iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Centis_Nuudele 29.09.2011 16:30

Sviests, vai tu esi kādreiz metis pret vēju? Piemēram - vārtrūmē pret caurvēju?

Centis_Nuudele 29.09.2011 16:29

Sarežģītāk, ja sanāk mest pret vēju.

Centis_Nuudele 29.09.2011 16:28

No braucoša ir vieglāk izmest, jo vecmammiņai jau ir starta ātrums = ar trambuļa ātrumu.

Centis_Nuudele 29.09.2011 15:34

edgariņš tak dzer tikai Preiļu dzelteno, un tas likumā nav definēts!

Centis_Nuudele 29.09.2011 15:32

Pirmais rakstīja: kad Pirmais strādāja

netirs, tā nekad nav bijis!

Centis_Nuudele 29.09.2011 15:31

Galīgi garām jūs fantazējat par hidrotriecieniem.

indŽinieris tak teica, ka klaņu liekumu, noņemot galvu , jāpārbauda pēc zobsiksnas pārtrūkšanas, resp. - virzuļa atsitiena pret vārstu.

Centis_Nuudele 29.09.2011 8:59

i_edgars rakstīja: Man veica.

Tev jau sejā ierakstīts, ka esi hroniķis.

Centis_Nuudele 28.09.2011 15:24

Ursi tak nelaidīs baseinā iekšā.

Centis_Nuudele 28.09.2011 14:07

Logu mazgājamo šķidrumu nevajag dzert.....

Centis_Nuudele 28.09.2011 8:19

Labrīt, jobpēdisti!

Centis_Nuudele 26.09.2011 8:55

Ja nav laba masa, tad raustās.

Centis_Nuudele 26.09.2011 8:54

i_edgars rakstīja: būs atsaites diode jāliek.

Ja tev vajag atsaiti, varu piedāvāt piemērotu atsaites trosi kopā ar stiprinājuma detaļām.

p.s. noņem galvu, lai vari apskatīt saliektos klaņus.

Centis_Nuudele 26.09.2011 8:54

Edgariņ!!!!!!!

Centis_Nuudele 26.09.2011 8:51

0

Centis_Nuudele 23.09.2011 20:26

i_edgars rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Raksti, neatzītais dzejniek, raksti vēl!

Un neraudi, ka tevi nalasa...

nav ģeneratoram tik daudz izvadu, nav 61.....

Tu patiešām esi tik dumjš vai tikai izliecies??

es esmu gudrs un taisns, bet tu esi slikti audzināts.

Centis_Nuudele 23.09.2011 11:37

SEA rakstīja: Un Pirmais ir Gailis .

Tu kļūdies, Pirmais ir Stopiņš.

Centis_Nuudele 23.09.2011 11:35

Crankshaft rakstīja: Hmm, tāda sistēma bija arī Volvo 240 - kad startēja, atslēdzās burtiski viss, arī pečkas ventilators, startēšanas režīmā darbojās tikai pats starteris, iešprices sistēma un

dega gabarīti (tos pie ieslēgtas aizdedzes vispār nebija iespējams izslēgt), kad dzinējs iedarbojās, viss atjaunojās, automātiski iedegās tuvās gaismas (dienas režīmā). Es to rakstu tāpēc, ka varbūt ir lietderīgi uzbūvēt tīri mehānisku,ar roku (slēdzi) pārslēdzamu shēmu "diena / nakts"? Tiesa , tas laikam prasīs vismaz vienu releju ...

Tāda sistēma ir ne tikai volvo, personīgi piedzīvota uz audi, bmw un renaulta.

Par ZAZa stratera bloķi - esi pārliecināts ka to RBS iedzīvināja 13,6 volti? man domāt, ka tomēr maiņspriegums no ģeņģera.

(shēmu neesmu studējis)....

Centis_Nuudele 23.09.2011 11:32

i_edgars rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Kur tu esi redzējis ģeneratoru ar 61 izvadu?

Ja nekā galviņā nav, pat vienas rievas no furaškas, tad tikai ar kārtējām glupībām var izcelties. Ko Tu ļoti labi pieproti!

1. Nu tad kur kaut vai 10 gadi atpakaļ es rakstīju Tavas nosapņotās glupības?? Konkrēti!!

2. Kaut reizi mūžā apskati auto elektrisko shēmu!! Ne tikai 61. izvadu, bet krietni lielāku cīparu!

3. Skaitīt, kā arī lasīt mācies pats - jo pilnīgi ne vienu ne otru Tu nejēdz!

Raksti, neatzītais dzejniek, raksti vēl!

Un neraudi, ka tevi nalasa...

nav ģeneratoram tik daudz izvadu, nav 61.....

Centis_Nuudele 23.09.2011 9:49

i_edgars rakstīja: Konkrētā manā gadījumā tas relejs ņem signālu no ģeneratora 61. izvada - tieši tā paša kas liek nodzist ģeneratora lampiņai auto panelī!

Piedevām nekulturāla cilvēka izteiksmes veidam, tu, edgariņ neproti arī skaitīt..

Kur tu esi redzējis ģeneratoru ar 61 izvadu?

Centis_Nuudele 23.09.2011 9:42

i_edgars rakstīja: Centis_Nuudele ei Tu okujenno "redzīgais", tak beidzot parādīsi to vietu kur es esmu uzrakstījis tās glupības ko Tu dzērumā nosapņoji!??

Man liekas, ka pirms kādiem 3 gadiem tu tā rakstīji...tev vajadzētu būt laimīgam ja kāds atceras tavus 3 gadus vecos tekstus.

Citādi tu te plosies kā tāds neatzīts dzejnieks - es rakstu, bet mani nelasa, es tik rakstu bet mani nelasa....

Centis_Nuudele 23.09.2011 9:19

Hokejs būs tad, kad būs ārstnieciskā mikstūra.

Labas ir Tērvetes un Piebalgas mikstūras.

Centis_Nuudele 23.09.2011 9:17

Nu?

vai aizgājāt????

Centis_Nuudele 20.09.2011 16:59

Seene rakstīja: Kaut kur jūs pa visiem esat iebraukuši auzās. Atļaušos minēt, ka mistiskais dzinēja relejs tomēr vadās pēc motora, ne ģeneratora darbības, ja tāds vispār ir.

Bet, ja par sākotnējo uzdevumu - manuprāt vienīgais elektriskais dzinēja darbības ON/OFF signāls, kas ir visiem auto, gan veciem, gan jauniem, ir eļļas spiediena lampiņa.

Tu esi tikpat akls kā edgariņš

Atkārtošu, ka joprojām topka tēma ir par dienas gaismām no ģeneratora, nevis no motora.....

un karstā laikā tukšgaitā eļļas lampiņa var mirgot, kaut arī dzinējs nav off.

Gaisā parautajam edgariņam - rocenes trose iesalst tad, ja apvalkā ir ticis ūdens. nekāda sakara ar rocenes raustīšanu ikdienā vai reizi gadā.

Centis_Nuudele 20.09.2011 16:52

Ejiet dirst!

Centis_Nuudele 20.09.2011 13:13

Ja tiešām kāds grib dienas gaismas ''kad sāk strādāt ģenerators''', tad shēma ir līdzīga startera elektriskās bloķēšanas shēmai (mūsdienās neviens ražotājs ar to nečakarējas, lētāk ir bloķis aizdedzes atslēgā).

Maiņstrāvas izvads no ģeneratora -> taisngriezis -> releja Nr.1 tinums.

Uz lampām ''+'' ņem kaut vai no AKB ->releja Nr.1 normāli vaļējais kontakts -> releja Nr.2 normāli slēgtais kontakts ->drošinātājs -> lampa.

Releja Nr.2 spolei spriegumu ņem no gabarītu lampas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti