Bracus rakstīja: Jo ikdienā pārsvarā braukāju viens un neliela bagāža.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bracus rakstīja: Jo ikdienā pārsvarā braukāju viens un neliela bagāža.
Pirmā gadījums ir pilnīgi par velti.
Sviestnesis rakstīja: zaķis 10Ls orālais, 15Ls vaginālais seksis,
Baigā izšķērdība.
Germanam pietiktu ar padusālo seksi par 82 santīmiem.
Leibrīt.
Es nezinu kurš ir šaraškins, tāpēc man dziļš vējš par viņa pendelēm.
Ko par to saka iekš TA? Negabarīts?
zirgazobi.lv
Motorolers rakstīja: ...uz Bausku kursēja lux laziki
Laz Tūrists. Tas arī bija vienīgais normālais krievu busis.
Yetti rakstīja: sausā smiltī muftu bija nosvilinājis...
Ķenguram manuālī rakstīts, ka mufta nav paredzēta ilgstošai darbībai buksēšanas režīmā. Tad viņa uzkarst un pakaļējo tiltu nepieslēdz.
Tad vajagot pagaidīt, kamēr ši atdziest un turpināt iesākto procedūru.
Wispasaules Sābistu klubs jau nu varēja saorganizēties vienai sestdienas talkai un kopīgiem spēkiem saskrūvēt tos nepilnus 100 automobīļus, kuri tagad stāv fabrīkā uz nekustīgā konveijera. Tas tak būtu exkluzīvs produkts - paštaisīts sābs!
Salīdzinājumā ar rafiem, paziem un laziem Ikaruss bija luksus izstrādājums.
Renaultam apšifkas nemaz nav. Cieti.
Kad lidmašīna pārsniedz skaņas ātrumu, arī ir tikai viens blīkšķis.
jNēēēēē
SEA rakstīja: Ja ikaunijā nofistos hReno, nez vai varētu tā zvanīt un prasīt vai rajonā ir kāds vietējais apsistais. Vsdrīzāk saukt vajadzētu iestūmējus,
Renaultam ir tāda fīča 24h Assistance. Ņem telefonu, piezvani un kvalificēts personāls visu izdara. Nav pat jākavē laiku klausoties pankrokerus, var paklausīties Jāku Joalu.
Tā lūk rīkojas atbildīgi autoražotāji, lai turētu spodru zīmola reputāciju, uzticamību un augsto izstrādājuma kvalitāti.
p.s. Renaults ražo kvalitatīvus auto, tie ceļā paliek ļoti ļoti reti... nav dzirdēts ka kādam būtu noviebies ūdenssūknis. Dažādi sīkumi ir lūzuši - pakaļējie tilti, razdatkas, ātrumkārbas, stūres reikas u.c. štrunti.
Sviestnesis rakstīja: Es nākamnedēļ taisos braukt uz Šauļai, varbūt Tu varētu pabraukties man līdzi, kā ķehpoms ar detaļu noliktavu uz borta
Jau iepriekš Paldies!
Sorryyy... noliktava tukša, visas sābu detaļas aizgāja uz Sīriju. Palikušas tikai detaļas no TU-104.
Lai gan tās ļopenes īpaši neatšķiras, nedomāju ka sābam derēs TU detaļas.
Nu Sviests.... tik vieglprātīgi..![]()
Re kā Dakāras rallijā katram kaujas vāģim no pakaļas brauc ķehpoms ar detaļu noliktavu uz borta, bet Tu sadomāji bez rezerves daļām doties tik tālā un bīstamā ceļā![]()
Pie estipoisiem![]()
Un ja nu tevi lācis būtu apēdis, kamēr tu eesti mežā kakāji![]()
![]()
TDIOTS rakstīja:
sarashkins rakstīja: Tipisks LV pāķu stereotips - auto=golps, kruts auto = A6.
'īsti ērgļi' lieto-A6 C4 2,5TDI (AEL dzinējs) q ,Powered bai INC
waj arī : A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk..
viss cic ira sūūc
nu kāpēc tu brien ar dubļainiem zābakiem bērna dvēselē?
ursis rakstīja: viss pareizi,bet kur mopedkai karterī eļļa?
pilnīgi visa iztecēja?
Labrīt.
Kur šodien tirgo tos exkluzīvos sābus?
Ļoti vēls.....
...rīts.
Ir jau vēls.
M77 rakstīja: Tā kā problēma populāra, atradu ventīļa tīrīšanas instrukciju: www.astra4ever.net/...
Hier eine Anleitung zur Reparatur des Ventils:
Als erstes die Unterdruckschläuche vom Ladedruckregelventil und wie bereits beschrieben überbrücken, läuft der Motor jetzt wieder wie gewohnt ist wahrscheinlich das AGR-Ventil defekt.
Zur Reparatur das 3-Wege Ventil ausbauen und das Unterteil mit den Laschen lösen.
Das abgenommenen Unterteil von den Verschmutzungen reinigen etwas Öl in beide Teile eintropfen.
Mit dem Mund am Gelb markierten (VAC) Anschluss saugen dabei den 2. Anschluss (Out) mit den Finger immer mal schließen, dabei sollte eine mehrfaches Klacken zu hören sein.
Zuletzt Unterteil wieder anstecken, Ventil einbauen und anschließen.
(An Stelle der kleinen Roten Hülsen kommen die Unterdruckleitungen im Motor)
Google tulkojums:
Šeit ir rokasgrāmata, lai labotu vārsts:
Pirmo tiltu vakuuma šļūtenes no sekmētu spiediena kontroles vārsts, un, kā jau aprakstīts, motors darbojas atkal kā parasti, iespējams, EGR vārsts ir kļūdains.
Lai labotu 3-ceļu vārsts, lai paplašinātu un atraisīt apakšējā daļa ar cilnēm.
Noņemts apakšējā daļa piesārņojuma iztīrīt nedaudz eļļas pilēšana divās daļās.
Ar mutes dzeltenas marķētas (VAC) termināļu, bet nepieredzējis otro Connection (out), ar pirkstiem no laika uz laiku slēgt, tas būtu jāatkārto clacking skaņu.
Pēdējo inficēt grunts vēlreiz, un instalēt plug vārstu.
(Vietā mazā sarkanā piedurknēm, vakuuma līnijas ir motoru)
Tulkojums superīgs.
![]()
Man domāt, ka ar zemi piebiris viņš ir jau tagad.
Moš nopirkt to Sviesta sābu
Lai šis beidzot tiek pie cilvēka cienīga auto![]()
Bracus rakstīja: Cik noprotu un redzu tad šeit apgrozās samērā normāli un daudz maz godīgi cilvēki.
Bet kaut kā stipri neticās ka nevienam nav bijusi slikta pieredze līdzīgos jautājumos. Kā arī saprotiet taču ka ne visi cilvēki ir godīgi.
Pirms pāris nedēļām kad biju skatīties vienu V70 tad arī man pa telefonu stāstīja ka tikko no DE utt. Visas eļļas un filtri nomainīti, jauna zobsiksna, jauni amīši un vēl šis tas. Beigās izrādījās ka auto jau 2 gadi LV un siksna mainīta jau pirms 50 Tk. Plusā pēdējā eļļas maiņas reize nemaz nav zināma. Amīši gan bija mainīti nesen to varēja redzēt un tur čalis nebija melojis. Nu ja šitik klaji sprauž batonus tad taču kaut kas ar tīrs ar to auto nav. Laikam domāja kādam daunim jau varēs to visu iestāstīt un tas paņems ka neķerās to auto.
Tad vēl vienu autiņu ko apskatīju. Cena 3760 Ls. Prasu kā ar cenu? Nu.... nu.... drusku jau kaut ko varu nolaist bet auto tiešām ļoti labs un citādi pašam nekas no peļņas nesanāks. Rezultātā nosauc ciparu 3700 Ls. Pēc apmēram nedēļas auto tiek ielikts internetā par cenu 3350 Ls.
Vēl viens gadījums. Bij doma nopirkt sencim vēl vienu V70 un veco atstāt kā donoru. Līdzīga situācija. Cena bija 1750 EUR. Auto bij nedaudz apskādēts tāpēc tik lēts. Čalis taisnojās ka viņam tikai 100 Eur peļņa uz auto. Max 50 Eur nomest var jo citādi peļņas nav. Nepārdošu taču es tev auto zem pašizmaksas. Pēc kādām 10 dienām tiek ielikts sludinājums ar cenu 1550 Eur. Nu normāls tirgotājs. Piemaksā 100 Eur no savas kabatas lai kāds cilvēks var nopirkt auto.
Jums visi šie gadījumi liekas normāli un paši par sevi saprotami?
Vismaz man tas neliekas normāli. Nu vismaz godīgi tie tirgotāji nav.
Problēma ir tavā pieejā jautājuma risināšanai. Ja tu sāc ar jautājumu kā ar cenas atlaidi, neviens tirgonis tev nedos kosmosu.
Paņem to auto, notestē un nosauc savu cenu. Un tad sākas tirgus, piekāpjoties no abām pusēm. Nosauc atrastu defektu - tirgonis nolaiž cenu. Apmēram tā.