Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
M77 02.11.2008 17:31

Sestdien braucu ciemos pie radiem uz dēla 3 gadu jubileju. Bija doma uzdāvināt velosipēdu, tam paredzētais budžets ~50Ls.

Tā kā dažu apstākļu dēļ man ir 20% atlaide veikalos \"Viss atpūtai dabā\", tad sākumā skatījos tur, atrastais variants - Merida www.gandrs.lv/... velosipēds par Ls 85 (ar alaidi sanāktu Ls 68 - vienalga padārgi.)

Nolēmu paskatīt citur- par iecerētajiem 50Ls citur varēja atrast tikai visādus draņķus (viena no vietām - cenu paradīze), kurus dāvināt būtu kauns un sev arī tādus nepirktu.

ZZK lapā atradu pēc skata labāku variantu (gan izskatīgāks, gan izturigāks) - www.zzk.lv/... bet cena Ls70.

Bija doma iegādāt ZZK variantu, bet pa ceļam iegriezos Hawaii Express, tur \"sezonas atlaides 20%\" un atbilstošs velosipēds www.hawaii.lv/... par Ls79 (ar atlaidi Ls 63,20).

Likās jau, ka jānem ciet, bet gribējās tomēr apskatīt ZZK modeli (turklāt viņiem arī tas bija pieejams dažādās krāsās) un paprasīt vai šiem ar nav kādas atlaides. ZZK veikalā ienākot, nekas neliecina, ka šiem kāda sezonas beigu akcija būtu, viss kā parasti. Jautāju pārdevējam, vai šie nepiedāvā atlaides, atbilde īsa un tieša- kā nu ne, bet vairāk par 20% nevarēšot iedot. Tā arī nopirku visforšāko no skatītajiem variantiem par Ls56. Un biju diezgan apmierināts ar pirkumu.

M77 04.11.2008 16:53

Kur problēma- pērc tik nost:

www.r1.com.lv/...

225/45 R17 90Q 143.13 103.00 Akcija!

Nebijusi AKCIJA pašā riepu sezonas karstākajā laikā !!! Sakarā ar pircēju pastiprināto interesi tieši pēc Dunlop Graspic DS-2 , kā Ulbrokā, tā arī Kalnciema ielas Riepu Servisos šīs riepas dažādos izmēros varēsiet iegādāties par AKCIJAS CENU līdz -30% . Akcijas cenas būs spēkā līdz 18.novembrim

Prieks palīdzēt!

M77 06.11.2008 11:37

Centis_Nuudele rakstīja:

DeaDMoroZZZ rakstīja:

Nafig viņam bija jābēg

Tak pāris gadus cietumā ar' var šim iedot par to, ka darbība notika dabas liegumā (vai kaut kā tā).

M77 06.11.2008 14:07

westboy rakstīja: Pārdod 4 Opel tērauda diskus 15/ ET35 - 5/110 ar ziemas riepām Goodyear Eagle Ultra Grip R16 215/55. Diski der Vectrai, Signumam, Omegai u.t.t. Palikuši kādi 6 mm. Var arī atsevišķi riepas vai tikai diskus.

Diski uz 15" un riepas R16 ???

M77 07.11.2008 12:13

westboy rakstīja: Labi jau labi diski arī ir uz 16

Kaut kā aizdomīgs tas ET -35, vismaz pēc Riepuserviss datiem būtu jābūt ET=41: www.r1.com.lv/...

Turklāt Omegas un Vectras diski tieši ar šo ET atšķiras (vismaz 15\") - vienam 33 otram 49.

Sābiem der tie paši diski, kas no Vectra, Astra - salīdziniet parametrus: www.r1.com.lv/...

M77 07.11.2008 12:42

Kā pareizi \"piepīpēt\"? www.tvnet.lv/...

Nepietiekams spriegums akumulatorā ir viena no problēmām, ar ko auto vadītāji saskaras visbiežāk. Ir vairāki noteikumi, kas jāievēro, lietojot ārēju strāvas avotu dzinēja iedarbināšanā.

--------------------------------------------------------------------------------

Jo biezāki ir vadi, ko lietojat, lai uzlādētu akumulatoru, jo labāk. Darbinot automobili, kura dzinēja tilpums ir ap 1,5 litriem, vada šķērsgriezuma laukumam nevajadzētu būt mazākam kā 16 mm2 (diametrs aptuveni 4,5 mm), taču optimālais vada šķērsgriezuma laukums ir 70 mm2, kas atbilst aptuveni 9,5 mm diametram. Ar to būtu jāpietiek lielākajai daļai vieglo automašīnu. Vadiem jābūt no vara. Izolācijai ir jābūt izturīgai, bet mīkstai; vislabāk, ja tā ir no silikona.

Vadu galiem savienojuma vietās noteikti jābūt salodētiem – vienkārši ar to sakniebšanu nepietiek. Arī tā sauktajiem \"krokodiliem\" vēlams būt izolētiem, un tiem obligāti būtu jābūt asiem \"zobiem\", lai saķere ar akumulatora kontaktiem būtu maksimāli laba. Jo vads ir īsāks, jo mazāka ir tā elektriskā pretestība, tādēļ optimālais garums ir pusotrs līdz divi metri. Svarīgi, lai \"piepīpēšanas\" brīdī abas mašīnas nesaskartos viena ar otru, lai būtu izslēgti visi enerģijas patērētāji un, protams, arī to motoriem ir jābūt izslēgtiem.

Vispirms tukšā akumulatora pluss jāsavieno ar \"donora\" plusu un pēc tam pilnā akumulatora mīnuss ar automobiļa-recipienta masu (ne akumulatoru), kas var būt gan speciāla plāksnīte pie akumulatora, gan jebkura aizsniedzama virsbūves detaļa, vēlams, nekrāsota. Tad ir jāiedarbina \"donora\" mašīnas motors un tam jāļauj tukšgaitā padarboties divas trīs minūtes; ideālajā gadījumā, ja varat atļauties gaidīt, tās varētu būt pat desmit minūtes. Tukšais akumulators šajā brīdī izsūc enerģiju no \"donora\", un ir būtiski, lai ģenerators to lādētu.

Pirms iedarbināt recipienta motoru, automobiļa \"donora\" dzinēja apgriezienus vajadzētu palielināt līdz aptuveni 2000 apgr./min. No šā brīža procedūrai ir jāturpinās vismaz kādas trīs līdz četras minūtes. Vadu noņemšanas procedūra ir pretēja savienošanas procesam.

Runājot par vecākām mašīnām ar elektrisko degvielas iesmidzināšanas sistēmu: lai samazinātu risku sabojāt elektroniku, \"donora\" dzinēju pirms uzlādes ir vēlams izslēgt, taču šajā brīdī rodas risks \"iztukšot līdz pēdējam\" vienīgo pilno akumulatoru.

M77 07.11.2008 13:14

Te arī tas pats:

Kā pareizi iedarbināt auto «piepīpējot» auto.apollo.lv/...

Ģirts Avotiņš

Trešdiena, 09. janvāris (200 09:20

Līdz ar aukstā laika iestāšanos Latvijā, vairākiem autovadītājiem ir nācies saskarties ar pašu nepatīkamāko – ar automobili, kas no rīta negrib iedarboties. Lai arī šāda situācija nav nekas pārlieku neparasts, mums ir nācies novērot, ka daudzi cilvēki nezina kā pareizi iedarbināt auto, «piepīpējot» (saņemot papildus elektropadevi) no cita auto ar stiprāku akumulatoru.

1. Katrā gadījumā vispareizāk pirms šādas operācijas veikšanas būtu nepieciešams apskatīties abu (iedarbināmā un palīdzošā automobiļa) lietošanas instrukcijas. Visticamāk Jūs tajās atradīsiet gluži līdzīgu informāciju, bet iespējams, ka Jūsu automašīnai ražotājs ir paredzējis papildus piesardzības pasākumus, veicot šādu operāciju.

2. Iedarbināšanai nepieciešami speciāli vadi, un, runājot par tiem, iesakām izvairīties no lētākajiem nopērkamajiem vadiem, jo tie visbiežāk izrādās vienreiz lietojami, jo mēdz salūzt un bieži vien nenodrošina nepieciešamo izturību pie lielas slodzes un mēdz sakust. Tāpēc labāk noziedot nedaudz lielāku naudas summu un pieturēties pie parunas: «skopais maksā divreiz». Lielas litrāžas un dīzeļdzinēju iedarbināšanai var noderēt divi vadu komplekti, kas lietojami paralēli, lai nodrošinātu lielāku strāvas plūsmu.

3. Novietojiet abas automašīnas vienu otrai blakus tā, lai to akumulatori atrastos pēc iespējas tuvāk, taču ievērojiet, ka automašīnu virsbūves detaļas nekādā gadījumā nedrīkst saskarties. Automašīnām, kuru akumulatori neatrodas motortelpā, visbiežāk motortelpā ir novietotas speciālas pieslēguma vietas, kas paredzētas «piepīpēšanai», un nav nekādas nepieciešamības izjaukt pus automašīnu, lai tiktu klāt pašam akumulatoram, kas paslēpts bagāžas nodalījumā vai kur citur. Ja Jūsu automašīnai ir šāda pieslēguma vieta, tālāk tekstā pieminētās akumulatora klemmes uztveriet kā šīs pieslēguma vietas.

4. Izslēdziet abu automašīnu aizdedzes sistēmas, kā arī visus strāvas patērētājus. Ievērojiet, abu automašīnu akumulatoriem obligāti ir jābūt pievienotiem automašīnu elektrosistēmai. Pretējā gadījumā iespējami nopietni bojājumi automašīnu elektro un aizdedzes sistēmai, vadības blokam un borta datoram.

5. Pievienojiet vadus sekojošā secībā: (+) vadu pievienojiet sākumā pie palīdzošā automobiļa akumulatora (+) klemmes un pēc tam pie «nomirušā« automobiļa akumulatora (+) klemmes. Tieši tādā pašā secībā pievienojiet (-) vadu, taču (-) vadu «nomirušajam» automobilim pievienojiet pie paša dzinēja bloka vai kādas citas automašīnas metāla detaļas, kas kalpo kā masa. Vēlams, lai šis pievienojuma punkts nebūtu pārāk tuvu pašam akumulatoram.

6. Pārbaudiet vai savienojošie vadi neskaras klāt dzinēja kustīgajām detaļām un vai nevar tajās iepīties.

7. Iedarbiniet palīdzošā automobiļa dzinēju un atstājiet to darboties, taču centieties izslēgt visus strāvas patērētājus.

8. Pēc trijām līdz piecām minūtēm mēģiniet iedarbināt «mirušo» automobili. Ja tas iedarbojas, ļaujiet tam darboties normālā režīmā. Ja pirmais mēģinājums ir bijis neveiksmīgs, atkal pagaidiet trīs līdz piecas minūtes, un atkārtojiet mēģinājumu. Ja trīs mēģinājumu laikā «nomirušā» automobiļa dzinējs neizrāda nekādas dzīvības pazīmes, visticamāk automašīnai ir kāds cits defekts, un nepieciešama servisa palīdzība.

9. Pirms atvienojiet savienojošos vadus, ieslēdziet automašīnā strāvas patērētājus – gaismas, aizmugurējā loga sildītāju un ventilatoru, lai, atvienojot vadus, nebūtu pārāk liels strāvas lēciens. Atvienojiet savienojošos vadus pretējā secībā tam kā pievienojāt.

10. Ļaujiet tikko iedarbinātajai automašīnai darboties vismaz 30 minūtes, bez papildus strāvas patērētājiem, lai nedaudz uzlādētu iztukšoto akumulatoru. Iesakām vērsties autoservisā, lai noteiktu kāpēc radās šāda situācija, kā arī lai pilnībā uzlādētu vai nomainītu akumulatoru.

P.S. Lai novērstu iespējamos bojājumus, pirms «piepīpēšanas» iepazīstieties ar sava automobiļa lietošanas instrukciju, jo daži ražotāji var paredzēt nedaudz savādāku «piepīpēšanas» procesa secību. Tāpēc Superauto redakcija neuzņemas nekādu atbildību par iespējamiem bojājumiem, kas radušies «piepīpēšanas» procesā.

M77 08.11.2008 11:05

Tas mirklis tuvojas..

M77 08.11.2008 11:41

rakstīja: A es aktiivi domaaju par Lupo 1.2tdi.

PATEERINJSH

mit 5-Gang-Direkt-Schaltgetriebe Euro 4

städtisch 3,6 - 3,8/97-103

mit Servolenkung: 4,2/113

außerstädtisch 2,7 - 2,8/73-76

mit Servolenkung: 2,8/76

insgesamt 3,0 - 3,2/81-85

mit Servolenkung: 3,3/88

Un te paareejie ekonomiskie auto:

ZUINIGE AUTO'S

Overzicht compacte diesel modellen

MERK Model Type ltr/100km

Volkswagen Lupo 1.2TDI 3L 3,4

Smart Smart CDI 3,4

Volkswagen Lupo (3-deurs) 1.4tdi 4,3

Audi A2 1.4TDI 4PL 4,3

Renault CLio 1.5CDI Authent 4,3

Seat Arosa 1.4TDI Comfort 4,3

Seat Arosa (3-deurs) 1.7sdi 4,4

Volkswagen Lupo (3-deurs) 1.7sdi 4,4

Volkswagen Polo (3-deurs) 1.9sdi 4,7

Volkswagen Polo(5-deurs) 1.9sdi 4,7

Mercedes A-klasse (5-deurs) 160cdi 4,8

Seat Cordoba (2-deurs) 1.9tdi 66kW 4,8

Seat Ibiza (3-deurs) 1.9tdi 66kW 4,8

Seat Ibiza (5-deurs) 1.9tdi 66kW 4,8

Audi A3 (3-deurs) 1.9tdi 66kW 4,9

Audi A3 (3-deurs) 1.9tdi 81kW 4,9

Fiat Punto (3-deurs) 1.9jtd 4,9

Fiat Punto (5-deurs) 1.9jtd 4,9

Ford Focus (3-deurs) 1.8td 4,9

Ford Focus (5-deurs) 1.8td 4,9

Seat Cordoba (4-deurs) Sedan 1.9tdi 66kW 4,9

Volkswagen Golf (3-deurs) 1.9tdi 66kW 4,9

Volkswagen Golf (5-deurs) 1.9tdi 4,9

Ford Focus (4-deurs) 1.9td 5,0

Seat Cordoba (4-deurs) 1.9sdi 5,0

ar cienju, TomAss

Nez' kāds nopirka to Lupo?

M77 08.11.2008 13:23

msh rakstīja: Tagad kapeikskaitītāji uzcels visus topikus, kur gājusi runa par zupu un kapeikām?

Nav runa par kapeikām, bet gan par to, cik ļoti 5 gadu laikā mainījusies situācija. Interesanti vnk paskatīties, kas notika toreiz un saprast, vai tagad ir labāk, vai sliktāk, vai tikai savādāk - tas kā nu kuram.

M77 10.11.2008 20:32

Tominjsh rakstīja: apavus jau arii var pirkt lietotus, kaadeelj jaamaksaa taas drausmiigaas cenas stulbajos veikalos taadu naudu prasa, a lietus par 2Ls var iegaadaat

grrrrr, jaunas lietas sucks

Salīdzinājums nav īsti korekts- ko teiktu, ja Tev tiem jaunajiem apaviem būtu obligāti garantijas laikā jāpērk 3x dārgāki kopšanas līdzekļi nekā parasti? Un jaunas šnorītes maxātu 5x vairāk?

M77 13.11.2008 11:21

Centis_Nuudele rakstīja: Liec divus 12V lukturus un saslēdz virknē.

Nevajadzēs krāmēties ar to blakusvāģi.

Tad jau vajadzēs 24V, bet ir tikai 6

M77 14.11.2008 16:42

msh rakstīja:

hacis rakstīja: man radās mājsaimnieces jautājums. Mobilajiem telefoniem pat rekomendēja pilnīgi izlādēt aķi un pēc tam uzlādēt, kas pagarināja baterijas mūžu. Kāpēc autombīļiem tādas baterijas netiek lietotas? Ni-Cad ja nemaldos.

Vai teiksim litija jonu bačas? tās pat ir mazāk jūtīgas pret nepilnīgu uzlādi izlādi.

Gudrie var izpausties un saukt mani pa loxu.

Ļoti elementāri. Vispirms - apkārtējās vides temp. Litija joniem iestājas kaput pie nulles, niķeļa aķiem pie -10. Pēc tam - niķeļa aķus vispār arī tieši tā bija jālieto - ar pilnu izlādi - kā tu to mašīnai izveiksi? Tālāk - starta strāva. No mobju aķiem varētu iegūt +/- aķa ietilpību - teiksim, 33. klucijas aķus vajadzētu kādus 120 gabalus - bet 200+A starta strāvu tie diez vai spētu dot Un tad vēl padomā par tādu lietu, kā izmaksas. Tāpēc arī joprojām lieto mūžvecu konstrukciju, jo visādi jaunizgudrojumi vienā vai vairākās kategorijās neder Mani vienīgi interesē, kur pazuda sārma aķi - 60.-to gadu padomju grāmatās gadījies lasīt par tādiem, viens no tādu plusiem esot bijis vairākas reizes ilgāks mūžs

Man liekas, ka bija tā, ka skābes aķiem labāk patieka lielas strāvas, bet sārmu - mazas, t.i. max Ah no tiem varēja izvilkt ar tāda tipa strāvām, tāpēc arī modernajos auto sārmu aķi nederētu.

M77 16.11.2008 14:14

Velns666 rakstīja: P.S. vai tiešām jau LV cenas lētāk kā DE? Neticu! UZraxti savu cenu, ja tā ir

Ir arī LV diezgan lēti piedāvājumi- paskatījos labāko, ko man pašreiz pieejamo (no kantora, kas piedāvā vislielākās atlaides) - par konkrēto izmēru 195/55/16 varu dabūt Continental WinterContact TS 830 par Ls 263 (ar visu montāžu un oficiāli, ar PVN).

Reifendirect šīs riepas ir vēl par 10EUR dārgākas par minēto Dunlop:

Dunlop SP WINTER SPORT M3 - 98,40 EUR

Continental WinterContact TS 830 - 109,10 EUR

Continental arī ar labākiem rezultātiem ADAC 2008 testā:

www.adac.de/...

www.laneks.lv/...

Tā kā vajag spiest uz atlaidēm.

Btw Gros Auto atlaižu plāns uz citu (kaut vai Kemi) fona ir diezgan smieklīgs - www.grosauto.lv/... - 25% atlaidi var dabūt, ja vienā reizē iegādājies 24 un vairāk riepas, savukārt Kemi 25% ir visiem (kam ir Lukoil/Kemi vai Krājbankas karte, bet to jau nav grūti iegūt.). Un cenas pirms atlaidēm ir visai līdzīgas (vismaz izmēriem, kas mani interesēja).

M77 18.11.2008 16:44

Kaut kāds absurds - 2009. gads vēl nav pat pienācis, bet gada auto jau izvēlēts Jeb tas jāsaprot kā mājiens, kuri auto jāizvēlas mietpilsoņiem, lai justos pārāki par kaimiņu? Pilnīgi pie kājas šādi topi!

M77 18.11.2008 17:17

Izlasot tēmas nosaukumu pirmais, kas iešāvās prātā - autora dzīvību apdraud šīs izplūdes gāzes un vienīgā saikne ar ārpasauli ir šis portāls...

M77 21.11.2008 16:30

MN12 rakstīja: ... un kā pievadīsi elektrību rotējošam štruntam? Tikai caur elektrodiem.

Var baterejas rotorā instalēt (3 pirkstiņus vai arī plakano )

Vēl var rotorā ieinstalēt saules baterijas un gaismu spīdināt virsū caur optisko kabeli

M77 21.11.2008 17:08

Sretsked rakstīja:

Ideots rakstīja: par 15 būs kreisās gan neiesaku.

Nu labi, kreisās, bet kāpēc ne? Kas tām slikts? It sevišķi, ja tiešām nesanāk naudiņa pareizajām.

Manam auto Philips D2S spuldzes iekš Gros Auto maksā ~Ls 80 gab.

Paņēmu 2 gab \"neoriģinālās\" pa Ls 15 gab, vīkendā instalēšu, tad redzēs kāds efekts. Katrā ziņā, cik ir lasīts netā, ir tā, ka ne-brand spuldzēm ir novēroti defekti, ka šīs ātri izbeidzas (xenons aizplūst dēļ nekvalitatīvas \"kolbas\"), bet arī lasīju, ka tas bija pirmsākumos un ka ķīnieši tagad esot iemācījušies ražot kvalitatīvāku preci.

Paņēmu dēļ zolīda apraksta - FAQ: Viss par xenona spuldzēm: www.bmwpower.lv/...

M77 24.11.2008 0:00

VWfans rakstīja:

Girc44 rakstīja: ražotāju datus dzīvē man liekas ir ļoti grūti sasniegt. man piemēram neizdodas

Pat mūsu gimenē neizdodas sasniegt ražotāju datus. Pēdējā gada laika (11.11.2007 - 17.11.200 dīzeļdegvielas patēriņš ir 5,215 litri uz 100 km, kas ir par 4,3 procentiem vairāk nekā ražotāja dati (5,0 litri uz 100 km).

Starpību droši var norakstīt uz mūsu sliktajiem ceļiem - savi 10% aiziet uz to rēķina.

M77 29.11.2008 17:07

Yetti rakstīja: kur tā jāsteidzas?

+30km dod aptuveni 10min uz 200km... jēga?

Šis apgalvojums ir pareizs tikai tad, ja vidējais ātrums, ar kuru tiek veikti šie 200 km, ir aptuveni 190 km/h...

Ja pieņemam, ka no šiem 200km 20% ir apdzīvotas vietas, tad laika ietaupījums ar +30km/h ir 45 minūtes, kas ir 4,5 reizes vairāk kā augstāk apgalvots. Mācamies rēķināt!

40km uz 50 un 160km uz 90- laiks = 2h 35 min

40km uz 80 un 160km uz 120- laiks = 1h 50 min

M77 04.12.2008 11:11

Varbūt Tev derēs 28. \"Охрана автомобиля с оповещением по радиоканалу\" no cxem.net/... (ja garāža nav tālāk par 1km);

Vai arī GSM signalizāciju var taisīt uz Siemens C35/45 bāzes: www.electroscheme.ru/...

Atrodi kaut kur to veco trubu un salodē to shēmu (varbūt ar raimondu var sarunāt ) un būs pa lēto

M77 04.12.2008 13:57

Master_D rakstīja: Attiecībā uz K&K es domāju, ka viņi kopā ar valdošu bandu kopīgi ir appisuši mūs..

Ieklausaties šajā www.latvijasradio.lv/... 10. novembra intervijā (sākot ar ~ 6 minūti) ar M.Jaunarāju www.parex.lv/...

M77 04.12.2008 14:23

cap rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

Uggga rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: ah jā, balons ir rezerves riteņa vietā un bagāžniekā vietu neaizņem..

bagažnieka vietu aizņem rezervers ritenis, swap tā sakot

to riteni var pietīt ar izoleni pie jumta, naf obligāti jābāž bagažniekā!!!!

Uz kapota labāk, kā Defenderim.

Labāk uz kapota gāzes balonu...

M77 05.12.2008 16:21

anonimikis rakstīja:

Ozz rakstīja: Atkal raimis ļurina visiem zinaamas patiesiibas...

lai paceltu elektoraata IQ kaut vai par 5 punktiem (a nauhj vajag) nepieciešams veselas 2 paaudzes pilniigi citaadi skolot, jaaievieš cennzuura masu meedijos utt...

šajaa zinjaa padomjlaiku skolas rulleeja, viss bija sapraatiigaas devaas:

politinformaacija

smadzeņu skalošana aka "timurs un viņa komanda"

darba terapija -Lotos, Mācību Ražošanas Kombināts , palīdzība kolhoziem

fizkultuura ,aarpusskolas aktivitaates utt....

esmu tajaa laikaa maaciijies zinaamu laiku, un bija OK...saliidzinoši ar patreizējo materiālo vērtību kultu.

tagad mees esam pateereetaaju sabiedriiba un pateereejam smukās pričenes, šovus ar zvaigznēm utt

elektorāta IQ var pacelt pāris mēnešu laikā.

jāsameklē pietiekams apjoms populācijas no zemākā gala un jāizslēdz no elektorāta kopas

no tēmas- kā panākt, lai uz zemes būtu mūžīgs miers: ir jāsavācas kopā visiem labajiem un jānogalina visi pārējie (sliktie).

M77 08.12.2008 20:16

migano rakstīja: ganrīz ne pa tēmu, bet šorīt ar viens nervozais meiteni gribēja sist jo redz viņa elizabetes/čaka krustojumā pa kreiso aizbrauca taisni un šis pāri krustam nepamanīja ka viņam jau blakus mašīna. Nu jā, meitene pārkāpa noteikumu, bet pāri krustam jau tik un tā priekšroka jau viņai bija

Nez cik liela dūša viņam būtu, ja tur ne meitene izrādītos ...

Izskatās jau tiešām stulbi tā lekšana no mašīnas bieži vien par niekiem

Tikko tur izbraucu, tur taisni var braukt gan no vidējās, gan no kreisās.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti