iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Centis_Nuudele 17.01.2012 14:10

Bracus rakstīja: Cik noprotu un redzu tad šeit apgrozās samērā normāli un daudz maz godīgi cilvēki.

Bet kaut kā stipri neticās ka nevienam nav bijusi slikta pieredze līdzīgos jautājumos. Kā arī saprotiet taču ka ne visi cilvēki ir godīgi.

Pirms pāris nedēļām kad biju skatīties vienu V70 tad arī man pa telefonu stāstīja ka tikko no DE utt. Visas eļļas un filtri nomainīti, jauna zobsiksna, jauni amīši un vēl šis tas. Beigās izrādījās ka auto jau 2 gadi LV un siksna mainīta jau pirms 50 Tk. Plusā pēdējā eļļas maiņas reize nemaz nav zināma. Amīši gan bija mainīti nesen to varēja redzēt un tur čalis nebija melojis. Nu ja šitik klaji sprauž batonus tad taču kaut kas ar tīrs ar to auto nav. Laikam domāja kādam daunim jau varēs to visu iestāstīt un tas paņems ka neķerās to auto.

Tad vēl vienu autiņu ko apskatīju. Cena 3760 Ls. Prasu kā ar cenu? Nu.... nu.... drusku jau kaut ko varu nolaist bet auto tiešām ļoti labs un citādi pašam nekas no peļņas nesanāks. Rezultātā nosauc ciparu 3700 Ls. Pēc apmēram nedēļas auto tiek ielikts internetā par cenu 3350 Ls.

Vēl viens gadījums. Bij doma nopirkt sencim vēl vienu V70 un veco atstāt kā donoru. Līdzīga situācija. Cena bija 1750 EUR. Auto bij nedaudz apskādēts tāpēc tik lēts. Čalis taisnojās ka viņam tikai 100 Eur peļņa uz auto. Max 50 Eur nomest var jo citādi peļņas nav. Nepārdošu taču es tev auto zem pašizmaksas. Pēc kādām 10 dienām tiek ielikts sludinājums ar cenu 1550 Eur. Nu normāls tirgotājs. Piemaksā 100 Eur no savas kabatas lai kāds cilvēks var nopirkt auto.

Jums visi šie gadījumi liekas normāli un paši par sevi saprotami?

Vismaz man tas neliekas normāli. Nu vismaz godīgi tie tirgotāji nav.

Problēma ir tavā pieejā jautājuma risināšanai. Ja tu sāc ar jautājumu kā ar cenas atlaidi, neviens tirgonis tev nedos kosmosu.

Paņem to auto, notestē un nosauc savu cenu. Un tad sākas tirgus, piekāpjoties no abām pusēm. Nosauc atrastu defektu - tirgonis nolaiž cenu. Apmēram tā.

Centis_Nuudele 16.01.2012 16:43

Bracus rakstīja: Jo ikdienā pārsvarā braukāju viens un neliela bagāža.

www.industrialbicycles.com/...

Centis_Nuudele 16.01.2012 15:24

Pirmā gadījums ir pilnīgi par velti.

Centis_Nuudele 16.01.2012 8:38

Sviestnesis rakstīja: zaķis 10Ls orālais, 15Ls vaginālais seksis,

Baigā izšķērdība.

Germanam pietiktu ar padusālo seksi par 82 santīmiem.

Centis_Nuudele 13.01.2012 8:56

Leibrīt.

Es nezinu kurš ir šaraškins, tāpēc man dziļš vējš par viņa pendelēm.

Centis_Nuudele 12.01.2012 16:53

Ko par to saka iekš TA? Negabarīts?

Centis_Nuudele 12.01.2012 16:24

zirgazobi.lv

Centis_Nuudele 12.01.2012 9:05

Motorolers rakstīja: ...uz Bausku kursēja lux laziki

Laz Tūrists. Tas arī bija vienīgais normālais krievu busis.

Centis_Nuudele 12.01.2012 9:02

Yetti rakstīja: sausā smiltī muftu bija nosvilinājis...

Ķenguram manuālī rakstīts, ka mufta nav paredzēta ilgstošai darbībai buksēšanas režīmā. Tad viņa uzkarst un pakaļējo tiltu nepieslēdz.

Tad vajagot pagaidīt, kamēr ši atdziest un turpināt iesākto procedūru.

Centis_Nuudele 12.01.2012 8:58

Wispasaules Sābistu klubs jau nu varēja saorganizēties vienai sestdienas talkai un kopīgiem spēkiem saskrūvēt tos nepilnus 100 automobīļus, kuri tagad stāv fabrīkā uz nekustīgā konveijera. Tas tak būtu exkluzīvs produkts - paštaisīts sābs!

Centis_Nuudele 11.01.2012 14:00

Salīdzinājumā ar rafiem, paziem un laziem Ikaruss bija luksus izstrādājums.

Centis_Nuudele 11.01.2012 13:54

Renaultam apšifkas nemaz nav. Cieti.

Centis_Nuudele 11.01.2012 8:31

Kad lidmašīna pārsniedz skaņas ātrumu, arī ir tikai viens blīkšķis.

Centis_Nuudele 11.01.2012 8:27

jNēēēēē

Centis_Nuudele 10.01.2012 8:30

SEA rakstīja: Ja ikaunijā nofistos hReno, nez vai varētu tā zvanīt un prasīt vai rajonā ir kāds vietējais apsistais. Vsdrīzāk saukt vajadzētu iestūmējus,

Renaultam ir tāda fīča 24h Assistance. Ņem telefonu, piezvani un kvalificēts personāls visu izdara. Nav pat jākavē laiku klausoties pankrokerus, var paklausīties Jāku Joalu.

Tā lūk rīkojas atbildīgi autoražotāji, lai turētu spodru zīmola reputāciju, uzticamību un augsto izstrādājuma kvalitāti.

p.s. Renaults ražo kvalitatīvus auto, tie ceļā paliek ļoti ļoti reti... nav dzirdēts ka kādam būtu noviebies ūdenssūknis. Dažādi sīkumi ir lūzuši - pakaļējie tilti, razdatkas, ātrumkārbas, stūres reikas u.c. štrunti.

Centis_Nuudele 09.01.2012 16:01

Sviestnesis rakstīja: Es nākamnedēļ taisos braukt uz Šauļai, varbūt Tu varētu pabraukties man līdzi, kā ķehpoms ar detaļu noliktavu uz borta

Jau iepriekš Paldies!

Sorryyy... noliktava tukša, visas sābu detaļas aizgāja uz Sīriju. Palikušas tikai detaļas no TU-104.

Lai gan tās ļopenes īpaši neatšķiras, nedomāju ka sābam derēs TU detaļas.

Centis_Nuudele 09.01.2012 8:49

Nu Sviests.... tik vieglprātīgi..

Re kā Dakāras rallijā katram kaujas vāģim no pakaļas brauc ķehpoms ar detaļu noliktavu uz borta, bet Tu sadomāji bez rezerves daļām doties tik tālā un bīstamā ceļā Pie estipoisiem

Un ja nu tevi lācis būtu apēdis, kamēr tu eesti mežā kakāji

Centis_Nuudele 08.01.2012 15:46

TDIOTS rakstīja:

sarashkins rakstīja: Tipisks LV pāķu stereotips - auto=golps, kruts auto = A6.

'īsti ērgļi' lieto-A6 C4 2,5TDI (AEL dzinējs) q ,Powered bai INC

waj arī : A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk..

viss cic ira sūūc

nu kāpēc tu brien ar dubļainiem zābakiem bērna dvēselē?

Centis_Nuudele 08.01.2012 15:38

ursis rakstīja: viss pareizi,bet kur mopedkai karterī eļļa?

pilnīgi visa iztecēja?

Centis_Nuudele 06.01.2012 8:46

Labrīt.

Kur šodien tirgo tos exkluzīvos sābus?

Centis_Nuudele 05.01.2012 15:31

Ļoti vēls.....

...rīts.

Centis_Nuudele 05.01.2012 15:30

Ir jau vēls.

Centis_Nuudele 05.01.2012 15:27

M77 rakstīja: Tā kā problēma populāra, atradu ventīļa tīrīšanas instrukciju: www.astra4ever.net/...

Hier eine Anleitung zur Reparatur des Ventils:

Als erstes die Unterdruckschläuche vom Ladedruckregelventil und wie bereits beschrieben überbrücken, läuft der Motor jetzt wieder wie gewohnt ist wahrscheinlich das AGR-Ventil defekt.

Zur Reparatur das 3-Wege Ventil ausbauen und das Unterteil mit den Laschen lösen.

Das abgenommenen Unterteil von den Verschmutzungen reinigen etwas Öl in beide Teile eintropfen.

Mit dem Mund am Gelb markierten (VAC) Anschluss saugen dabei den 2. Anschluss (Out) mit den Finger immer mal schließen, dabei sollte eine mehrfaches Klacken zu hören sein.

Zuletzt Unterteil wieder anstecken, Ventil einbauen und anschließen.

(An Stelle der kleinen Roten Hülsen kommen die Unterdruckleitungen im Motor)

Google tulkojums:

Šeit ir rokasgrāmata, lai labotu vārsts:

Pirmo tiltu vakuuma šļūtenes no sekmētu spiediena kontroles vārsts, un, kā jau aprakstīts, motors darbojas atkal kā parasti, iespējams, EGR vārsts ir kļūdains.

Lai labotu 3-ceļu vārsts, lai paplašinātu un atraisīt apakšējā daļa ar cilnēm.

Noņemts apakšējā daļa piesārņojuma iztīrīt nedaudz eļļas pilēšana divās daļās.

Ar mutes dzeltenas marķētas (VAC) termināļu, bet nepieredzējis otro Connection (out), ar pirkstiem no laika uz laiku slēgt, tas būtu jāatkārto clacking skaņu.

Pēdējo inficēt grunts vēlreiz, un instalēt plug vārstu.

(Vietā mazā sarkanā piedurknēm, vakuuma līnijas ir motoru)

Tulkojums superīgs.

Centis_Nuudele 04.01.2012 16:19

Man domāt, ka ar zemi piebiris viņš ir jau tagad.

Centis_Nuudele 04.01.2012 14:48

Moš nopirkt to Sviesta sābu

Lai šis beidzot tiek pie cilvēka cienīga auto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti