Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
sarashkins 15.04.2013 20:47

Chankaishi rakstīja: www.katubrauc.lv/... - lai neceptu jaunu topiku! Te var uzzinaat, kaads kursh brauceejs, pie tam veel ietaupiit 5% no KASKO apdroshinaashanas. Liidz 19.04. Un nesakiet, ka 5% ir santimsipshana!

Baltas reklāmakcija.. izpildīju testu, pēc kāda laika šie jau zvana un piedāvā savus pakalpojumus.

sarashkins 15.04.2013 20:45

Chankaishi rakstīja:

sarashkins rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Attaalums no krustojuma un attaalums no pieturvietas savstarpeeji paarklaajaas, apstaashanaas vietas nav!

Aizej tur uz vietas un pamēri tos metrus (minētos 10 un 5 atrēķini), tad redzēsi, ka tur pietiek vietas vairākiem auto, iespējams pat kādiem pieciem-sešiem, atkarībā no izmēriem.

Kas ir pieturas vieta peec noteikumiem? Stabs ar ziimi vai vieta, kur staaveet sab. transportam? Un tad pareekjini tos metrus! Kaa jau teicu - tai vietaa autinju vareetu nolikt tik idiots!

Paņem tak un vienreiz izlasi CSN! Šajā sakarā par 100% atbalstu, ka reizi, teiksim, 5 gados vajadzētu atkārtoti iziet vismaz teorijas eksāmenu...

135. Aizliegts apstāties un stāvēt:

...

135.7. tuvāk par 25 m pirms un 10 m aiz 534. vai 535.ceļa zīmes. Atļauts apstāties, ja tas nepieciešams pasažieru iekāpšanai transportlīdzeklī vai izkāpšanai no tā un ja tas netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi;

...

298.30. 534.zīme "Autobusa un trolejbusa pietura";

298.31. 535.zīme "Tramvaja pietura";

sarashkins 15.04.2013 20:38

Pirmais rakstīja: ja tev akurāt gribās audī 80, tad varu tev pārdot 2.8 quattro B4

Beidz, viņš taču pat nevar aptvert "to patēriņu 2.0l motoram", kur nu vēl 2.8 quattro...

sarashkins 15.04.2013 17:24

Требую продолжения банкета!!! Vai NSNF arī tiks atjaunots???

sarashkins 15.04.2013 17:21

anonimikis rakstīja: mēs daži palikušie te sēžam jau tik ilgi, ka pie visa pierasts.

Bet vai nebūtu jautri un dagradēties vēl tālāk - atjaunot šo te- autoliste.lv/... ?

Kā Svietc vecus krāmus cēli dēvē - Vintage!

sarashkins 15.04.2013 17:01

Jums, iAuto, savukārt lūgums nepārvērst par sarkanām zvaigznītēm tinyurl, savādāk lietotājs grib ielikt saiti, izmantojot, tinyurl saišu īsinātāju, bet beigās sanāk "tur viss saspamots"! Vai arī iemāciet portālam saprast saites, kurās sastopami visādi "nesagremojami" simboli.

sarashkins 15.04.2013 16:14

15.aplī sadūrās Žana Ērika Verņē ("STR Ferrari") un no boksiem startējušā Marka Vēbera ("Red Bull") formulas, pēc trīs apļiem austrālietim izstājoties pavisam.

Plašākā publikā ne visi zin, kurš ir "austrālietis".

Pēdējos apļos par vietu uz pjedestāla centās cīnīties "Red Bull" pilots un Malaizijas GP uzvarētājs Sebastjans Fetels, tomēr Hamiltons savu pozīciju prata noturēt.

Kurš "Red Bull" pilots? No kurienes kaut kāds Hamiltons beigās uzradās?

sarashkins 15.04.2013 16:04

eddyyss rakstīja: Kanibāl,

tas nebija tā domāts, vienkārši nodomāju, ka katrā forumā cilvēkiem ir savs viedoklis un pieredze.

Secināju, ka labāk nevienu kredītu neņemšu, bet labāk pacietīšos un sakrāšu, kādai Astrai, vai audi 80.

Vēl, protams, pētu un skatos.

Ja kas, Astrai F visoptimālākā izvēle ir 2.0 litru vecie 8 vārstu motori, motora kods C20NE (likās arī kadetos, vectra/calibra A u.c.), šis motors esot izdevies un ļoti ilgspēlējošs, atšķirībā no tiem, ko lika vēlāk - 16 vārstu un ar EGR (atgāzu recirkulāciju) X20XEV - šie esot kaprīzāki. Vecam, lietotam auto jo vienkāršāks motors jo labāk.

Starp citu, tieši ar šo C20NE aprīkoto motoru Calibra savulaik sasniedza tolaik viszemāko aerodinamiskās pretestibas koeficientu 0.26. kuru tikai 1999. gadā pārspēja Audi A2 ar 0.25. en.wikipedia.org/...

sarashkins 14.04.2013 14:29

bet plusi toties ir vairāki - "pluss" par katru "click-u"!

sarashkins 14.04.2013 14:26

iAuto.lv / auto ziņas, jaunumi, autonoma, tirdzniecība, izklaide Forum Error

Error Code: 22

ERROR: An error ocurred while querying the database.

[ Go Back ]

Sakiet lūdzu, uz kurieni "Back" jūs vēlat man doties? Uz kādu no citiem portāliem, kurus iepriekš apmeklēju?

sarashkins 14.04.2013 14:23

Chankaishi rakstīja:

sarashkins rakstīja: 1.23. ietve — ceļa daļa, kas paredzēta gājējiem. Ietve piekļaujas brauktuvei vai ir atdalīta no tās;

Vai varētu padomāt, ka ietve varētu būt arī ar zemes segumu? Kā būtu ar auto novietošanu ar bultām apzīmētajās vietās? content8-foto.inbox.lv/...

Kas te nav skaidrs? Ietve ir atdaliita ar zaljo zonu. Staaveet tai vietaa var, tikai uzbraucot uz ietves ietves pashaa malaa. Bultu noraadiitajaas vietaas uz ietves uzbraukt nevar. Vieta, protams, interesanta, iespeejams, veikala darbiniekiem speciaali izveidota Jo, kaa redzams - 2 mashiinas, pavecas, parasti staav uz ietves, netrauceejot velosipeedistiem. Klienti var piebraukt pie bodes, izmantojot kabatu, ne ilgaak par 15 minuuteem. Peec logjikas un situaacijas uz vietas!

Nav runa par loģiku un situācijas izpratni, bet par CSN prasību ievērošanu.

sarashkins 14.04.2013 14:19

Chankaishi rakstīja: Attaalums no krustojuma un attaalums no pieturvietas savstarpeeji paarklaajaas, apstaashanaas vietas nav!

Aizej tur uz vietas un pamēri tos metrus (minētos 10 un 5 atrēķini), tad redzēsi, ka tur pietiek vietas vairākiem auto, iespējams pat kādiem pieciem-sešiem, atkarībā no izmēriem.

sarashkins 14.04.2013 14:15

Chankaishi rakstīja: tas pirmeejais krustojums ar Balasta ielu - tur staaveet nedriikst. Attaalums no krustojuma un attaalums no pieturvietas savstarpeeji paarklaajaas, apstaashanaas vietas nav! Pie tam tikai idiots tur vareetu nolikt mashiinu staaveeshanai - vinjsh trauceetu gan trolejbusiem izgriezt no pieturas, gan brauceejs no Balasta ielas riskeetu saskrieties ar kaadu no kreisaas puses braucosho.

Kā tev liekas, kāpēc noteikumos ir minēti 10m pēc pieturas? Tāpēc, ka ar to ir pietiekami, lai no pieturas autobuss/trolejbuss spētu izgriezties atpakaļ. Ja to nespēj, tad braukšanas eksāmenu nevar nokārtot un attiecīgu kategoriju neizsniedz. Tas pats attiecas uz tevi - ja tev vajag 20m brīvu ielas malu pirms krustojuma, iespējams tev ar auto uz ielas nav ko darīt, ar savu "braukt prasmi" tad tu apdraudi pārējos CS dalībniekus.

sarashkins 14.04.2013 14:10

Chankaishi rakstīja: Un cik zinu, cik atceros - krustojumos un tuvaak par 20m no tiem staaveet un apstaaties nedriikst. Neieshu citeet noteikumus...

Interesanti, pirms cik gadiem kārtoji eksāmenu? Iespējams padomju laikos tā arī bija, bet pēdējās pāris desmitgadēs spēkā ir noteikums par 5 metriem. Izskatās, ka tev nenāktu par skāsi īepazīties ar spēkā esošajiem CSN, savādāk savā iedomātajā izpratnē vēl savārīsi ziepes vai atrausies kādu negaidītu sodu. Ja kas, CSN šis un tas mainās diezgan bieži...

sarashkins 13.04.2013 3:34

aansis rakstīja:

sarashkins rakstīja: Un vēl viena situācija, kā būtu ar auto novietošanu stāvēšanai šeit? Nekur iepriekš nav "apstāties aizliegts" zīmes.:

content28-foto.inbox.lv/...

content28-foto.inbox.lv/...

Varbūt vēl dīvaināk tev liksies, ka arī šeit: goo.gl/... drīkst apstāties un stāvēt.

Dīvaināk ir tas, ka te jau gadiem neviens neaizliedz no apļa nogriezties pa labi pretī vienvirziena plūsmai. goo.gl/...

sarashkins 13.04.2013 3:28

Velomens rakstīja: goo.gl/...

Un šeit - virzienā prom no centra. (Tikai 400metri no Origo)

Nu vo, bet tauta vēl sūdzas, ka ušaks visur salicis R$ maksas stāvvietas...

sarashkins 13.04.2013 3:26

aansis rakstīja:

sarashkins rakstīja: Un vēl viena situācija, kā būtu ar auto novietošanu stāvēšanai šeit? Nekur iepriekš nav "apstāties aizliegts" zīmes.:

content28-foto.inbox.lv/...

content28-foto.inbox.lv/...

Varbūt vēl dīvaināk tev liksies, ka arī šeit: goo.gl/... drīkst apstāties un stāvēt.

Turklāt vēl abās ceļa pusēs, ne?

sarashkins 12.04.2013 20:45

Un vēl viena situācija, kā būtu ar auto novietošanu stāvēšanai šeit? Nekur iepriekš nav "apstāties aizliegts" zīmes.:

content28-foto.inbox.lv/...

content28-foto.inbox.lv/...

sarashkins 12.04.2013 20:41

Tas skaidrs, bet kā "man tagad būt"?

sarashkins 12.04.2013 20:14

1.23. ietve — ceļa daļa, kas paredzēta gājējiem. Ietve piekļaujas brauktuvei vai ir atdalīta no tās;

Vai varētu padomāt, ka ietve varētu būt arī ar zemes segumu? Kā būtu ar auto novietošanu ar bultām apzīmētajās vietās? content8-foto.inbox.lv/...

sarashkins 12.04.2013 20:12

Pants par attiecīgo papildzīmi:

307.16. 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831. un 832.papildzīme "Transportlīdzekļa novietojuma veids stāvvietā". 827., 828., 829., 830., 831. un 832.papildzīme norāda vieglo automobiļu bez piekabēm, motociklu, triciklu un kvadriciklu novietojuma veidu stāvvietā pie ietves vai uzbraucot uz tās, bet 825. un 826.papildzīme - arī vieglo automobiļu ar piekabēm novietojuma veidu stāvvietā pie ietves vai uzbraucot uz tās;

sarashkins 12.04.2013 16:05

aansis rakstīja:

sarashkins rakstīja:

aansis rakstīja: ļoti priecātos iepazīties ar tik slaveno Seeni...

Gan jau, ka tev "tīri aiz sagadīšanās" ir arī 95 Saab 3.0 TiD... ko protams tagad noliegsi ...

Man tīri aiz sagadīšanās vispār nav auto Tā nu dzīvē ir sanācis, ka braukāju ar darba, sievas vai nomas auto. Līdz ar to pašam nekad nav nācies izvēlēties, ar ko braukt. Toties ir visnotaļ liela pieredze dažādībā, neskatoties uz kuru ar SAAB esmu braucis tikai pasažiera sēdeklī.

AhĀ!!! Tad sieva vismaz ir! A nu ka paskaties uz viņu, uz sevi (spogulī) - nesaskati līdzību ar šiem? www.diena.lv/...

Turpināsi liegties?

sarashkins 12.04.2013 15:28

aansis rakstīja: ļoti priecātos iepazīties ar tik slaveno Seeni...

Gan jau, ka tev "tīri aiz sagadīšanās" ir arī 95 Saab 3.0 TiD... ko protams tagad noliegsi ...

sarashkins 12.04.2013 15:26

GB12 rakstīja: Cik naktis tu negulēji, lai atšķetinātu šo samudžināto ānša/sēnes lietu?

15 sekundes - iemācies Googli!

sarashkins 12.04.2013 13:22

aansis rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Atceros no bērnības, ka uz tā vecā tramvaja ceļa Bāreņu ielā tramvaju vadītāji parasti centās izspiest maximālo ātrumu - pasažieriem tā bija izklaide: daudzi nebija pārliecināti, vai līdz krustojumam izdosies veiksmīgi apstāties ...?

No daudz tuvākas pagātnes atceros tramvaju, kurš ar līdzīgu motivāciju Ganību dambī nepaspēja apstāties pirms krustojuma ar Sāremas ielu - auto, kura vadītājs protams formāli bija vainīgs, jo nedeva ceļu tramvajam, tika aizsviests zālājam, virsū bērnu ratiņiem uz gājēju celiņa, kas atrodas visnotaļ tālu no krustojuma. Tā ar tām izklaidēm...

Izskatās, ka aansis tomēr ir Seene, lai arī kā mēģināja to noliegt... sk 65 lapas atpakaļ: www.iauto.lv/...

Seene rakstīja:

Gauss rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Bams

Čehi biški veica uzlabojumus tramvaja Skoda 15T borta datorsistēmā un vienu nakti pie reizes veica arī tramvaja dinamiskos eksperimentus, atslēdzot šādus tādus ierobežojumus. Paātrinoties 10 sek. tika sasniegts ātrums 70km/h un tā kā bija atslēgts ierobežotājs tramvajs tika iedzīts līdz 101km/h.

--------------------------------

Hmm, vai varētu būt, ka arī senākos laikos tādas "ātrākas gaitas" versijas eksistēja? Es atminu no jaunības laikiem, 1970. gadiem, Kijevā ko līdzīgu redzēju. Paralēli

bulvārim, kurš veda ārā no pilsētas un pa kuru mēs braukājām uz/no sacīkšu trases, gāja tramvaja līnija. Liekas, tur vālēja tādi pat tramvaji , kā Rīgas T3, tikai trīsvagonu konfigurācijā. Tad nu, braucot blakus tramvajam ar tur atļautajiem 80 km/h, tramvajs neatpalika nu ne par metru Pāris reizes pat lēni bet droši apdzina Pieturas gan viņiem bija ik pa pāris km vismaz ...

Nekas nereāls tas nav, standarta T3 spidometrs ir graduēts līdz 70 (iespējams ka pat kautkur šķūnī mētājās no prakses laikiem). Pilnu pulksteni pamanījās atvilkt pat mūsu pašu vietējās voģilas.

Nez kā pēdējā laikā ar tiem ierobežotājiem... Ganību dambī ne reizi vien ir sanācis noskatīties, kā tramvajs aizvelk garām, lai arī pašam spidometrā 70.

Un auto, kurš no Sāremas ielas "pārbrauktuves" tika aizsviests pāri zālājam un virsū bērnam uz visai attālā gājēju celiņa, noteikti tur nevarēja nokļūt, ja tramvaja ātrums būtu 50km/h.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti