Pirms ķerties pie diagnostikas, vajag paskatīties no apakšas vai tie līmeņa devēji tur vēl atrodas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pirms ķerties pie diagnostikas, vajag paskatīties no apakšas vai tie līmeņa devēji tur vēl atrodas.
Normāls multimetrs tur līdz 10A. Kāds čušš ar 0,2A?
Varbūt, ka notiek brīnums un kāds var pateikt vadu krāsas. Es ar testeri vai lampiņu atrastu , kuri vadi pienākošajā attiecas uz spoguli un kādā virzienā groza. Tālāk pa vienam ar vadu no štekera uz štekeri. Tikai masai gan jābūt savienotai.
Trolejbusa un tramvaja kontakttīkla spriegums ir 600V. Nekādā gadījumā nedrīkst tiem vāģiem pieskarties!
Vivi tīklā ir Dies' pas' pat 3000 V, pie kam gaisā tikai 1 vads, otrs uz zemes. Nemēģiniet pieskarties! 😜
Tā viš i. Līdz 1000 V tam nosaukums ir zemspriegums.
Laba doma. Pie reizes nomainīsi gredzenus, šāles, vārstu blīvslēgus, blīves utt. Bet varbūt sasummēsi izdevumus un nopirksi citu auto.
Sporta pēc vēl vari painteresēties, vai ģenerators to aķi pietiekoši uzlādē.
Rauj ārā drošinātājus pa vienam un skaties, kas notiek ar multimetra rādījumu.
Multimetrs nu nekādi nevar rādīt mAh.
EU lēmums no 35.gada jaunas tirgot tikai elektriskās ķerras nav uzspiešana? varbūt tas ir brīvais tirgus? pircēja vēlmes pie vienas vietas, jo lūk Eiropa tā nolēmusi.
Čuhņa ir Dobele.
Ja elektro auto nav lambdas zondes, tad kāpēc tās ķerras maksā tik dārgi?
Attīstītā sociālisma laikmetā, kad normālas eļļas nebija nopērkamas un tāpēc veidojās uzdegums uz virzuļiem, un iekoksējās gredzeni, tīrīšanas procesu veicām ar acetona/petrolejas/motoreļļas maisījuma ieliešanu cilindros. Bet tiem motoriem nebija katalizatori. Uzskatu, ka pūstošo kapitālistu motoriem tā "eļļiņu pūšana, piedevu liešana" palīdz tikai piedevu tirgoņiem. Kas ir sadilis, tas jāmaina.
Ražos no Iecavas vistu mēsliem un olu čaumalām.
Gultni nevajag pirkt šrotā.
Vai esi mēģinājis pirms startēšanas dažas sekundes paturēt ieslēgtu aizdedzi?
Protams, ka tikai uz labāko pusi. Tā vismaz avīzēs rakstīja.
Fiatam motors bija ar apakšējo sadaleni, žigulim ar augšējo.
Pečķa bija jaudīgāka, krievijas klimatam piemērota. Piekarē kaut kas, nezinu kas tieši.
Yess, angļa ventilators griežas pa kreisi!
Ir tik sarežģīti noraut štekeri un pamērīt pienākošo spriegumu?
Kāpēc jāver vaļā logu, ja kondiška strādā?
Pīpls Ovens prasa, kas par vainu, nevis kurā galā mērīt spriegumu.
Eļļas pilinātāji mārrutka!
Te cilvēkam nopietna problēma, jo nemāk atkabināt trosi no fiksatora un iztaustīt, kur sprūst. Vai arī notrūkušu atsperi nemāk ieraudzīt. Eļļotāji , jā.
Ja nezini, kur ir dīleris, iepūt wd 40 savā sarūsējušajā haubes fiksatorā.
Sarežģīts gadījums. Jāslēdz pie dīlera kompja.
Skil = Bosch.