Sveiciens!
Kādam ir piedāvājumā 235/60 R16 bezšipu ziemas riepas? Vajag divas, nu ja pa baigo lēto, tad 4. Txnks!
Sveiciens!
Kādam ir piedāvājumā 235/60 R16 bezšipu ziemas riepas? Vajag divas, nu ja pa baigo lēto, tad 4. Txnks!
Viss , jautājums izsmelts - parakājos likumos - aeg ir taisnība:
"Ja M1 kategorijas transportlīdzeklis izgatavots pēc 2001.g.1.janvāra, tam jābūt aprīkotam arī ar [S3] sarkanu gaismu izstarojošu bremžu signāllukturi"
Visiem paldies par komentāriem.
P.S. TA veči vienalga BAIGIE PI#%^*$I!!!!!
Jāa, kā tad, pēc 7 gadiem! Turklāt es esmu auto otrais īpašnieks
piesaki dīlerim garantijas remontu
Vēl ir variants uz TA ielikt jaudīgāku spuldzīti, tad arī būs spožāk! Tikai nez vai tas derēs tiem vīriņiem.
Jāsāk ar to, ka tas lukturis spīd, un manuprāt normāli spīd. Bet TA pi..riem, protams vajag kaut kur piečakartēties. Neko citu neatrada, nu it paņēma par šito. Protams, ka tas lukturis vajadzīgs, un pēc veixmīgas TA es jau viņu skrūvetu atpakaļ. Vienkārši negribas kaut kādu kompleksainu vīriņu dēļ izpildīt katru viņu iegribu. Ok, nav jau runa par tiešām būtiskām šaizēm, bet par šo?? Turklāt auto tas tonējums nāca jau no autosalona, visus gadus ir bijis OK, un šogad pēkšņi nav OK???
Ļaudis, ļoti meklējas viena ziemas riepa: Bridgestone Blizzak WS50 235/60 R16. Apzvanīti vairāki tirgoņi, pagaidām nekā. Zinu, ka diezgan bezcerīgi, bet ja nu pēķšni kādam "uz galda" mētājas . . . Txnks!
Bullshits par tiem 11 litriem. Vidēji zem 13-14 i neceri. Ja vien nestumsi to auto ar rociņām. Pats pirms gada uz tādu skatījos, izpētīju izbraucos - patēriņš pilsētā ap 15 bija. Citādi jau OK, iet labi, augstāks kā vidējais aritmētiskais auto .
Ir šāda mašīna īpašumā - jau sešas dienas! Pats ilgi meklēju, beidzot iehavoju 2002.gada 2.0 benzīns automāts. Nu patreiz protams, nekāda pieredze vēl nav, braukšanas ziņā ideāli. Mazliet paskaļš uz šosejas ap 120 km/h, bet nu tas ir normāla un zināma lieta. Galvenais, ka ir paaugstināts klīrenss - pa Rīgas bedrēm nekas neķeras un forši šupojos pāri. Biju svētdien sēnēs - nu iebraucu tur, kur ar parastu auto nelīstu - bez jebkādām problēmām. Pagaidām auto ir tieši tāds, kā vēlējos. Gan jau vēlāk iepostēšu, ka ekspluatējas. Ja pērc, noteikti ved pei kāda zināma meistara uz apskatīšanu, savādāk sistu iesmērēs.
Njā, sajūga problēmas atkristu, jo ir doma tikai par automātu. Kā RAViem ar tehnisko uzticamību attiecībā uz ritošo? Cik atceros, japāņiem daudz ko nevarēja atsevišķi nomainīt, piem. tikai vienu gultni vai ko tur, jāmaina daudz kas cits kopā ar to gultni . Konkrēti tas accordam bija. Vai toijotām varētu būt līdzīgi?
TO Gregers: Diemžēl šoreiz automāts ir vienīgā akceptējamā opcija, bet neuzskatu,ka mehānika ir defekts.
Kesi, paldies par saitiem. Palasījos, daudz praktiskas informācijas. Arvien vairāk sāk interesēt RAViks. Kā ar stabilitāti? Daži man te pūderēja, ka dēļ īsās bāzes esot nestabils! UN pilnpiedziņa visu laiku ir 50:50?
Klau, bet paskaidrojiet - ar ko kruts numurs skaitaas xx-17??? Ta ir kaut kada iipasha tirlinju grupa ar shiem nunmuriem vai? 17 protams ir smuks cipars, bet nu ne jau taadaa meeraa lai tas kaut kaads kulta nr buutu. Driizaak jau laimiigais cipars skaitaas 3 vai 7 . . .
Ar to karteri stulbi gadījās - autiņš zems, braucu pa šoseju pie Preiļiem, un gadījās divi asfalta pauguriņi viens aiz otra, uz pirmā uzšupojos augšā, un kā nācu lejā - taisni ar karteri pa otru pauguru un gatavs, eļļa pa šoseju
to Uh_ti:
Jā, it kā jau viss ir, bet nav pats būtiskākais - paaugstināts klīrenss. Man vienkārši ir apnicis, ka savam tagadējam auto nemītīgi uzdauzu apakšu un pat pa šoseju braucot esmu pārsitis karteri. Ikdienā jau ar auto īpaši nebraucu, bet sestdienās, svētdienās nobraukt no šosejas un bez īpašas domāšanas iebraukt meža ceļā vai pie ūdeņiem piebraukt - parketnieks pašā laikā.
Augstāk bija minēts ka runa ir par Subaru navigācijām (Outbacka). Par skatīšanos - ne jau filmas skatīšos, bet kādu mūzikas DVD pa reizei - iet muzons + pie reizes uzmet aci, kas notiek uz "skatuves". A TV vispār normāla lieta - sēdi korķi, kaut vai ziņas no rīta paskaties auz nekko darīt. Tāpēc jau jautāju - cik grūti/dārgi to uzmeistarot. Ja lēti, tad kapēc nē.
C'moon - vai tiešām nevienam no tehniskajiem guru nav kas nokomentējams? Cik palasījos, sapratu, ka defaultā laikam tās DVD un TV fīčas nenāk, bet ar kaut kādu softu (??) varot uztjūnēt to visu!
Klau tauta, kā ir ar iebūvētajām navigācijas sistēmām - to ekrāniņu var izmantot priekš DVD skatīšanās un TV??? Jebšu papildus kaut kas vajadzīgs? Konkrēti interesē Subaru navigācija.
OK, paldies visiem, kas komentēja. Daudzmaz skaidrību guvu. Tiešām laikam sakarīgākais ir uz BRC aizbraukt, lai novērtē, un viss būs skaidrs! Thnks!
Nu nē jau, doma ir saprast cik liela tā starpība patuveni varētu būt - ja 1 vai 2 kEUR, tad nav ko chakarēties un atdot dīlerim un ņemt auto. Ja lielāka tā starpība, tad mocīties pašam ar tirgošanu. Vnk. esmu dzirdējis vairākas versijas - ka dīleri dodot apmēram 75% no tirgus cenas vai pat mazāk', citi saka, ka nedaudz zemāk kā tirgus vērtība, ja auto tiešām labs.
Par to jau arī runa, ka TA vīreļiem katram sava saprašana par auto tehnisko stāvokli - vienam spīd, vienam nespīd, vienam lukturis par augstu, otram par zemu.
Viss, TA izieta, tiem kretīniem par prieku tika izgriezts gabaliņš plēves, lai nu lukturīts spīd.