Varbūt arī šis kādam palīdz:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Varbūt arī šis kādam palīdz:
WALA rakstīja: Šitam ir turpinājums:
P.S. varam nošpikot un reanimēt Rebir zīmolu ..
Nulles braucamais privātajam ir lieka naudas šķērdēšana.
WALA rakstīja: Vēl mazliet par zāles pļāvējiem, kas "īsti" ir "lēti" :
Un eiropas cenās ir kautkas aktuāls? Ta pati huša detaļa taču te nemaksās 45eur, vai ne?
Husim no huša ir krāsa. Pārējo var sameklēt alternative low cost)
Nu te lai man wala pacenšās atbildēt, savādāk nesaprotu, ko man dod kautkādas aizjūras lokālās lohu problēmas.
Ko gan tieši tu par šo gribēji dzirdēt? Vai pirmo repliku kas man ienaca prātā , ka vai tad tev internetu atņēmuši, vai Amazon, Ebay, vai Aliexpress nav pieejams ???
Bet ja tuvak tēmai, tad reiz(sen) tepat iAuto vienam Probe īpašniekam ieteicu atveramiem lukturiem reflektorus utml. visu komplektu meklēt pie traktoru rezerves daļām, un tur arī atrada sev vajadzigo lietu (lētāk kā dažs labs cita kantoris vieglajiem). Pats sev FR-V droseli, no amazon Acura TL detaļu nesen sūtīju un braycu ar to bez bēda par 3dalu cenas utml.
Ja būs labojama problēma pašam ar savu Stiga vai tamlīdzīgi, tas vari rēķinaties ka nepirkšu to dārgāko detaļu, ja vien nebus butiski pārāka kvalitātē ...
Nu man diezgan violets, kā tu labosi savu stigu. Bet ja liec video no sērijas "kad auto piepīpētājs pa naktīm lādē aķi sausu, tad ieliekam masas slēdzi, nevis remontējam piepīpētāju" - tad man gribot negribot jājautā, kādiem lohiem tas paredzēts? Un nah tu tādu sūdu tiražē?
Tas pats par detaļu dārdzību - vai vai vai, asmens desmit bakšus dārgāks. Ārprāts ārprāts. Nekāda salīdzinājuma par kvalitāti, materiāliem, nekā. Ūdens karterī diviem lohiem no trim - nu jopcik, mums te ir tādas problēmas? Es to kautkā neredzu.
depiņa asmens kalpo to pašu ko huša. tas nu toč. tie udeņi ir gan ir jaunums. gan jau usa specifika. man raiders stāv vasarā vnk zem ābeles. viņam viss pofig
Tāpēc jau es brīnos, kas viņiem par problēmām, kautko līdz galam nepasaka, vai tiešām tādi sūdi un lohi. Nekad nekam neesmu lējis pa ziemu laukā benzīnu. pavasarī izleju no divtaktnieka kad maisu jauno kanniņu ar svaigu eļļu un viss. Rauj, lec un strādā.
Ir līdzīga pieredze. To 5-6 mēnešu laikā, kad Latvijā veģetācijas nav, nekas traks nenotiek. Pavasarī pašūpo, uzrauj un viss notiek. Veco samaisīto zupu sakrata un izpļauj. Tad uzmaisa un ielej jaunu un turpina. Viņam vai nu pļāvēja motors gadu gaitā izdilis vai zupa bijusi kaut kāda galīgi kreisā.
Mums ir pilnīgi cits klimats un tad kad ir auksts pie mums 90% gadījumu ir zems mitruma līmenis, un caurmērā vispàr diezgan zems. Kad biju vasaras vidū Washington D.C.(t.i. Baltā Nama un Kapitolija apkàrtnē) tad 5 min. ārpus kondicionētas vides un tev prasās pēc aukstas dušas, pat rokas jau "līp" ...
Tā ka jā tas ir mazā mērā attiecinams yz mums, taču ir "spirtotai" degvielai šāds defekts, un maz/reti lietotiem un glabàtiem kā pagadas tā problēma mēdz būt . Bet citādi tas ir tikai aicinājums pieskatīt savu tehniku labāk un izprast par to drusku vairāk ...
Tāpēc dēļ "biopiedevas" E95 benzīnu dārza tehnikā ar benzīnmotoriem liet nevajag. Tas jau ir noiets un remontēts etaps. Tikai E98 kur to draņķu iekšā nav. Cenas atšķirība nav tik būtiska lai pēc tam jātos ar nevajadzīgu tīrīšanu un remontiem.
Tak beidziet atbildēt uz veciem postiem iepriekšējā lapā! Jau kuro reizi skatos, ka topiks pacēlies, bet neviena jauna ieraksta nav. :-/
Cirkle K automāts Maskavas iela 324, Rīga. 07. jūnijs 2023. Uz pistoles rakstīts "Arktiskā dīzeļdegviela".
felix65 rakstīja: Tipiska piesērējuša karburatora problēma. Benzīns ar biokomponenti graujoši uz to iedarbojas. Ja tas ir metāla karburators, tad jātīra ultraskaņas vanniņā, ja plastmasas, tad jānomaina dīzes. Atsperes parasti neizstiepjas. Iesaku meklēt tuvāko remontdarbnīcu un atstājot ziemas glabāšanā ieliet tukšā bākā gramus 200 Aspēna vai Husqvarnas 4taktu benzīna un padarbināt lai karburators piepildās ar to. Tad varēs ilgstoši bez problēmām glabāt nedarbinot. Tas pats attiecas uz visu tehniku, kura tiek darbināta ar benzīnu, tikai jāizvēlas 2taktu vai 4taktu Aspēnu, atkarībā no dzinēja tipa.
Vai karburātors ir jāizdarbina tukš jeb labāk atstāt viņā nedaudz iekšā? Šim Aspēnam jau eļļu nevajag liet klāt?
Lasi instrukciju. Ražotājs iesaka izbraukt tukšu, citādi izkalst karburatora membrānas. Pieredze gan rāda, ka tas ir fufelis, izkalst zemas kvalitātes membrānas, man 2005g Oleo-Mac trimmeris joprojām kalpo, kaut spīdzinu(Bradypus teorija) ar 98E degvielu un nesekoju līdzi kā to atstāju. Nesen izjaucu karburatoru, jo sāka rīstīties un arī ar pumpīti nevarēja uzsūknēt, domāju membrānas kaput vai ierāvis gruzi, bet nekā, viss pilnīgi tīrs un membrānas elastīgas. Izrādijās degvielas bākā filtram-atsvariņam vārsts bija noklemmējis, un pat tas citādi kā jauns. Izrāvu to vārstiņu un atstāju tikai filtru.
-No instrukcijas-
If the machine is to be stored for long periods:
-Drain and clean the fuel tank in a well-ventilated area. To drain the tank, start the engine and wait until the fuel is exhausted and the engine stops (leaving fuel mixture in the carburettor could damage the membranes).
-The procedures for returning the machine to service following winter storage are the same as for starting up during everyday use - Clean the brush cutter completely and lubricate the metallic parts.
-Remove, clean and lubricate the blade to prevent rusting.
-Remove the blade fixing flanges, clean, dry and lubricate the bevel gear seat
-Empty the fuel tank and put the cap back on.
-Thoroughly clean the cooling slots and the air filter.
-Store the brush cutter in a dry place, preferably not in direct contact with the floor and away from heat sources.
normisQ rakstīja:
felix65 rakstīja: Tipiska piesērējuša karburatora problēma. Benzīns ar biokomponenti graujoši uz to iedarbojas. Ja tas ir metāla karburators, tad jātīra ultraskaņas vanniņā, ja plastmasas, tad jānomaina dīzes. Atsperes parasti neizstiepjas. Iesaku meklēt tuvāko remontdarbnīcu un atstājot ziemas glabāšanā ieliet tukšā bākā gramus 200 Aspēna vai Husqvarnas 4taktu benzīna un padarbināt lai karburators piepildās ar to. Tad varēs ilgstoši bez problēmām glabāt nedarbinot. Tas pats attiecas uz visu tehniku, kura tiek darbināta ar benzīnu, tikai jāizvēlas 2taktu vai 4taktu Aspēnu, atkarībā no dzinēja tipa.
Vai karburātors ir jāizdarbina tukš jeb labāk atstāt viņā nedaudz iekšā? Šim Aspēnam jau eļļu nevajag liet klāt?
izbrauc tukšu bāku kamēr noslāpst, Ielej Aspēnu piedarbini, noslāpē un atstāj uz ziemu, lai pavasarī vari laimīgs piedarbināt un liet iekšā degvielu
Vai tad joprojām atrodas kāds, kurš neizmanto 98to? Eksotisko "dārgo" degvielu vietā gluži labi noderēs a/m benzīnmotoriem domāta degvielas piedeva, kura nav kāds galīgs draņķis.Viena tāda bundžiņa pietiks ilgākam laikam.Pie eļļas var uzmanīgi pieliet mašīnu motoriem domāto keramikas suudu.
aspēns taču nav tik dārgs litrīgā pudele maksā pieci eiriki, un pietiek diviem gadiem
tikai ieziemošanai, pietiek ar puspudeli puslitru pudeles, ir mēģināts, traktors pēc ziemas pielec no pusapgrieziena. bet protams var ar atstāt veco bendžu, vecam traktoram neko nedariju, un pieleca kaut kā arī ar veco bendžu bākā.
-ā, tu domā tad ieliet kādu šļuku tā āspena,padarbināt un uz ziemu atstāt bākā,lai ar to pašu iedarbinātu pavasarī, ja?
Vecais traktors ir ok, bet nu jo jaunāks, jo iespējams lielāks suuds.Pat vienas markas ietvaros.Kopš lietoju 98to ar parastu a/m domāto degvielas piedevu benzīnmotoriem (tipa, fuel system cleaner),arī pēc ziemas lec ok, kaut atstāt bākā.
Piem,amerikāņu gudrinieki (kuri visi kko Pļauj) nezcik gadus fano par tādu Sea Foam piedevu- it kā pēc smaržas prasta petroleja, bet nu suudīga benzīna radītos uzdegumus vismaz daļēji noēd.Tātad visi kko ķīmiķo.Jautājums, kā vēl mašīnas spēj pabraukt ar to 95to un kādi vispār meesli tajā ir sagāzti.
Tad tomer ieliet to Aspēnu un izdarbinat sausu vai tomēr padarbināt un atstāt bākā un karborātòrā iekšā to visu? o_O
Kanibaals rakstīja: Tak atver ražotāja instrukciju un izlasi ko tas iesaka. Loģiski būtu atstāt sausu nevis liet homeopātiju par 5eur/l.
Instrukcijās jau vienmēr jāizbrauc tukš, bet veci vīri saka, ka labāk mitrs nekā sauss. Lai nu kā, paldies.
Izbrauc tukšu to degvielu ,kas bij bākā, ielej Apsēnu atstāj uz ziemu un pavasarī šķil klāt ,
Lasu un domāju, ko es daru nepareizi. Nekad neesmu nevienu no daudzajām ierīcēm ieziemojis - ne 2T, ne 4T, un visas pavasaros strādā bez aizķeršanās. Vienīgi trimerim kaut kad peles svečvadu pa ziemu pamanījās apgrauzt
Nu jau varu pateikt ka - jo jaunāks zāles pļāvējs jo sūdīgāks ķīniešu karbūzis nāk virsū, šis jomas pazīstamiem brendiem vēl ir puslīdz OK, bet visādiem nepazīstamiem ir lieli brīnumi.
Pa lielam pats uzturu kādus nu jau 6 dažādus Stiga, Husqvarna un kaut kādus vēl brīnumus ... Un sūdīgākajiem variantiem stabili palīdz neatstāt pa ziemu degvielu iekšā ( Aspens nav provēts). Un vēl ir secināts ka dažiem mazpazīstamiem nosaukumiem izrādas ka palaišanas striķa gājiens ir par mazu ( no vai varbūt vārstu regulējums sūdīgs - negribas tur līst iekšā, tā kā risinājumu atradu) - noņem to striķi no roktura atsaites un rauj praktiski no paša motora - dauz labāk pielec ...
P.S. Vecām Husqvarna motori iet un iet, bet 51 cm dzelzs pannas gan kaut kā fiksi izbeidzas ...
Zāles pļāvējs
Labdien !
Varbūt kāds zin, kas varētu būt par problēmu, darbinot zāles pļāvēju padarbojas un noslāpst, citreiz var papļaut pāris minūtes un noslāpst .