šķiet, ka atradu, relejs ir iekšā avārijas pogas slēdzī... Diez kuram vēl, varbūt VW Bora vai Golf4 ir līdzīgi?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
šķiet, ka atradu, relejs ir iekšā avārijas pogas slēdzī... Diez kuram vēl, varbūt VW Bora vai Golf4 ir līdzīgi?
robchix rakstīja: Parasti VW grupas auto releji atrodaas vienaa blokaa ar droshinaataajiem. Arii pagriezienu relejs.
Tur arii meklee.
njā, pie drošinātājiem nav. Vecajam opasātam bija zem stūres kreisajā pusē, bembim zem haubes... šitam drošinātāji priekšējā panelī sānos, kad atver durvus...
Tad vēl atradu www.motor-talk.de/...
un te autopartmaster.com/...
bet skaidrībā netieku ;(, pēdējā linkā cipariņš nav pielikts klāt pat!
Tautieši, kur SEATAM atrodās pagriezienu relejs?
Pirmais rakstīja:
7924 rakstīja: nu te atradu bumeram pamācību.
www.louv.tv/...
Pašam līkas rokas
tur tak viss ir uzrakstīts
ja viņš nestrādā, tad varbūt var atdzīvināt izmazgājot un/vai notīrot kontaktus tā vietā lai liktu jaunu....
bet ja jamais nestrādā, tad iespējams ir noklājies un nekāda mazgāšana visticamāk nepalīdzēs....
nu lūk, tāpēc sākumā izmazgāšu, ne pats, jo teicu, rokas līkas, un tad skatīsies, ja nestrādā, tad liekam jaunu!
Kur lai ford focus 1.6TDC iztīra gaisa masas mērītāju (MAF)?
Silta mašīna strādā labi, normāli tur brīvgaitas apgriezienus uz 900, nelēkā nemaz. Vai tas nozīmē, ka ar droselvārstu viss ir kārtībā un problēma ir citur? jo, kad es biju autohallē, nebija tādi aukstumi un tad man bija tā, ka, kad mašīna uzsila, tad slapa nost, tagad sanāk otrādi....
Sretsked rakstīja: Kas šitas tāds ir ?
maz braucu, dragreisā un driftā nepiedalos. apgriezini virs 3000 praktiski nekad netiek uzdzīti...
kad novembrī man iztīrīja to droseļvārstu, brīvgaitas apgriezieni bija 1100, sanāk, ka kaut kad iepriekš, kad droseļvārsts sadirsās, minimālos apgriezienus palielināja, lai tiestāvētu uz 900 (pie šāda regulējuma sanāk, ka ar sadirstu droseļvārstu apgriezieni ir 1100 un tīra- 900 pie viena regulējuma)
rezultātā, viņi pārregulēju uz 900, tagad mazliet aizdrisās un auksts motors jau sāk niķoties, jau sistēmas "reaģēt spēja" (nezinu kā pareizāk nosaukt) ir samazinājusies
interesanti ir tas, ka divus gadus atpakal vietā Nr3 man tā lielā truba saplīsa, kāds tam varētu būt iemesls??
visticamāk, tad tiešām no kartera ventilācijas nāk ārā tās nepatīkamās lietas, kas bojā droseļvārsta darbību. kādi būtu ieteicamie operatīvie pasākumi? ja pareizi saprotu, tad degvielas piemaisījumi šajā gadījumā pilnībā neko neatrisina.
it kā mašīnai nav pārāk liels nobraukums salīdzinoši tie tagad ir 190 tūkstoši, vēl 2 gadus atpakaļ auto hallē man teica pēc diagnostikas, ka mašīna ir ļoti labā stāvoklī, un ka nobraukums ir puslīdz reāls... pats es autiņu samērā saudzīgi lietoju, kā nekā nav darba . Braucu samērā maz, gadā nobraucu 10-15 tūkstošus...
pastījos šeit diskusija par opeļiem www.opelclub.lv/...
nu tieši tas pats. kā sanāk, droseļvārsts ir tas kas ir pie resnās trubas, kurai vienā galā ir gaisa filtra kaste un otrā tas vārsts??
speci, lūdzu paskattiet bildes peasbox.com/...
pirmajā bildē ir gaisa truba starp kas nāk no gaisa filtra kastes (to es esmu mainīhis saviem spēkiem, kas man saplīsa vecā Nr3 vietā. Vai tas driseļvārsts atrodš vietā Nr1.????
tikko sameklēju rēķinu, rēķinā rakstīts droseļvārsta remonts... Tad jau laikam sanāk, ka tas vārsts labi nevingro sanāk ka gaiss netiek padots kā nākās ?
Centis_Nuudele rakstīja:
Cilvēk, tam droseļvārstam liesāku kulaku var izbāzt cauri.
pilnīgi iespējams, ka es nepareizi esmu piefiksējis/atcerējies to lietu/nosaukumu, ko viņi iztīrīja. Man loģiski spriežot atmiņa uzausa bērnība, kad pļardaku pa sētu stumdījām un ik pa laikam dīzes tīrijām...
ceru uz to, ka atbildēs tie, kas vēlēsies un kaut ko zinās ieteikt, nevis izliksies gudrāki par piektklasniekiem vai vismaz nepiespamos topiku.
Pirmais rakstīja:
kas tur ko uzdod virsū??? es gribētu sīkāk uzzināt par to uzdošanas mehānismu
baigi gudrs esi vai nevēlies saprast??
es domāju, varbūt kādas sprauslas aizdirsušās, kur kaut kas netiek cauri, jo kad uzdod vairāk birgu virsū, tad jau kaut da jebkas tiks cauri arī adatas acij, bet vai pietiekamā daudzumā....
Pirmais rakstīja:
kāda gāzes piedošana benzīnam zem 800 abarotiem?????
es nosacīti teicu 800, tie ir ap 500, akselerātors uzdod birgu virsū lai apgriezienu pieaug!
Auto Hallē man pateica, ka vaina esot tikai tajā, ka sistēma netīra un ka viņi iztīrīja un ka iespējams pēc kāda laika tas atkārtosies. Viņi7 stundas no vietas ņēmās un neko nevarēju pateikt. nU nevar būt kaut kas izdilis, ja pēc iztīrīšanas viss strādāja mēnešus vismaz 2 bez jebkādām problēmām, tahometrs pie maziem apgriezieniem stāvēja kā akmenī iecirsts!!!!! un pamazām sākās tagad un ar katru brīdi vairāk. Auksta mašīna vispār, kāja vismaz 3-5 minūtes jātur uz gāzes pedāļa lai nenoslāpstu
Ozz rakstīja: nu ja slaapst tikai tukšgaitaa, tad visticamaak ka vainiigs ir tukšgaitas deveejs
ir tā, ka kad apgriezieni iet zem 800, kompis padod vairāk gāzi lai nenoslāpst-
manā gadījumā, kompis padod signālu, gāzīte tiek padota, bet ar tādu kā aizķeri, kompis redz, ka apgriezieni nepieaug, šamais dod gāzīti vairāk un tad uzlec uz 1300. Bet pēdējā laikā sanāk tā, ka jau pie pirmās aizķeres noslāpst... pēc manas saprašanas ir kaut kas aizdirsies vai nu gaiss vai degviela pie mazās gāzītes uzdošanas uzreiz vajadzīgajā daudzumā nepienāk...
Sretsked rakstīja:
7924 rakstīja: nezinu, kas tā pa šprici,meklēju manuāli, pagaidam nevaru atrast.
jā, par svecēm vajadzēja maksāt (flex)
Un kādā tad sakarā ?? Tu tās prasīji mainīt ??? Nez vai. Tas vienkārši norāda uz tūdaliņa sajēgu-kā kas,tā 'sveces vainīgas' Man vienreiz serviss izskrūvēja tās sveces ārā un salika atpakaļ vecās,jo to prasīts darīt nebija.
Tāpat teksts-aizsērējis droseļvārsts
nu jā, īstenībā, pirms mainīšnas man teica, ka sveces vainīgas, un es prasīju, ka tad točna būs kārtībā, man atbildēja JĀ, tad es teicu mainam, bet pēc tam nebija kārtībā. nu es jau protams varēju pstrīdēties, bet kad beigās sataisīju, apgriezieni nelēkāja vairs un neslāpa, es biju apmierināts ar visu un likos mierā. Rezultāts tika sansiegts.. tagad gribējās pašam tikt jēgā, lai vēl kaut ko lieku nesamaina
Kaksis rakstīja: Gaisa filtra kastē nav caurums?
jāpapēta, mož ir... bet maz ticams
nezinu, kas tā pa šprici,meklēju manuāli, pagaidam nevaru atrast.
jā, par svecēm vajadzēja maksāt (flex)
tas nav karburātors
Centis_Nuudele rakstīja: Caur droseļvārstu iet gaiss.....vai tu lej kaut ko pie benzīna vai nelej, tam gaisam būs pilnīgi vienalga.
paldies par pamācošu info, novērteju. Tad sanāk, ka gaiss neiet cauri kā nākās tam droseļvārstam. ja tā, tad viņš varētu būt aizsērējis, ja ir aizsērējis, vajag iztīrīt, ja tā, tad ar ko.. Paldies
Jua noskaidroju, jauns maksā no 33-45 Ls un uz vietas nekur nav, ir jāpasūta, piegāde līdz 10 dienām....
Atradu vienā šrotā caur ss.lv seat leon, paņēmu pa 10 Ls... Tagad atkal varu braukt ar pagrieziena rādītājiem, tomēr noderīga lieta