msh rakstīja: Jaunajam ar garantiju kaut kad arī pienāk tai garantijai beigas...
Līdz ar garantiju beidzās ar kredīta termiņš, ja plāno mašīnu turēt gadus 10, tad tas arī var vairs nebūt tik sāpīgi, būs nauda remontam.
msh rakstīja: Jaunajam ar garantiju kaut kad arī pienāk tai garantijai beigas...
Līdz ar garantiju beidzās ar kredīta termiņš, ja plāno mašīnu turēt gadus 10, tad tas arī var vairs nebūt tik sāpīgi, būs nauda remontam.
VAG. Tas, protams ar darbu.
Ja grib jaunāku, nopērc Golf 4.
Nepareizi saprati. Es neuzskatu, ka tā ir problēma. Pats braucu ar 2002 Passat. Jo tas ir tas, ko šobrīd varu atļauties. Par problēmu to uzskata Rīgā dzīvojošie klerki un tādi nevajazigi cilvēki, kā jauno auto tirgotāju asociācijas vadītājs.
cilvēki žmiedzas un ņem kredītus (bieži bez pirmās iemaksas) pie mr.20%, lai nopirktu 10-15 gadu vecu rAudi A6 vai Volvo XC90, kuri uz šejieni arī atnāk jau nojāti. Un tad raud, ka pneimo balons maksā 1500€ gabalā
Tad jau labāk jauns ar garantiju.
Atkal raksts par neko. Katru gadu šitas s...
Jā, zinām, ka tauta braukā ar veciem lūžņiem. Bet piedāvāt atrisināt šo "problēmu" neviens nespēj.
Cilvēku vairums nevar/negrib/nemāk iekrāt pirmo iemaksu jaunam auto. Bankas arī nedod ne līzingu, ne kredītu. Nekvalificējamies,jo zemas algas.
Sang Yong arī.
Šodien pazīstams cilvēks bija klāt pie šodien lielās avārijas uz A6. Teica, ka pilnīga gaļas mašīna tur bija.
kasinsh79 rakstīja: Labs nobraukums
Ekonomiski lietderīgs pirmā īpašnieka pirkums bijis ![]()
Atceries, ka tajā laikā bija Dižķibile un tam sekojošais Veiksmes stāsts.
Tā, ka nav tur ko brīnīties.
Pats tiku lielajā kursā. Graudi ķirša lielumā. Uz mašīnas jumta 2 mazas buktes atradu.
Iedomājies, apsviedigie gruzīni velk tās mašīnas uz GE, lai tirgotu ukraiņu perekupiem, kuri tās uzčinī un tirgo pie sevis.
Oik maksājumu dēļ neatliek naudas investīcijām un tehnoloģiskajai attīstībai, plus kaut kur jaunajos projektos esot ielikti sliktas kvalitātes kabeļi, lūdzu rezultāts.
Sprinteri ir tikai dīzeļi.
Piebilde. Par ļoti labo algu sākumā izpildītu visas saimniecības vajadzības. Ievilktu elektrību zemesgabalam, dārza māju uzblieztu, kurā ierīkotu studiju, lai varētu atsākt piekopt savu hobiju, kuru jau vairākus gadus esmu atstājis novārtā. Izmaksātu hipo. Un tad nopirktu Ford Mustang. A ikdienas auto... Kaut vai jauns Passat vai Superb.
Es arī braucu ar auto, kas pirms 2 gadiem maksāja 2.8k€
Kādas algas, tāds autoparks.
kasinsh79 rakstīja: Jautājums nedaudz ne tieši tēmā, tomēr ar jauniem auto saistīts. Ja Jums būtu izvēle - ļoti laba alga un ļoti labs auto (nebūtiski, kaut vai privāts) vai arī lieliska (vairāk kā ļoti laba laba) alga un viduvējs auto, kam tauta dotu priekšroku?
![]()
Izvēlētos ļoti laba alga. Auto tas jau tā... subjektīvs lielums. Šodien patīk viens, rīt cits.
Te viens uzņēmējs saka, ka nevar noskatīties, kā cilvēki brauc ar jaunām Dacia. Jautājums, vai pats saviem darbiniekiem maksā tik daudz, lai viņi varētu kaut tās pašas Dacia no salona izņemt?
kasinsh79 rakstīja: Prioritātes - baigā padarīšana. Ja agrāk ieguldīju baigās summas automīlestībā
, tad tagad auto man ir teju viens no nesvarīgākajiem faktoriem vispār - teju viss budžets vērsts uz mājas labiekārtošanu. Principā, galvenais, lai auto nečakarē prātu. Ja būtu jāpērk šobrīd pašam, tas noteikti nebūtu jauns auto (sorry tēmai).
Auto Tev tagad ir mazāk svarīgs, jo darba devējs tev nodrošina dienesta braucamo arī ārpus darba laika (gan jau ar degvielas vai km limitu gan).
Vai arī briedums pienācis
Mans dīkstāves pabalsts par trim aprīļa dienām ir 67€
Nedēļas sākumā ielēju 44l benzīna par 42€
Sliecos atbalstīt apdrošinātājus.
Nu kā var ignorēt vēstules no tiesībasargājošajam iestādēm, man nav skaidrs.
Valdības represijas ir skārušas arī mani.
Kopš šodienas līdz maija vidum dīkstāvē pus uzņēmums.
Visticamāk, ka nē. Eksperti saka, ka tik dārga nafta nebūs ļoti ilgi. Un ja EV attīstīsies pietiekami aši, tad cena būs zema arī vēl tālākā nākotnē.
It kā vienošanās ir par apjomu samazināšanu. Taču, neviens neko nesaka par cenu. Brokeri tankerus tirgo ar baigajām atlaidēm, lai tikai kāds izkrauj. Bet nav kur.
Vakar uzgāju diskusiju, kurā eksperts izteicās, ka eksperimentus ar sikspārņiem jau 2014 gadā veica... ASV. Taču, tad to programmu slēdza, kā pārāk bīstamu.
Daļa no tās pētnieku grupas bija ķīnieši, kuri pēc tam aizlaidās uz Uhaņu un atsāka tur šos pētījumus, Ķīna sponsorēja.
Vēl kaut kāda loma esot Krievijas Vektor laboratorijai. Ne velti visus RUS veiktos testus sākumā veda pārbaudei tikai uz to Novosibirskas laboratoriju.
Jau no rītdienas: Valsts policija uzsāk automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem
23
"Porsche Latvia Racing Team" sacīkšu auto "Kaimanu mednieks" pārtapis unikālā 1:18 mēroga kolekcionāru modelī
2
Man blakus darbam ir Fazer maizes ceptuve. Ik pa laikam var just kā tiek ceptas bulciņas eksportam. Pa 4 jau vēmiens rauj.