA mašīnas nav īsti piemērotas mūsu apstākļiem.

starpcitu esmu dzirdējis, ka itkā Krievijas tirgum speciāli taisot fokusus un tie esot izturīgāki par to, ko mums piedāvā

juuzveris 11.10.2007 17:03

nu jā... Krievijā ražo tos fokusus nebiju paskatījies

juuzveris 16.10.2007 23:21

logu apskalošana nāk kā extra?!

1 2