Man bija divi w211. Abi ar to bloku. Un neko nekodēju, mainot aķi. Aķiem viss patika. Un abi bez startstopa
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man bija divi w211. Abi ar to bloku. Un neko nekodēju, mainot aķi. Aķiem viss patika. Un abi bez startstopa
Moduļa nozīme ir mazināt strāvu taupot degvielu, un atslēgt patērētājus kad vajag. Ar start stop viņam nav sakara
Kanibaals rakstīja: Kā bez BMS kontroliera pie akumulatora spailes tas kompis uzzinās ko un kā jālādē? Kā auto bez kompjiem lādēja akumulatorus? Teju 100 gadus iztika bez kodēšanās un akumulatori lādējās, bet te pēkšni vajag kodēties.
Piekodēties aiziet vari pie Zilā kalna Martas.
164 ir bms. Tos ieviesa stipri pirms viņa iznākšanas.
sabs ar jebkādu matoru ir interesantāks par jebkuru mk2)))
Ir gadijies, ka filtri aiziet ciet arī pēc mēneša. Nepaveicas ar uzpildi, un piedzen ar eļļu ļoti ātri
Jāskatās nobraukumi. Agrāk braucu daudz, visiem liku lpg. Tagad braucu maz, 100km nedēļā, un reāli neredzu to slieksni, kad atpelnīšu to 1k par iekārtu pat ar 3.5 dzinēju.
Espace ir uzpūsta lagūna. Vadamība tuvāk vieglajam, kārtu labāka par voyi gan stūrēšanā gan bremzēs. Salons ir vnk nesalīdzināms. Stiklojums ir pilnīgs. Brauc kā ar siltumnīcu. Vojim ir resnas statnes, sliktāka redzamība, par stikla jumtu nemaz nerunājot, kaut pēdējo es savam tomēr uzliku. Kārba renim 5ce, kamēr voyjim 4 robi. Kārba, starp citu, ir ļoti patīkama. Māk bloķēt trafu, tādējādi tuvinot uzvedību mehānikai un taupot benžu. Voja kārba kaut uzticama, bet ir pilnīgs galerts
Nu vienvārdsakot, pilnīgi dažādi auto. Pēc fakta, espace ir konkurents 5jam vojažierim, viņu stipri apsteidzot, bet ražots kopā ar 4 voyageri)))
Stow benķi ir šausmīgi neerti sēdēšanā, salīdzinot ar parastiem. Man ir bijuši abi varianti. Iespēja viņus nolocīt, man piemērām, nafig nav vajadzīga. Liekos benķus nometu garažā
Nu tas ir attieksmes jautājums. Kāds mierīgi mizo ar aprsējušu, kādam riebjas. Smuku praktiski nav. Tehniski Voyim nav ne vainas. Tas vienkārši apnīk. Pēdējam vnk jau izdila it kā mūžīgais 3.3 motors. Citu veselu atrast vairs nav reāli. Lietuva arī vairs diži neieved tik vecus auto. Uz pacificām pārgāja. Viņi jau sen izmirst ielās
Scenic ir kārtu mazāks. Tie auto nav salīdzināmi
Jo voyis vnk sapūst un apnīk
Man, kā piselīgajam un Reigā nedzīvijošajam, ir 200eur un 9l vidējais))
2 nedēļas ar 4 espace. 3.5 benz. Pēc 4 nobrauktiem vojageriem, liekas ļoti ok.
Viss ir labaks no braukšanas viedokļa. Bet vojageru varēja labot ar āmuru, kamēr te jau galvu jāieslēdz
Sūdīgas ir sākuma gals. Tikko iestājas servo un normāli kluči, nekāda diža vaina vairs nav. Ir labākas, jā, bet par citiem cipariem
msh rakstīja: Esmu tevī vīlies Man vienkārši divu ritenu dakšai ir simboliskas hidro disku bremzes - jo Shimano četru virzuļu supportam virzuļu darba tilpums sevišķi neatšķiras no divu virzuļu supportu darba tilpuma - attiecīgi ar Shimano kloķi ir par īsu - un pirms dažām dienām ieraudzīju ka viens internetveikals tirgo dubultu bremžu komplektus, ar supportiem pēc izvēlas, un Maguras hidro dangu bremžu kloķi - vajadzēs laikam pašam tādu kloķi nopirkt.
Tā kā to bremžu salikšanai tika izlietota viena riteņa aizmugures dakšas bremzes, un sestdienas atgadījums kļuva par iemeslu beidzot pāriet uz diviem riteņiem, sanāca aizmugurē uzlikt Heyes Srtoker Ride, par cik man pirms pāris gadiem atdeva lietotu komplektu - spēks tai bremzei ir, bet ta arī viss, ko par to var labu pateikt - šitā bremze pret vislētāko Shimano disku bremzi izjūtās ir apmēram kā žiguļa bremžu pedālis pret golfa bremžu pedāli...
Vīlies vīņš 😂
Es kkā pat kalnu pārejās iztieku ar standarta šosejas bremzi no plaukta. Mtb arī ņem gan garas trepes, gan niknākus nobraucienus. Starpība divreiz lielākā klucī ir sajūtama uzreiz. Arī kalpo jūtami ilgāk
Ar tādām lamatām baigi līkumus neņem. Jo vnk bail))
Neko nezinu par maguru. Nesen nopirku mtb ar 4pot deore. Pietiek atliektiem galiem, pagaidām
Mārtiņ, kā Tev šķiet, kad šitais te notiek garām traucoties mašīnai, uz kuru pusi lido tas starpgalaktiku laineris? Zem mašīnas, vai grāvī?
Pa pilnam tak bezmaksas racelogic lietotnes dabūnamas
drīzāk dēļ smucīgas cilveku dabas. pienaks brīdis, kad oglu pludmalē būs vairāk par smiltīm
msh rakstīja: CO ir degmaisījums - ja būtu izdilums vai gaisa pieplūdes, tad HC būtu kosmosā.
Man ir normāli padilis 10v mc. Un atgāzēs ir vēl ciešami 100 hc. Vispār tur nav dzelžaina sakarība
Otrajam nevajag katu. Vai nu motors izdilis, vai maisijums jāskatās un gaisa pieplūdes ārpus droseles
Audi bez kardāna, kā sieva bez airbagiem
Bradypus rakstīja: Kāda ir "starta strāva", kad mašīnai pieslēdz akumulatoru? Kādēļ klemme tīri feini dzirksteļo, to darot? Nav tur nekādu 0,2A, bet DAUDZ vairāk.
Tam nav nekāds sakars ar miera stāvokli
P.s. 0.2 ir normāls rādaitājs auto, kas nav otrais golps ar karbūzi