Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
aansis 28.09.2016 16:45

O, jā. Malacis! vispirms uzstādi man diagnozi, jo es redz negribu ievērot CSN, bet esmu gatavs pārkāpt CSN, kad man tas ir izdevīgi. Tagad pats savā apnicīgajā tupumā atzīsti, ka rīkotos tieši tāpat. Piesakies par palātas biedru vai kā? Es redz izgudroju situācijas. Laikam labi izgudroju, ja Timrots tās filmē un Palaidnieks fotografē. Nešaubies, jau sen pieleca kas tu esi - un ja nebūtu pielecis, pats uzrakstīji: Mēsls un liekulis!

aansis 28.09.2016 16:17

Speciāli tev paskaidroju, man vienalga, ko tu domā par manu reģistratoru, bet šādu bildi no mašīnas ir iespējams uzņemt.

Un kas vainas jautājumu formulējumam? Tas, ka grūti saņemties un atbildēt - jā, es šajā situācija būtu pārkāpis CSN. Jeb kā tu rīkotos bojāta luksofora gadījuma - mēģinātu izdzenāt visus aiz tevis stāvošos, lai vari no kvartāla izkļūt atpakaļgaitā? Gaidītu remontstrādnieku un bloķētu satiksmi, līdz viņi atbrauktu?

aansis 28.09.2016 16:06

Jā, var - manam reģistratoram skats uz dzīvi ir tieši no šāda skatu punkta. Ja uzņēmi kā gājējs, atvainojos par šo daļu, ko nepareizi sapratu. Tālāk atbildēšu uz jautājumu par divkosību - pa punktiem.

1) Tu apgalvo, ka var braukt ievērojot CSN, bet atsakies paskaidrot, kā tas jādara šajā krustojumā (šajā izpratnē nav nozīmes, kas zīmi uzstādījis - CSN neparedz zīmju ignorēšanu, ja nepatīk uzstādītājs).

2) Tu saki, ka kārtīgam pilsonim jāziņo iestādēm par pārkāpējiem, nevis jāraud internetā - vai papildus rakstam uzrakstīji iesniegumu RDSD par zīmi un iesniegumu policijai par pārkāpējiem, kurus pieķēri notikuma vietā?

3) Nu tā godīgi - ja būtu tomēr bijis pie stūres, vai būtu izkļuvis no situācija, ievērojot CSN, vai tomēr "tupa nospļāvies uz CSN un aizbraucis pēc savas egoistiskās loģikas"?

aansis 28.09.2016 15:31

Var to krustojumu izbraukt, ievērojot CSN? Pats izkļuvi no strupceļa atpakaļgaitā pēc fotografēšanas?

aansis 28.09.2016 15:15

Palasi cilvēku komentārus - nevajadzēs man personīgi atkal apvainojumus piemeklēt. Es neredzēju nevienu, kas šajā pasākumā saskatītu tiesiskuma triumfu un vēlmi pašam kļūt par godprātīgālu pilsoni. Tieši otrādi - cilvēki aicina ziedot naudu, lai kompensētu pārkāpējai piemēroto sodu.

Bet nu, protams, man jau vienīgajam savā slimajā prātā liekas, ka kaut kas nav pareizi.

aansis 28.09.2016 14:52

Neredzi vajadzību? Tad vai nu esi akls vai tāpat kā Didzis zini slepeno metodi likumīgai tāda krustojumā izbraukšanai, kur viss aizkrāsots ar baltajām līnijām, ko citiem nevar stāstīt. Jo par tādu pārkāpumu tak pienākas nāves sods. Es tikko ( kopā ar visiem) Barona ielā 3x pārkāpu apbraucot remonta stabiņus. Ko man tagad darīt - skriet uz policiju ar atzīšanos un sarakstu ar visu pārējo pārkāpēju numuriem?

Rekur pat, kā izrādās, divkosīgais Palaidnieks, kas tagad mani ir gatavs nolīdzināt ar zemi, pats par to agrāk ir cepis rakstus: www.iauto.lv/lasitaju-pieredze/raksti/11450-lasitajs-ka-lai-tic-cela-apzimejumiem-foto

Satiksmes organizācijā nekas nav mainījies, bet tagad tomēr varot braukt pēc CSN. KĀ tieši?

aansis 28.09.2016 14:40

Tieši otrādi - lasu tavas domas pietiekami uzmanīgi, lai redzētu cik brīvi tavi uzskati mainās. Un visdrīzāk tad, kad gribas kādu personiski apvainot. Ne jau es šeit lepojos ar psihologa kvalifikāciju un uzstādu diagnozes.

aansis 28.09.2016 14:23

Nē, pat ļoti nepareizi, bet nekādu dižo lasītprasmi no tevis arī negaidīju.

aansis 28.09.2016 14:18

Atkal tu par sevi? Ne es viens pārkāpju CSN, braucot taisni gar remonta stabiņiem, nevis slalomā, kā to prasa uzstādītās un CSN. Bet loģika izrādās tikai mana... Jā, es viens atzīstu, ka tas ir pārkāpums... Tu savā tupumā uzskati to par CSN ievērošanu. Un atrodi kaut vienu reizi, kad es esmu bijis par to lai noteikumus ievērotu skrupulozi, paģērētāj! Pats vairs nespēj izsekot savai kažokā grozīšanai, ko pārmet citiem.

aansis 28.09.2016 13:43

Tu to par sevi? Psihologs...

Man viedoklis ir, es to esmu izklāstījis un tu pat tam esi piekritis. Tagad atkal raksti kaut ko citu, jo šajā tēmā jāpasaka, ka Ansis ir muļķis. Piedevām vēl augstāko matemātiku ar jau velc klāt - rallista-pshiloga statuss jau par švaku?

aansis 28.09.2016 13:37

Lūk jums piemērs ne no satiksmes, kur likumpārkāpējs saņem pēc likuma burta pelnītu sodu. m.tvnet.lv/article/627577

Vai tiešām ir pareizi, ka KNAB, nespējot tikt paši galā ar sevi un patiesajām korupcijas lietām, šādi rīkojas?

aansis 28.09.2016 13:30

Piekrītu - vajag. Bet nepiekrītu, ka tupu likumu burtiska ievērošana ir pareizais ceļš. Jā tā ir diezgan laba organizētu protestu forma, bet ne vairāk. Būtu tādi protestētāji, kas Vecrīgā grautiņu rīkoja, tā vietā uzorganizējuši kādu interesantu tuvās ievērošanas akciju, efekts būtu graujošs. Bet individuālā kārtā tikai sev dzīvi sačakarēsi. Pamēģini, piemēram, protestēt pret ielu remonta bardaku vienatnē, ievērojot CSN - nu tā - apbraucot visus norobežojuma stabiņus pa likumīgo nevis loģisko pusi.

aansis 28.09.2016 13:17

Sodi disciplinē tikai tad, ja tie ir adekvāti. Diemžēl mums ģeometriskā progresijā pat vienā jomā ( CSN) tie tiek audzēti izlases veidā nepareizo motīvu dēļ - ātrums budžeta papildināšanai un alkohols "pokazuhai". Kur ir fēnotāji bīstamos ceļa posmos tur, kur labāk ķeras. Kur ir policija, kad cilvēki ziņo par bīstamu dzērājšoferi - reidos ar 0.001% efektivitāti? Kur ir līdzvērtīga kontrole un sodi par citiem pārkāpumiem? Un visbeidzot, kur ir līdzvērtīga policejiska kontrole vienlaikus ar tiesisko bardaku citās dzīves jomās? Atkārtošos, bet kādēļ vidusmēra likumpaklausīgs pilsonis ir sistemātisks pārkāpējs tieši vienā dzīves jomā? Pēkšņi mainās viņa dzīves vērtības vai varbūt tomēr tiesiskais regulējums un sistēma atšķiras?

Q

aansis 28.09.2016 12:23

Jā, zinu. Itālijas bardaks ir prognozējamāks. Bet tam nav nekāda sakara ar CSN ievērošanu - cilvēki māk braukt pēc saviem nerakstītajiem likumiem un kolektīvi uzspļaut CSN. Tieši tas ir tas, ko mēs nemākam - vienoties par kopīgu braukšanas stilu. Un ne jau ar pedantisku murgainu CSN ievērošanu to var panākt. Izlasi Maltas "Highway code" - tā pati Vīnes konvencija tā pati Eiropas savienība, bet juridiski samuhļītu parastam cilvēkam grūti saprotamu noteikumu vietā ir īss ētikas kodekss. Un neko - cilvēki saprotas uz ceļa. Labāk nekā jebkur citur, kur ir gadījies būt.

aansis 28.09.2016 12:16

"Ja es esmu karalis, tad pats nemanāmākais un neuzkrītošākais, kādi jebkad pasaulē redzēti."

Labs... Ar vienkāršu karali vēl nepietika - tev taču vajag būt pašam krutākajam karalim

Cik tupam ir jābūt, lai vainotu mani, ka nespēju pieņemt tavu viedokli, ja tādu vispār nespēj izteikt. Vienā vietā saki, ka ātrumu jāievēro burtiski, bet citā, ka jāparkāpj, lai iekļautos plūsmā. Sākumā izlem, kurš tad ir tavs viedoklis!

aansis 28.09.2016 12:07

Cilvēknīdējs vien esi... Nu tāds kārtīgs latvietis, kam labākais ēdiens ir otrs latvietis.

Nu tā - piemēram - ātruma ierobežojuma nianse - Vācijā, Austrijā uz "bundesstrase", kas puslīdz atbilst mūsu šosejām, ir atļauts 100km/h. Normatīvi vienlaikus pieļauj šaurākas joslas, asākus pagriezienus un sānceļu pieslēgumus BEZ ātruma ierobežojuma. Pabrauc pa tādu un pamēģini pārkāpt atļauto... Pamēģini izbraukt Norvēģijas kalnu serpentīnu ātrāk, nekā zīmes atļauj.

Beļģija... Sākotnēju nesapratu, kādēļ visi mani apdzen, lai gan braucu apdzīvotā vietā ar 70. Izrādījās, ka tā nav apdzīvota vieta. Parunāju kafejnīcā ar vietējiem, bilde skaidra. Valsts uzbūvējusi valsts nozīmes apvedceļu garām ciematam. Vietējā pašvaldība atļāvusi turpināt apbūvi apvedceļa virzienā. Nu tāpat, kā mums Ādažos. Rezultātā valsts nozīmes ceļā atkal prasījuši samazināt ātrumu. Mūsējie izpildīja. Tur pasūtīja trīs mājas tālāk... Valsts ir iztērējusi naudu, lai sakārtotu satiksmi un dažu dunduku dēļ, kas grib dzīvot šosejas malā un nedraudzējas ar galvu, ātrumu nesamazinās. Lai paši domā, kā sargāt savus bērnus, kam tagad privātmājas durvju priekšā ir šoseja.

Joslu ievērošanas nianse - turpat, Vācijā un Austrijā tiek darīts viss, lai tiktu ievērota turēšanās pa labi. Uz jebkuriem ceļiem! Pat pie robežas, iebraucot valstī papildu ātruma ierobežojumu tablo ir zīme ar atgādinājumu, ka tas jādara. Tikmēr mēs savos CSN esam iestrādājuši atļauju apsteigt pa labo pusi.

Itālija... Miliči klonē radarus un vilto rādījumus. Milānas mērs uzliek sarkanās gaismas kameras un saīsina dzelteno signālu, lai papildinātu budžeta ieņēmumus. Satiksme... Plūsma... IR! Bet tāda, ka tev tur nav ko darīt, ja Latvijā liekas par traku. Ko darīt? Ieteiksi itāļiem mainīt temperamentu?

aansis 28.09.2016 11:30

Pirmkārt - CSN atšķiras pat ļoti, bet kur nu tev zināt nianses. Tieši tās nianses, kas palīdz sakārtot, vai arī tieši otrādi - sačakarēt. Un vai tiešām problēma ir cilvēkos? Ka tas vispār ir iespējams? Tikai vienā gadījumā - ja noteikumi ir radīti tā, lai tie būtu izdevīgi kādai šautrai interešu grupai un visi pārējie "cilvēki" ir problēma. Pēc būtības kā Staļina laikos - "Ir cilvēks - ir problēma, nav cilvēka - nav problēmas". Ja noteikumi atbilst sabiedrības interesēm, tad vairākumam nav problēmu tos ievērot. Ja vairākumam nav pa prātam noteikumi, tad tādus ir jāmaina. Un nevari taču noliegt, ka pašreizējā sistēma nav pa prātam nevienam, izņemot krūmos sēdošos budžeta papildinātājus ar radariem. Neskatoties uz to, ka mūsu viedokļi ir dažādi, mēs abi uzskatām, ka esošā sistēma ir jāmaina... Tad varbūt tomēr problēma ir sistēmā, nevis cilvēkos?

aansis 28.09.2016 11:19

Man patīk braukt ar drošu ātrumu. To laikam vēl joprojām neesi sapratis. Tas nav "permanenti" izsakāms konkrētā ciparā. Es braucu ar auto, kurš pēc katalogiem man nekādu lielo sodu neradīs un par šoferi dārgai tehnikai nestrādāju. Varbūt tomēr padomā, ka pārspīlēju (ilustratīvi, lai tev vieglāk saprast ideju) par problēmām, kas mani tieši neskar. Es tev piekrītu, ka nevajag lekt augstāk par savu pakaļu, bet plašās masa tam nepiekrīt. Vergo no rīta līdz vakaram, lai tikai varētu samaksāt līzinga ikmēneša maksājumus par māju un mašīnu, ko patiesībā nevar atļauties, bet ir nopirkuši kaut kāda mistiska statusa dēļ - jo redz kārtīgam cilvēkam taču vajag savu māju un jaunu auto. Painteresējies, kas notiek citās dzīves jomās - cik cilvēki Latvijā dzīvo uz vien mēneša bankrota robežas. Bez uzkrājumiem un pilnīgā atkarībā no kārtējiem ikmēneša ienākumiem, lai izpildītu savas saistības ar banku. Tieši tāds ir klasiskais "visdusslānis". Kruts auto, kam uzliktas lētākās ķīniešu riepas, jo normālām naudas vairs nepietiek... Par lielo braucamo stūrmaņiem vispār nerunāsim. Vai tiešām tev šķiet, ka autobusu un fūru stūrmaņi ir paši bagātākie un labāk pelnošie? Vai tramvaja vadītāja, ka spaida pogas miljonus vērtam sastāvam saņem kaut "vidusslāņa" līmeņa algu? Un šādā jau sačakarētā sabiedrībā tu vēl vēlies ieviest drakoniskus sodus par likuma burta neievērošanu kaut kādā vienā jomā, kur vienīgā atdeve būs budžeta papildinājums un tālāka ekonomikas palēnināšanās?

Un ko Nokia? Tu kaut Somijā esi bijis? Es negribētu dzīvot tik nožēlojamu dzīvi. Tādu bezcerību un drūmumu neesmu manījis pat Latvijas nomalēs. Viss, ko redzu tevis piesauktajā - aklu prieku par to, kā viens buržujs ir "atrāvies". Un nespēju redzēt, kāda kopumā ir tā sabiedrība par kuras vienu no konteksta izrautu epizodi tu esi sapriecājies.

Jā, varu piekrist, ka ir slikti, ka cilvēki nepamana zīmes. Bet tā ir realitāte. Lielākā daļa brauc savus ikdienas maršrutus pēc ieraduma, nepamanot nekādas izmaiņas. Šausminos par to katru dienu. Bet šī problēma ir jārisina pavisam savādāk - CSDD vajadzētu beidzot sākt pildīt savus pienākumus un domāt, kā pārbaudīt vadītāju kvalifikāciju, nevis spēju nokārtot eksāmenu, kas ir visnotaļ attālināti saistīts ar reālu auto vadīšanas prasmi.

Piedevām pats esi pirmrindniekos nepamanīšanā. Sāc ar sevi - būsi pārsteigts, ka mani aprēķini ir bāzēti uz 11-20km/h pārkāpumu, nevis tevis iedomāto 20+

aansis 28.09.2016 10:57

Neapnīk melot? "Mans potenciālais handikaps paliek ziemai, gruntij un citur , kur ar to nevienu neapdraudu un izbaudu." Šo tu skaidri saki klāt pie sava apgalvojuma, ka tev braukšana ir bauda un atpūta. Tas nekas, ka tā bauda un atpūta ir tikai dēļ šī handikapa, kurš tev neatņemami ir uz JEBKURA ceļa, nevis tikai minētajiem? Tas nekas, ka esi gatavs to noliegt, lai tik apstrīdētu manu viedokli piekrītot Vernona formulētajam "kaujas laukam", un sakot, ka braukšana ir bauda un atpūta tikai tāpat vien?

Viss ko spēj ar savu pieredzi, ir pēc sava izdevīguma apgalvot pretējas lietas. Brīžiem, kliedz, ka ātrumu jāievēro pēc likuma burta. Citā jau saki, ka jāpielāgojas fūrēm, kas pārkāpj. Pēc tam atkal apgalvo, ka nekad neesi mudinājis uz ātruma pārkāpšanu.

Viss, ko te dari, ir zīmēšanās ar savu pieredzi, vienlaikus jaucot galvu citiem, lai tik nesanāk tā, ka kāds vēl saprot kā braukt tā, lai var "atpūsties". Tad taču nebūsi vienīgais karalis uz ceļa ar handikapu...

aansis 28.09.2016 10:47

Jāsāk bremzēt brīdī, kad auto priekša ir vienā līnijā ar zīmi un ātrumam jābūt samazinātam tad, kad auto aizmugure ir pie zīmes. Gariem transportlīdzekļiem un tiem, kam piekabes, vieglāk

Bet ja nopietni - šāds jautājums nebūtu aktuāls, ja pārstātu klanīties likuma burtam. Kamēr tomēr dzīvojam pasaulē, kur likuma burts ir svarīgāks, pat CP no šīs problēmas risināšanas izvairās - gluži vienkārši aizliedzot mērīt ātrumu vietās, kur radara darbības zonā ir ātruma ierobežojuma vai apdzīvotas vietas zīmes.

aansis 28.09.2016 10:41

Atkal jau vecā dziesma... Nepārkāpt var tikai nebraucot.

Bet par to nav jēga runāt ar vienvirziena domāšanas burta kalpu, tādēļ pie šīs tēmas neatgriezīsimies.

Bet mazliet par proporcionālajiem sodiem. Pieņemot, ka nopelnīts pats mazākais sods cilvēciskas neuzmanības dēļ - +20km/h ārpus apdzīvotas vietas, nepamanot zīmi 70. Reāla situācija jebkuram vadītajam, kas nav robots un kas nav ļaunprātīgs pārkāpējs. Piemērs ar ļoti noapaļotiem cipariem, kas pietuvināti atbilst attiecīgajai transportlīdzekļu kategorijai.

Pieņemsim ka bāze ir MSH, kas brauc ar 1 000 Eur vērtu vecu Golfu un saņem sodu pašlaik noteiktajā apjomā - 20Eur. Ne pārāk sāpīgi pat cilvēkam ar maziem ienākumiem, var samaksāt, mācīties no kļūdām. Kasiņš ar savu mazlietoto Prius par 10 000 jau saņems 200Eur sodu. Iespējams nekas, iespējams nesanāks par ko samaksāt līzingu par auto, ja kredīts paņemts uz ienākumu robežas. Soda sekas jau var būt ne tikai mācība, bet tālejošas un dzīvi sabojājošas. Un visbeidzot Vernons ar 100 000 vērtu Setru - sods jau tā lielāks x2 par lielāku transportlīdzekli, pārrēķinām pēc koeficienta - 4000Eur. Vai šāds sods būs audzinošs, lai nākamreiz nepārkāptu, vai tomēr dzīvi sagraujošs? Un pārkāpums principā viens un tas pats...

Un nevajag šo atkal apgriezt, ka aizstāvu pārkāpējus - tikai mēģinu paskaidrot, kādēļ nav jēga jau tā sačakarētu sistēmu papildināt ar vēl vienu absurdu ideju.

aansis 27.09.2016 22:21

Krustojumi, līkumi, bīstami... Nevar saprast, tev vajadzētu mēģināt uzlabot vadītprasmes un priekšstatu par pasauli vai drīzāk atteikties no auto vadīšanas. Pamēģini kādreiz pabraukt kopā ar vietējiem pa Alpu serpentīniem. Sāc Austrijas pusē, lai pie itāļiem uzreiz nesanāk uz slimnīcu vai kapiem. Būsi pārsteigts, cik mierīgi ir Latvijas "agresīvie".

aansis 27.09.2016 22:13

Nav normāli, nav. Tikai secinājumus izdari nepareizos. Traucē tādēļ, ka CSN nav nekam derīgi, izņemot CP un juristus.

aansis 27.09.2016 21:36

Laba doma - īpaši par svešā auto vērtību. Vernons ar saviem busistiem bankrotēs pirmais un pēc tam sekos fūristi. Viņi visi stūrē mašīnas, ko nevar atļauties paši nopirkt Bet tu rezultātā iesi ar kājām uz rūpnīcu pēc maizītes... Ak nē - rūpnīcā arī maizīti nedabūsi - iesi ar sirpi uz lauku, berzīsi ar akmeņiem miltus un skatīsies, kas beigās pašam izcepsies

aansis 27.09.2016 16:22

Pēc tam tāds "nomāktais" piesēžas pie stūres Setrai un vainīgs ir "priekšā esošais"

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti