Vispār izskatās ka indženērs ir sev kautkur iegriezis mūžīgo vītni...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vispār izskatās ka indženērs ir sev kautkur iegriezis mūžīgo vītni...
Kā šitam galva skrūvējās?
Jūs to logu šķidrumu lejat salonā????
i_edgars rakstīja:
Gauss rakstīja: Ja tu to, ko te RAKSTA uztver kā runāšanu, tad tev točna nav ...
Iztulko, tā lai var saprast, ko esi saskribelējis pa dzērunu!
Ja tu neesi pamanījis, tad te RAKSTA, nevis RUNĀ. Topikiem nav audio atbalsta.
p.s. nu vienīgi tu te kautko šļupsti...
Ja tu to, ko te RAKSTA uztver kā runāšanu, tad tev točna nav ne tikai visas skrūvītes vietā, bet arī uzgriežņi ir izbiruši...
Varbūt tu runā pats ar sevi, ķipa spoguļojies monitorā
IkdienasViesis rakstīja: Noskatījos to video. Sliežu darbi vienmēr un visur bijuši ļoti smagi, sarežģiti,dārgi un tajā pašā laikā ļoti atbildīgi. Diemžēl, tie ir maz automatizēti. Joprojām tačka un lāpsta teju pamata darba rīki. Vēl nesen,vasarā,
viss itin līdzīgi notika tepat pie Nacionālā teatra. Domāju, ka mūsu sliežu ieklāšanas tehnoloģijas betona blokos tomēr ir progresīvākas, nekā video redzētās.
Ne vienmēr un ne visur. Ir prieks skatīties kā strādā mūsu pašu dzelzceļa remonbrigādes, ar automātiskajiem gulšņu un sliežu licējiem, šķembu bērājiem u.t.t. Vienīgi sliežu metināšana vēl palikusi "rokas" režīmā.
IkdienasViesis rakstīja: Vispār, mani pārsteidz tās cienījama vecuma dāmas pie lielo autobusu stūres ? Pēdējā laikā viņu skaits palielinās. Vai tad tomēr strādāt uz tramvaja vai trolejbusa nav vieglāk ? Jeb arī dāmas pāriet uz autobusiem strādāt lielākas algas dēl. Mans brālēns ,ilggadējs trolejbusnieks, gan teica ka algas dēl uz autobusa strādāt nekad neiešot Kāpēc tā ? Vēl nesenā pagātnē tas bija liels brīnums, kad dāma vadīja pilsētas autobusu. Atceros, reiz 70-tajos gados par tādu "brīnumu"rakstīja visas avīzes : Jūrmalā uz maršruta autobusa strādā sieviete - tas bija jau vesels notikums...cilvēki pieturās bieži gaidīja tieši to autobusu, kuru vadīja minētā kundze. Atceros, bija tāds zaļganas krāsas laziņš, uzvārds viņai škiet ka varēja būt Ūdrīte... Viņa vienmēr pret pasažieriem bija ļoti laipna, nekad nedzina prom skolniekus, kuri stāvēja pie vadītāja kabīnes.
Atšķirība no tramvaja ir tikai tā, ka jāgroza stūre. Un dāmām ir mazāk problēmu ar šmigošanu, it sevišķi slikti apmaksātos darbos.
CRDI rakstīja: Nav, nav indženers katrā topikā, piem. par trambuļiem. Laikam vēl nav izstudējis 1954. gada grāmatu "Remontēsim tramvaju paši". Pagaidām viņa zināšanas par šo tr-ta līdzekli ir- tas ir liels un no dzelzs. Kad izstudēs grāmatu, tad atklāsies, ka šams ir tramvajnieks 3.jā paaudzē.
Tramvajam nav galvas skrūvju, līdz ar to tas ir neinteresants...
Nejāj sev prātu ipedgariņ!!! Vēl vari paspēt pasūtīt santaklausam jaunas skrūvītes galvai, un mēģināt iesoļot nākamajā gadā kā pilnvērtīgs idženērs...
R.I.P.
Brīvdienās un ārpus darba laikā netā sēž tikai atkarīgie!!! Normālie strādā pēc principa: zaldātiņš guļ, dienests iet...
HIPPY rakstīja:
Gauss rakstīja: Cik bieži riteņu skrūvēm ir jāmēra vītnes kāpes leņķis? Vai riteņu skrūves izstiepjās vai saraujās?
saraujas – ārā ir auksc
Bet bremzējot ritenis uzsilst, uzsilst arī skrūves un kāpes leņķis mainās
Man vienam audi šrotam arī bija līdzīgi. Pārbaudi kontaktus, vai nav zaļais, vai nam mēlītes atlocījušās, piedegušas, štekeri apkusuši u.t.t. Bija pat tāda ģēla, ka pēc spuldzītes maiņas tā nestrādāja, jo bija apdedzis un pakusis kontakts. Vienam auģikam bija vispār vads salūzis, turējās tikai uz vienas stieples.
Cik bieži riteņu skrūvēm ir jāmēra vītnes kāpes leņķis? Vai riteņu skrūves izstiepjās vai saraujās?
Vai nu ipedgaram dusmās pampst pirksti, vai viņš lieto sieviešu klavu.
Nesteidzies, nestreso, pirms kakāšanas (rakstīšanas) novelc bikses (padomā), varbūt tevi kāds viens no miljona sapratīs. Un Latvijas mērogā tas tev būs liels sasniegums.
i_edgars rakstīja:
Gauss rakstīja:
i_edgars rakstīja:
Gauss rakstīja: Cik skrūves viencilindra staruhai jāizskrūvē, lai noņemtu galvu???
Nevienu!!
Tu jau tā pat nezini kas tas ir skrūve! Vai te uzlikt citātu no Tava teiktā par apliecinājumu??!!
Nu tā jau izskatās, ka tu esi galvas-bez-skrūvju_atskrūvēšanas-noņēmējs Protams, ja strādā ar kuvaldu, tad neko nav jāskrūvē nost, pat bāku nē... jefiņš...
Vo kur īstanais jefiņš!! Bet kā citus aptirš!!
Tai Javelei ir UZGRIEŽŅMI jāizskrūvē. Paskaties tās tehnikas manuāli kaut reizi dzīvē, jo dabā tādu zvēru Tu pat redzējis neesi!
Ņi čego ņe znaju, no imeju mņeņije!!??
Kas ir UZGRIEŽŅMI???? Kautkāda jauna čangaļu alus desa?
Vispār, ipedgariņ, sāc ar to, ka nodefinē, kas tavuprāt ir skrūve...
Jo izskatās, ka tālāk par bāra skrūvi neesi ticis, turpat atrubījies...
i_edgars rakstīja:
Gauss rakstīja: Cik skrūves viencilindra staruhai jāizskrūvē, lai noņemtu galvu???
Nevienu!!
Tu jau tā pat nezini kas tas ir skrūve! Vai te uzlikt citātu no Tava teiktā par apliecinājumu??!!
Nu tā jau izskatās, ka tu esi galvas-bez-skrūvju_atskrūvēšanas-noņēmējs Protams, ja strādā ar kuvaldu, tad neko nav jāskrūvē nost, pat bāku nē... jefiņš...
Bija te ilgu laiku viens tāds, vispareizākais, visa zinātājs un mācītājs.
Da Vadonis, joptvai, kurš gan cits...
Kā viņš beidza, to mēs visi zinām. Un tāds liktenis piemeklē visus pret vēju mīzējus.
Tā kā vadoņi un ipedgari nāk un iet, bet spams paliek!!! Cieti!!!
p.s. un tagad balsi bļe!!!! Cik skrūves viencilindra staruhai jāizskrūvē, lai noņemtu galvu???
Crankshaft rakstīja: Bams
Čehi biški veica uzlabojumus tramvaja Skoda 15T borta datorsistēmā un vienu nakti pie reizes veica arī tramvaja dinamiskos eksperimentus, atslēdzot šādus tādus ierobežojumus. Paātrinoties 10 sek. tika sasniegts ātrums 70km/h un tā kā bija atslēgts ierobežotājs tramvajs tika iedzīts līdz 101km/h.
--------------------------------
Hmm, vai varētu būt, ka arī senākos laikos tādas "ātrākas gaitas" versijas eksistēja? Es atminu no jaunības laikiem, 1970. gadiem, Kijevā ko līdzīgu redzēju. Paralēli
bulvārim, kurš veda ārā no pilsētas un pa kuru mēs braukājām uz/no sacīkšu trases, gāja tramvaja līnija. Liekas, tur vālēja tādi pat tramvaji , kā Rīgas T3, tikai trīsvagonu konfigurācijā. Tad nu, braucot blakus tramvajam ar tur atļautajiem 80 km/h, tramvajs neatpalika nu ne par metru Pāris reizes pat lēni bet droši apdzina Pieturas gan viņiem bija ik pa pāris km vismaz ...
Nekas nereāls tas nav, standarta T3 spidometrs ir graduēts līdz 70 (iespējams ka pat kautkur šķūnī mētājās no prakses laikiem). Pilnu pulksteni pamanījās atvilkt pat mūsu pašu vietējās voģilas.
Crankshaft rakstīja: Pirmais
audī tak ir vēl trakāks par sābu ar slaveno "sarkano bloku"
-----------------------
Nav info, vai kāds ir nopietnāk pētījis, kas tieši beidzas nost
tiem SAAB "sarkanajiem blokiem" un līdzīgām ierīcēm citiem auto, bet tad, kad tvarstījām šitās "1/2 ejošās spoles",dažādiem auto, starp citu, atklājās interesanta likumsakarība - nomācošais vairākums bija ar eļļu pildītās, ar kompaundu (mastiku) pildītās sprāga nost ievērojami retāk. Vienīgais, ko varējām izprātot, bija tas, ka ar eļļu pildītajās tinumiem ir lielākas iespējas vibrēt, attiecīgi bojāt izolāciju un finālā kaut kur iestājas starpvijumu "īsais". Jo pamērot tinumu pretestību veselām un "sprāgušām" spolēm, aukstām un siltām tur arī dieva zīmes nāca laukā ...
Tā ka Audi nebūt nav labāks vai sliktāks par jebkuru citu
auto
Tā jau ir - nav ne labāks, ne sliktāks, tikai biežāk jāremontē...
Crankshaft rakstīja: Mnja, tiešām, cik var cepties par lietām, par kurām tiešām cepties nav ko
Var tikai piekrist "aisiicim" par sa....ās iespēju ar jebkādām skrūvēm. Nevaru saprast, ko te kasās ar to skrūvju garuma mērīšanu - ja dzinēja ražotājs norādījis max skrūves garumu, vismaz 99,9% gadījumu KOPĒJO, jo vieglāk mērīt, tātad paredz vairākkārtēju skrūvju izmantošanu. Ja nav norādījis - tātad neparedz, ir arī tādi.
Ja kas, dzinēju konstruktori normāli rēķinās ar to, ka dzinēja darba mūžā līdz kapremontam / izmešanai galva tiks noņemta max 3-4 reizes, vai visdrīzāk ne reizi vai vienreiz. Ja galvas noņemšana paredzēta daudzkārt, piemēram, sportam paredzētos dzinējos, tad izmanto
vai nu katru reizi jaunas skrūves, vai pāriet uz citu skrūvju tipu - nestiepjamajām, īpaši, ja maina galvas blīves tipu. Tā ka būtībā strīdēties nav par ko, Pirmais velti te nodarbojas ar dziestošās uguns uzpūšanas mēģinājumiem
Ja to uguni nepūtīs, tad tā aizies mēslainē, kopā ar pēdējiem skorpjiem...
i_edgars rakstīja:
Gauss rakstīja:
aisiic rakstīja: Da labi, nav ko cepties!
Var sap... meistarībā gan ar jaunām, gan vecām skrūvēm, tas nu fakts. Tāpat arī, cik cilvēku (meistaru), tik viedokļu un paņēmienu. Tāpēc mērīšanās ar gailīšiem ir lieka. (:
Par cik skrūves tika izskrūvētas pirmo reizi- likšu tās pašas atpakaļ...
Lai saremontētu galvu, skrūves nav jāskrūvē ārā, ja kas...
Šitās ir tās izcilās zināšanas??!!
Nē nu protams var jau skrūvēt ārā tās tapskrūves, var viņām mērīt soli, garumu un izstaipījumu. Kā tur jums tajā javiņu klubiņā to dara...
Tāteikt dumjš, dumjāks un ipedgars...
Eu, kur tu paliki!!! Nāc mani uzjautrināt... cip, cip, cip...
sarashkins rakstīja: Vindouzā ir tādi aksesibilitī rīki - •Narrator—a text-to-speech utility that reads what is displayed on the screen—the contents of the active window, menu options, or text that has been typed.
www.microsoft.com/...
Ķipa, ja indženēram vecene nedod, tad viņš runā ar datoru