Ceru, ka viņi un visi viņiem līdzīgie kādreiz beidzot apvemsies un aizrīsies.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ceru, ka viņi un visi viņiem līdzīgie kādreiz beidzot apvemsies un aizrīsies.
Tāda garām aizbraukšana un nokļūšana nepareizajā joslā var gadīties jebkuram nepazīstamā vietā. Man arī gadās. Šādās reizēs skatos pēc situācijas. Ja es neaizkavēju satiksmi un neradu korķi aiz sevis, tad slēdzu pagriezienu un lienu joslā. Vienmēr kāds palaiž. Ja aiz manis ir mašīnu rinda un dinamiski joslu nomainīt nav iespējams (visi stāv cits aiz cita un tīri fiziski nevienam nav iespējams mani ielaist), tad nospļaujos un braucu taisni. Labāk uztaisīšu lieku līkumu, nekā bojāšu karmu, aizturot desmitiem citu mašīnu.
Tu jauc ar audiofīliem. Tie neklausās 😎
Par audio kā nu kuram. Ir cilvēki, kam tas pilnībā vienaldzīgi. Savukārt es, kā jau melomāns, nekad neizdotu savu personīgo naudu par auto ar draņķīgi skanošu mūziku.
Par šo es sajūsminājos jau Ķīpsalas izstādē, ārpusē reāli prikolīgs, iekšā atkal šķiet ērti un funkcionāli. Priecātos kādreiz patestēt.
Alfisti nekomentē, jo šī nav nekāda Alfa.
Tavs jautājums ir tupa demagoģija.
Ok. Un ko mums ar šo informāciju tagad darīt? 🤔😎
Pilnīga taisnība par lētajiem veikaliem. Un tad vēl ir tādi, kas pamanās rēķinu atsūtīt, lai arī esmu skaidri norādījis, ka maksāšu pie preces saņemšanas. Tad vēl atļaujas piezvanīt un pajautāt, kāpēc nemaksāju? Kad paskaidroju, ka nekādus avansus nemēdzu maksāt, saka: labi, kolīdz ienāks precīte, informēsim! Lieki teikt, ka nekāda prece tā arī neatnāk 😂
P.S. Mans teiktais neattiecas uz Ali, Ebuy, Amazon un citiem ārvalstu milžiem, kur, protams, jāmaksā avansā un problēmu gadījumā naudu vienmēr var atgūt.
Kurš runā par aleju zāģēšanu?! Lielākajā daļā Latvijas ar ceļiem viss ir kārtībā, izņemot divus kliedzošus kauna traipus - Liepājas un Tallinas šosejas, kur visas lielākās nelaimes arī notiek. Trešajā vietā būtu Bauskas šoseja, kas ir tikpat debīla, bet kopš Ķekavas apvedceļa uzbūvēšanas tas murgu ceļš ir kļuvis salīdzinoši īss.
Tēma, kuru pats iesāki, primāri ir par pilsētām, tādēļ aleju jautājums šeit nav aktuāls (jā, arī man patīk braukt pa alejām).
0pis rakstīja:
Liela daļa no t.s. CSNg upuriem ir pašnāvnieki, starp citu. Platākas šosejas viņiem vajagot, aha. Platākus kapus nevajag?
Tas jau tā kā būtu skaidrs. Ja ne gluži tīši pašnāvnieki, tad cilvēki, kam viss ir kļuvis vienaldzīgs. Bet tad es pareizi sapratu, ka tu gribi cīnīties pret pašnāvībām sašaurinot brauktuves, spraužot stabiņus un krāmējot uz ielām kokus? Un tev liekas ok, ka tas pašnāvnieks uz Liepājas šosejas paķer līdzi pretī braucošo ģimeni, kurai uz tās lielceļa parodijas nav pat ne mazākās iespējas izvairīties?
Kā izrādās, nav gan! Sorry, kļūdījos 😎
Vecais 2,4 taču bija Mitsu izstrādāts un skaitījās ļoti uzticams, lai arī diezgan rijīgs un ne pārāk jaudīgs. Tad sanāk, ka šo viņi ir sačakarējuši?
Starp citu, ja reiz sākām šo tēmu, tad ieraksti svešvalodā arī nebūt neatbilst foruma noteikumiem 😎
Topinambūram, starp citu, ir iespēja izdzēst pašam savu ierakstu (kaut kādu laiku pēc publicēšanas), ja redz, ka tas ir sanācis nepareizs ☝️
Es neesmu bijis Helsinkos. Es nezinu, vai tur vispār kāds brauc, vai tur kādam vispār kur vajag braukt. Es nezinu, vai no Helsinku Bolderājas var nokļūt Helsinku Juglā, nešķērsojot Helsinku centru, bet esmu diezgan drošs, ka var. Un vēl es esmu pilnīgi drošs, ka arī Latvijā ir daudz pilsētu, kur nebūs neviena bojāgājušā, tā ka nav tie Helsinki nemaz tik unikāli. Un vēl es zinu, ka pilnīgi noteikti nav jāņem piemērs no citām pilsētām ar atšķirīgu situāciju, ekonomiku, plānojumu utt., bet jādomā pašiem ar savu galvu, ņemot vērā lokālās vajadzības.
Man jau šķiet, ka pilsētā šiem būtu vēl vairāk problēmu ar parkingu un uzpildīšanos nekā tostermašīnām.
Pajautāšu citiem vārdiem to, ko tev te prasa jau iepriekš. Tu tiešām neredzi nekādu atšķirību bīstamībā un piesārņojumā starp degošu elektrobusa litija bateriju bloku un raznosā aizgājušu dīzeli?
Kamēr tiks kultivēta gājēju un velosipēdistu visatļautība un bērniem neatsāks mācīt skatīties uz abām pusēm pirms šķērsot ielu - tikmēr nekādi uzlabojumi nav iespējami. Arī autobraucēji tiek mācīti tikai baidīties no kamerām, bet nekas netiek darīts, lai lai celtu braukšanas kultūru kopumā.
Starp citu, Shiir, tavs oriģinālais niks jau sen ir atbloķēts, cik zinu, tā ka vari lietot arī to 😎
Interesanti, kas bērnībā ir darīts ar tiem, kas vēlāk uzskata par savu sūtību visur, kur vien dodas, atstāt aiz sevis sūdus un drazu? Tas, cienītais, jautājums arī tev.
Nu šo vēl atstāšu kā brīnišķīgu ilustrāciju manis teiktajam. Vieni vienīgi murgi, izņemot manu citātu boldā 😁
“ārpus tēmas vai aizvainojoši”
Visu laiku esmu bijis maksimāli neitrāls, neskatoties uz to, ka arī es esmu ticis apsaukāts par slepkavu, fašistu, Putinistu un sazin ko vēl.
Reaģējot uz situāciju, varu apsolīt, ka dzēsīšu visus tā smirdīgā kropļa (putna) komentārus, kas man liksies kaut nedaudz ārpus tēmas vai aizvainojoši. Ja īpašniekam tas nav pieņemami, varu arī atteikties no admina tiesībām.
Šitā lauku veča sakarā atcerējos. Brauca reiz man viens radinieks ar piekrautu kabluku pa 11. novembra krastmalu no ostas puses un vajadzēja kreiso, lai nokļūtu pēc tam uz Vanšu tilta. Pēc tam man stāstīja, cik traki bija gājis. Tieši kā Raimja stāstā viņš, braucot pa labo malējo joslu, bija gandrīz pašāvis garām pagriezienam. Tad apstājies, ieslēdzis pagrieziena rādītāju un praktiski 90 grādu leņķi mēģinājis nokļūt no pirmās joslas trešajā. Visi viņam taurējuši, dažs labs rādījis ar pirkstu pie deniņiem. Beigu beigās kaut kā izdevies manevru pabeigt un ar papildus dažiem sirmiem matiem nokļūt galā - Zasulaukā. Kad es jautāju, kāpēc viņš gluži vienkārši nav braucis taisni un šķērsojis Daugavu pa Akmens tiltu, iestājās ilga pauze, tad atbildēja, ka kaut kā nav ienācis prātā 😁 Lūk. Un cilvēks nemaz nebija baigi vecs, kā arī nebūt nebija no laukiem.