Ok.
Nevajag indikatoru saukt par testeri, un otrādi. Tas rada neizpratni.
Ok.
Nevajag indikatoru saukt par testeri, un otrādi. Tas rada neizpratni.
WALA rakstīja:
Jā protams, bet lai tevi kā “vadu” paizmantotu tam 220V būs kaut kā jātiek uz vannas/krāna metāliskajā daļām un uz zemi vai tamlīdzīgi, tā ka tehniski destilētā ūdenī tas 220V ticamāk tev nenodarītu neko, jo no tava ķermeņa uz “zemi” tur vairs nebūtu vadītāja.
Bet es esmu “izbaudījis” ko nozīmē iet dušā pie boilera ar sačakarētu zemējumu, bet nu mani par laimi 220V ietekmē salīdzinoši maz, bet nu 380V guļot pusplikam uz grīdas, tas gan bija labs “mauciens” tas nekas ka caur testera pretestību.
Interesanti.
Pastāsti, kā tu tehniski izpildīji vingrojumu "380 V caur testera pretestību".
Nav nekāda sakara ar apbūves gabalu samazināšanu. Uz ielas saliek tonnu smagus betona puķupodus tā, lai braukšana slalomā.
Vēl tur ir 2 lukturi, kuriem blīves utt.
Varbūt kāds ir sastapies ar EV degvielas bākas, t.i., baterijas remontu vai nomaiņu? Cik tas maksā?
Mati ir rezultātā varbūt "ietaupītie" 450 t.
Matu skaldītāji.
To švelleri jāpastutē zem tilta, tad visi pidari varēs droši braukt pāri.
Jā. Laipni lūgti lādēt savas baterijas kolchoza fermas drupās nekurienes vidū.
Nedarbojas tas sajūgs, kurš piedzen 2,4, 6 utt primāro vārpstu.
Kautkā neloģiski. 0,02 kvēpi rāda, ka dpf ir vietā, 5M daļiņas - ka dpf amputēts.
Ja tu domā, ka šī ir pēdējā vasara tam auto, aizbrauc uzpildīt kondišku, un līdz vasaras beigām pietiks.
Pogai izdegusi lampiņa.
1 pirms, otra pēc dpf - vai tu gadījumā neesi sajaucis lambdu ar temperatūras sensoriem?
Senos iAuto Mk I laikos kāds personāžs cīnījās ar mašīnā izlijuša piena smaku. Viņam ieteica vērsties apbedīšanas kantorī, tiem esot ļoti efektīvi smaku noņēmēji.
Izskatās, ka tas kaķis būs iemīzis tev zābakos.
Un pārbaudi, vai pēc remonta esi kārtīgi pieskrūvējis spararatu.
Ja noslāpa bez rīstīšanās, domāju, ka aizdedze. Dzirkstele "uz sveces" - ir uz izskrūvētas? Cilindrā zem spiediena var nebūt. Pamēģini nomainīt sveci.
kurā pusē sēž šoferis?
Un atceries, dēls - Ķīnā ražotam auto visas rezerves daļas ir oriģinālās!
Kanibaals rakstīja:
Cepure tev spiež nūdeli, virzuli velk, savukārt virzulis spiež bremžu eļļu atpakaļ.
Tev kā pašpasludinātam aikukū ekspertam vajadzētu zināt, ka nav tādas bremžu eļļas.
Spiež atpakaļ, nevis velk.
Virzuli nekas nevelk.
Sprūst vai nu suports, vai rocenes trose.
Kaut kad dzirdēju, ka Klusā okeāna salās esot atomstacijas. Hokaido, Kjusju, vēl kautkādās.