iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
aansis 14.09.2016 0:38

Izskatās, ka Tu savu dubultmorāli turpini un iepriekšējais izteikums nebija tikai negadījums. Vispār jau VW ātrums uz pārvada nebija galvenais kam pievērsu uzmanību, bet gan Nissan braukšana KREISAJĀ joslā arī zem atļautā, labajai esot brīvai. VW savukārt pievērsa uzmanību ar to, ka pat ar savu lēno ātrumu vēl piebremzēja pirms fotoradara, pēc tam sadūšojās braukt ātrāk un atkal nobijās no pašvaldības policijas - jau sākot raustīties kreisajā joslā. Es pat nesaku, ka kaut ko pārkāpa, bet vai tā ir adekvāta uzvedība pie stūres? Bet protams - svarīgāk jau ir secināt, ka es esmu agresīvs braucējs, nevis redzēt to, ko vēlējos parādīt. Lūdzu pastāsti, vai kaut viens no filmas varoņiem tā rīkojās manas braukšanas dēļ (izņemot melno Lexus, kas par godu man beidzot pameta trešo joslu). Vai visi rīkojās pareizi un vienīgais sliktais biju es ar saviem +10km/h?

Vari pameklēt diskusijās - es to nekad neesmu noliedzis - savu braukšanu uzskatu un pats saucu par diezgan agresīvu banānu zemes izpratnē. Jā - banānu zemes, jo visi šie audzinātāji ir tie paši paštaisnuma pārņemtie pilsoņi, kurus Zīgerists pirka ar banāniem. Mans braukšanas stils pārstāj būt agresīvs jebkur, kur esmu braucis, izņemot Latviju un nedaudz Lietuvu. Uz Ziemeļiem - Igaunijā, Somijā un Norvēģijā var izbaudīt Skandināvu mieru - nav nekāda veida agresīvo izlecēju - ne ātro, ne lēno. Toties dominē spēja braukt vienotā plūsmā. Savukārt virzienā uz dienvidiem no Lietuvas robežas ir palēnām jāmācas braukt vēl agresīvāk, lai iekļautos vietējo plūsmā. Jo tālāk uz dienvidiem, jo vairāk pārkāpēju un izpildīšanās, tomēr vienlaikus pieaug arī tas, kas Latvijā ir svešs - savstarpējā cieņa un spēja savu izpildīšanos, lai vai kādu, neveikt uz citu rēķina.

Un kādi man tur izdevīguma principi? Kāds man personīgs labums no tā, ka cīnos par labās puses principa ievērošanu? Domā, ka man ir šausmīgi grūti apsteigt pa labo pusi un man vajag, lai kāds man kaut ko atvieglo? Tas pat nav pārkāpums. Tāpat ar fūri, par ko uzdevu jautājumu Vernonam - es viņam ko sliktu nodarīju, palaižot joslā, ka pēc tam mani vajadzēja čakarēt? Nez - neuztvēru to personiski un neko daudz man netraucēja - aizbraucu savās gaitās. Pēc tam, montējot mākslas video pamanīju, ka reģistratorā tāds gadījums ir piefiksēts, kad vairs nebraucu ar mērķi nofilmēt kaut ko konkrētu - atcerējos Vernona demagoģiju par uzbraukšanu uz baltās līnijas un Nāves sodu, tādēļ nopublicēju. Lūdzu paskaidro, kādēļ fūres šoferim nebija patīkami ar mani atrasties uz vienas ielas un vai tādēļ vajadzēja apstāties pa vidu divām tukšām joslām, pat neaizbraucot līdz brauktuvju krustošanās vietai. Nu tā - lai es saprastu savu kļūdu šajā situācijā un varētu laboties.

Varbūt neesmu piedzimis pareizajā vietā, lai gan nav zināms, ka man būtu kāds dienvidnieks senčos, bet man patīk Dienvideiropas satiksme. Tā ir dzīva, cilvēciska, nevis Skandināvu pareizā robotizētā plūsma. Vislabāk man patika Malta - par spīti tam ka bija jāmācās pa ceļa otru pusi braukt. Neviens tur neapstājas, lai kādu citu palaistu, bet ja vēlies tikt cauri plūsmai (piemēram, nogriezties pa labi) vai izgriezties uz galvenā ceļa - vienkārši brauc. Piebremzēs tieši tik, lai tu savu manevru izveiktu, bet lieki nekavēs ne sevi, ne aizmugurē braucošos. Parasta pilsētas satiksme mazliet atgādināja astoņnieka sacensības, tikai palēninājumā. Man vajadzēja trīs dienas, lai šajā satiksmē iekļautos un pēc tam varēju to izbaudīt un ar smaidu nolūkoties jaunpienācējos tūristos, kas tikko ir tikuši pie sava nomas auto un mēģina saprast kas notiek.

Pēc tā visa ir kauns būt latvietim un ikdienā noskatīties uz to, ko esam te saveidojuši. Viens grib braukt kā Dānijā, cits kā Vācijā, cits ka Krievijā, vēl cits joprojām pēc padomjlaika noteikumiem, bet retais spēj saprast, ka nekas nemainīsies, kamēr nespēsim cienīt viens otru un vienoties par vienotu braukšanas stilu. Un vienoties var tikai atsakoties no sava "vienīgā pareizā". Man nav problēmas pielāgoties - pēc Neapoles un Palermo esmu par to drošs - izlemiet, es pievienošos. Bet kamēr neesat izlēmuši, braukšu tā kā māku, lai izdzīvotu bez sadursmēm ar jebkuru no jums. Un varat ņemt vai neņemt vērā manu viedokli par lietām, kas nāktu visiem par labu - tā ir jūsu izvēle.

aansis 13.09.2016 22:59

Neticēsi, bet Vwfans mani pārliecināja, ka nav vērts ar tevi strīdēties. Turpini vien pašapmierināties uz ceļa un domāt, ka man tas ļoti traucē.

aansis 13.09.2016 22:48

Labs tev klients. Taupa auto

aansis 13.09.2016 21:52

Nē tik vien taupīgāka, bet ar divām stūrēm un spēju vienlaicīgi būt divās vietās. Es ar tādu gribu!

aansis 13.09.2016 19:11

Klau, ja negribi par automehāniķi, varbūt mēģini par komiķi? Reku Gatis Kandis par pasaules mēroga slavenību kļuvis.

Bet ja nopietni, kur dod to, ko tu pīpē?

aansis 13.09.2016 17:16

Mūsu CSN kā mēraukla ir sūds - pareizi saki. Un tādēļ mana mēraukla ir cieņa pret citiem un sakarīgu satiksmi, kā arī vēlme, lai tāda būtu šeit, Latvijā. Pārkāp, bet NETRAUCĒ un NEAUDZINI citus uz ceļa. Citur vari padiskutēt, ja no tā labāk paliek. Gribi vilkties - dari to pa labo malu, nevis visās joslās paralēli, lepojoties ar savu pareizību. Baidies no policijas - brauc ar sabiedrisko. Gribi skriet - neapdraudi citus un neuzskati, ka tev ir jāskrien tūlīt un tagad. Vēlreiz un konkrēti - kur es kādam traucēju pārkāpt un kur sūdzos, ka man kāds to traucē?

aansis 13.09.2016 16:48

Es visu laiku apgalvoju, ka nepārkāpt nav iespējams, tu tam nepiekrīt, bet tam faktiski nav nozīmes. Tas ko daru pats un sagaidu no citiem - nepakāpju bezjēdzīgi un pēc iespējas netraucēju citiem. Es ar savu 100 nevienam neliku braukt ātrāk vai darīt jebko pret savu gribu. Bet tas Nissan kreisajā joslā sadarbībā ar VW labajā man lika braukt lēnāk. Es pieklājīgi palaidu smago pārkārtoties un ko dabūju pretī - ilgstošu bezjēdzīgu braukšanu starp joslām un beigās kaut kādu nesaprotamu rīcību, kas man traucēja normāli braukt.

Vai es kādam pārmetu, ka traucēja man pārkāpt? Tajā video nebija neviena tāda. Tikai LOHI, kas pārkāpa pilnīgi bezjēdzīgi - paši no tā pat negūstot nekādu labumu. Piedod, bet starp egoistisku pārkāpēju un stulbu pārkāpēju es tomēr par jēdzīgāku cilvēku uzskatīšu pirmo. Un ja vēl tas pirmais savu ego aprobežos ar pārkāpumiem, kas man netraucēs - tad jau viss būs tuvu ideālam.

aansis 13.09.2016 16:18

Tas ir pārkāpums. Tāds pats, kā pārsniegts ātrums. Un tieši tādēļ, ka tādi kā tu to nevēlas saprast, mums nav cerību uz normālu satiksmi.

aansis 13.09.2016 16:16

Pilnībā piekrītu. To prieku pabaudīt jauna auto smaržu var atļauties tad, kad tiešām nav jēdzīgāku veidu, kā iztērēt naudu. Noteikti tā bauda ir mazāka, nekā iespēja katram neatkarīgi plānot savu laiku un maršrutu.

aansis 13.09.2016 15:54

Tak ne jau par cita izmēra riepām ir runa, bet par to, ka spiediens riepā mainot tās apkārtmēru

aansis 13.09.2016 14:57

[cenzēts]... Nopietni? Nestrādā spidometrs? Vai tev ir zināms, ka nestrādājošs spidometrs ir "3" skatē un ar šādu auto defektu piedalīties satiksmē nav atļauts?

Tā nu mēs nonākam līdz mērkaķiem ar granātu uz ceļa, kas to vien zin, kā visā vainot tikai ātrumpārkāpējus.

aansis 13.09.2016 13:09

Sāktu tu ar novilktām biksēm instruktāžā pie priekšnieka. Iespējams, ka tas būtu jautri ar kaisli un entuziasmu, bet pēc tam darītu to pašu ko citi. Bez kaisles un entuziasma.

aansis 13.09.2016 12:58

Ja nepamanīji, diezgan skaidri uzrakstīju, ka papīrīti ir jāvadā līdzi, izbraucot no LV. Un nerauju to ārā, kad braucu tepat uz vietas - stāv makā, atsevišķā nodalījumā, kopā ar reģistrācijas apliecību. Attiecīgi CP redz, ka man tas papīrītis ir un ļoti apvainojas, kad saku, ka tas ir mans papīrītis un nav viņiem jārāda. Samierinās jau, bet tad jau ir sākusies tā komunikācijas daļa, kuru man te daudzi pārmet.

aansis 13.09.2016 12:55

Pag, nu kā tad paliek ar "Ja jau ir tik ļoti bail no miličiem, varbūt labāk tomēr izmantot sabtransportu?" Jeb tev atkal dubultmorāle? VW divreiz nobīstas no miličiem, kas nav attaisnojums braukt ar pārāk mazu ātrumu, traucējot satiksmi - vispirms pie fotoradara un pēc tam pie pašvaldības busiņa.

aansis 13.09.2016 12:25

Vernon, lūdzu pakomentē profesionāļa rīcību šajā video: www.youtube.com/watch?v=85ETWuFJ6J4 (0:30-1:30)

Kadu apsvērumu dēļ netika ievērota braukšana pa joslu un kā piedāvā izpildīt pelnīto Nāves sodu. Varbūt es kaut ko nesaprotu par lielgabarīta transportlīdzekļiem, tomēr man likās, ka viņam CSN bija iespējams ievērot.

P.S. Beigās (4:56) interesanti pensionāri. Uz kurieni? Ietve ir tikai viņu pusē un ielas pretējā pusē ir žogs. Kas traucē pa ietvi aiziet līdz vietai, kur pretējā pusē ir vārti, ja vajag uz kapiem? Kāps pāri žogam, kad būs tikuši pāri ielai?

aansis 13.09.2016 11:51

Oi... Nopietni? Tavuprāt riepa ir staipīga? Īpaši tās, kas paredzētas ātrumiem virs 200 km/h?

Bet nu "riepas apvelšanās diametrs" vispār ir kaut kas ģeniāls. Kurā skolā šito māca?

Būsi pārsteigts, bet riepas apkārtmērs ir nemainīgs - savukārt apļa formas deformācijai nav nekādas nozīmes, ja riepa neslīd attiecībā pret ceļa segumu. Sasien striķītim galus kopā un padomā, vai tā garums mainās atkarībā no formas, kādā to saloki.

aansis 13.09.2016 11:42

Nu man jau ar tā liekas, bet tu nez kādēļ to video redzamo VW aizstāvi - ka esot labs un pareizs braucējs.

aansis 13.09.2016 11:34

Nekādi tu negribi atzīt, ka tas tomēr ir parkāpums. CSN ir 118.3. punkts, kas skaidri nosaka, ka nedrīkst braukt ar nepamatoti mazu ātrumu. Tad nu pa punktiem tevis minētos iemeslus.

Kas traucē apsteigt? Otrs tāds pats kreisajā joslā - video bija diezgan uzskatām piemērs.

Neciešams ceļš, meteoroloģiskie apstākļi u.t.t. nav pamatots iemesls braukt lēnāk par plūsmu, jo tie ir visiem vienādi. Ja nespēj braukt tā, kā pārējie, tad pie vainas ir nevis ceļa apstākļi, bet tava vadītāja kvalifikācijas trūkums vai tava auto neatbilstība tehniskajām prasībām. Kailsalā ar vasaras riepām braukt nedrīkst - atstāj auto mājās un brauc ar trolejbusu, ja neesi laicīgi sagatavojies šādam pavērsienam.

Komunāl- un traktortehnika - jā drīkst, tam ir cits iemesls, ne paša tizlums. Izņēmuma gadījumā ar ieslēgtu avārijas signalizāciju CSN pieļauj bojāta auto (ar konkrētiem bojājumiem) aizbraukšanu līdz tuvākajai remontvietai. Varbūt pamanīji - neko neiebildu par pašvaldības busiņu. Bet tas, tāpat kā traktortehnika koplietošanas ceļos ir izņēmuma gadījums.

Tehniska problēma vai kravas īpatnības? Nav atļauts piedalīties ceļu satiksmē ar auto, kas nav tehniskā kārtībā un ar nenostiprinātu kravu. Nav neviens auto, kam ražotāja noteiktie parametri ļautu vest tādu kravu, kuras dēļ mainās tā maksimālais ātrums.

Minimālā ierobežojuma zīme ir domāta tikai tiem, kam patiešām ir pamatots iemesls braukt lēnāk - tiem šī zīme ir līdzvērtīga "ķieģelim", ja noteikto ātrumu nespēj ievērot.

aansis 13.09.2016 11:04

Apdrošināšanas lapa vismaz man ir A5 un salocīta līdz tehpases izmēram. Daudziem citiem man zināmiem cilvēkiem arī. Un makā tiek glabāta kopā ar tehpasi un kopā izvilkta. Tā ir jāvadā līdzi, ja brauc ārpus LV, ceru, ka neuzsākt, ka tādēļ jāliek iekšā un ārā katru reizi. Nerādīt to Latvijā jau ir "kasīšanās" - es tā arī daru un pats esi viens no tiem, kas saka, ka man vajadzētu mainīt attieksmi pret CP. Tā nu līdz tavai dubultmorālei tikuši esam. Tagad par naudu makā. Es vispār naudu makā neturu, jo pieturos pie uzskata, ka maks ir ērtākais veids, kā ātri palikt bez naudas UN dokumentiem. Bet ne tev, ne man nav nekādas tiesības mācīt citas privātpersonas, kā glabāt savu naudu. Un tā nonākam pie policistu cilvēktiesībām - ir jāsaprot, ka tādu NAV. Uzvelkot formu, privātums paliek skapītī un ir jāievēro amatpersonas statusu - pilnvaras nāk komplektā ar paša tiesību ierobežojumu. Un tā ir visbūtiskākā lieta, ko mūsu amatpersonas negrib pieņemt.

aansis 13.09.2016 10:50

"100 vietā kur ir 90 - tomēr ir pārkāpums

40 vietā, kur ir 50 - NAV PĀRKĀPUMS!"

Un tā arī ir viena no lielākajām problēmām - abiem ir jābūt pārkāpumiem, ja gribam runāt par vienmērīgu plūsmu. Vispār jau stingri ņemot abi arī ir pārkāpumi. Un ar jebkuru argumentu, ko tagad mēģināsi minēt par labu lētajām, Vācijā tiksi pie liela soda, ja nosaukti to policistam. Ja tev uz bāņa palūgs iebraukt tankštellē un paskaidrot savu lēnumu, vienīgi atsaukšanās uz ceļa nezināšanu kā ārzemniekam var tevi glābt - dabūsi karti un paskaidrojumu kā nokļūt galamērķī, uz bāņa vairs nerādīties. Un arī mums ir jānonāk līdz sapratnei, ka lēnāk par plūsmu ir pieļaujams braukt tikai tehnikai, kam pienākas dzeltenā bākuguns. Nav neviena cita attaisnojuma un CSN ir punkts kas aizliedz bez vajadzības braukt ar pārāk mazu ātrumu. Diemžēl sods APK nav paredzēts, jo esam aizgājuši vienvirziena ātruma režīmā kontrolē.

aansis 13.09.2016 10:12

"dokumentos aizmirsta banknote tiks uzskatīta par kukuļdošanas mēģinājumu" - no vienas puses loģiski, tomēr nebūs pareizi. Muitā drusku savādāk - ir ļoti jācenšas A4 papīros glabāt naudu. Velkot dokumentus ārā no maka tomēr ir pieļaujam cilvēciska kļūda - īpaši cilvēkam, kam rokas trīc tikai ieraugot CP. Kur problēma šo risināt no kukuļņēmēju puses - policistam formā nosakot kriminālatbildību, ja pie viņa tiek atrasta skaidra nauda. Bez jebkādiem paskaidrojumiem. Skaidro naudu, kopā ar civilajām drēbēm, lai atstāj savā darba skapītī - patrulējot tā nav nepieciešama. Es, protams, saprotu, ka bail - es arī policistus uzskatu par zagļiem, bet lai pamēģina vispirms savā vidū ieviest likumību.

aansis 13.09.2016 10:04

0. Kāds nu ir reģistrators, tāds ir - mainīšu uz GoPro kvalitātes un juridiskā statusa dēļ, bet pašlaik nav tam lieka nauda.

1. Kāda nozīme cik ilgi mirgoja - ieslēgts pagrieziens nekādu priekšroku nedod - man dēļ viņa nācās bremzēt - tātad pārkāpa - nekā traka, es tādus neņemu galvā - video iekļāvu tikai tādēļ, ka Vernonam mīļa tēma un to izdara pareizais igaunis .

2. Nenozagu distanci - video nav redzams, bet otrajā joslā netālu aiz manis braucošais pārkārtojās uz joslu, kas nogriežas pa labi. Priekšā braucošajiem tā josla bija brīva lielā attālumā.

3. VW/Nissan epizodē speciāli braucu pa kreiso joslu zem atļautā - intereses un video uzņemšanas pēc (Nissan brauc nevis man tieši priekšā, bet ar vienu auto pa vidu - redzams, kad vēlāk apsteidzu). Reāli braucot būtu pārkārtojies iepretim fotoradaram - tiklīdz VW atpalika pietiekami, lai tas būtu iespējams. Ne jau par noteikumiem ir runa - bet tikai speciāli priekš tevis tēloju "ņeķerpilu", sēžot astē kreisajā joslā braucošajiem ar ātrumu ZEM atļautā - lai arī citi redz, kādus pārkāpējus tu audzini.

4. Drīkstēju un varēju apstāties - normāli tā arī būtu darījis. Apzināti pārbraucu pie dzeltenā, lai nenorautu video - ko tik neizdarīsi mākslas vārdā.

5. Video nav par ātrumu, bet joslām - vienlaikus tomēr gribu vērst uzmanību, ka ātrāks par mani bija tikai viens BMW, bet liela daļa ievērojami lēnāki - un es nepārsniedzu +10. Līdz ar to parastā neiestudētā dienā tu vari uzskatāmi redzēt, cik maz ir ātrumpārkāpēju un cik daudz joslu neievērotāju. Joprojām neapgalvoju, ka tas ir pārkāpums, bet gan vēlos vērst uzmanību uz to, ka turēšanās pie labās malas ir labais stils arī pilsētā. Es nepārkārtojos un arī neko nepārmetu priekšā braucošajam, kamēr braucām garām iebrauktuvēm, kur, kā pats pamanīji pat pie atbrīvotas joslas kāds nespēj izbraukt bez apstāšanās savā ieskrējiena joslā. Pēc tam, kad varēja pārkārtoties pa labi, vispirms devu iespēju to izdarīt baltajam - normālā Vācijas izpratnē viņš pārkārtotos pa labi un es ar video redzamo paātrinājumu viņu apsteigtu pa kreiso pusi.

6. Vai pārkāpjam? Lūdzu - vieta diskusijai - redzamības attālumā labā josla bija aizņemta. Cik garā gabalā būtu jābūt brīvai labajai joslai, lai "logs" skaitītos pietiekami liels. Tieši tu biji tas, kas apgalvoja, ka pārāk mazā nelīdīs. Normāli braucot es būtu pārkārtojies - tagad speciāli priekš video to nedarīju. Kā jau video ir minēts, braucu ar 100km/h (GPS) kruīzu. No tā novirzījos tikai, kad sākumā baltais priekšā pēkšņi nometa ātrumu - pārkārtojoties pa labi, atjaunoju kruīzu, nespiežot pedāli. Pārējā laikā (izņemot apgriešanos Priedainē) ātrums ir nemainīgs, pedāļi netiek aiztikti.

7. Video līdz galam noskatījies? Stāsts ir par to, ka Lexus no trešās joslas neizbrauca līdz pat vietai, kur es viņu noķēru - bet jautājums ar kādu ātrumu - visā šajā ceļa posmā ir nemainīgs atļautais un nemainīgs mans braukšanas ātrums.

8. Video nav redzams, bet pēc apgriešanās jau abus ieraudzīju braucot kopā pa otro joslu. BMW pirms apdzīvotas vietas beigām pārkārtojās uz labo, bet abi turpināja braukt ar vienādu ātrumu.

9, 10 - nekādu juridisku pretenziju. Bet tomēr nav skaidrs, kādēļ ir princips nebraukt pēc iespējas tuvāk labajai malai. Tas kaut kāds krāna pagarināšanas veids? Es jau nesaku, ka nelietīgi, bet nesmuki gan.

Par ātrumiem tev pilnībā piekrītu. Vispirms ir visi jāizaudzina līdz spējai braukt ar pašlaik atļauto vienmērīgā posmā.

Nobeigumā - nav jau tajā video nekā kliedzoša - tā ir parasta diena ar parastu satiksmi - ko arī vēlējos parādīt. Manuprāt labākais un neparastākais moments ir VW izpildīšanās apsteidzot pašvaldības busiņu. Video nav tik labi redzama tā raustīšanās un paniskās bailes no policijas, kā tas bija dzīvē.

aansis 13.09.2016 9:21

"riepas spidiens var mainīt reālo kustības ātrumu" - varētu par šo sīkāk? Mani vienmēr ir uzjautrinājis šis uzskats

10% kļūda nav nekas rets. 10 pie 100 un attiecīgi 20 pie 200. Mehāniskajiem spidometriem kļūda varēja būt mainīga. Digitālajiem tā parastā gadījumā ir proporcionāla, nevis absolūta.

aansis 13.09.2016 9:17

Nu lūk - tieši šie ir argumenti, kas ir pret atļautā ātruma paaugstināšanu. Vispirms tātad ir jāpanāk normāla un visiem saprotama satiksmes organizācija, pēc tam jāizaudzina tikai tos, kas nespēj iekļauties jau esošajā plūsmā. Un tikai tad, kad visi draudzīgi spēs pabraukt ar šobrīd atļauto ātrumu vienmērīgā plūsmā, varam runāt par šīs plūsmas ātruma palielināšanu. Bet tas visticamāk arī ātrajiem tad vairs neliksies aktuāli - taisnība beidzot izrādīsies šobrīd maldinošajiem laika ietaupījuma rēķinātājiem. Šobrīd tas mazais ietaupījums, ko daži rēķina, veidojas no analfabētisma matemātikā. Ne jau 90 un 110 aprēķinos jāsalīdzina, bet gan nobrauktā posma vidējais ātrums. Šobrīd, braucot visnotaļ agresīvi, bet droši - apdzenot, vietām ievērojami pārsniedzot atļauto ātrumu, starppilsētu braucienam Latvijā vidējais ātrums ir tikai ap 80km/h. Augstāku var dabūt tikai ar ļoti bīstamiem manevriem vai naktī, kad ceļi tukši. Ja līdz tādam vidējam ātrumam paceltos plūsmas ātrums, tad mēs varētu runāt par to, ka mierīgi braucot netiek zaudēts laiks.

Atļautā ātruma palielināšana, nesakārtojot minētās problēmas, tikai pasliktinās kopējo situāciju.

aansis 13.09.2016 8:56

Protams, ka neprot. Bet atbildīgie jau neies atzīties, ka vainīgs ir ceļš, nevis nepratēji. Tepat jau apspriedām, ka tas ir projektēts kā divu brauktuvju ātrgaitas ceļš - ar gariem lēzeniem līkumiem un atbilstoši sliktu redzamību apdzīšanai.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti