Yess, angļa ventilators griežas pa kreisi!
Ir tik sarežģīti noraut štekeri un pamērīt pienākošo spriegumu?
Yess, angļa ventilators griežas pa kreisi!
Ir tik sarežģīti noraut štekeri un pamērīt pienākošo spriegumu?
Kāpēc jāver vaļā logu, ja kondiška strādā?
Pīpls Ovens prasa, kas par vainu, nevis kurā galā mērīt spriegumu.
Eļļas pilinātāji mārrutka!
Te cilvēkam nopietna problēma, jo nemāk atkabināt trosi no fiksatora un iztaustīt, kur sprūst. Vai arī notrūkušu atsperi nemāk ieraudzīt. Eļļotāji , jā.
Ja nezini, kur ir dīleris, iepūt wd 40 savā sarūsējušajā haubes fiksatorā.
Sarežģīts gadījums. Jāslēdz pie dīlera kompja.
Gugli proti?
lynx85 rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Tur tak skaidri gaiši rakstīts - pulverstieple, nevis stieple ar pārklājumu. Tā stieple ir kā caurule, pulveris iekšā. Salīdzinot ar aizsarggāzes stieplēm metinājums ir netīrs - mazliet šlagas un metāla bumbiņas. Citādi atšķirības no gāzes nav, var metināt plānu metālu.
Lietoju poļu sherman aparātu, nesūdzos.
Par poļu sherman - kā pie mums ar garantiju/remontu? Un kur vispār pirkt, uz vietas vai interneta tālēs meklēt?
Esmu plazmas meklējumos, tad nu izskatu arī šitos torros/sherman/stahlwerk variantus. Varbūt kāds var ko ieteikt?
Es pirku Ritera.lv.
Gan jau visus jautājumus tu drīksti uzdot viņiem.
Var taču nopirkt gofru, kurai līderaukla iekšā.
Un beigās atradīsies banālais nosprāgušais temperatūras sensors.
Pad laikā ierakt vecās riepas pagalmā bija prestiži. Tas liecināja, ka pīpels pa blatu ir ticis pie jaunām riepām.
Tur tak skaidri gaiši rakstīts - pulverstieple, nevis stieple ar pārklājumu. Tā stieple ir kā caurule, pulveris iekšā. Salīdzinot ar aizsarggāzes stieplēm metinājums ir netīrs - mazliet šlagas un metāla bumbiņas. Citādi atšķirības no gāzes nav, var metināt plānu metālu.
Lietoju poļu sherman aparātu, nesūdzos.
Stieple ar pārklājumu - tas būtu domāts elektrods?
Nu, un kāpēc tad kioski nomira? Tāpēc, ka stacijā nav normālas tualetes vai tāpēc, ka pircēji vairs nenāk uz staciju vilcienu gaidīt, bet brauc ar saviem auto?
Tavam auto komplektā vajadzētu būt lietošanas manuālim. Tajā teh.info sadaļā ir rakstīts, cik smagu piekabi bez/ar bremzēm ar konkrēto auto atļauts vilkt. Apdomā savu prognozējamo kravu svaru un gabarītus, un izlem. Par naudu, ko ietaupīsi pērko vienasu piekabi, nopērc rezerves riteni.
Divasu piekabe B kategorijai, bez bremzēm, ar pilno masu 750 kg, reāli ved tonnu un vairāk. Paredzēta pīplam, kurš gatavs riskēt ar svariem uz ceļa vai atduršanos škērslī bremžu nespējas dēļ.
Ne visām.
Neņem ar torsionu piekari.
Iesaku meklēt iemeslu, kāpēc gāzu spiediens nonāk eļļošanas sistēmā.
imzz rakstīja: Atkarībā, kā sildīšanos noformē ;) Atceros no franču literatūras, viena meitene stāstīja, kā aukstā istabā var vienkārši sasildīties: jāņem krēsls, zem krēsla jānoliek iedegta svece, jāizģērbjas plikai, jāietinas palagā un jāapsēžas uz tā krēsla, kājas pavelkot zem sevis. Tad ātri parādoties patīkams siltums. Nu, 100W spuldze varētu atbilst iedegtai svecei.
Plika franču meitene zem palaga - kas gan var būt labāks par šo!
Nomas gigants ir sapratis, ka lietotos akumulatorus vispār nevarēs pārdot, būs vēl jāpiemaksā par utilizāciju.
Pēc Stambulas konvencijas ratificēšanas arī sievietēm atļauts izmantot Gugli.
Iespējams, tas U ir domāts grieķu mī, ar ko apzīmē mikro. Tātad mikrogrami.
Varbūt.
Kanibaals rakstīja: Tas 1.8 ir kas? Benzīns, gāze, dīzelis?
Bet sāk izklausīties pēc galvas blīves. Cilindros satek dzesēšanas šķidrums un uzreiz nelec, bet pastāvot aiziet.
Pamēģini kad nelec iepūst starta gāzi.
Bet vispār laiks noziedot 5€ iegādāties ELM327 OBD bluetooth lasītāju un varēsi lasīt ko tas mēģina pateikt. Tam kompi vairs nevajag, pietiek telefonā OBD aplikāciju.
Badā esošā Kaza par antifrīza zudumu nav sūdzējusies.
Protams, ka tikai uz labāko pusi. Tā vismaz avīzēs rakstīja.
Fiatam motors bija ar apakšējo sadaleni, žigulim ar augšējo.
Pečķa bija jaudīgāka, krievijas klimatam piemērota. Piekarē kaut kas, nezinu kas tieši.