iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Centis_Nuudele 01.04.2011 11:26

Es pazīstu vienu ķirurgu, kurš avarējušiem motociklistiem vispirms noprasīja ar kādu moci lidojis. Jawistus viņš neņēma pretīm, sūtīja uz lielāku hospitāli. Pārējos gan veiksmīgi lāpīja uz vietas.

Centis_Nuudele 01.04.2011 11:14

ak rakstīja:

i-edgar, Tu esi viens no pieredzējušākajiem dīzeļu lietotājiem. Saprotams, ka netā kaut ko labot nav daudz jēgas, bet tomēr varbūt ir kāds labs padoms. Mans dīželis raustās pie noteiktiem apgriezieniem, lēni metot nost līdz tiem noteiktajiem apgriezieniem, noraustās pie ~ 1500-1800 rpm. Strauji atmetot nenoraustās. Bet, ja lēni nometot tajā brīdī, kur raustās, pietur gāzes pedāli, noraustās ilgāk. Adams diagnosticēja 2 dienas, un neatrada nekādu elektronisku vainu, t.i. visi datčiki strādā, aizdedze ok u.t.t. Vaina esot tīri mehāniska, vai nu nestrādājot kāda no sprauslām, vai sūknī kaut kas. Bet katrs saprot, ka izņemt sprauslas, lai pārbaudītu es tā vienkarši nevaru. Adams tikai par izņemšanu prasa 200 Ls. Un pie tam nav tieši zināms, kur raustīšanās notiek. Citādi pielec labi, arī lielā aukstumā un siltumā. Opels Omega 2.2 dti. Vai ir kāds sakarīgs koments, vai ieteikums, varbū kāds privāts meistars, kur šito saprot ?

Gāzes pedālim saite ar sistēmu mehāniska vai elektriska?

Centis_Nuudele 01.04.2011 10:45

Nu, tam iž sport tak bija japāņu karburatori, ne tā

Centis_Nuudele 01.04.2011 10:44

Vai honda nav tas pats ižus

Centis_Nuudele 01.04.2011 10:43

i_edgars rakstīja: Visos pārējos gadījumos vari kaut vai pakārties sakot ka balts ir balts, bet atradīsies vesels bars tukšpļūšu kas brēks "nē melns" un viss.

Nespēj pārdzīvot ka vairākuma viedoklis nesakrīt ar tavējo?

Nu neraudi, apēd Snickers.....paliks labāk.

Centis_Nuudele 01.04.2011 8:07

Pivo bez vodki -

ģengi na veķer....

Centis_Nuudele 31.03.2011 17:06

Nummur 1!

Centis_Nuudele 31.03.2011 17:06

Cirvis nav aktuāls.

Vajag sulu urbi.

Centis_Nuudele 31.03.2011 16:20

Zigim pienācās medālis Za Otvagu par drosmi vien, pieteikt Ursim duēli.

Centis_Nuudele 31.03.2011 16:18

Es saku - izmēros aptuveni vienā klasē.

Jā, pēc oficiālās klasifikācijas fokuss ir kompaktnieks.

Dabā avensis mazliet lielāks par fokusu, bet mazāks par mondeo. Kaut kāds japāņu mēsls, nestandarta izmērs.

Centis_Nuudele 31.03.2011 16:16

Pirmais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Nu, man ir gadījies pavizināties ar 2-3 gadu vecu fokusu (izmēru klases ziņā tas pats kas avensis).

Plastmasas čīkst, aizmugurē sēdošiem kājām vietas nav - tā vien gribas kāpt ārā un izstaipīties. Piepīpētaja VISPĀR NAV!!!!!! pleeee, tā vietā kaut kur bardačoka dibenā noslēpts 12V štepselis, braucot pa zemes ceļiem akmeņi grabina pa spārniem kā zvirbulis pa sienašķūni.....

es saku, ka fords ir spējīgs uztaisīt tikai konservu bundžu uz riteņiem.

avensis ir klasi lielāks par fokusu

Ko jūs dauņi sajēdzat, neviens neesat ne avensī ne fokusā sēdējuši, tikai šķidri nodirst protat!

Centis_Nuudele 31.03.2011 15:35

Nu, man ir gadījies pavizināties ar 2-3 gadu vecu fokusu (izmēru klases ziņā tas pats kas avensis).

Plastmasas čīkst, aizmugurē sēdošiem kājām vietas nav - tā vien gribas kāpt ārā un izstaipīties. Piepīpētaja VISPĀR NAV!!!!!! pleeee, tā vietā kaut kur bardačoka dibenā noslēpts 12V štepselis, braucot pa zemes ceļiem akmeņi grabina pa spārniem kā zvirbulis pa sienašķūni.....

es saku, ka fords ir spējīgs uztaisīt tikai konservu bundžu uz riteņiem.

Centis_Nuudele 31.03.2011 14:10

i_edgars rakstīja: izslēdzot aizdedzi izslēdzas piepīpētājs - navigācija nav lietojama ja nestrādā motors,

normālai navigācijai vēderā ir akumulators.

Protams, ja viņa nav tikpat antīka kā dīzeļfords.

Centis_Nuudele 31.03.2011 12:57

ak rakstīja: Rūsē gan mazāk.

Kurš rūsē mazāk? Audi - jā.

MB nerūsē mazāk, viņš rūsē ilgāk. jo bleķi biezāki.

Centis_Nuudele 31.03.2011 7:54

Sviestc rakstīja: Tik kur lai to Brenguļu dabūn?

www.miestins.lv/...

Centis_Nuudele 30.03.2011 16:27

Bucefals rakstīja: Tikai nav skaidrs, kapēc .....

Vai tas tevi tik ļoti uztrauc?

Centis_Nuudele 30.03.2011 14:17

Ar gudrajiem dīzeļiem neesmu krāmējies, bet bendzīniešpricei kompis iedod motorītim tik daudz degvielas lai ievērotu stehiometrisko attiecību pret motorā ieplūstošo gaisa daudzumu, kuru ir izmērījis tas gaisa masas mērītajs. Resp. - lai lambda būtu 1 vai ļoti tuvu tam.

Tātad - lai sagatavotu degmaisījumu pareizā proporcijā.

droši vien kompizētam dīzelim ir tāpat.

Bet kā ir Tev

Centis_Nuudele 30.03.2011 14:17

Vai tu bieži mēri savu gaisa masu?

Centis_Nuudele 30.03.2011 14:12

Tad kam viņu vajag - opeļdīzelim jeb tev

Centis_Nuudele 30.03.2011 12:57

ak rakstīja: Kurie ta nav? Roomsters tik pat kā ir. Nesauksi jau par kabluku. Meriva jau ar, gandrīz

Bet, ja jāvadā gari priekšmeti, tad īsts universālis iekabina gandrīz universālim kablukam.

Meriva būtu jāpieskaita futbolbumbu kategorijai. Baudāmu futbolbumbu kategorijai....

Centis_Nuudele 30.03.2011 12:53

SEA rakstīja: Drīz sievu arī būs jāmāca kā mīlēt...

Tu esi bijis kursos

jebšu paspēji ieskatīties vadoņa balvā

Centis_Nuudele 30.03.2011 9:18

Neatkāpies no tapetēm!

Centis_Nuudele 30.03.2011 9:16

ak rakstīja: Neviens no nosauktajiem nav vidējās klases auto. Tātad pircējs nezina, ko grib

Un divi no nosauktajiem nav universāļi.

Centis_Nuudele 29.03.2011 14:58

pozitiivais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Pozjka kak vsegda - durakk.

konsekvence un tradīcijas...tā ir nācijas vērtība

Par to mēs tevi arī cienām. Tu vienīgais saproti kas ir dzīve un nesūdzies par valdību.

Centis_Nuudele 29.03.2011 14:57

taaneko rakstīja: Paskaidrošu- premium klases auto ir liels, ērts .

Nē, tas nav premium klases, bet gan lielās vai vismaz vidēji lielās klases auto.

Izmēram šoreiz nav nozīme.....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti