Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
martinslusis 22.11.2018 14:56

AgnarsJundass rakstīja: Kad apsēdos pie Swift stūres, Jansona k-ga rakstu vēl nebiju izlasījis. Toties tikko biju braucis ar jauno Fabia. Ar Swiftu veicu apmēram to pašu maršrutu, ko iepriekš ar Fabia - pilsēta, piepilsēta, nedaudz arī šosejas režīmā. Sajūta - kā diena pret nakti. Diemžēl, tā diena izrādījās Fabia... Ko lai saka - katram auto ir savs lietotājs. Swift acīmredzot nav priekš manis.

Tomēr, divas lietas Swiftam ir jāatzīmē ar treknu plus zīmi - degvielas ekonomija un pārsteidzošās spējas bezceļos. 333 apvidus poligonā Swift spēja izbraukt trasi, kurā tikai īstie bezceļnieki Duster un Rexon brauca smiedamies, bet kompaktie pilnpiedziņas krosoveri - ar zināmu piepūli un piesardzību. Nudien, šādus varoņdarbus no mazā Swiftiņa neviens nebija gaidījis!

Piekrītu par Fabia.

Swift ir savs pircējs, protams, jo ir caurgājamība un laba cena. Tomēr ikdienas vajadzībām šajā klasē salīdzinoši izvēlētos Fabia noteikti.

martinslusis 24.07.2018 16:22

Kad pirku auto, bija viens ļoti labs piedāvājums Golf Variant ar mazu nobraukumu un maksimālo komplektāciju (pat panorāmas jumts utt.).

Cenas iemeslu atradu, iegādājoties Auto DNA reportu - tā mašīna bija pabijusi uz jumta kaut kad iepriekš.

martinslusis 05.07.2018 12:46

Jopcik, kā man patīk šie baigie badass čaļi, kas saka nevis iedos ban, bet iesvērs banānu. Jo rakstīt īsto nosaukumu būtu pārāk mainstream.

martinslusis 12.02.2018 16:49

Darīts.

martinslusis 26.01.2018 12:00

Atceros, kad braucu ar Corollu un krustojumā blakus piebrauca Land Cruiser. Sajūta tāda, it kā blakus tanks būtu piebraucis.

Pat ar Tiguan mana to, ka ir jūtami lielāks tas Land Cruiser.

martinslusis 07.01.2018 15:48

Jā, noteikti, ka dabūtu, bet pašrisks bojājumiem ir 140 EUR. Protams, varētu gan jau dabūt 0 pašrisku, bet tad būtu dārgāk jāmaksā arī.

martinslusis 07.01.2018 15:43

Izskatās, ka tas notika Dārzciemā, kur privātmāju rajons. Vispār katru nedēļu Mollerā esot vismaz 1 līdzīgs gadījums. Man vēl esot noveicies. Kaut kam kapots bija galīgi sagrauzts pat.

Draugiem, kuri tur dzīvo, viss it kā ok.

martinslusis 07.01.2018 0:11

Tikmēr man pirms jaunā gada brīvdienām pie 11500 km nobraukuma Tiguanam sāka degt check engine, mirgot kvēlspuldzes simbols un uzraksts, ka nedarbojas START/STOP sistema, kā arī darbojās turbīna. Domāju, ka nu viss - sākās jauno auto kvalitāte (pirmā doma bija, ka elektronika).

Atbrauca VW Mobilitātes garantijas nodrošināts LAMB evakuators un tika atvesta arī bezmaksas nomas mašīna 3 dienām.

Beigās gan problēmas cēlonis izrādījās ļoti interesants - kamēr bijām ciemos pie draugiem, žurkas bija sagrauzušas turbīnas spiediena mērītāja trubiņu un tāpēc arī nedarbojās turbīna un dega check engine.

Skaidrs, ka garantijā tas neiekļāvās un izmaksāja ~60 eiro, bet labi, ka tā...

martinslusis 29.12.2017 17:19

Intereses pēc - cik maksāja tā apkope? Ok, man ir nākamās paaudzes Tiguan, bet tāpat interesanti dzirdēt.

martinslusis 02.12.2017 22:43

Jā, uzvara pelnīta. Nojautu jau, ka par pirmo vietu cīnīsies i30 un Karoq. Principā jau loģiski jo viens ir lielas brālis Gada auto 2016 ieguvējam un otrs - mazais brālis Gada auto 2017 uzvarētājam.

Godīgi sakot, pārsteigums bija Kia Stonic 3. vieta, bet patīkamā cena un arī tīri labais sniegums uz ceļa liek domāt, ka arī tas ir pelnīti.

Delfos var redzēt lielu "cepienu" par uzvarētāju trio, bet, manuprāt, viss ir pareizi - tas ir LATVIJAS gada auto. Nu nevar Latvijas gada auto maksāt 70 (XC60 un Q5 demo auto cena) vai 98 tūkstošus (BMW 5. sērijas demo auto cena). Tāpēc pelnīti vinnēja tās 3 mašīnas, kas piedāvā augstu kvalitāti par labu cenu.

Vienīgais, ka varbūt prasītos kategoriju "žūrijas simpātija", kur būtu žūrijai jāizvēlas labākais auto, neņemot vērā cenu (vai ņemot to vērā minimāli). Esmu pārliecināts, ka šogad šo balvu dabūtu Alfa Romeo Stelvio.

martinslusis 28.11.2017 0:44

Ar 9 šāvieniem 5 trāpīju. Nezināju, cik īsti liela nozīme būs cenai. Tomēr iepriekš bija Audi klājies labi, tāpēc ieliku arī viņu un Volvo S90/V90 arī pagājušajā gadā tika Top 7 un XC60 bija ļoti labs, tā kā to arī nebrīnītos redzēt vismaz Top 10.

Bet tos Top 7 gaidīju mazāk nekā Koleos (ļoti labs bezceļā, tīri ok uz ceļa un cena demokrātiska priekš tāda auto) vai Honda Civic (laba cena un daudziem patika vadāmība).

martinslusis 23.11.2017 15:04

Nevaru 100% to apgalvot, jo neesmu ar Dacia braucis, bet tomēr... Cik ir redzēts pēc, piemēram, Vācijas tehnisko apskašu datiem, Renault grupas ražojumiem ir pamatīgas problēmas ar kvalitāti, īpaši jau lētā gala ražojumiem, kā piemēram, Dacia Sondero. Tur vien ir vērts piemaksāt par krietni uzticamāku ražojumu. Ok, garantijai vajadzētu novērst defektus, bet Renault garantijas līgumā ir nosacījums, ka, ja kāda komponente ir nomainīta garantijas ietvaros, tad uz to vairs neattiecas garantija (vismaz atceros kaut ko tamlīdzīgu, kad lasīju garantijas noteikumus).

Tāpat arī būs pilnīgi nesalīdzināma apdares kvalitāte un materiāli.

Nu, un visbeidzot, protams, markas prestižs un tālākpārdošanas vērtība. Jau Renault ir dramatisks cenu kritums tālākpārdošanā, Daciai neesmu skatījies, bet pieņemu, ka ir vēl sliktāk.

Vai tas nozīmē, ka Dacia nevar ņemt? Nebūt nē, vismaz būs jauns auto ar garantiju. Bet vai es piemaksātu 7000 un ņemtu Škodu? Jā.

martinslusis 23.11.2017 14:58

Daži te tādi eksperti, ka nu tikai (to es nesaku par GA žūriju, bet gan 650 un vēl dažiem).

Vai Jūs esat ar konkrēto auto modeli braukuši, ka varat to aplikt? Kāpēc tieši šī ir konservu bundža un kas tad nav konservu bundža un kāpēc? Un ko galu galā vajadzētu tādā gadījumā par tāu naudu pirkt un kāpēc?

Brīžiem tiesām smieklīgi kļūst.

martinslusis 15.11.2017 12:46

Janis_Mezulis rakstīja: Lai arī varētu gausties, ka modelis jau vecs un tas ir tikai kārtējais facelifts, kuram nomainītas lampiņas un iebūvētas papildus drošības sistēmas, tomēr auto parādīja, ka nav nekāds opītis gados. Pārējiem ir tāpāt vēl ko darīt, lai sasniegtu šo. Tomēr vēlējos akcentēt ko citu. Proti - attieksmi. Par stilu, kā konkrētais ražotājs attiecas pret kādu no reģioniem, proti Latviju. Konkrētāk latviešiem. No BMW pārstāvja noklausījos tekstu par to, ka šis tirgus esot mazs ar vēl mazāku skaitu iedzīvotāju un vēl mazāku skaitu cilvēku, kam varētu interesēt ekzotiskās valodas. Kā smejies, neies tak mocīties pāris simtu klientu dēļ. Tās ir papildus izmaksas, tāpēc būs jāiztiek ar kādu no lielajām valodām saskarsmē ar auto... Tad VW pierāda, ka ciena jebkuru auto lietotāju, uzrunājot viņu tādā valodā, kādā lietotājam ērtāk. Arī latviešu. Visu cieņu.

Iztulkots, starp citu, ir pat ļoti korekti.

Parsti pirmais, ko daru ir pārslēdzu ierīcēm valodu uz angļu valodu, jo esmu jau pieradis pie "līka" tulkojuma (piemēram, Renault tulkojumā pašreizējais jeb "current" degvielas patēriņš ir iztulkots kā "strāva").

Savukārt Tiguanam tā arī esmu atstājis latviešu valodu un viss ir skaidri un gaiši saprotams. Pāris sīku "gļuku" maznozīmīgās frāzēs, kur turklāt tāpat domu var saprast.

martinslusis 11.11.2017 12:47

Izvēlies summu līdz xx eiro un maksā, cik ielej. Nav īpaši jārēķina.

martinslusis 07.11.2017 16:13

Es prognozēšu Top 9, nevis Top 7:

Alfa Romeo Stelvio

Audi Q5

Honda Civic

Hyundai i30

Mazda CX-5

Renault Koleos

Škoda Karoq

Volkswagen Arteon

Volvo XC60

BMW domāju, ka netiks Top7, jo kopumā neizraisīja tādu sajūsmu un cena demo mašīnai bija 98 000.

Alfa par spīti ne tik zemai cenai (bet tomēr arī ne ļoti augstai) būs Top 3.

martinslusis 06.11.2017 21:59

Ārpuses dizains tomēr krietni pārsit salona interjera dizainu. Ja ārpuse, īpaši koši zilajā krāsā, izskatījās ļoti interesanta, tad salona kvalitāte lika vilties.

Ņemot vērā, ka uz testiem bija Tekna+ komplektācijas auto, gribējās krietni nostrādātāku salonu. Man Tiguan bāzes komplektācijā ir krietni labāk daudzas detaļas nostrādātas.

Vislielākā vilšanās ir ekrāna un 360 grādu kameru kvalitāte. Ekrānam ir zema izšķirtspēja, slikts kontrasts un ļoti novecojis interfeiss gan multimediju sistēmai kopumā, gan navigācijai. 360 grādu kameras ir noderīgas, taču to kvalitāte bija slikta. 360 grādu kamera tomēr ir premium extra un tai vajadzētu izskatīties kaut cik pieņemami, bet kameras bija tikpat kvalitatīvas kā pirmajām telefonos iebūvētajām kamerām (šeit gan jāsaka, ka grēko gandrīz visi ražotāji).

Bet braukt ar Qashqai ir patīkami. Tomēr es par tādu cenu (Tekna+ ar dīzeli un priekšpiedziņu maksā 31 tūkstoti) noteikti izvēlētos kādu no VW grupas krosoveriem ar nedaudz pieticīgāku, bet labāk nostrādātu komplektāciju.

martinslusis 06.11.2017 21:50

Jā, motors bija tiešām skaļš. Jāatzīst gan, ka skaņa bija tāda samērā interesanta, ka pat īsti nesapratu vai tas ir slikti vai labi. Īsu laiku pabraucot, ir pat interesanti paklausīties, jo motora skaņa izklausās tīri neko, bet ilgi braucot noteikti nepatiktu.

martinslusis 20.10.2017 16:48

Es savā eksāmenā pat netīšām pārkāpu ātrumu, jo sāku braukt tā, kā biju pieradis.

Vienu brīdi sapratu, ka ir gandrīz +15 uz tilta un tā nemanāmi atlaidu gāzi.

Bet tieši tā - pārliecība ir ļoti svarīga. Jau vairākus gadus arī vērtē to, vai pietiekami strauji ieskrienas līdz maksimāli atļautajam ātrumam, tādejādi nebremzējot satiksmi.

martinslusis 20.10.2017 11:12

Hehe

Man atkal bija tā, ka pilnīgi negatavam lika braukt atpakaļ uz uzvaras parku pirmajā reizē. Un gabals bija ne pa jokam.

Uz kloķi gan neskatījos īsti, bet tāpat nebija nekādas nojausmas, kad tieši pārslēgties utt. Kad griezos apkārt trenējoties, tad vai nu par agru parasti ieliku zemākā vai par vēlu.

martinslusis 20.10.2017 10:30

Izklausās, ka daudz vērtīgāk Tev būs vēl patrenēties kopā ar kādu. Jo tici man - kad es liku eksāmenu, tad noliku ar pirmo un pat ļoti pārliecinoši.

Piesējās tikai par to, ka vienreiz noslinkoju no 3. roba uz 2. pārslēgt un tā vietā vienkārši lēnām laidu sajūgu vaļā un padevu gāzi. Mierīgi varēju pārslēgt, bet kaut kā izdomāju, ka tāpat tikšu galā. Tobrīd pirmo reizi braucu ar to mašīnu un sajūgs bija krietni cietāks nekā Passat B4 ar kuru trenējos braukt. Un tas bija braucot pa Rīgu, turklāt iedeva man maksimāli pretīgu maršrutu.

To es rakstīju nevis tāpēc, lai lielītos, bet gan cita iemesla dēļ - ar visu to es pirmās reizes, kad biju viens pats pie stūres biju kā stirna, kas mašīnas gaismām priekšā izskrējusi.

Pēc tava apraksta spriežu, ka Tu vēl nejūties gana pārliecināts, īpaši tad, ja tādas problēmas ir pat mazāk intensīvā satiksmē. Tici man, ja tu šobrīd dabūtu tiesības un iebrauktu, piemēram, Mūkusalas aplī brīdī, kad ir intensīva satiksme, tad tas droši vien nebeigtos labi.

Vienmēr jau gribas ātrāk tiesības dabūt, bet labāk ir ilgāk pabraukt ar instruktoru, jo tas būs lētāk nekā nošķelt mašīnu sev un citam.

Lai veicas turpmākajos eksāmenos un pabraukā galvenais arī pa Rīgu vairāk, jo tas ir īstais treniņš. Un vismaz man patika sākumā pa tādu satiksmi ar automātu pabraukāt, jo tad tu vari pilnībā koncentrēties uz ceļu, apkārtējām mašīnām un zīmēm, ja vēl neesi 100% pārliecināts braucot ar manuālo transmisiju.

martinslusis 16.10.2017 17:25

Apsveicu ar epopejas beigām! Lai nu kurš, bet es tevi lieliski saprotu. Man gan bija tas, ka tiešām bija vajadzība pēc tās otras mašīnas un regulāri pat aizņemties no kāda vajadzēja.

Bet nu es, kā jau redzams, beigās neizturēju. Un laikam jau labi vien ir, ka tā.

martinslusis 16.10.2017 13:45

Var jau būt. Neesmu nekad ar tādu mērinstrumentu paneļa novietojumu braucis pie stūres.

Bet savulaik Verso tieši tā iemesla dēļ atmetu, nepamēģinājis. Iespējams, ka tie bija nepamatoti aizspriedumi.

martinslusis 16.10.2017 13:26

Es reāli nespēju iedomāties, ka man varētu patikt vidū novietots mērisntrumentu panelis.

Nemaz nerunājot par to, ka tad visi ļoti labi redz spidometru un tad jau var sākt gatavoties komentāriem par ātrumu.

martinslusis 07.10.2017 12:00

www.theverge.com/2017/7/26/16028250/waze-android-auto-maps-navigation-carplay

Waze has no plans to bring its app to Apple CarPlay. That’s probably because Apple doesn’t seem to have any plans to allow third-party map apps to be blessed up as the default navigation applications. Android users, however, can download Waze for Android Auto right now.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti