Spiež atpakaļ, nevis velk.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Spiež atpakaļ, nevis velk.
Virzuli nekas nevelk.
Sprūst vai nu suports, vai rocenes trose.
audia4B8 rakstīja:
Gan silta gan auksta ir mīksta, baigā spiediena nav arī, ka atver antifrīza bačuku, vienreiz bija nokrities līmenis, pielēju, jāskatās vai tagad kritīsies/nekritīsies .
Paskatījies līmeni?
Zem salona tepiķa arī paskaties.
GTD2 rakstīja: Sen vairs tā nav, rūsē tāpat ,kā vissi pārējie, mazāk kā aziāti, bet ne ar ko sen vairs neatšķiras no pārējiem. frančiem arī raksturīgi ja no ārpuses izskatās tīri glīti tad apakša var būt šausmas
Interesenta budžets kā reiz attiecas uz ''kādreiz tā bija'', nevis uz ''sen vairs tā nav'''.
Pēc 8 gadu kopdzīves ar darba francūzi, nozvērējos nekad par savu naudu franču auto nepirkt. Bet jāatzīst, ka pretrūsas ziņā tie ir vieni no labākajiem.
Skil = Bosch.
Pirms ķerties pie diagnostikas, vajag paskatīties no apakšas vai tie līmeņa devēji tur vēl atrodas.
Normāls multimetrs tur līdz 10A. Kāds čušš ar 0,2A?
Varbūt, ka notiek brīnums un kāds var pateikt vadu krāsas. Es ar testeri vai lampiņu atrastu , kuri vadi pienākošajā attiecas uz spoguli un kādā virzienā groza. Tālāk pa vienam ar vadu no štekera uz štekeri. Tikai masai gan jābūt savienotai.
Trolejbusa un tramvaja kontakttīkla spriegums ir 600V. Nekādā gadījumā nedrīkst tiem vāģiem pieskarties!
Vivi tīklā ir Dies' pas' pat 3000 V, pie kam gaisā tikai 1 vads, otrs uz zemes. Nemēģiniet pieskarties! 😜
Tā viš i. Līdz 1000 V tam nosaukums ir zemspriegums.
Laba doma. Pie reizes nomainīsi gredzenus, šāles, vārstu blīvslēgus, blīves utt. Bet varbūt sasummēsi izdevumus un nopirksi citu auto.
Sporta pēc vēl vari painteresēties, vai ģenerators to aķi pietiekoši uzlādē.
Rauj ārā drošinātājus pa vienam un skaties, kas notiek ar multimetra rādījumu.
Multimetrs nu nekādi nevar rādīt mAh.
EU lēmums no 35.gada jaunas tirgot tikai elektriskās ķerras nav uzspiešana? varbūt tas ir brīvais tirgus? pircēja vēlmes pie vienas vietas, jo lūk Eiropa tā nolēmusi.
Čuhņa ir Dobele.
Ja elektro auto nav lambdas zondes, tad kāpēc tās ķerras maksā tik dārgi?
Attīstītā sociālisma laikmetā, kad normālas eļļas nebija nopērkamas un tāpēc veidojās uzdegums uz virzuļiem, un iekoksējās gredzeni, tīrīšanas procesu veicām ar acetona/petrolejas/motoreļļas maisījuma ieliešanu cilindros. Bet tiem motoriem nebija katalizatori. Uzskatu, ka pūstošo kapitālistu motoriem tā "eļļiņu pūšana, piedevu liešana" palīdz tikai piedevu tirgoņiem. Kas ir sadilis, tas jāmaina.
Ražos no Iecavas vistu mēsliem un olu čaumalām.
Gultni nevajag pirkt šrotā.
Vai esi mēģinājis pirms startēšanas dažas sekundes paturēt ieslēgtu aizdedzi?
Kanibaals rakstīja:
Cepure tev spiež nūdeli, virzuli velk, savukārt virzulis spiež bremžu eļļu atpakaļ.
Tev kā pašpasludinātam aikukū ekspertam vajadzētu zināt, ka nav tādas bremžu eļļas.