Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lēna braukšana kreisajā joslā ir bīstamāka par ātruma pārsniegšanu

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Mēs jau sen iAuto vēlamies aktualizēt diskusiju par atļauta braukšanas ātruma palielināšanu uz Latvijas ceļiem.

Nav normāli, ja ceļazīmē viens skaitlis, bet satiksmes plūsmas vidējais ātrums to pārsniedz par 20 km/h. Visu laiku brauc stresā, tā vietā, lai attiecīgo zīmi palielinātu uz 100; 110 vai 120!

Ātrumu ir viegli vainot, bet vai tas ir gudri? Lūk, viena interesanta tēma

 
1.. 3 4 5 6 7 8
guanl9243 Reģ.: 19.11.2017
1 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Nesaprātīgi garas distances ieturētājs nemaz neapstāsies pie luksofora, tikai būs līdz minimumam samazinājis ātrumu. Tā viņam atkrīt jāšanās pie luksofora un šis jau sen būs gabalā ar bariņu citu braucēju aiz viņa, kamēr blakus joslā saskrējušie jāsies.

Protams, vienmēr atradīsies 2 fiderasi, kas visu plūsmu arī tur sasipīs. Vienam vajadzēs pārkārtoties blakus joslā, otrs laipni nobremzēs šo palaist. Šitie feģiku pārīši ir vislielākie satiksmes čakarētāji pilsētā.

LATBEMA Neviens tehniskais personāls, 120 eiro maza problēma remonts 1,100 eiro, apkrāptu personāls ; Нет технического персонала, 120 евро небольшая проблема отремонтирована 1,100 евро, обманщик ; LATBEMA No technical staff, 120 euros small problem repaired 1,100 euros, cheating staff

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 1 Atbildēt

Sveiciens visiem no Kijevas Te tāds risinājums kolosālas kvalitātes 4 joslu autobānim - virs katras joslas elektroniska ātruma ierobežojuma ceļazīme. Braucām kreisajā joslā arī tad, kad ceļš bija tukšs - saskaņā ar ceļazīmi 130 Arī otra kreisā josla bija ar zīmi 130, tālākās labās - zīme 80 (laikam smagajiem). Viss raiti un bez stresa. Arī Latvijā tā gribētu.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

REZULTĀTI IR

Akcijā par pareizu braukšanas joslu izvēli sastādīti desmit protokoli un izteikti 32 mutvārdu aizrādījumi www.iauto.lv/pie-stures/policija/26822-akcija-par-pareizu-brauksanas-joslu-izveli-sastaditi-desmit-protokoli-un-izteikti-32-mutvardu-aizradijumi

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Protams, ka "ir" rezultāti.Vienas dienas kampaņa ar veseliem 10 (!) protokoliem....Kaut gan jebkurš garāmgājējs vai šoseju ikdienas lietotājs pateiks, ka šādus 10 protokolus varētu sastādīt Katru reizi, gaišā dienas laikā nobraucot nieka 5km pa Jūr-šoseju un jebkurā diennakts laikā pa jebkuru citu šoseju.Varbūt godīgāk būtu atzīt, ka ne laika, ne līdzekļu ,ne tehnisko iespēju tādam procesam c-policijas rīcībā vnk nav.Krievu laikā bandītus uz šosejām ķēra ar speciālu GAi helihopteru- varbūut vērts uzbliezt kādu Iepirkuma procedūru, šogad tak vēl nav nekas nopirkts.Iespējams, ka no kosmosa būtu arīdzan vieglāk saskatīt mobilo ierīču lietotājus, varbūt arī par to varētu kādus 10gab nosodīt.Bikses piem viņiem novilkt, vai vismaz viņu virzienā kādu Pirkstu pakratīt utttt

torkjis Reģ.: 05.10.2013
9 2 Atbildēt

Dažam labam vadītāju apmācības instruktoram vajadzētu pašam pamācīties. Vairākas reizes esmu ievērojis, ka iebraucot Rīgā no Jūrmalas puses mācību auto pa tukšu salu tiltu brauc pa kreiso malējo joslu. Un ne jau ar atľautajiem 70. Ap knapiem 50 km/h. Reiz piebraucu blakus, uzpīpinu.. Instruktors, jauns čalis, blisina acis un rāda pilnīgu neizpratni un viņam pat nojautas nav ko iņam vēlos pateikt.

Ja šādi notiek jau apmācību procesā, tad nav ko brīnīties, ja tā pati Jūrmalas šosejas labā josla ir ātrāka, bet kreisā joslā kāds kruizē ar 85...

torkjis Reģ.: 05.10.2013
1 2 Atbildēt

Nepietiek, ka uz visām šosejām, kur vienā virzienā ir vairāk par vienu braukšanas joslu, kreisās joslas iemītnieku dēļ labā josla ir ātrāka.

Bet pēdējā laikā esmu ievērojis vēl kādu tendenci - arī pilsētā nogriežoties krustojumā kreisā josla tiek ieņemta UZREIZ. Neatkarīgi no tā no kuras/uz kuru pusi griežas un neatkarīgi no tā cik aizņemta ir brauktuve. Bieži labā josla ir pilnīgi tukša.

Nu KĀPĒC tas vajadzīgs?! Ko domā šādi baraucot? Kādu pamataojumu izdomājuši šādai savai rīcībai?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 2 Atbildēt

Pilsētā ir kādi ierobežojumi, ja ne vairāk par 2 joslam katrā virzienā?

Labā tukša tiek atstāta, lai ir ērtāk tiem, kas grib uzbraukt no blakus teritorijām un sānielām. Jādomā arī par citiem satiksmes dalībniekiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Nesen uz Jūrmalas 3 joslu platā autoceļa gadījās piebraukt aizmugurē kādai dāmai Lexus suv. Jā, es braucu ātrāk. Jā, viņa bija acīmredzami spītīga, mani palaist nekādi negribēja. Man apnika, apsteidzu viņu nepareizi - labajā joslā, kas tur ir pati ātrākā

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 0 Atbildēt

Tā kā mūsu autoceļi 80% ir vienjoslas, tad protams braucot pa div vai trīsjoslu ceļu cilvēks, kā brauc tā brauc... PO uz to teoriju, vai tām pāris braukšanas stundas reizēm kur kādreiz mācija, ka ir jābrauc pēc iespējas tuvāk labajai ceļa malai....

Nesen pie stūres aizrullējot Vācijā, man bija kūlturšoks, cik tur viss tas solīdi strādā. Uz štrāses arī ja ielien kreisajā un dzen fūres kuras labajā.. tu jau tā ar 140 brauc, bet aizmugurē, pa kreiso kāds vēl ātrāk - NEVIENS pakaļā nelien. Drošā distancē nobremzē un gaida kad pa.isīsi malā!

Protams ja labā brīva un turpināsi sēņot tad sāks midžināt un ja turpināsi sēņot pat pasūdzēsies vnk poličiem.... BET NEVIENS BAMPERĀ TEV NELĪDĪS!

Nevienu 'labo' apsteigšanu nepiedzīvoju, jo tā ir agresīva braukšana kuram ir normāls sodiņš ar soda punktiem.

Bet pie mums ja arī kreisajā tu kādu apsteidz un brauc 110(90vietā) aizmugurē viens brauc uz 120/130, iesēžas reāli astē, 1m no bampera, midžina, streso..... un vēl visādus pigorus rāda. A ko man darīt? maukt labajam sānā?...

Protams par kreisā josla aizņemšanu ja labā brīva, tur ir cits stāsts, bet TAS IR JĀRISINA POLICIJAI!

Policijai beidzot to ir jāsāk skatīties un sodīt ikdienā. Bet ja pats redzi kādu, tad pasažieris ņem rokā video ierakstu, kamēr tu zvani par brīvroku sistēmu policijai. Un attiecīgajai 'zosij' seko kamēr pārtver poliči. Parādi fiksēto pārkāpumu un tā pārmāci.

Bet redz visi ir pārak aizņemti.... Visi mak tikai mācīt sēžot dīvānā, bet ka pašam jāpakustina tās mīkstās vietas, tad visi klusē. Un tad grib lai kas mainās....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Laikam ļoti daudz jābrauc pa mūsu valsts nedaudzajiem divu joslu ceļiem lai piedzīvotu ka kāds lien pakaļā. Man vēl nav gadījies ko tādu piedzīvot - toties paretam gadās piedzīvot ka kāds ass bez jebkādas gaidīšanas vai kā tamlīdzīga cēli paņem pa labo apsteidz.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Vai tad te ir kko speciĀli "jagaida" vai "jālūdz"?? Es tā saprotu, ka ja jau es pa to 3šo rindu lepni sipu, tad man arī būtu jāuzņemas kāda zināma Atbildība par to,ko es daru.Situācija aizmugurē būtu jāpārredz arī gadijumos, kad kāds tuvojas pa tobrīd brīvo otro rindu.Jo- ja vidējā ir kilometru tukša,tad taču viņam nemaz NAV juridiska pamata dudināt pa 3šo.Es personīgi sen jau nevienam neko neprasu.Kā citādi tur kko audzināt vai piespiest- viss tas ir bezjēdzīgi.Jo ši maniere tiek atbalstīta un attaisnota.Neviens (pagaidām..) NAV sodīts ne par vilkšanos 3šajā, nedz par apsteigšanu pa labo.Fufelis un lieka muldēšana.Brauc un aizbrauc kā vari un kur vari, ko tur daudz runāt..Taisnības labad jāsaka, ka uz 2joslām te reiz gandriiz apdrirsos nupat nesen- pacietīgi/toleranti "gaidīju" garus 3km, bet sagaidīju bonusā strauju bremzi 200m pirms FR.Un, brīdī, kad, pats būdams jau uz 1mās, biju samērojis savas iespējas ar reālo šķirbu, tad arī tas 1majā esošais (jau tā ar atļauto braucošais) asais -ass pēkšņi "piemēroja" sadzēšanos uz 82, sanāca gandrīz vai neveikla situācija.Kā arī- piem,uz jūrmalas šos pa 3šo tagd tā uzkrītoši lepni medz pārvietoties padaudz tādi tipa -asi ar ru numuriem, nu pret tiem točna neredzu iespeeju kaut ko tur luugt vai tos kultūras nesējus īpaši "cienīt"..

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, ir. Ar ko tu ar savu pēkšņo apsteigšanu esi labāks par to, kurš brauc pa kreso joslu? Es, piemēram, to ka uz šosejas, kur ir vismaz divas joslas, vajadzētu turēties pie labās malas, uzzināju pirms 11 gadiem, kad, braucot no klaipēdas atpakaļ uz latviju, pa klaipēdas - palangas šoseju, man esot kreisajā joslā, viens man piebrauca pie muguras un sāka mirkšķināt - protams, kamēr man aizmugurē sēdošais fāteris izskaidroja ko tur tas aizmugurējais no manis grib, tas jau bija mani pa labo apsteidzis, bet ja tur būtu braucis kāds tavs radinieks, es to noteikti būtu uzzinājis x gadus vēlāk.

Trīs joslas latvijā laikam ir tikai uz vienas šosejas, jūrmalenes, kur man sanāk paretam pabraukt tikai pa gabaliņu starp spici un apvedceļu, bet uz tā man laikam vēl nav sanācis piedzīvot ka kāds mani apsteigtu pa labo pusi, jo es parasti turos pirmajā vai otrajā joslā. Mani parasti pa labo pusi apsteidz uz divu joslu maģistrālajām ielām, pēc vienāda scenārija - es mierīgi braucu uz +5, man no muguras pietuvojas dzimumloceklis, kurš atļautajam ātrumam liek samērā lielu nikolaju, un līdz ar to viņam ir +10 - +15 [atceries ka tas notiek apdzīvotā vietā], un tā kā šis indivīds ir dzimumloceklis, tad viņš pie viena uzliek mīksto tam jokam par apsteigšanu - nu jā, apdzīvotās vietās it kā ir atļauts... Ārpus apdzīvotām vietām īpaši neatceros ka būtu ko tādu piedzīvojis; kad es iekurinu savu golfu uz to +5 starp gaļaspili un ogri, tur pamatā es eju citiem garām un es pamatā cenšos turēties labajā joslā...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Pirms 11 gadiem (iespējams) ka pareizas uzvedības pamatus zināja mazāka daļa braucēju, nekā šodien.Pirms 22 gadiem- galvenokārt tie , kam bija gadījies ārpusē pabraukt.Šis ir kultūras un savas sejas jautājums.Sevi cienošs braucējs Vienmēr redzēs sev pakaļgalā notiekošo.Ja viņš neredz- tātad lohs, un tur nav ko vairs ne apelēt, ne savu enerģiju lieki tērēt.Neviens nekur nekam nerekomendē un neuzspiež braukt ar riskantu ātrumu gar fotoradaru.Ja neesi pārliecināts, lūdzu, kaut uz -40 brauc, bet nedari to pa kreiso rindu.Ja šo nesaprot- tātad, nav par ko ar tādu runāt un nav par ko viņu cienīt.Tikai idiots var atļauties fotoradara tuvumā savu nesapratni un nejēgas braukšanu izveikt tieši pa trešo rindu.Lohs un pamuļķis, nekas vairāk.Lietas ir jāsauc stajos vārdos, nav ko te idiotismus kultivēt.Ja jau reiz milicija nodarbojas ar pipelpolifilozofēšanu un reāli nespēj sodīt praktiski nevienu joslu pārkāpēju vai tos mobilo ierīču oe-nanētāju masveida tūkstošus, tad kāda gan te varētu rasties cieņa un kārtība.Citiem lūk ir jārēķinās ar to tur krupi, kas tur braukdams pa ceļu dzīvo savā/citā pasaulē un braucot baksta telefonu vai sev ar pirkstu dibenā, bet pašam viņam itin nekādu pienākumu nav.Pat jo vairāk- ir Tikai visvisādi attaisnojumi un iemesli.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es ļoti labi redzu kas notiek aizmugurē - bet, ja tu neesi pamanījis, uz divu joslu maģistrālajām ielām mēdz gadīties labi iemesli lai brauktu pa kreiso joslu arī tad, ja tu neesi pasists lidotājs - jo pa labo mēdz braukt smagie, autobusi, un labā mēdz saturēt braucējus, kuri tūlīt griezīsies pa labi.

Un ko man darīt situācijā, kad es esmu gandrīz apsteidzos pa kreiso joslu fūri, jo man ir kudiž labāks uzrāviens no krustojuma, bet tur fūrei pie stūres izrādās esam indivīds, kurš galu galā ieskrienas uz 55-60, ātrumu kas labākajā gadījumā ir vienāds ar manējo, ja ne lielāks, un es nevēlos pārsniegt atļauto ātrumu? Uzbērt, pielīst viņam priekšā un tad atmesties? Vai gaidīt kad viņš mani ar 1-2 kmph apsteidz un pārkārtoties uz labo, lienot purnā kādam, kurš jau sēž tai fūrei astē?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Da lab, nekasies pie staba;) Tak tas ja normāls puslidotājs, tak katru to situāciju normāls pieredzējis cilvēks saprot pa gabalu un spēj psiholoģiski iztulkot. Normāls cilvēks nedz tur dibenā brauks ne spiedīs nost kādu reālu apsteidzēju.Bet ir reāli psiholoģiska robeža, līdz kurai pieklājīgi turēt sev pakaljā pietuvojušos, kad skaidrs ka viņš (tobrīd un tajā vietā!) brauc acīmredzami ātrāk par tevi.No šī veidojas tas koleģialitātes modelis un tā pieklājība un tā savstarpēji labā emociju apmaiņa.Ja braukt tālu ceļu pa autostrādi, tur katrreiz būs vairāki auto, kas brauks aptuveni tieši ar Tavu ātrumu un Tavā stilā.Gan atļautā ātruma, gan uzmanīgo pārsniedzēju, gan lidotāju kategorijā.Var pat pāris sundas nobraukt tādā virtuālā kompānijā.Un tur var būt nezcik situāciju atkārtojumi, kad vieni un tie paši cits citu apsteidz vai palaiž, vai atpaliek vai noķer, uttt.Un tas ir Tavs vizuālais un psiholoģiskais tēls- ja rīkoties pēc cilvēcības un pieklājības un neko citiem neuzspiest, tad tas brauciens tiešām kļūst Baudāms un uz pozitīvas nots notiekošs.

Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
3 0 Atbildēt

Ja pirmā josla ir brīva un pēc manevra uz to turpinās tur braukšana, tad tā nav apsteigšana pa labo pusi, jo nenotiek apsteigšanas pabeigšana – atgriešanās iepriekšējā joslā. Tātad, vienkārši joslu maiņa. Palasiet noteikumus...

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Super, nekad nebiju par šo iedomājies;))

man reiz bija (vēl iespējams ka ir)viena krievu grāmata- tur bij teikts, ka apsteigšana ar 1-2km/h esot neaudzinātības un neiiecietības pazīme.Vajagot būt tolerantiem vienam pret otru un braukt viens aiz otra.Ja reiz brauc garām, lai tad brauc normāli un skaidri garām.Nevis ka sēdēt aklajā zonā vai pat braukt lielu gabalu viens ptram 1:1 spoguļos.Tādējādi izslēdzot manevra iespēju abiem.Skaidri 2 Lohi- gan tas, kurš uzmācas, gan tas, kurš šo pieļauj.Kur tie Lohi tādi rodās- nu tas ir tas, ka pārmērīga nefiltrēta Tolerance izraisa vispārēju infekciju.Vesels organisms nevar būt tolerants pret katru mikrobu vai fekāliju- ja galīgi nekā nepretoties, būs slikti.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Krokodils rakstīja: Tā kā mūsu autoceļi 80% ir vienjoslas, tad protams braucot pa div vai trīsjoslu ceļu cilvēks, kā brauc tā brauc... PO uz to teoriju, vai tām pāris braukšanas stundas reizēm kur kādreiz mācija, ka ir jābrauc pēc iespējas tuvāk labajai ceļa malai....

Nesen pie stūres aizrullējot Vācijā, man bija kūlturšoks, cik tur viss tas solīdi strādā. Uz štrāses arī ja ielien kreisajā un dzen fūres kuras labajā.. tu jau tā ar 140 brauc, bet aizmugurē, pa kreiso kāds vēl ātrāk - NEVIENS pakaļā nelien. Drošā distancē nobremzē un gaida kad pa.isīsi malā!

Protams ja labā brīva un turpināsi sēņot tad sāks midžināt un ja turpināsi sēņot pat pasūdzēsies vnk poličiem.... BET NEVIENS BAMPERĀ TEV NELĪDĪS!

Nevienu 'labo' apsteigšanu nepiedzīvoju, jo tā ir agresīva braukšana kuram ir normāls sodiņš ar soda punktiem.

Bet pie mums ja arī kreisajā tu kādu apsteidz un brauc 110(90vietā) aizmugurē viens brauc uz 120/130, iesēžas reāli astē, 1m no bampera, midžina, streso..... un vēl visādus pigorus rāda. A ko man darīt? maukt labajam sānā?...

Protams par kreisā josla aizņemšanu ja labā brīva, tur ir cits stāsts, bet TAS IR JĀRISINA POLICIJAI!

Policijai beidzot to ir jāsāk skatīties un sodīt ikdienā. Bet ja pats redzi kādu, tad pasažieris ņem rokā video ierakstu, kamēr tu zvani par brīvroku sistēmu policijai. Un attiecīgajai 'zosij' seko kamēr pārtver poliči. Parādi fiksēto pārkāpumu un tā pārmāci.

Bet redz visi ir pārak aizņemti.... Visi mak tikai mācīt sēžot dīvānā, bet ka pašam jāpakustina tās mīkstās vietas, tad visi klusē. Un tad grib lai kas mainās....

Starpība ir tāda, ka Rietumeiropā par distances neievērošanu liek normālus sodus. Man te paziņas dzīvo un strādā Beļģijā - arī sākumā bija pārsteigti, ka visi diezgan cītīgi ievēro distances utt. Pēc tam no citiem uzzināja kādi ir sodi... Saprata, ka distance jāievēro.

Vēl - neesmu, protams, to piedzīvojis, bet stāstīja, ka policija mēdz darīt tā - brauc, ierauga pārkāpumu, piemēram, ātruma pārsniegšana, piefiksē un turpina sekot, tad vēl pamana tam pašam distances neievērošanu, vēl varbūt nepareizi apsteidz pa joslām, pārkārtojas pa nepārtraukto utt. Tad beigās ceļ nost un piestāda rēķinu pēc pilnas programmas, nevis tikai par vienu lietiņu izsaka brīdinājumu vai 20 eur sodu...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
4 0 Atbildēt

Šim visam ir tikai viens rezumē - katru reizi beidzoties tiesībām derīguma termiņam ir jānokārto no jauna CSDD eksāmens. Ja eksāmenu nenokārto, tad bez autoskolas atestāta atkārtoti nepielaist. 1x 10 gados būtu tikai veselīgi atkārtot noteikumus.

Vismaz soda punktu sistēma ir daudz maz uz šo brīdi sakārtota. 8 punkti - spec. apmācības. 12 puntki - jānokārto CSDD eksāmens. 16 punkti - atņem tiesības vai aizliegums uz 1 gadu. Un atkal šeit ir policijas faktors, jo nav kas liek punktus.... neatceros, kad pēdējo reizi to esmu redzējis uz ceļa.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Ja neredzi cepistus, tātad vai nu dzīvo kaut kādā nekurienes vidū, vai arī nemāki atpazīt netrafarētos.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 1 Atbildēt

Malicis, ka tu vienīgais tāds redzīgais un dzīvo pasaules centra vidū. Man ikdiena Rīgā un brīvdienās Vidzemes šoseja 160km vienā virzienā. Esmu tikai pašvaldībniekus redzējis. Ceļu policijas vispār nav. Tas 1 auto mēnesī, ko pamanu neskaitās. Ceļu policijas praktiski nav. Manuprāt viņai jābūt aiz katra 20tā km ar fēnu rokās aiz krūma. Citādi tā nav policija, bet pakalpiņi čīkstētājiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es dzīvoju blakus liepājas - klaipēdas šosejai, un, lai arī cepistus es manu maz, bet viņi te apgrozās daudz - vai nu netrafarētie, vai motopeles. Piemēram, kā es atklāju ka "netrafarēts subārs" nozīmē nevis imprezu, bet gan outbaku - pirms gada pēc peldes vientuļās grantsbedrēs braucot uz mājām pa mazu, līkumainu meža celiņu, vietā kur tas celiņš uziet uz vientuļa grants celiņa [ulmaņlaikā, pirms taisnošanas, šoseja bija], priekšā radās divas mašīnas un cilvēku bariņš, kas piebraucot klāt izrādījās esam netrafarēta oktāvija, netrafarēts outbaks un četri cepisti kas nobraukuši kājas izlocīt... Ir arī gada laikā 2x gadījies tapt apstādinātam no netrafarētas mašīnas, situācijās kad ir sanācis mazliet savādi izpildīties, un tāpēc cepists apstādināja pārbaudīt - un vēl 2x ir gadījies saņemt brīdinājuma protokolus, uzraujoties uz kādu vietu, kur cepisti iesēdušies un ķer par kaut ko noteiktu - pirms gada liepājā trafarētas mašīnas braucējs aiz līkuma sēdēja un ķēra tos kas nesprādzējas, un pirms pāris mēnešiem aizkrauklē netrafarēta subāra braucējs ķēra tos, kas vienā krustā neizveic fiksāciju pie STOP zīmes. Nu un pie tā ka es uz dižo pilsētu aizbraucu vidēji reizi pa pāris mēnešiem - es esmu pēdējā gada laikā 3x dižajā pilsētā uztrāpījies uz kādu reidu - 2x šmigas, 1x doķu pārbaudes. Un tās ir tikai reizes, kad man ir bijusi ar viņiem tiešāka saskarsme - kur nu vēl tās reizes kad es esmu viņus manījis, vai arī neesmu viņus manījis - teiksim, vienreiz, piektdienas vakarā mierīgi braucu no liepājas uz dižo pilsētu, kruīzā uz 95, mani viens lolvo S80 cēli apdzen, kaut kur skrienot - kādus 20 kilometrus tālāk skatos, to jau ceļa malā opeļmokas braucējs drāž...

Tā ka - ja tu cepistus neredzi - vai nu tu tiešām atrodies pilnīgā čuhņā, vai arī vienkārši brauc ideāli un nezini ar kādu modeļu mašīnām brauc netrafarētie Gan tā kā tavs maršruts ir "no dižās pilsētas uz", tad varētu būt otrs variants; manā galā tās insignijas un oktāvijas ir šausmīgi uzkrītošas, jo parasti mirstīgie kas te ar tādām brauc, ir leišu tūristi.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Vispār šeit būtu svarīgāk precizēt - cik es esmu redzējis agrāk apturētus auto un cik pēdējos gados un tad izteikt pieņēmumus. Ja tā līdz galam - kāpēc man pat būtu jāpiedomā pie tā, vai es atšķiru CP? Braucu pēc noteikumiem besoties no tiem, kuri nopirkuši tiesības un sēnēm. Bet tas laikam tāda tipiska ātrumpārkāpēja īpašība - čekot CP un sēņot pie katra foto radara.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu paga, ar ko tu nodarbojies braucot pa šoseju - vienkārši urbini deguni vai spaidi plakano telefonu, ka nav laika pētīt citas mašīnas?

Šaubos ka "redzētas apturētas mašīnas" būtu diži kaut kāds rādītājs. Saistošāks rādītājs būtu "mazāk novēroti rupjie pārkāpumi". Teiksim, pirms 10-12 gadiem pie mums tepat uz šosejas nebija nekas īpašs ja kāda skumjā gove [attiecīgā perioda semaks] pēkšņi paiet garām kā stāvošam - tagad es vairs neatceros ka kāds man būtu pagājis garām ar starpību kas lielāka par 20-30 kmph, un es šaubos ka tas būtu tāpēc, ka attiecīgā mērķauditorija pārsēdusies uz iksiem...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

"Piemēram, kā es atklāju ka "netrafarēts subārs" nozīmē nevis imprezu, bet gan outbaku"

Vispār jau Foresteru...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pareizi ir golpā sprādzēties ir bezjēdzīgi.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Tikai vacija pa labo joslu nebrauc ritenbrauceji, traktori, neiet kajamgajeji . Laba josla nav nenormalas rises , no vinas neviens negriežas nost un nebrauc virsu, bez paatrinajuma joslas !

Nesalidziniet Latvijas s.... ceļus ar Vacijas autobaniem !

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
3 1 Atbildēt

Tikai Vācijā dzīvo 5 milj. turku un vairāki milj. citu imigrantu. Tikai Vācijas galvaspilsētā ir iespēja nesatikt nevienu ārieti. Tikai Vācijas galvaspilsētā ir pieņemts atkritumus izmest uz ielas un stāvēt pie lavkas un spļaudīt semenes. Vai turpināt?

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

ohohoooo. Vācijā labajā joslā notiek tāds pīīī, ka spalvas uz muguras ceļas. Nevienu nobraucot / uzbraucot uz joslas pilnīgi neinteresē va tur kāds ir. Taisnību sakot tāds pats sviests notiek arī uz pārējām joslām - bezjēdzīga bremzēšana, idiotiska vilkšanās uz 90 ir pilnīgi normāla kreisās joslas sastāvdaļa DE. Tāda murga nav ne SE, ne IT, ne FR. Pilsētā gan tie vāči prot normāli braukt, bet tas arī viss. Smieklīgākā prasmju (precīzāk - neprasmju) demonstrācija ir kad tie uberallesi nokļūst NO vai IT kalnu ceļos. Vēl sliktāk izskatās tikai japāni.

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

Un kads tam sakars ar brauksanu pa kreisi joslu ?

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Tiešākais! Kulturālas braukšanas sekas.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Gan jau kādu lomu spēlē tas globālais vietējā csdd iestatījums- vai nu kavēt satiksmi visos iespējamajos veidos, vai arī visādi to veicināt.Iespējams, ka tur to atmigrējušo ir tik daudz, ka globālā uzvedība pasliktinās.Ne jau iebraucēji ir ar tām labākajām iemaņām un tiem labākajiem auto un ne jau viņi ies rūpēties par nerakstīto likumu dzivotspēju.Pie mums satiksme vispār tiek apzināti kavēta.Turklāt,tiek plaši popularizēts, ka tā "ir pareizi uzvesties".Piemēram, jūrmalas pilsētā šogad luksofori darbojas bezjēgas nonstopā visu nakti un izbraukt bez apstājas vairs nav tehniski iespējams.Ieslēdzas vnk bez iemesla- vari gan pārsniegt, gan ievērot, bet nakts vidū stāvēsi viens pats uz tukšas ielas, pie kam centrā pat vairākas reizes pēc kārtas un bez jebkāda algoritma.Pašlaik vienā vietā tur šonedēļ ir 2km apbraucamais ceļš pa pretējās kustības ielu. Jau 2x esmu ievērojis, kā nepārredzamā līkumā tur izraisās avārijas situācija- jo brīdinājuma zīmju ir pats minimums.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Vai ātra braukšana kreisajā joslā ir mazāk bīstama?

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Nesen uz Jūrmalas 3 joslu platā autoceļa gadījās piebraukt aizmugurē kādai dāmai Lexus suv. Jā, es braucu ātrāk. Jā, viņa bija acīmredzami spītīga, mani palaist nekādi negribēja. Man apnika, apsteidzu viņu nepareizi - labajā joslā, kas tur ir pati ātrākā

pēc csn nenko nepareizu neizdarīji

gunbox Reģ.: 23.12.2016
3 2 Atbildēt

Apsteigt un braukt pa joslu nav viens un tas pats. Gan jau izdarīja pareizi, jo patiesībā neapsteidza, bet ja apsteidza - tad pārkāpa.

3 joslu ceļa vidēja josla ir tā pat kā apļveida krustojuma 1 josla - ja nav nekad redzēti idioti, tad var uz turieni braukt tos lūkoties.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tik kā rādīja ka vēlas apsteigt? Kaut kā biežāk ir pie dibena pielipušie, kas uzmidžināt neprot.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

usaexperc rakstīja: Vai ātra braukšana kreisajā joslā ir mazāk bīstama?

Arī ir bīstami. Vienmēr par to aizdomājos, pa autobāni braucot. Piemēram, tā pati Polija. Ierasti ir 2 joslu bānis. Ja nemaldos, ar 140 ātruma ierobežojumu. Protams, poļi (un citi arī) nevairās braukt arī ar 200+. Bet, ir viena būtiska nianse - tā ir valsts ar veselu lērumu fūru. Kas apsteidz viena otru ar minimālu ātruma starpību. Tātad mauc ar saviem 180 un vienā momentā pirms sevis ieraugi ar 90 braucošu fūri Tas ir jāparedz obligāti. Nekādas atslābināšanās pa bāni nemaz nedrīkst būt. Maksimāla uzmanība un iespringums. Īslaicīgi arī man tā patīk, bet garā gabalā - noteikti nemaukšu ar tādu ātrumu - naturāli nogursti ļoti ātri.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Polija ar to atšķiras no itālijas, ka uz divjoslu ceļa fūre var izbraukt kreisajā joslā jebkurā vietā un laikā.Bet tie uz 200 braucēji ļoti labi zin, ko viņi dara un tieši pa tādām vietām viņi uz 200 diez vai brauc.Drīzāk jāparunā ir par 3joslu ceļu un itin īpaši jāizskata 4 vai vairāk joslu īpanības.Ja 2joslās vēl var cerēt uz fūru pieklājību un paša apsteidzēja apdomību, tad uz 4joslu autostrādes viņiem visiem ir rīcības brīvība un pa 2tro joslu ātri braukt fūrēm garām ir vnk bīstami.Jo fūre var bez jebkāda brīdinājuma burtiski tev degungalā uzsākt apsteigšanu, tas ir tāda nerakstīta norma gan polijā gan vēl tālākā ceļā.Dažkārt pat tīšuprāt un lieki un pilnīgā pofigā un pat ļaunā priekā tie fūristi tā dara.Jo- nefuj skriet, ja nesaprot...Ja tur gribās ātri pabraukt, pirmajās 2 joslās labāk nelīst vispār.Jo arī tāda pseido pieklājība var pārāk daudz nervus patērēt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pilnīgi katrā reizē arī tajās nedaudzajās vairākjoslu šosejās Latvijā gadās sastapt tiepšas. Kādam pielec appīpināšana, kādam nepielec un tas turpina dudināt kreisajā joslā bez iemesla Ehh, neredzu tuvākajā nākotnē krasu uzlabojumu - vismaz bez CP aktīvas drebināšanas

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Ar likumdošanu nevis cp.

Es jau rakstīju, ka sodīt praktiski nereāli, jo to " ilgstošo" atrasšanos var viegli apstrīdēt.

Ir miljons iemeslu braukt pa kreiso joslu. Turklāt, nav noformulēts cik skaitās "ilgstoši". Tas ir 1 minūte, 2 vai 10. Bet uz šosejas, braucot uz 90, jau dažu desmitu sekunžu laikā var pazust no redzeslauka.

...

Lai notiesātu, policijai vajag ILGSTOŠI sekot auto.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Ja fotoradari fiksētu regulāru braukšanu pa kreiso joslu vienam un tam pašam auto, tad varētu sodīt, bet radari fotografē tikai tos, kuri pārsniedz ātrumu, nevis visus.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Es braucu pa labo joslu, ieraudzīju uz ceļa purva bruņurupuci. Ieņēmu kreiso joslu. Gribēju atgriezties, bet bija vēl viens. Tad atgriezos atpakaļ.

Pamēģini pierādīt, ka tā nebija.

...

Bet patiesībā otrādi. Jāpierāda vaina, nevis nevainība.

Kā tu vari teikt, ka es ilgstoši braucu pa kreiso, ja tu mani redzēji tikai 1 km garā distancē?

Turklāt ātrums bija 95 km/h.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Šis ir tā kā bezjēdzīgs fufelis.Par nepamatotu braukšanu kreisajā joslā manuprāt ka sodīts pagaidām neviens nav.Tāpat kā par apsteigšanu pa labo joslu.Un visa “pavadošā” filozofija sludina, ka formāli ātrumu nepārkāpjošam nav itin nekādu papildpienākumu.Gluži otrādi, katrs vēlas sev rezervēt tiesības uztiept citiem savus paradumus un mērauklas.Mirkšķināt ir tāds diezgan nepatīkams solis arī no paša mirkšķinātāja viedokļa.Tas rada stresu un bojā auru.No otras puses, formāli pēc likuma nevienam nav dotas privātas tiesības mērīt vai noteikt cita braucēja ātrumu.Toties ir skaidri teikts, ka jābrauc pēc iespējas pa labo joslu.Trīskārša bezizeja.Trumpis ir tam, kurš aizņēmis kreiso.Viņš atņem dibenābraucējam itin visas tiesības.Ja tas ir pietuvojies pa labo vai vidējo- tiek atņemtas likumīgas iespējas turpināt šo kustību,jo apsteigt viņš nedrikst.Viņš pat nedrīkst formāli iebraukt kreisajā lai uzmirkšķinātu- jo labā josla taču ir tur brīva. Izejas nav. Kreiso joslu ieņēmušais ir Karalis un neko tur nepadarīsi.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Kurš pants aizliedz braukt garām pa kreiso joslu braucošam, ja nenotiek apsteigšana?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Šis ir gan diezgan atjautīgi, kas te bija augstāk teikts,bet vienlaikus tomēr "aizdomīgi".Nez vai kādā strīdus gadījumā milicija to nenoformulētu kā apsteigšanu.Likumtulkotāja palīdzība te būtu 90% vajadzīga.Tā kā civilizētās teritorijās šāds manevrs ir relatīvi reti novērojams un parasti ar huligānisku zemtextu, tad izskatās, ka nebūs tik vienkārši.Turklāt, mums (pagaidām) nav konkrēti notikušu precedentu tādai konkrētākai apspriešanai. Tad jau iznāk, ka var slalomēt pa visām 3 rindām, galvenais "kulturāli" parādīt (p)agriezienu un ievērot distanci (?)

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

Nu tad vajag likvidēt tās kreisās joslas

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 1 Atbildēt

Vienīgais, ko vajag likvidēt ir idiotus no ceļa. Ar atkārtotu eksāmenu kārtošanu un soda mēru palielināšanu vismaz 10x tas būtu izdarāms diezgan īsā laikā.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Šis ir gan diezgan atjautīgi, kas te bija augstāk teikts,bet vienlaikus tomēr "aizdomīgi".Nez vai kādā strīdus gadījumā milicija to nenoformulētu kā apsteigšanu.Likumtulkotāja palīdzība te būtu 90% vajadzīga.Tā kā civilizētās teritorijās šāds manevrs ir relatīvi reti novērojams un parasti ar huligānisku zemtextu, tad izskatās, ka nebūs tik vienkārši.Turklāt, mums (pagaidām) nav konkrēti notikušu precedentu tādai konkrētākai apspriešanai. Tad jau iznāk, ka var slalomēt pa visām 3 rindām, galvenais "kulturāli" parādīt (p)agriezienu un ievērot distanci (?)

Braukt taisni vai tad skaitās apsteigšana? Ja nemaini joslas un brauc pa Jūrmalas šosejas pirmo visātrāko joslu, tad viss ir čotka.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Šito vajadzētu smalkāk izskatīt.Es sevi arvien vairāk pieķeru pie tā, ka jo tālāk, jo mazāk lietoju to trešo rindu.Vnk zb tur tā atmosfēra.Nafig vajag tur iesaistīties.Bet kāds tad pamatojums būtu vispār nemainīt to galēji/labējo joslu uz kādu kreisāku ? Tas taču būtu loģiski- ja 1majā noķer lēnāku objektu,pārkārtojies uz vidējo un turpini braukt.Ja esmu vienu vidējās kategorijas pussprāgoni apsteidzis pa to 1mo/labējo- tad cik km vai cik minūtes, vai ko īsti esmu viņam "morāli parādā"?

Un kādā veidā labās puses garāmbraucēju varētu noķert milicija? Ja neskaita atklātā textā kaut kādas izdarības tiešā cp degungalā, domāju ka varbūtība maza.Protams, ja cp brauc no muguras 5km un nofilmē 20x joslu maiņu- tur var piešūt agresīvo.Esmu diezgan pārliecināts, ka tas tieši tā notiktu.Bet, interesanti, kurš tad joslu mainīšanas cienītājs ir tāds lohs, ka neredzēs vai pastiprināti nekontrolēs savus spoguļus?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Satiksmes noteikumus mēs visi esam kaut kad lasījuši.Bet te Jautājums bija par viņu "iztulkošanu" atkarībā no tulkotāja vajadzībām un spējām (materiālā un sabiedriskā stāvokļa utt). Ja runāt tipa jā/nē un jaut/atb, tad jebkura diskusija ir bezjēdzīga un tēmu var slēgt un sarunu beigt.

Pēc CSN formulējuma pats apsteigšanas process ir skaidri aprakstīts:

2.5. apsteigšana – braukšana garām vienam vai vairākiem braucošiem transportlīdzekļiem, neiebraucot pretējā braukšanas joslā (brauktuves pusē)

TOMĒR, tālāk tur seko "papuasa cienīgs" (un 186 veidos "iztulkojams") teikums:

113. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, ja tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru.

Tur kaut ar p-pi var sist pa galdu un kaut lekt gaisā- tas formulējums ir vnk idiotisks- jau dažādi saliekot Komatus (kuru tur nav....), tur var izveidot vairākas variācijas...Tajā Pašā Joslā es neko neapsteidzu un Tajā Pašā Joslā Priekšā (saredzamā,samērojamā, teiksim, 0,69km atālumā...) man neviens nebrauc- jo tas manis apsteidzamais pusaizmigušais pm-pis taču acīmredzami brauc kādā "citā joslā", vai ne ???? Turklāt- vinjš,scuka, atklātā textā pārkāpj CSN, jo viņš tur nedrīks atrasties- JO- labā josla ir brīva un viņam nav nekādu tiesību ieņemt kreiso joslu tajā vietā un laikā.Es , pļetj, no viņa "izvairos", es esmu piemiiizis bikses un man ir Bail, es viņu grbu vnk apbraukt- tapc es veicu teju piespiedu kārtā izvairīšanās manevru.

Vai/varbūt konkrēti Tev "liekas", ka tas tur kāds piem trešajā joslā braucošais sprāgoņa "brauc tev pa priekšu tajā paša joslā", kad tu viņu apsteidz pa pirmo joslu ?????

Vai/iespējams tas CSN ir tieši Apzināti uzskribelēts shitādā formā un veidā, lai katrs "pēc savām spējām" to varētu locīt un piemērot? Kam tur nahfig tā laža tas pusmetra palags par kkādiem militāriem tr/līdzekļiem un vēl par kaut kādiem morāli novecojušiem suudiem, kad nespēj skaidri izmurgot pat vienkāršu viennozīmīgi saprotamu teikumu par aktuāli svarīgām lietām?

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, ir. Ar ko tu ar savu pēkšņo apsteigšanu esi labāks par to, kurš brauc pa kreso joslu? Es, piemēram, to ka uz šosejas, kur ir vismaz divas joslas, vajadzētu turēties pie labās malas, uzzināju pirms 11 gadiem, kad, braucot no klaipēdas atpakaļ uz latviju, pa klaipēdas - palangas šoseju, man esot kreisajā joslā, viens man piebrauca pie muguras un sāka mirkšķināt - protams, kamēr man aizmugurē sēdošais fāteris izskaidroja ko tur tas aizmugurējais no manis grib, tas jau bija mani pa labo apsteidzis, bet ja tur būtu braucis kāds tavs radinieks, es to noteikti būtu uzzinājis x gadus vēlāk.

Trīs joslas latvijā laikam ir tikai uz vienas šosejas, jūrmalenes, kur man sanāk paretam pabraukt tikai pa gabaliņu starp spici un apvedceļu, bet uz tā man laikam vēl nav sanācis piedzīvot ka kāds mani apsteigtu pa labo pusi, jo es parasti turos pirmajā vai otrajā joslā. Mani parasti pa labo pusi apsteidz uz divu joslu maģistrālajām ielām, pēc vienāda scenārija - es mierīgi braucu uz +5, man no muguras pietuvojas dzimumloceklis, kurš atļautajam ātrumam liek samērā lielu nikolaju, un līdz ar to viņam ir +10 - +15 [atceries ka tas notiek apdzīvotā vietā], un tā kā šis indivīds ir dzimumloceklis, tad viņš pie viena uzliek mīksto tam jokam par apsteigšanu - nu jā, apdzīvotās vietās it kā ir atļauts... Ārpus apdzīvotām vietām īpaši neatceros ka būtu ko tādu piedzīvojis; kad es iekurinu savu golfu uz to +5 starp gaļaspili un ogri, tur pamatā es eju citiem garām un es pamatā cenšos turēties labajā joslā...

Jūrmalas šoseja viņa bija Vosa laikos, kad viņu slīpēja katru gadu, tagad viņa ir tā izjāta, sākot ar Ulmaņa g., ka līdzinās jau pleskavenei.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Šodien sanāca atkal pabraukt pa liepājas - klaipēdas šosejas posmu starp palangu un klaipēdu. Šī bija otrā reize pēdējajā desmitgadē, pirmā bija pirms gada, bet toreiz pašvaka satiksme, kamēr šoreiz mašīnu bija diezgan daudz. Iekrita acīs divas lietas:

1) labā josla tiešām ir lēnākā josla

2) vecais labais joks ar ātrumu - viena daļa brauc ar atļauto, vadoties pēc kļūdaina spidometra, lasīt, brauc pa lēnu - tie, protams, brauc pa labo joslu - viena daļa brauc normāli - bet ir daudz tādu, kas brauc kā lopi kas norāvušies no ķēdes, "vpizdu racing" režīmā uz kādiem 130 pa šoseju, kur nav nekādu īpašu zīmju, tātad atļautais ir 90 - pa ceļam vēl ir pāris vietas, kur ir ierobežojums 70 - tur, protams, vpizdu racing režīms neizslēdzas. Mūsu cepisti tādā situācijā varētu labi nopelnīt, trijkājis sadalošās joslas krūmos un smukas bildes ar +30...

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

protumusiai.draugas.lt/GuestQuiz/Preview/CH8B?slug=ket

Tiešām nebija šāda zīme?

Neesmu tik daudz pa Lietuvu braukājis, bet cik esmu, tad nevienā posmā kur ir divas joslas katrā virzienā, nav bijis atļautais 90 kmh

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tevis iemestā saite ir uz testu; tur katru reizi jautājums ir savādāks... Un nē, vienīgās zīmes, kas uz liepājas - klaipēdas šosejas tajā pusē ir, ir 70 un "bīstams posms", līdz ar to pieņemu ka atļautais ir 90 - arī pret palangu, vietā kur jaunais palangas apvedceļš pāriet vecajā 2x2 joslu šosejā, pirms viadukta ir tikai zīme "70 zona", un pēc tam zīme "70 zoba beidzas".

Principā nejūtos pārsteigts - tā ir vienkārši šoseja ar divām joslām katrā virzienā un viss - d-pilene starp gaļaspili un ogri ir autostrādiskāka nekā palangas - klaipēdas šoseja. Pagājušogad man gadījās pasēdēt autobusā kurš brauca no viļņas uz kauņu - tur bija bik cits līmenis.

1.. 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti