rudens68 rakstīja: Muižnieks šeit pat iauto.............Mūsu gadījumā sabojāja arī motorus. Tagad esam atraduši risinājumu, kā aizsargāties ar speciāliem gāzes nosēdfiltriem. Ik pēc 10 000 kilometru eļļa no filtra tiek nolieta.
Būs amservā jāpaprasa par šo .
Un diez kāda bija ( vaij bija ?) pieredze ar tojotas motoriem . Vaij tā tikai moderno ford motoru problēma . ?
Sagāja gaiss sistēmā - var mēģināt ar ievilkšanu pielaist, var sanākt pailgi griezt motoru, līdz sūknis tiks pie degvielas. Nu vai velc uz servisu, kur prot atgaisot.
Jaunums par subjektu - vakar pielēju pilnu bāku dīzeļa, šorīt redzu pie auto peļķi, paskatos apakšā - pil degviela - kaut kur no bākas augšpuses. Zudums pa nakti kādi 5-10 litri. Jautājums - vai tur varētu būt augšpusē kāds iemesls, vai jādomā, ka pa šuves/metinājuma vietu ir izrūsējis caurs? Pa dienu auto pastāvēja pie mājas, paliku apakšā bļodu, kurā pa 8h kādi 3 litri sapilēja... iedzinu garāžā, doma pagaidīt kamēr beigs pilēt, izbraukt sausu un tad raut nost, skatīt, kas un kā. Par laimi ir otrs auto, ko pa to laiku lietot.
Šodien ar minēto Jettu pabraucu garāku gabalu (>300km) un paralēli pačekoju ātrumu pēc GPS - ir tā, ka spidometrs pierēķina kādus +7-8% klāt, piemēram, ja pēc GPS brauc uz 70, tad spidometrā rāda 75, attiecīgi 100 - 107, 120 - 128.
Pirmais robs beidzas pie 60, otrais pie 100, tā ka apdzenot pa priekšu uz 65 velkošos autobusu sanāca ar 2. un griezt līdz galam. Ar 3. robu jāuzmanās - apdzīšanu uzsākot pie 85 km/h ar gāzi grīdā jau pēc maza brītiņa ir pie 140...
Nortel rakstīja: Ja pārsvarā braukāsi viens un bez kravas, tad 1.4 un mazākus var ņemt. Bet arī tad, ja ir vēlēšanās braukt nedaudz ātrāk, tas motors ir diezgan jāgriež. Mehānikai normāla apdzīšana uz šosejas ir iespējama tikai pārslēdzot no 6-tā uz 4-to un pedālis grīdā. Ja auto pilns, tad labāk sēņot...
par to "...gan jau vilks..." beigās arī var sanākt, ka būs jāvelk, un vēl uz sava rēķina pēc garantijas beigām...
Tikko ar tādu 1,4 pabraucu, tikai Jettu.Pašmasa 1345 kg, pilna 1850.90 kw. Par apdzīšanu gandrīz jāpiekrīt, vien man šķiet piemērotāk slēgt uz 3. robu - tas, ja jāapdzen kāds, kas pa priekšu brauc drusku lēnāk par atļautiem 90, bet uz 4. robu slēgtu, ja jāapdzen kāds uz 100-110 braucamais. Patika diezgan klusā gaita, gan laba izolācija, gan pie 120 tikai ~2500 rpm. Vispār pēdējā laikā patīk ar nomas VW pārvietoties, salonā tāda sajūta, ka viss atrodas tieši tur kur nākas, pretstatā Ford izstrādājumiem, kur, kā te kāds minēja - dominē acij netīkamas aziātiskās līnijas. Gaumes lieta, protams. "Īsti vīri par gaumi nestrīdas, bet šauj pa purnu"
Kanibaals rakstīja: Spriegotājrullis ir hidraulisks? Jauns, ta bija jauns bija pirms gada. Kas par ražotāju?
Toreiz paķēru, kas bija ātrāk dabonams - Siguldas Gross Auto - Febi bilstein. Var jau uzlikt veco oriģinālo atpakaļ, to nomainīju, jo rullītis izbeidzās. Savukārt rullītis bija SKF ražojuma no kkāda Peugeota - to atkal vēl kādu gadu iepriekš tai pat bodē man piemeklēja - pēc izmēriem identisks, oriģinālam bija sācis gultnis čīkstēt.
Tas aerosols man stāv garāžā uz palodzes, kopš iegādājos to pirms ~10 gadiem priekš vecā Kadeta ģenerātora siksnas..
Bet spriegotājs stāv labi un siksna arī ir ok, rakstīju jau, ka nesen pačamdīju visus agregātu skriemeļus - pie tā arī siksna bija jāatbrīvo no spriegotāja, būtu pamanījis, ja kas ne tā.
Neminēju, bet siksna arī tika pirms gada mainīta - vecā bija diezgan sajāta dēļ sabirušā spriegotāja gultņa, kas acīmredzami kādu brīdi šķībi turējās. Toreiz tas pasākums beidzās tā, ka auto vairs stāvvietā nevarēja pielaist, starteris bija mēms, likās, ka aķis sauss, piebraucām ar otru auto, piemetām vadus, bet vienalga negriež, nu ko, domājām, varbūt vadi, krokodili švaki, ņēmām un ievilkām, tad arī spriegotājruļļa gultnis sadalījās un rullis nolūza, auto, protams, iedarbojās...
msh rakstīja: Pēc loģikas būtu jābūt pastiprinātāja sūknim - ja jau ģenerators turpina darboties, tātad siksna turpina griezties, bet pastiprinātāja pazušana norāda to ka tas negriežas.
Nu tā loģika man nešķiet 100% loģiska - var jau gadīties, ka kāds cits no agregātiem bremzē siksnas gaitu un tā gar attiecīgo skriemeli izslīd un čīkst, attiecīgi stūrējot nepietiek pastiprinājuma, bet ģenerātors griežas pietiekami, lai neiedegtos signāllampiņa.
TDIOTS rakstīja: Modernie, augsti efektīvie dzinēji , rīs vairāk gāzi + saniedzot 3000+ apgriezienus ,sāks piešpricēt bendzīnu .
Tā višš i un tur neko nivar sadarīt ,nekaitējot dzinejam(izplūdes vārstiem).
VW New Beetlam (2.0 motors) pa šoseju braucot tā ap un virs 3k rpm grozās - pie 120 jau kādi 3,5k... baigi interesētu šo jautājumu tā pavisam droši noskaidrot, tad jau pie nākamās apkopes Heinrihā pajautāšu. Tas VW dzinējs gan nav nekas moderns - pats auto 99' gada, a motors 80-to tehnoloģija - 8 vārsti, vienkāršs kā cirvis, tik ar elektronisko vadību papildināts.
Lai dīzelis pielektu ir vajadzīgs attiecīgi sakompresēts degmaisījums, ja jau kompresija ir pārbaudīta un ir atbilsoša, tad iespējams degviela netiek atbilsoši iesmidzināta - vai nu ne tai pareizākajā momentā, vai kā citādi nepareizi. Tas tā tīri teorētiski ,šo konkrēto auto nepazīstot.
Jāpiebilst vien, ja balsosi par tādu partiju, kas nepārvarēs 5% barjeru, tad sanāk tas pats variants, kā, kad nebalsotu vispār (sk augstāk), tāpēc vien ir jāizvēlas "mazākais ļaunums" no top partijām un par to jānobalso.
Vispār jau ir viens megapluss šim auto (ko gan pats neizmantoju) - tas ir pēdējais no Opel dīzeļiem, kuram dīzeļa vietā var gāzt iekšā dajebko - transformātoru eļlu/ hidraulisko eļļu, da kaut izfiltrētu atrabotku - pa laikam tik sprauslas būs jānomaina, bet tas nav dārgi - ja daudz brauc, atmaksājoties jau mēneša laikā.
A tā - opelim ir divi plusi-viens uz aptieciņas,otrs uz akumulatora.
M77 rakstīja: Meistari... phe. Da halturščiki viņi visi ir, atšķirība vien ir, cik zinoši un ar kādu pieredzi, bet ja laiki spiež, tad kādu lieku skrūvi nepieskrūvēs, vai vēl ko neizdarīs, kas sākotnēji nekrīt acīs. Tādu lietu, kā kloķenes skriemeli vai ūdenssūkni varu mierīgi pats savā garāžā nomainīt.
Pēdējo lielāko remontu izveicu pie izdaudzinātā Melnsila ielas Viļņa... jā, ok, varbūt, galvas remontu izveica pienācīgi, bet, pēc remonta sāka zust tosols - divreiz pielēju pa puslitram, pēc tam sāku skatīties, kur zūd - laikam, nomainot termostatu nebija kārtīgi notīrījuši saskarsmes virsmu ar dzinēju - tur termostata apkārtnē viss bija notašķīts ar tosolu, noņēmu termostatu, visu notīrīju, saliku atpakaļ, tagad ir ok. Tad vēl konstatēju, ka motoram priekšpuse visa ar eļļu notašķīta, ievēroju, ka ieplūdes kolektoram viena skrūve nolauzta, cerams, ka tur tik tā vaina, ka nav problēma galvas blīvējumā. Paskatījos motoram no otras puses - skatos nolauzts startera vadu stiprinājuma plastmasas kronšteins, vēl tur augstāk vienā vietā skrūve iztrūkst, nenopētīju, kas tas par stiprinājumu, kaut kāda tieva pagara metāla lenta-atsaite hvz kā lai nosauc, no turbīnas puses nāca. Katrā ziņā pirms remonta tur viss bija ok, nekas acīs nekrita - biju pētījis to apkārtni, jo vienreiz izdomāju starterim notīrīt vadu kontaktvirsmas.
Vajadzēja ar reklamāciju vērsties pie šamā, lai novērš problēmas un iedod mizā saviem "meistariem". Man vismaz tas ir palīdzējis. Cilvēkfaktors ir visur.
Tagad par nolauzto ieplūdes kolektora skrūvi - līdz šim pirms skates vienkārši nomazgāju motoru un tā arī braucu, tagad, kad noplīsa pusass, radās iedvesma sakārtot arī šo defektu:
Un atskrūvējot nost plastmasas vadu bloku, atklājās vēl lielāka "meistara" haltūrista-pofigista darba rezultāts:
Dēļ tā, ka iztrūka 2 no 8 skrūvēm, motora priekšpuse laika gaitā pamatīgi notašķījās ar eļļainu/sodrējainu pārklājumu (kas nu tur no atgāzēm dēļ recirkulācijas sanāk).
Bildes izdrukāju un nodevu Vilnim, lai "pasveicina" varoni.
M77 rakstīja: Tā, nobriedu uz remontdarbiem un šodien auto atgriezās no remonta pie Viļņa, līdz tam bija problēmas gan ar pārkaršanu, gan ar mazliet iesiluša auto piestartēšanu.
Veiktie darbi:
1. Dzinēja galvas remonts - Ls 100++
- pārbaude uz hermētiskumu (plaisu nebija);
- vītņu un sēžvirsmu atjaunošana (2 kvēlsveces nevarēja izskrūvēt);
- vārstu sedlu izvirpošana un frēzēšana pēc leņķiem);
- vārstu tīrīšana un slēgvirsmas atjaunošana;
- plaknes slīpēšana (bija savērpusies par 0.2mm, pieļaujamais ir 0.015mm)
- blīves maiņa (vecā bija pušu un laida izplūdes gāzes tosolā)
2. Termostata nomaiņa uz pie dīlera iegādāta - Ls 30++
- interesanti, ka meistars uzticas tikai dīlera detaļām - ar aftermarket daļām gadoties, ka ziemā ir auksts;
3. Antifrīzs Ls 10++;
4. Kvēlsveces Beru 4 gab - Ls 40++;
5. Startera un ģeneratora profilaktiskais remonts - Ls 50 + 30;
6. Sprauslu remonts ar smidzinātāju maiņu - Ls 150;
7. Darbs - Ls 300++;
Kopā Ls 777;
+ detaļas, kuras tiku iegādājies iepriekš pats - galvas blīve, skrūves (Viktor Reinz), kolektoru, vārstu vāka blīves, vārstu un sprauslu blīvslēgi, degvielas filtrs - Ls 80++;
Kopā ~850++;
Vēl jādabū no dīlera jauna radiatora truba bojātās vietā - Ls ~60; Jauns MAP sensors ~Ls 40 (esošais nepārāk korekti spiedienu noteic); Eļļas maiņa kārbā, eļļas maiņa dzinējā, eļļas un gaisa filtri, kondicioniera uzpilde (šogad izbeidzās, nebija ne reizi pildīts pēdējos 7 gadus);
Kopā būs kādi 1000 -1100 Ls.
Tad arī varēs pieķerties vizuālajam - jāapstrādā vairākas aprūsējušas vietas durvīs, kur tās atsistas un apakšmalas sākušas aprūsēt, jāpārkrāso, jānopulē un jāievasko pirms ziemas.
Un būs miers mājās uz ilgāku laiku, par motoru domājot, cerams, uz pārsimts tkm.
Drīz būs 3 gadi kā auto sabija remontā pie Vilnis 29411320 (V un D serviss, Melnsila 12) un izplūdes gāzes dzesēšanas sistēmā ir pamazām atgriezušās, laikam, jau drīz pēc remonta pa laikam manīju, ka zūd antifrīzs - padomāju, ka varbūt kkur ir nehermētiskums - tiku mainījis radiatora trubu, pieļāvu domu, ka kaut kur pil, bet tā ka diezgan reti bija jāpielej, tad neko sīkāk nepētīju. Kaut kad aptuveni pirms gada aptvēru, ka pie vainas atkal atgāzes - pēc garāka brauciena, atverot kapotu, no antifrīza bāciņas korķa sadzirdēju raksturīgo šņākoņu, kad pārlieka spiediena dēļ gāzes nāk laukā pa ventīli. Antifrīzs arī vairs nav zaļš, bet kaut kāds rūsgani degradējies šķidrums.
Runāju ar Vilni - galvu pārbaudīt/slīpēt vedis uz Qualimotor - it kā labākā vieta, kur to darīt. Esot bijusi kārtībā un arī galvu montējis pats, ieteica nesteigties ar citas galvas iegādi/nomaiņu - ar domu, ka defekts varētu būt kkur citur. Interesanti gan kur? Čuguna blokā? Vai varbūt tomēr bija kāds mikroskopisks defekts, ko Qualimotors nespēja saskatīt un tas ir tagad progresējis... paliku neizpratnē. Tā jau braukt var, pa šiem gadiem ir pielieti kādi 6-7 litri antifrīza.
8 gadu laikā ar savu 2000. gada Vectra B 2.0 DTI esmu nobraucis tuvu 200 tkm, mans viedoklis - tiem speciem, kas šo konstruēja, vajadzētu pirkstus aplauzt.
Un arī rūsa jau rādās kādās pārdesmit vietās - visur, kur kaut kā cietis krāsojums - atdauzītas durvju malas, ar akmentiņiem trāpīts pa jumtu utt. Protams, ja auto ekspluatē vien mazpilsētas režīmā, kur sāli nekaisa, tad rūsa parādīsies vēlak, bet nevar salīdzināt ar to gadu volvo/audi virsbūvēm, kur kaut vai krāsa atlekusi nost, bet bleķis nerūsē.
Manam nesen nobira kreisās pusass iekšējais gals, ironiskā kārtā - TA pēdējā dienā, brauciena laikā uz apskates vietu.
Painteresējos - tieši kreisās pusass iekšējais gals ir populārs defekts šiem dīzeļopeļiem - šrotā maksā 60 - 70 EUR, un opelpasaule.lv meistars teica, ka gandrīz katru dienu viņam par to apjautājas.
Jaunas detaļas cena - Spidan ~200 EUR, tai brīdī nebija pat noliktavā Polijā, teica, ka jāsūta no rūpnīcas Vācijā, jāgaida 1,5 mēn. Pasūtīju Grosauto SKF no Zviedrijas, tiku vēl pie papildus atlaides (par skaistām acīm?) nometa no 150 EUR uz 130 EUR.
Ma arī tāds bija Tādā pašā krāsā, tāda paša gada, ar tādu pašu dzinēju, aprīkojumu utt. - tikai sedans. Nobraucu pa LV vairāk par 70 tkm. Ne ar kādām sūkņa problēmām nesaskāros (un neesmu par tādām dzirdējis no paziņām arīdzan).
Iesākumā autiņš lielas investīcijas neprasīja, pēc tam ik pa laikam kaut kas nobira (sīkumi, bet tie arī nav lēti). Kad man tas apnika, pārdevu
Tas laikam bija jautājums? Bet tad vaig galā likt jautājuma zīmes!