Par sūdu nenosauksi, jo mega dārgi. Bet es i šokā))))
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par sūdu nenosauksi, jo mega dārgi. Bet es i šokā))))
msh rakstīja: Īsos gabalos varbūt. Uz šosejas, kur pamperbikši pamatā ir atminušies no Liepājas, tātad atrodas 100 km bracienā, neesmu redzējis nevienu tik ātru, vismaz ne braucot ar velosipēdu. Esmu dažas reizes piedzīvojis ka kāds tāds mani apdzen, tajā skaitā viens pirms gada, man braucot atpakaļ no Rīgas, uz A9 netālu no apvedceļa - ātrums vienmēr ir bijis 25-30 robežās, un vairāk uz tā 25 pusi. Leišu pusē, kur gadās pa kādam pamperbiksim kas droši vien atminies no Palangas līdz robežai, tas pats.
Jā, atcerējos vienu līdzīgu situāciju 8 gadus atpakaļ - braucu mājās uz Nīcu no Liepājas ar salieķi, mani kaut kur pret Bernātiem apdzen divi pamperbikši - ātruma starpība max 2 km/h 😂
Kkādus jefiņus vnk satiec))) jeb tādus, kam šodien jau bija 200))
msh rakstīja: Pašam smiekli nenāk?
Parastus pedāļu ātrumus? Kur, Tour de France maršrutā vai no kaut kāda kalna? Nobraucot kaut kādus 14k, esmu VIENU reizi redzējis kādu pamperbiksi reāli ejot uz 35, bet tas bija īsā posmā - un jā, uz šosejas viens otrs, ko esmu redzējis, iespējams pat gāja uz 30, tas būtu garākā gabalā. Jā, droši vien ka ir arī ātrāki, bet ar viņiem ir tāpat kā ar autosportistiem - ierobežotā skaitā un noteiktās vietās
Pie viena neaizmirsīsim atšķirīgas transportlīdzekļu klases
P.N. Es, iespējams, būtu izgājis jau no paša sākuma uz elektrību, ja būtu zinājis cik tālu var aizbraukt un ka realitātē par 25 km/h ierobežojumu visiem ir nospļauties.
35 vidējais ir parasts ātrums te pat ap mārupi vai jūrmalu. Tādu ir čupām. Un neviena sportista.
msh rakstīja: Līdz ārstam nav tikts, bet jā, kaut kas no abiem. Saskatījos kā leiši masveidā mauc ar viskautko elektrisku kas iet virs 25 un purnagrāmata nejauši man izmeta viena soma aprakstu par to kā šis ar elektrovelosipēdu, diviem lieliem aķiem un piekabi ar saules paneļiem apbraucis apkārt Baltijas jūrai, kas lika aizdomāties ka ar kaut ko elektrisku var arī aizbraukt tālāk par pārdesmit kilometriem. Tagad Palanga tiek izbraukāta turot ~32 km/h pie 160-200w piešprices, un braucot uz darbu mērķa ātrums ir 35 km/h - gan māju virzienā ar diviem garākiem ripojieniem, jo tā kā rumba ir ar planetāro pārvadu, reģeneratīvā bremzēšana man nav, un negribas tērēt gan bremzes, gan elektrību lai divās vietās dzēstos no 35... Interesanti redzēt ka jauda un griezes moments nav viens un tas pats - lai tā rumba attīstītu manu griezes momentu, tajā ir jāiestumj vismaz 500w.Vajadzēs laikam priekšā uzlikt šosejnieka zobratus, lielais zobrats ir par īsu, un mazo es vairs neizmantoju... ![]()
Žēlīgs skats. čalis, kas solija pazemot visus ātros, beigās pielīmē motoru lai sasniegtu parastus pedāļu ātrumus. Pilnīgi raudiens nāk
Ir redzēti arī aprauti pinjoni. Manuprāt slikta izvēle.
Vajag censties)) 50-70 Latvijā nav nekāds retums, tam pat šosejnieku nevajag.
Motoru ārsts izrakstija vai vnk atmeti cerības kko normālu uzmīt? ![]()
Kas tās par fantāzijām
. Es esmu pret mikro mašīnām kā tādām. Busiņi man patīk. Šovasar divi ceļojumi ar v70. Tas ir ļoti neerti. Bet nu nācās pieciest.
Atvērtai krītas derīguma termiņi
Salis pa apakšu tiešām labs. Bet lēni
darklight rakstīja: Godīgi sakot, es nedomāju, ka tur vispār ar velosipēdu būtu ko meklēt. Vismaz es nekad neesmu juties tik drosmīgs 😎
Lai brauktu pa vantinieka trotuāru, vajag x3 lielāku drosmi
Aizaug siltummainis ar kaļķi. Bet nu katru gadu to nevajag skalot skābē. Katru 5 es to daru. Bet pārējais jā, saspiests gaiss un sūcējs. Kamēr daudzi katru gadu pa 50eur izmet augļotājiem
Noteikti vārds nabagi tiktu aizstāts ar Lohi))
Pilnīgi visas šīs sarunas bija arī pirms 30 gadiem. Kad ielās saplūda iešprices ar pilnpiedziņām. Arī vecie kraķi kliedza ka tikai datorus vajagot un lodāmurus. Viss pasaulē iet uz rinķi))))
Kāds sakars te ar kondicionieri?))) Vēsā laikā slapš ir āra bloks. Dzenā putekļus, nu varbūt nedaudz vairāk par citiem. Vienlaicīgi arī safiltrē daļu savā filtrā, ko nedara citi. Skaņa? Tā ir lēto ierīču problēma. Labs, liels bloks ir diezgan kluss. Kad vajag pulnīgu klusumu, ieslēdz atbilstošu režīmu. Man gan patīk momentāla ieslēgšanās. Tā var krietni ietaupīt, salīdzinot ar pārējā. Sistēmām ar lielu inerci. Un beigās, lielākais ieguvums ir zemākā cena un vienkāršākāmontāža siltumsūkņu vidū. Pa vienu dienu saliku pīpējot
Pirms gada panasonic flagmanis bija lētāks par mitsu. Tas gan no jocīga kantora kuram nav veikala dabā. Bet viss patīk
Tas viss neko nemaina. Ņemot vērā ka benzīnu Lv ir mikro apjoms, jāizskata visi varianti. Kad meklēju volgu p3, visā LV bija 3 gb. Tagad līdzīgi. Ar citām markām stāsts līdzīgs. Lēta iekārta viegli upgreidojas. Ietaupās pāris dienas un 700naudas. Jauna laba iekārta ap 1k tagad
A kas, piedodiet, ir mainijies? Lpg joprojām ir puse no benzīna. Vairāk arī neko nevajag zināt. Pirkšanai vajag skatīties stāvokli, nevis lpg esamība iekš auto.
Reiz bosha gaziniekam pats nomainiju plati. Parastu krustiņa skrūvgriezni vajag
es nemeģināšu. visu laboju pats. bet esmu blakus stāvejis, kad mc motors mēģināja piešūt vairākus no šrota atvestus dzinēja ecu. tas ir kā sarunā. noteikti ka jaunus oem kronšteinus dileris ar prieku samainīs)))
arī dilerī aturb punktus un piemetina vietā jaunus loriņus. tas arī tiek prasīts
depiņa asmens kalpo to pašu ko huša. tas nu toč. tie udeņi ir gan ir jaunums. gan jau usa specifika. man raiders stāv vasarā vnk zem ābeles. viņam viss pofig
Husim no huša ir krāsa. Pārējo var sameklēt alternative low cost)
Šaubos ka tur problēmas ar turēšanu. Čalis dzīvo asv, un pēc bildes spriežot, gan jau glabājas garažā, nevis gaitenī uz virtuvi))) es redzu neierobežotas iespējas kopā ar bezgaumību un čiliņa ripināšanos.