Kārtot: Augošā secībā
1 2
GB12 10.07.2019 9:23

Plus mīnus visi ņem 15-20% zem tirgus, plus, atskaita defektu izmaksas.

GB12 09.07.2019 13:42

Uz PL/LT robežas esmu apturēts 2 reizes. Pa reizei katrā virzienā. Abas poļu pusē.

GB12 09.07.2019 13:38

SEBs strādā lēni, tas ir fakts... izņemot ja esi kaut kāds kruts pacients ar autoparku vai finansē bankā pārējo biznesu...

GB12 08.07.2019 11:02

Pirms 2 nedēļām sanāca būt Mlada Boļeslavā Škoda rūpnīcā. Nu, iespaidu jau viņi radījuši tādu, ka kaut kas tāāāāds, nu, nekā nevar būt... kvalitātes kontrole uz urrā.. katru sūdu n-tie strādnieki n reizes pārbauda. Bet, nu, ar visu to pēc tam jocīgi par šādiem kasjakiem lasīt.. no otras puses - ej nu sazini, kas ar to jetiju pirms tam ir darīts.

GB12 07.07.2019 1:49

Silva rakstīja: Un kā ar Šveici?

Domāju, ka tāpat. Pag, vai tad Šveice nav Šengenas zonā? Vismaz Ženēvā ar Franciju nekādas robežkontroles nav.

GB12 04.07.2019 14:27

Nu jā, Nissanam tas pats... jāpierod vnk. nospiest off pogu katru reizi, kad piedarbina.

GB12 02.07.2019 17:19

Vispār jau pēdējā laikā klienti saka, ka pilnvaras neprasot arī baltkrievi un ukraiņi... krievi - nu, kā kuro reizi. Bet, nu, ar to riskēt nevajadzētu.

GB12 01.07.2019 22:34

Es Polijā 2x esmu apturēts par ātruma pārsniegšanu, 2 reizes uz robežas pārbaudei... visas četras biju ar līzinga mašīnām, vienā gadījumā arī turētājs bija uzņēmums. Ne reizes nav prasījuši pilnvaras.

GB12 01.07.2019 17:41

Vernon, nu, ko tu vari muldēt? Bez maksas neviens banka to pilnvaru nesniedz. Un tās cenas par vienu papīru - tieši tā - ir neadekvātas.

GB12 01.07.2019 17:38

Neprasa tur neko. Polija ir kļuvusi daudz civilizētāka par Latviju. Brauc mierīgi.

GB12 01.07.2019 17:37

Neko Polijā jau sen vairs neprasa... esmu braucis ne vienu reizi vien arī līzinga mašīnām, arī apturēts, nekādas pilnvaras tur neprasa.

GB12 26.06.2019 17:13

Nav taisnība - pārprodukcija ir vairāk ražotāja sāpe. Pārdoto mašīnu plāns - dīlera. Bieži vien ražotāji pat tos plānus uzliek neadekvātus. Piemēram, gada laikā pārdot skaitu lielu skaitu modeļa Q, uz kuru rindā jāgaida 10 mēneši ar tendenci kavēties.

GB12 26.06.2019 16:47

Tā cenu politika katram salonam ir dažāda - citur alga ir atkarīga no peļņas, citur no skaita, citur liek abus kopā. Citi saloni atlaides sviež pakaļ un dempingo, citi uz to diezgan kūtri. Savā laikā Bensons, piemēram, atlaides nedeva vispār - gribi pērc, gribi nepērc - nopirks cits. Cik dzirdēts no paziņām, kas interesējušies, šobrīd Škodā atlaidi tikai simbolisku var sarunāt, nekā jēdzīga.. domāju gan, ka ar jaunā dīlera ienākšanu tas mainīsies.

Lai nu kā, esmu to arī rakstījis - atlaides labāk runāt mēnešu/kvartālu/gada beigās. Plāni plāni...

GB12 26.06.2019 16:27

Es par to... bazars bija vairāk par to, ka "ņemšu bez līzinga uzreiz" nav arguments cenas samazināšanai. Arguments drīzāk ir Ank pieminētais - a salons pāri ielai man piedāvā tik...

GB12 26.06.2019 15:33

Laaciz rakstīja: Kā viens dabū atlaidi pērkot jaunu bez akcijas piedāvājuma? Labi jāmāk runāt vai visa summa uzreiz jānoliek? Vienmēr šis jautājums nav licis mieru.

Tas, ka tu noliksi visu summu uzreiz, drīzāk ir mīnuss, kā pluss. Jo naudu jau dīleris dabūs jebkurā gadījumā - ja nemaksāsi tu, maksās līzings... bet no līzinga vēl būs komisija par darījumu.

GB12 26.06.2019 13:33

Ko darīt - vienkārši nelīst natūrā priekšā, bet pagaidīt, kad kreisās joslas braucēji pabrauks garām. Nav runas par to, ka fūristam jāapsteidz un viņš to izdara, laicīgi brīdinot un ne brīdī, kad kādam viņa dēļ jāmet pa mēmajiem. Nu, nav tā, ka tā kreisā josla ir nonstopā tā noslogota, ka tur 5 minūšu laikā nevar izbraukt, neliekot pa turieni braucošajiem strauji bremzēt. Un vēl - arī tas nav labs tonis, ka fūristi apsteidz vairākus tādus pēc kārtas. Apsteidz vienu, pabrauc malā, palaid un močī garām nākamajam, ja jau tie 3 km/h ir tik būtiski.

GB12 26.06.2019 13:28

Nu, katru reizi, kad tur braucu, redzu pa avārijai... it kā jau uz visa kopējā garuna, cik sanāk nobraukt, nav daudz, bet tās mašīnas ir vairāk samīcītas... šoreiz kādas 3 reizes dēļ šādiem priekšālīdējiem bija arī ekstrēmi jābremzē. Pie tam, ļoti izteikta parādība tiem, kas apsteidz, viņi lien kreisajā joslā un brauc lēnāk par atļauto. Vari midžināt, cik uziet - viņš ar saviem fana stila 110-120 vietā, kur atļauts 140, pabeigs dzīt veselu rindu ar fūrēm un i tad vēl nelasīsies malā.

Vācijā sen ar auto nav būts, bet kad biju pirms 10 gadiem, tad pa bāņiem brauca normāli. Austrijā biju pirms 2 gadiem, arī plus mīnus viss ok bija.

GB12 26.06.2019 11:57

Ja tā būtu, tad tur kāreiz būtu daudz ko darīt - visādi agresivņiki, kas neievēro distances... fūres, kas natūrā lien priekšā pa kreiso joslu braucošiem, liekot tiem mest pa mēmajiem, lai pēc tam cik tur minūtes ar 1 km/h starpību apdzītu rindu ar citām fūrēm un taisītu bardaku... utt. utjp.

GB12 26.06.2019 10:19

Es tā iedomājos. Vakar vilku no Prāgas uz Rīgu. Polijā uz bāņiem reti kur ātrums bija zem 160... vietām aizgāja līdz 200-220... atļautie ātrumi tur 100, 120 vai 140... un neba jau es viens tāds, vienā brīdī tandēmā ar i8, vienā ar S5, tad vienu brīdi par ar Insigniju, tad, man braucot ar 170, garām pagāja nograbējis B5 pasāc, kuram lukturi tikpat kā nedega... ko viņiem policija dara? Mūsu valstī uz tādiem bāņiem sakoncentrētos vairāk CP kā visā pārējā valstī kopā

GB12 25.06.2019 8:47

Es izbraucu sestdien... tagad vālēju atpakaļ.

GB12 24.06.2019 0:42

Nu tā, 2 mēneši ir pagājuši un, paldies Visaugstākajam, joprojām nav īsti ko rakstīt - auto kalpo labi. Viena lieta, kas nestrādā - bagāžnieka poga, kas ver vaļā apakšējo daļu (bagāžnieku var atvērt 2 veidos - tikai apakšu kā sedanam vai ar visu stiklu, kā hečbekam). Ja grib vērt apakšējo daļu, tad jāņem atslēga.

Mazliet blondi sanāca - vienu brīdi sāku ievērot, ka stikla jumtam štorka pati no sevis taisās ciet. Ne uzreiz, bet tā - pa mazam gabaliņam, ka nedēļas laikā pilnībā aizveras. Versijas bija visādas - kaut kas pat teica, lai nokalibrē. Beigās izrādījās, ka vienkārši, kad slēdzu durvis ciet ar sensoru uz durvīm, mazliet paturot, lai pielokas spoguļi, tad, kamēr tiek turēts, arī tā štorka veras ciet

Patēriņš - nu, pilsētā pie 12-13 būs. Šoseja - kaut kur ap 7-7.5. Starp citu, uztaisīju ar to nelielu tripiņu līdz Prāgai. Mazliet sanāca atvilkt pa Polijas bāņiem... vakar vienu brīdi mēģināju skrieties ar vienu i8, kas pie Bjalostokas kā stāvošam pagāja garām... līdz 220 vilku, tad palika neomulīgi - atmetos. Bet, nu jā - tas auto uz bāņiem jūtas kā zivs ūdenī.

GB12 20.06.2019 9:11

Es ņemtu Atecu.

GB12 19.06.2019 15:11

anoagask rakstīja: nissan juke tekna apraksts - tika uz ilgāku laiku paņemts nomā

plusi

+augsts klīrenss

+mazliet augstāka sēdpozīcija

l+ieli SUV-stila sānu spoguļi

+diezgan ērta sēdēšana, mugura sesūdzas - iespējams dēļ stāvākās sēdpozīcijas

+diezgan ietilpīgs cimdu nodalījums

+360 grādu kamera - diezgan ērti vasarā uz asfalta; ziemā un dubļos būtu slikti - papildus parking sensorus arī gribētos

+aklās zonas sensori - darbojās uzteicami

+zagļu droša "pa pusei keyless" sistēma - durvis jāatslēdz ar pulti, piedarbināt ar pogas piespiešanu uz paneļa, aizslēgt var ar podziņu uz durvju roktura, ar atslēgu kabatā.

+ dizains. personīgi nepatīk, bet vismaz nissan uzdrīkstējies uztaisīt kaut ko, kas neizskatās garlaicīgi kā vw vai opel.

mīnusi:

- 1.6 benzīna 110zs nemotors ar 5 ātrumu kārbu - pilsētā kluss, uz šosejas skaļš jo īss 5. robs. Uz šosejas lai būtu kaut kāda dinamika, jāgriež motors uz 5k apgriezieniem un vairāk - uzreiz visi salonā pamostas

- tikai augstumā regulējama stūre. 2019 gada mašīnai!!!

- mazās klases auto uz lielākiem riteņiem, bagāžnieks mazs + virs pārsega neko nevar uzlikt, jo tur fiziski nav vietas + pārsegs ceļas uz augšu kopā ar aizmugures durvīm. jau tā niecīgo bagāžnieku pārdala izņemams bagāžas plaukts

- dermantīna sēdekļi - atgādina zaz-968

- salons atstāj iespaidu, ka auto ir salipināts no lētākajām renault-nissan grupas detaļām, kas dizainiski ne pārāk saskan. dacia sandero stepway būtu tas pats auto bet praktiskāks, lētāks un ar mazāku vērtības kritumu. salona apgaismojuma slēdži tādi paši kā 2004-2007 fiestai. uz stūres ir pogas, bet borta datoru pārslēdz ar podziņām zem spidometra, braucot ļoti ērti bāzt rokas cauri stūres ratam. multimediju sistēma nav integrēta pārējā automašīnā - tā ir tikai radio+nav+360 grādu kamera ar pilnīgi citu dizaina valodu kā klimatkontroles bloks. izliekas pēc aftermarket risinājuma.

braukšanas režīmus(kaut kāds nevajadzīgs japāņu tomagoči stila pasākums) pārslēdz klimatkontroles blokā - ļoti loģiski.

apaļie neregulējamie gaisa izplūdes difuzori - tieši kā dacia.

priekšējais panelis no cietās plastmasas - tai pašai mk6 fiestai ir mīkstais.

- viduvēja ātrumkārbas slēgšanās precizitāte, liels leciens starp 1. un 2. pārnesumu attiecībām.

- viduvēja stūres pastiprinātāja darbība - vāja atgriezeniskā saite stūrē, bet PSA grupai ir krietni briesmīgāk.

ar uzticamo nissan 4x4 sistēmu un/vai 1.2 turbo motoru būtu interesantāks, it sevišķi 200zs nismo rs versija. salonā varēja konsekventi turpināt ārpuses dizaina stilu.

principā pilsētas auto dāmām u.c. vajā dzimuma pārstāvjiem, kas auto izvelas pēc izskata, zem kura tiek iesmērēts vecs risinājums. tas pats sandero vai duster uz tās pašas platformas ar tiem pašiem agregātiem ievērojami lētāk.

VW T-Roc, kas ir gan klasi augstāks, gan stipri dārgāks, arī ir cietais panelis.

Bet c'mon, Juke ir 2010.gada modelis... ko tu no viņa gribi 2019.gadā?

GB12 19.06.2019 15:07

Oi, es sajaucu ar C3 Aircross... tas bija tas briesmīgais... C5 varbūt ir normāls.

GB12 19.06.2019 15:04

ezis71 rakstīja: Es atvainojos,vai tad uz stūres vai aiz tās nav maģa skaļuma regulators?

Un?

Es pat neatceros, kāpēc meklēju tieši uz audiosistēmas - laikam braucot tumsā uz stūres arī bija nepārskatāmā vietā un lai nenovērstos no ceļa, ar tausti un perifēro redzi mēģināju atrast.... kaut kā tā.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti