ak rakstīja:
i-edgar, Tu esi viens no pieredzējušākajiem dīzeļu lietotājiem. Saprotams, ka netā kaut ko labot nav daudz jēgas, bet tomēr varbūt ir kāds labs padoms. Mans dīželis raustās pie noteiktiem apgriezieniem, lēni metot nost līdz tiem noteiktajiem apgriezieniem, noraustās pie ~ 1500-1800 rpm. Strauji atmetot nenoraustās. Bet, ja lēni nometot tajā brīdī, kur raustās, pietur gāzes pedāli, noraustās ilgāk. Adams diagnosticēja 2 dienas, un neatrada nekādu elektronisku vainu, t.i. visi datčiki strādā, aizdedze ok u.t.t. Vaina esot tīri mehāniska, vai nu nestrādājot kāda no sprauslām, vai sūknī kaut kas. Bet katrs saprot, ka izņemt sprauslas, lai pārbaudītu es tā vienkarši nevaru. Adams tikai par izņemšanu prasa 200 Ls. Un pie tam nav tieši zināms, kur raustīšanās notiek. Citādi pielec labi, arī lielā aukstumā un siltumā. Opels Omega 2.2 dti. Vai ir kāds sakarīgs koments, vai ieteikums, varbū kāds privāts meistars, kur šito saprot ?

















Es pazīstu vienu ķirurgu, kurš avarējušiem motociklistiem vispirms noprasīja ar kādu moci lidojis. Jawistus viņš neņēma pretīm, sūtīja uz lielāku hospitāli. Pārējos gan veiksmīgi lāpīja uz vietas.