Pavisam īsi:
Ja gribi pret rūsu izturīgāku virsbūvi - ņem opeli.
Ja gribi benzīna dzinēju - ņem opeli.
Ja gribi dīzelu - ņem vag 2.0
Ja koNfortu....
Pavisam īsi:
Ja gribi pret rūsu izturīgāku virsbūvi - ņem opeli.
Ja gribi benzīna dzinēju - ņem opeli.
Ja gribi dīzelu - ņem vag 2.0
Ja koNfortu....
anoagask rakstīja: Nemaz jau nav ļaudis, kas notin katru gadu pirms apskates. Miskastēm neatmaksājas, bet svaigiem prēmium par _0000 eur mierīgi
Auto ar 100k noskrējienu TA divnieks par eļļas noplūdi.
WALA rakstīja: Pa tiešo labāk nevajag, un arī alumīnijs var nebūt laba ideja, jo šito fufeļu viena no funkcijām ir siltuma izolācija starp motoru un karbūzi. Tiesa cik tā ir "slikta ideja" atkarīgs no motora darbināšanas režīma ...
Taču varbūt ka alumīnijs + biezāka blīve ar strādā nebūt ne sliktāk ...
Izzāģēt no tekstolīta plāksnes.
GTD2 rakstīja: husqvarna servissa mehs ieteica divtaktniekiem vispar tikai 98-to izmantot
Husqvarna servisa mehs ieteica hidrostatiskajā kārbā 10w30 GL4 eļļas līmeni papildināt ar 10w40 motoreļļu.
Ja nu te ir kāds ceļu būvētājs, tas varētu paklusēt nēzdodziņā.
Uz asfalta klāšanu kāpostā iekāpt nevar. Tur ir elementāra aritmētika platums x garums x biezums = kubikmetri.
Tātad jārok , jāved un jāber, jo tur fig ko sarēķināsi. Savām acīm redzēju, kā norok pirmskara šosejas uzbērumu, kurš gan vācu, gan krievu tankus bija izturējis. Un vietā uzbēra jaunu, kurš jau garantijas laikā iegrima.
Nekā personiska, biznesam jāpelna un jāmaksā otkati.
darklight rakstīja: Pēc tam, kad ieviesa 95 E10, nākamajā pavasarī manam benzīna trimerim bija pārvērtušās putrā visas degvielas šļauciņas. Varbūt sakritība, bet kopš tā laika leju tikai 98E5. Rudenī parasti lielumu no bākas izleju, bet nekādas papildus darbības neveicu.
Būtiskas šaizes karburatorors bija saldajos deviņdesmitajos, kad zem 95. benzīna izkārtnes tirgoja šķidrumu, kuru importēja zem atšķaidītāju izkārtnes. un benzīna aromāta arī tam nebija.
Iztīri elpošanas caurumu bākas korķī!
Lukturi nav nozagti?
Volx rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
msh rakstīja: Kur tu tādas mašīnas atrodi, man nav ne jausmas Man nekad, atkārtoju vēlreiz, nekad aiz tāda benzīnnieka nav sanācis braukt - aiz dīzeļiem "kur spēks slēpjas kvēpos", dēļ čipšķūninga vai dēļ kāda bojājuma, gan - ir gadījies bik pabraukt pa apvedceļu ar benzīnnieku kur atmetoties spogulī varēja ieraudzīt aizmugurē migliņu - bet nu tur mašīnas īpašnieks uzbūvējot kartera ventilāciju bija nolohojies, dēļ kā brauciena laikā tika piedirsta visa motortelpa ar eļļu
Par tavu piemēru - nu ļoti skaista pirksta salīdzināšana ar krānu. Un tagad parādi to smirdīgo un kūpošo EURO 6 benzīnnieku 😂 Ā jā, pareizi - tu ne tikai brauc ar muti, bet arī ar jauniem dīzeļiem, un laicīgi tos maini lai nebūtu tā ka izbeidzas kvēpu filtrs un tas jāamputē... 😂
P.N. Par atgāzu nemērīšanu - skaista pasaka. Protams ka mēra, vienīgi negāzē. Mani deviņdesmito gadu dzelži tur ierakstītos pat EURO 4 normās bez jebkāda katalizatora, tik vien ka HC bik par daudz...
"Gāzē" gan. No kkāda 2000+ gada ražotiem gāzes mēra arī pie paaugstinātiem apgriezieniem.
Nav nekad gāzējuši.
Teh apskates vīrs iebāž trubā savu mērāmo un tikmēr pārbauda gaismas. Kad tas izdarīts tu kāp ārā, gāzes izmērīts un vīriņš brauc uz pacēlēja, pārbauda bremzes.
Un nekad tev nav paprasīts uzgāzēt līdz apm.2500rpm? Paskaties csdd datos jebkura 21.gs.benzīnnieka ta protokolu. Visiem ir mērījums "paaugstinātais".
msh rakstīja: Kur tu tādas mašīnas atrodi, man nav ne jausmas Man nekad, atkārtoju vēlreiz, nekad aiz tāda benzīnnieka nav sanācis braukt - aiz dīzeļiem "kur spēks slēpjas kvēpos", dēļ čipšķūninga vai dēļ kāda bojājuma, gan - ir gadījies bik pabraukt pa apvedceļu ar benzīnnieku kur atmetoties spogulī varēja ieraudzīt aizmugurē migliņu - bet nu tur mašīnas īpašnieks uzbūvējot kartera ventilāciju bija nolohojies, dēļ kā brauciena laikā tika piedirsta visa motortelpa ar eļļu
Par tavu piemēru - nu ļoti skaista pirksta salīdzināšana ar krānu. Un tagad parādi to smirdīgo un kūpošo EURO 6 benzīnnieku 😂 Ā jā, pareizi - tu ne tikai brauc ar muti, bet arī ar jauniem dīzeļiem, un laicīgi tos maini lai nebūtu tā ka izbeidzas kvēpu filtrs un tas jāamputē... 😂
P.N. Par atgāzu nemērīšanu - skaista pasaka. Protams ka mēra, vienīgi negāzē. Mani deviņdesmito gadu dzelži tur ierakstītos pat EURO 4 normās bez jebkāda katalizatora, tik vien ka HC bik par daudz...
"Gāzē" gan. No kkāda 2000+ gada ražotiem gāzes mēra arī pie paaugstinātiem apgriezieniem.
Kas ir rekupriācija?
Pastāsti nu, lielmeistar, kā palielināta vārstu atstarpe, kas rodas šaibām dilstot, var izdedzināt vārstus.
Psec, kāda izšķērdība!
Radiators dārgāks par pašu golfu.
Viņš jau guļ.
Kompresija izlijusi.
Feiks.
Pazaudēja atslēgas, bet mašīnā iekšā tika.
Ar dubulto, caur skriemeli
Trīsis. Samazina slodzi uz trosi un mehānismu 2x.
7.klases fizika.
6K pirmajai iemaksai, tālāk neliels, bet taisnīgs ikmēneša maksājums, un lietošanā nonāk jauns dusteris, kuru nav jāskrūvē.
Iesaku paklausīt msh padomam.
Ka tik tiem mazajiem trauciņiem dzimšanas apliecībā nav rakstīts Kompensatori....
Lūdzu, pastāstiet man, kā mafs var ietekmēt motora pielekšanu, ja starta brīdī nekāda gaisa masa caur to neiet?
Visizplatītākais mafa paveids ir elektriskā plīts , kuru cauri plūstošais gaiss dzesē, tādējādi mainot spirāles pretestību. Ja pastāvējis motors ilgāk jāgriež, es drīzāk liktu uz degvielas atplūdi no sistēmas caur kādu pretvārstu .
Jautājumi sākās ar Nortel tekstu par 30 kW propelleri.
Propelleri virs 20kW nedrīkst būvēt tuvāk par 500m no apdzīvotas vietas.
200 km izmaksas 21-24 EUR, kas Norvēģijā ir aptuveni vienādas ar benzīna cenām tādam pašam posmam.
Davidich rakstīja: Pajautā autospeci par opeli! Pat pliks tērauds tā nerūsē kā opelis.
Tavi autospeci būs aizkavējušies pagājušā gadsimta stereotipos.