Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
DidzisKalnietis 05.09.2016 22:40

Pilnīgi piekrītu!!! Es arī cenšos rauties no vilcieniņa ārā, lai redz, kas notiek priekšā. Runa bija tikai par to, ka visbiežāk konkrētajā situācijā Ķekavā visi atkal sadrūzmējas pie sarkanā...

DidzisKalnietis 05.09.2016 14:40

Dinamo un arī citu sporta veidu latviešu problēma - atbildīgos brīžos, kas tik ļoti gribas un vajag, nesanāk pilnīgi nekas. Vārtu gūšanas iespējas mūsējiem bija daudz vairāk un labākas kā Vāciešiem. Atšķirība tikai tā, ka vāci izmantoja visu, ko varēja, mūsējiem, kā parasti - nekrīt iekšā.

Simptomātiski - no dinamiešiem tikai Indrašis pa vieniem vārtiem divās spēlēs iespēja. Nez vai no sezonas ko labu sagaidīsim. Agrāk izlasē Dinamo spēlēja pirmo vijoli. Pašlaik - knapi izskrien līdzi...

DidzisKalnietis 05.09.2016 13:30

Nortel rakstīja:

DidzisKalnietis rakstīja: Un vēl tas, kas kaitina ne pa jokam. Tie ir „skumjie riņķotāji”. Laikam visskumjākie riņķo pa Deglava – Lubānas ielu apli. Izbrauc no Depo Lubančikā un tad visu apli pa pirmo joslu, lai tiktu atpakaļ uz Dienvidu tilta pusi. Tas pats Dārzciema ielas aplī, Mūkusalas ielas aplī, apvedceļā pie Ķekavas un, protams, visur citur! Pie kam redzams, ka paši dusmojas, ka netiek izbraukt uz apļa, bet pēc tam „pielīp" labajai bordai.

Nez kāpēc šitie paši, tikko izbrauc uz Krasta ielas, momentā ieņem kreiso rindu, lai tad tur normāli uztusētu.

Vēl skumjāk ir tas, ka šī "skumjo riņķotāju" josla parasti ir ātrākā. Un vēl skumjāk ir tas, ka aplī iebraucošajiem nav galvenais ceļš.

2 joslu aplī vienmēr braucu pa ārējo. 3 joslu aplī reizēm iebraucu otrajā. Jo mainot joslas, apli parasti ātrāk nevar izbraukt.

Nortel! Man žēl, bet jau otro reizi nākas Tev pilnīgi nepiekrist!

Iekšējā josla aplī ir lēnāka tikai tad, kad tur iebrauc kāds ļoti lēns tusētājs. Skaties manu šīsdienas komentāru par braukšanu pa apli - tur izskaidroju kas un kāpēc.

Tavs otrais skumju iemesls - iebraucošajiem nav galvenais ceļš, liecina, ka vispār no kustības organizācijas neko nesaproti, par savu vietu uz ceļa pat nerunājot. Iedomājies, kāda varētu būt kustība aplī, ja tajā visi stāvētu un gaidītu, kad Nortels pa galveno brauks tajā aplī iekšā...

DidzisKalnietis 05.09.2016 13:19

gaz51 rakstīja: Kas notiek ? Mana dzīve ir izmainijusies. Līdz šim es braucu ar rūcoši plerkščošiem kariesa skartiem nenosakāmas sugas autiņiem, bet tad augstākās varas vadīts nopirku viesistabu uz riteņiem-ādas dīvānu un divus klubkrēslus ar stūri un pedāļiem. Apgūstot šo lērumu labumu es atklāju TO POGU, un mana dzīve krasi izmainijās! Es sapratu-Dievs gandrīz pēc 2000 gadiem pēc Kristus dzimšanas ir sūtijis vēl vienu svētību uz zemes-KRUIZKONTROLI! Ja iepriekš es minu kur varēja uzmīt, apdzinu kur to varēja izdarīt, tad šobrīd viss ir savādāk. Ieritinos krēslā nospiežu TO POGU un palieku mierīgs kā kastrēts runcis. Apdzenot pa kreiso joslu ar 3km starpību es slinki vēroju kā man sēž aizmugurē nervozs auto, jo esmu bezgala mierīgs, es braucu ar atļauto ātrumu! Agrāk es būtu satraucies, uzminis, palaidis, tagad es to nevaru izdarīt jo tā es netīšām varu izjaukt KRUIZKONTROLES dievišķo darbību. Pielāgojot ātrumu priekšā braucošajam es vairs neatstāju vietu apdzenošajiem jo es ilgi varu braukt turoties cieši aizmugurē-mūsu KRUIZKONTROLES ir vienotas! Esmu vairākkārt izbiedējis pretimbraucošos apdzenot ar KRUIZKONTROLI, tā viņiem vajag! Brauc tik ātri, droši vien neievēro ātrumu. Es aizlūdzu par to nevarīgo radijumu ar korsu kura brauc ar 75, lai viņa naktī mierīgi gulētu kad būs redzējusi to briesmīgo avariju kad tas nekauņa viņu apdzenot sadursies ar pretīmbraucošo. Mana roka stiepjas pēc telefona lai nofočētu to ārprātīgo kas brauc ar 130, es pat izdomāju virsrakstu-agresīvs autovadītājs neprātīgā ātrumā trauc pa šoseju. Ar šausmām atceros ka kādreiz tas bija mans kreisēšanas ātrums...Bet tagad man ir mana KRUIZKONTROLE! Tiesa ir viens mazs blakusefekts, manas aptaukotās smadzenes ar vien biežāk liec galvu uz krūtīm vieglai snaudai, dievišķai snaudai, bet ar mani nekas nevar notikt jo mani sargā KRUIZKONTROLE!

Ļoti pareizi! Kruīzkonterole ir lieliskākais izgudrojums tiem, kam patīk raukt bez lieka stresa.

DidzisKalnietis 05.09.2016 13:17

iAuto rakstīja:

DidzisKalnietis rakstīja: Un vēl tas, kas kaitina ne pa jokam. Tie ir „skumjie riņķotāji”. Laikam visskumjākie riņķo pa Deglava – Lubānas ielu apli. Izbrauc no Depo Lubančikā un tad visu apli pa pirmo joslu, lai tiktu atpakaļ uz Dienvidu tilta pusi. Tas pats Dārzciema ielas aplī, Mūkusalas ielas aplī, apvedceļā pie Ķekavas un, protams, visur citur! Pie kam redzams, ka paši dusmojas, ka netiek izbraukt uz apļa, bet pēc tam „pielīp" labajai bordai.

Nez kāpēc šitie paši, tikko izbrauc uz Krasta ielas, momentā ieņem kreiso rindu, lai tad tur normāli uztusētu.

Mūkusalas aplis nemaz nav aplis, bet pusaplis ar krustojumu.

Arī tajā dīvainībā darbojas tie paši principi, tikai vienu lieku reizi būtu jārāda pagrieziens. Problēmas ir tad, ja tajā vietā, kur Mūkusalas ielas aplis nav aplis, sataisa avāriju. Tad gan stājas spēkā parasta krustojuma izbraukšanas noteikumi.

DidzisKalnietis 05.09.2016 13:13

Vēl par to braukšanu pa apli - vienmēr, ja vien tas ir iespējams, pārkārtojos uz apļa 2., vai 3. joslu, ja negriežos uzreiz nost. Pirmkārt - pa iekšējo rādiusu ir krietni īsāks ceļš un apli tādējādi izbraucu krietni ātrāk. Par cik braucu krietni ātrāk, tie, kas skumji riņķo pa pirmo joslu man netraucē atgriezties 1., lai pamestu apli, jo viņi ir lēnāki. Netraucē arī tie, kas izgriežas uz apli, jo viņi tikko uzsāk braukt, un arī ir lēnāki!!! Ir, protams, daži "sportisti", kuri "močī" pa pirmo joslu un cenšas tajā nelaist atpakaļ, bet tādu pēdējā laikā kļūst arvien mazāk, jo kolēģi novērtē, ka viņus ielaida aplī un nebija lieki jāstāv. Pieklājība un sapratne šeit uzlabojas!

Divas lietas, kas jāatceras, lai to visu izpildītu bez problēmām - lai veiktu manevru, labāk ir nedaudz piedot gāzi, nevis bremzēt! To der acerēties arī vienkārši pārkārtojoties pa joslām!

Otrkārt - lieto savlaicīgi pagrieziena rādītājus, lai būtu paredzams. Pašam un citiem vieglāk! Arī tas būtu jādara vienmēr!

Lai viss izdotos, ir jāseko līdzi citiem kustības dalībniekiem, jāplāno savas darbības un savlaicīgi tās jāveic - tātad - jābrauc ar GALVU!

Ja tu redzi, ka kāds ir savlaicīgi ieslēdzis pagriezienu, un vēlas pārkārtoties, vai veikt kādu citu manevru, un tu viņu centies "nospiest", neļauj šo manevru veikt, tad ar tevi nav viss kārtībā, un stigri jāpiedomā pie savas attieksmes pret līdzcilvēkiem!!!

DidzisKalnietis 05.09.2016 12:55

Urāāā!!! Esam atpakaļ! Prieks, ka varam paturpināt diskusiju par pieklājību un braukšanas kultūru!

Atgriežoties pie "vilcieniņiem" vēlos pakomentēt divas lietas. Pirmkārt jau teicu, ka liela jēga tos apdzīt nav, jo parasti tas saistīts ar stresu visiem, gan apdzinējiem, gan vilcieniņa dalībniekiem. Piemēram - tajā pašā Rīga - Ķekava posmā, ieguvums ir ap 30 sek. līdz Ķekavas luksoforam, ja paveicas. Ja nē - vēl mazāk. Ja tur ierodies kā pirmais uz sarkano, tad vilcieniņš piebrauc no muguras.

Ir šoferīši, kas, to apzinoties, neiespringst. Tas, ko neizprotu - kāpēc, ja negrasies apdzīt lēno "čukātāju", nevari atstāt normālu distanci līdz, piemēram, fūres pakaļai?! Tāpat tu neapdzen un no tādas pozicijas tas arī būtu pielīdzinām pašnāvībai, jo, kas notiek fūrei priekšā, pat nenojaut. Ja tā strauji bremzēs - pielipsi, kā muša pie stikla. Tad kur tā skaudība, ka citi brauc garām?!

Otrs - ja brauc ar mazāk dinamisku auto, paskaties, vai tur galīgi nepacietīgie jau nemanevrē. Tomēr - atgriežoties pie jau iepriekš stāstītā - ja es izmantoju pirmo izdevību apdzīt, tikko pabraucis garām pretimbraucošais, par ko arī laicīgi informēju, ieslēgdams pagrieziena rādītāju, esiet tik mīļi - neuzskatiet, ka jums ar superjaudīgo xxx automobili ir priekšroka, un es jums traucēju. Stiprais ir stiprs tāpēc, ka apzinās savu spēku!!! Šādās situācijās es, piemēram, smagajiem virsū "negāžos", jo viņam apdzīšana tomēr ir krietni grūtāka, kā man!!!

DidzisKalnietis 03.09.2016 21:49

Ja godīgi - nevaru vairs pievienot komentārus "Kas ar mums notiek". Vēl ļaunāk - arī jaunu tēmu izveidot nesanāk - nemāku vairs atrast, kur tāda sadaļa būtu.

DidzisKalnietis 01.09.2016 22:50

No visiem aktīvajiem i-auto lasītājiem un forumu komentētājiem, veseli 15 piedalījās un izteica savu viedokli par braukšanas paradumiem, drošību un prasmēm. Nav, protams, slikti, bet žēl, ka tik maz. Tomēr - paldies tiem, kas izteicās. Varbūt nākotnē braukšanas kultūra kļūs populārāka... Jeb kurā gadījumā - braucam ar galvu, uzmanīgi un atbildīgi!!!

DidzisKalnietis 31.08.2016 21:39

Un vēl tas, kas kaitina ne pa jokam. Tie ir „skumjie riņķotāji”. Laikam visskumjākie riņķo pa Deglava – Lubānas ielu apli. Izbrauc no Depo Lubančikā un tad visu apli pa pirmo joslu, lai tiktu atpakaļ uz Dienvidu tilta pusi. Tas pats Dārzciema ielas aplī, Mūkusalas ielas aplī, apvedceļā pie Ķekavas un, protams, visur citur! Pie kam redzams, ka paši dusmojas, ka netiek izbraukt uz apļa, bet pēc tam „pielīp" labajai bordai.

Nez kāpēc šitie paši, tikko izbrauc uz Krasta ielas, momentā ieņem kreiso rindu, lai tad tur normāli uztusētu.

DidzisKalnietis 31.08.2016 21:38

Jau komentēju, ka pagrieziena ieslēgšana man nedod priekšroku manevra uzsākšanai! Vispirms jāpārliecinās, ka kāds jau neveic apdzīšanu! Tajā pat laikā – nav prāta darbs apdzīt kolonu ar ātruma starpību lielāku par kādiem 15 – 20 km/h. Tas ož pēc nepatikšanām, bet minētā vienmēr atstās iespēju „sakopties”!!! Ticiet – tā ir drošāk!

Par distanci pilnīgi piekrītu – ir jāatstāj vieta tiem, kas vēlas atgiezties savā joslā. Tam paredzēti arī spoguļi, ko, kā mēs zinām, Latvijā lieto tikai retais...

Apdzīšana ir jāmāca autoskolā! Tās iemaņas un izjūtas ir jāuztrenē. Uz mūsu ceļiem braukt māk labi, ja katrs desmitais, pārējiem – kā sanāks. Kurš vispār neriskē, cits neaprēķina ne savas, ne auto spējas. Labi nav ne šā, ne tā.

Man gadījies apdzīt bezgalīgi garus vilcienus gan šeit, gan Polijā un arī citur. Ar savu pieredzi un pārdomām jau dalījos i-auto labu laiku atpakaļ, bet varu atkārtoties, ja kāds vēlas.

DidzisKalnietis 31.08.2016 21:22

Un vēl tas, kas kaitina ne pa jokam. Tie ir "skumjie riņķotāji”. Laikam visskumjākie riņķo pa Deglava – Lubānas ielu apli. Izbrauc no Depo Lubančikā un tad visu apli pa pirmo joslu, lai tiktu atpakaļ uz Dienvidu tilta pusi. Tas pats Dārzciema ielas aplī, Mūkusalas ielas aplī, apvedceļā pie Ķekavas un, protams, visur citur! Pie kam redzams, ka paši dusmojas, ka netiek izbraukt uz apļa, bet pēc tam "pielīp" labajai bordai.

Nez kāpēc šitie paši, tikko izbrauc uz Krasta ielas, momentā ieņem kreiso rindu, lai tad tur normāli uztusētu.

DidzisKalnietis 31.08.2016 10:38

Jau komentēju, ka pagrieziena ieslēgšana man nedod priekšroku manevra uzsākšanai! Vispirms jāpārliecinās, ka kāds jau neveic apdzīšanu! Tajā pat laikā – nav prāta darbs apdzīt kolonu ar ātruma starpību lielāku par kādiem 15 – 20 km/h. Tas ož pēc nepatikšanām, bet minētā vienmēr atstās iespēju „sakopties”!!! Ticiet – tā ir drošāk!

Par distanci pilnīgi piekrītu – ir jāatstāj vieta tiem, kas vēlas atgriezties savā joslā. Tam paredzēti arī spoguļi, ko, kā mēs zinām, Latvijā lieto tikai retais...

Apdzīšana ir jāmāca autoskolā! Tās iemaņas un izjūtas ir jāuztrenē. Uz mūsu ceļiem braukt māk labi, ja katrs desmitais, pārējiem – kā sanāks. Kurš vispār neriskē, cits neaprēķina ne savas, ne auto spējas. Labi nav ne šā, ne tā.

Man gadījies apdzīt bezgalīgi garus vilcienus gan šeit, gan Polijā un arī citur. Ar savu pieredzi un pārdomām jau dalījos i-auto labu laiku atpakaļ, bet varu atkārtoties, ja kāds vēlas.

DidzisKalnietis 31.08.2016 10:37

Tur ielikta pretruna, jo apdzīt uzsākšana no tuvas distances ir bīstama. Jāietur normāla distance, tad, novērtējot situāciju, jāieslēdz pagrieziens un jau jāieskrienas, lai tikko pretim braucošais palaists garām, ar lielāku ātruma starpību uzsāktu manevru. Būs ātrāk un drošāk, jo laba pērredzamība un var paspēt sabremzēties, ja pēkšņi kas notiek.

DidzisKalnietis 31.08.2016 0:16

Un tagad parēķini kāds bija Tavs ieguvums?! Cik laika notērēji debatējot ar CP? Nebija ātrāk neapdzīt to vilcieniņu?

DidzisKalnietis 29.08.2016 14:18

Katrs gadījums ir atšķirīgs, tomēr - apdzenot ir jābūt gana uzmanīgam. Vilcieniņu apdzīšana ir īpaši bīstama, jāseko līdzi, vai kāds negrasās uzsākt manevru un jānovērtē, vai nesanāks braukt pa grāvi. Tajā pat laikā jāatzīst, ka spoguļu un pagrieziena rādītāja nelietošana ir pilnīga sērga uz mūsu ceļiem! Viens otrs vēl šādā situācijā manās runāt pa mobilo tālruni... Neredz un nejūt vispār neko!

Tomēr vēl viena piebilde - dažas dienas atpakaļ biju pirmais aiz vilcieniņu veidojošā auto. Jau no aplīša uz HES pusi uz apvedceļa. Pateicoties ceļa remontiem, ātruma un apdzīšanas ierobežojumiem, kā arī pretējai plūsmai, pirmā reālā apdzīšanas iespēja parādījās kādu puskilometru aiz HES uz dambīša. Laicīgi ieslēdzu pagriezienu, lai brīdinātu aiz sevis braucošos, ka tikko pretimbraucošais būs garām, apdzīšu. Kolīdz uzsāku manevru, aizmugurē SUV jau mirkšķina uguņiem, lai gan nebūt neķēpājos un nečamājos. Viņam, šķiet, likās, ka man nav jāapdzen, jo viņš tak ir svarīgāks, mans auto nav tik kruts un dinamisks... Pabruaca man garām un līdz Daugmales aplim brauca tur pat pa priekšu. Vēl varu piebilst, ka to ar 70 km/h braucošo pilsoni, neviens vairs neapdzina ti ilgi, cik redzēju spogulītī, lai gan iespēju bija daudz, jo pretim kustība vairs nebija intensīva. Tas par tiem besījošiem vilcieniņiem un mūsu māku arī korekti apdzīt.

Tiem, kas domās, ka es čamājos uzreiz atbildu - SUV visā iepriekš minētajā ceļa gabalā neatrada iespēju, kaut "krimināli", bet apdzīt mani... Īpaši Vernonam - distanci ieturēju pietiekamu! :-)

DidzisKalnietis 29.08.2016 12:36

Agrāk bija, nu jau labu laiku nav.

Te jau visa tēma ir pārsvarā par kultūru.

Arī Ansim var piekrist, tomēr visi esam satiksmes plānotāju neprofesionalitātes un stulbuma ķīlnieki!

Savstarpējā cieņa un kultūra!

DidzisKalnietis 29.08.2016 11:01

Savstarpēja necieņa, CSN un nerakstīto braukšanas noteikumu neievērošana, vienkārši elementāro braukšanas prasmju trūkums. Lūk pamata problēmas, bet galvenokārt tā uzspļaušana pārējiem satiksmes dalībniekiem - tas "besī" visvairāk!!!

Mazs komentāriņš par GB12 minētajiem piedzīvojumiem pie A& abos virzienos. Laikam no mūsu ceļu un kustības plānotājiem kaut ko saprātīgu gaidīt nav nekādas jēgas. Gadiem par to runāts - izmaiņu domāšanā tur nemana. izplānot un Izbūvēt tādu "pudeles kaklu", kāds ir pie A7, braucot ārā no Rīgas, vajag mācēt! Gribētos zināt kurā skolā šis plānotājs-būvētājs ir mācījies...

Tomēr - to maršruta autobusu laižu atpakaļ labajā rindā, jo viņš ved cilvēkus gan turp, gan arī atpakaļ. Viņam jātiek grafikā neraugoties uz to murgu, jo pieturā stāv pasažieri, kuriem arī jātiek gan uz mājām, gan darbiem. Es ar savu auto esmu viens, viņu tur mēdz būt vairāki desmiti! Citus gan laižu nelabprāt, jo liela daļa brauc tāpat kā es - no Mūkusalas ielas puses, un tad visiem, kas iesprūduši labajā joslā, garām, jo viņi ir gudrāki, viņiem vairāk vajag!!! Pārēji ir idiņi!

Otrajā gadījumā, Touran Rīgas virzienā - atslēgas vārdi ir "viņš ar apm. 55 km/h....". Atļautais ātrums no Rīgas robežas līdz uzbrauktuvei uz pārvada ir 50. Laikam nav korekti kādam pārmest un mirkšķināt ar uguņiem, taurēt, ka viņš ievēro atļauto ātrumu, pat drusku virs tā. Nerakstītie likumi vienīgi saka, ka nevajadzētu pa divām joslām braukt vienam otram blakus vienādā ātrumā un kustību uz tām bloķēt.

Braucam ar galvu!!!

DidzisKalnietis 26.08.2016 22:17

Kurš teica, ka es strauji bremzēju? Strauji bremzēja tie, kam priekšā piebrauc idiņš un noliek "pa mēmajiem".

Autobusu šoferi, starp citu arī nav tas etalons. Katrā gadījumā - lielākā daļa. Māku braukt nenosaka ne autobuss, ne Vernons, kur nu vēl mēs ar Ati.... Tā vai nu ir, vai nav.

Starp citu - ir cilvēki, kam tas vispār nav dots, bet pie stūres viņi sēžas, un bieži vien paši jūtās kā "kingi".

DidzisKalnietis 26.08.2016 14:41

Vernon! Vai bez tās savas "distances zagšanas" kaut ko citu arī vēl zini? Atver acis! Pasaulē ir vēl daudz citu skaistu lietu!

DidzisKalnietis 26.08.2016 14:39

Tas nav profesionālisms, bet cūcisms un totāla pārējo necienīšana!!! Varbūt Tu vēlies, lai kāds ciena Tevi?

DidzisKalnietis 26.08.2016 14:34

Rīga - Ķekava bija 70, kad tur ceļu remontēja. Tagad pārsvarā 90 ...

DidzisKalnietis 25.08.2016 21:38

Nav jau īsti runa par autobāņiem - brauc, kā vari, vienīgi turies labajā joslā. Mūsējie to ne pārāk saprot arī Vācijā, Austrijā un citur - ieradums visiem "uzlikt"...

Par lēnajiem braucējiem jau esmu iauto lamājies - ja pa normālu šoseju, kaut vai šovakar Rīga - Ķekava, nespēj pārvietoties ar atļauto 90, ej uz drošās braukšanas skolu mācīties braukt - nav ko tev uz ielas darīt.

Runa par to, ka jau pieminētajā posmā LV robeža - Paņeveži plkst 8 līdz 10 no rīta auto ir kaudzēm, tā pat arī 5-6 vakarā. Tad arī aizskriet ne uz kurieni nevar, jo normāli apdzīt vari tikai dažus auto. Pārējais viss ir ekstrēms ar bīstamu avārijas situāciju radīšanu! Ieguvums - labi ja 1 km uz 50 pieveiktajiem, kas laika ziņā ir labi ja 40 sek. Bezjēdzīgi!!! Bīstami!!! Pie kam - tur visu nosaka smagie, kas savus 90 km/h rullē.

DidzisKalnietis 24.08.2016 22:35

Esmu visu ko redzējis, bet vakar kļuva skumji. Pa to ceļa gabalu auto no puseiropas pārvietojas, tajā skaitā krievi, baltkrievi, ukraiņi. Vakar letiņi rādīja ko māk.

Starp citu - par cik dzīvoju Baldonē, tad leišu auto redzu regulāri gan uz Bauskas šosejas, gan Baldones ceļa - pēdējā laikā mēs viņus reāli "sitam pušu"!

DidzisKalnietis 21.07.2016 20:59

Cik akumulators ir vecs?

Izklausās, ka tas ir gājis bojā, bet, protams, ka jāpārbauda. Pie reizes būtu jāpārbauda, kādu spriegumu saražo ģenerators, bet, būtu vēlams - ar "dzīvu" AKB!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti