Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
AnK 25.06.2019 15:48

Skauž, ja?

AnK 25.06.2019 15:47

Es neko īpašu nerunāju - godīgi pateicu, ka šobrīd izskatu vairākus modeļus, tostarp Karoq, RAV4, C5 Aircross, kā arī norādīju savas vēlmes u.t.t.

Principā biju mazliet pārsteigts, ka saņēmu tādu cenu, jo otro reizi, kad braucām skatīt, bijām uz riteņiem un nelikās, ka mūs atpazina pārdevējs, radās iespaids, ka mūs ņem gluži pa pilnu. Tas gan šķiet mainījās, kad uzreiz varēju iedot sarakstu ar vēlamo aprīkojumu u.t.t.

Lai vai kā, neko īpašu neteicu, nedarīju. Tāpēc arī biju pārsteigts, jo biju rēķinājies, ka būs jāiet cauri kaulēšanās procesam. Bet nu, pie tādas atlaides ko tur vēl kaulēties...

AnK 25.06.2019 10:23

Paldies

Jā, komplektācija ir ļoti pilna. Excellence, kas jau tā ir super nopakota, bet ar visādām ekstrām, piemēram, ādas salonu, panorāmas jumtu, elektriski regulējamu vadītāja sēdekli (liels mīnuss gan ir, ka nav atmiņas funkcija Seatam), digitālais panelis, adaptīvas kruīzs u.t.t.

Jā, paņēmu benzīnu (1.5 TSI ar automātisko kārbu), bija visai žiperīgs, nekāds ūberspridzeklis jau ar tiem 150zs nav, bet patīkami braukt tāpat un kad iemin pedāli grīdā, smuki iet uz priekšu (un motora skaņa arī visai OK).

AnK 25.06.2019 10:19

topinamburs rakstīja: 3-4 mēneši! Mjā, it kā pilli plači ar auto...

Man nav steigas, tāpēc labāk pagaidīšu, lai dabūtu ar precīzi tādu aprīkojumu, kādu vēlos!

AnK 25.06.2019 10:19

ezis71 rakstīja: Kāds būs cipars?

Precīzi 30 000 EUR ar PVN. Pēc cenrāža būtu 34100 EUR, bet dabūju krietnu atlaidi (kas, protams, dikti nosvēra svara kausus par labu SEAT). Salīdzinājumam - gandrīz identiski nopakotam Škoda Karoq saņēmu piedāvājumu 34800 EUR, bet bez atlaidēm. Gan jau, ka varētu nokaulēt, ja baigi gribētos, bet Ateca man daudz labāk patika, tādēļ nemaz necentos runāt.

AnK 25.06.2019 9:57

Janeks90 rakstīja: Lai labi kalpo!

Paldies

AnK 21.06.2019 21:52

Nu, izvēle nenāca viegla, bet esam izlēmuši par labu Seat Ateca! Ateca tomēr ir krietni mazāks (25 cm īsāks par Rav4), lai gan salonā vietas nav mazāk, kas ir pluss (mums to milzīgo RAV bagāžnieku nevajag), ar Atecu ir patīkamāk/dinamiskāk braukt (lai gan ļoti uzrunā RAV superklusums braucot elektrorežīmā, kas pa pilsētu jau būtu visai bieži) un turklāt Ateca būs vismaz kādus 4-5000 EUR lētāka. Lai gan, protams, ne tik glauna, kā labi nopakots jauns RAV. Liels Ateca pluss arī ir piegādes laiks, kas esot 3-4 mēneši. RAV 4-6 kā minimums, bet varot pat ievilkties līdz 10, cik nopratu. Un tik ilgi gaidīt savu jauno rotaļlietu negribu!

Vārdu sakot, pēc Jāņiem sākšu kārtot formalitātes un tad jau cerams kaut kad oktobrī braukšu ar jaunu auto

AnK 21.06.2019 19:03

Ja Fiesta normāli komplektēta, ņemtu to. Reiz remontdarbu laikā man no apdrošinātājiem tika Ford Fiesta ar 1.0 Ecoboost turbodzinēju un automātu - ļoti patika ar to mašīnu braukt, iekšpusē arī vairāk vietas, nekā varētu šķist.

AnK 21.06.2019 19:00

Kad pirms dažām dienām biju Amserv, pie durvīm stāvēja Rav4 hibrīds Carguru krāsojumā, tādēļ tāds arī drīz būs (vai jau ir) pieejams.

Pašam nav sanācis izmēģināt, jo parasti, kad vajag, bet nav auto, tad lietoju Bolt, bet gribas notestēt arī Carguru.

AnK 20.06.2019 15:21

Mums nav jēgas no tik lielas mašīnas. Jau Rav4 ir krietni lielāks, nekā gribētos. Pamatā - īpaši ziemā - vazājamies pa Rīgas iekšpilsētu.

AnK 20.06.2019 15:20

Tā, šodien izbraucu ar Škoda Karoq, Toyota Rav4 un Seat Ateca.

Toyota RAV4 Hybrid:

Testa auto bija visbagātīgākajā (Premium Plus) komplektācijā. Es skatos uz Premium, lai gan ĻOTI gribas stikla jumtu, kas ietilpst tikai Premium Plus. Tomēr maksāt 4000 vairāk neesmu gatavs, jo no pārējām ekstrām, kas taja komplektācijā ietilpst, nekas neuzrunā.

Tātad, tālāk par RAV4. Salona apdares kvalitāte ļoti pozitīvi pārsteidza. Salons tiešām atstāj glaunu iespaidu. Visur mīksti materiāli/āda (vai ādas imitācija), viss ļoti smuks un patīkams. Krēsli ērti, viegli atrast labu sēdpozīciju. Manuprāt, milzīgs uzlabojums salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes RAV4 - kaut kad salonā skatīju un nepavisam neuzrunāja.

Auto ir arī lieliski nopakots, ja neskaita vienu būtisku trūkumu - nav CarPlay/Android Auto. Citādi ir viss, ko varētu vēlēties - bezkontakta tālruņa uzlāde, LED lukturi, automātiskās gaismas, adaptīvais kruīzs u.t.t.

Pirmais pārsteigums bija, cik braucot viss bija kluss. Nesalīdzināmi klusāk, nekā jebkādā citā toyotā, ar ko esmu braucis. Braucot Lidostas virzienā bija sajūta, ka mašīna ļoti daudz laika pavada elektrorežīmā, jo dzinēju vispār nedzirdēja. Pārskatāmībai nav ne vainas, piekare ļoti komfortabla un lieliski tiek galā ar nelīdzenumiem.

RAV4 arī ir milzīgs bagāžnieks, bet salona aizmugurē vietas nav vairāk, kā, piemēram, Atecā. Mūsu gadījumā šis drīzāk ir mīnuss (mēs gribētu labāk vai nu vairāk vietas salonā, vai nu mazāku bagāžnieku, lai auto pats mazāks), bet tas, manuprāt, nav viennozīmīgi vērtējams.

Par hibrīdsistēmu - iespiežot pedāli grīdā ir paskaļi (bet ne skaļāk, kā Atecā), toties atšķirībā no visiem hibrīdiem, ar ko līdz šim esmu braucis, mašīna tiešām kustās uz priekšu žigli. Ieslēdzot sporta režīmu pat visai žigli.

Tomēr uz sportisku braukšanu vadāmība galīgi neaicina. Tas arī ir lielākais RAV4 mīnuss manuprāt. Nē, nekas jau slikti nav, bet...

Lai vai kā, šīs paaudzes RAV4 ir milzīgs solis uz priekšu, arī attiecībā uz dzinēju. Jo tas, ka motoru dzird, kad iespiež pedāli grīdā jau ir OK, ja mašīna arī atbilstoši virzās uz priekšu. Un to RAV4 dara.

Ā, un testa brauciena beigās arī dabūju izdruku, kas norādīja, ka 63% maršruta nobraukts elektrorežīmā, un ka vidējais patēriņš bija 4,3/100 - ja patiesība, tad vājprātā maz. (Maršruts Amserv-Lidosta-Mārupe-Amserv, aptuveni).

Tātad, Skoda Karoq. Ko lai saka? Garlaicīgi. Vadāmības ziņā pat RAV4 interesantāks auto. Testa mašīna bija aprīkota ar 1.0 115 (laikam) ZS dzinēju, principā jau LV apstākļiem pilnīgi pietiekami, ja mierīgi brauc.

Praktiskuma ziņā Škoda ir lieliska, ja piepērk klāt dažādas praktiskas ekstras, kā individuāli regulējamus un izņemamus aizmugurējos sēdekļus, galdiņus priekšējās atzveltnēs (galdiņi, ja kas, lieliski - ar integrētu vietu planšetei un malu visapkārt, kas nozīmē, ka lietas nekritīs nost). Tas arī ir vienīgais.

Protams, savu darbu tā mašīna dara godam - tiek uz priekšu bez problēmām. Toties dvēseles nekādas. Ja, teiksim, RAV4 vilina ar modernajām tehnoloģijām un eleganci, un Ateca ar labu vadāmību un brauktprieku (vairāk par to vēlāk), tad Šķoda... ar ērtiem galdiņiem un regulējamiem aizmugurējiem beņķiem.

Piekares ziņā RAV4 komfortablāks, lai gan Škoda ir visai OK.

Vārdu sakot, mani Škoda galīgi neiedvesmoja.

Tātad, atliek vēl Seat Ateca. Auto nostrādāts visai līdzīgi Škodai (iekšpusē) - kvalitātei nav ne vainas. Principā gan Škoda, gan Seats šajā ziņā ir ļoti līdzīgas mašīnas. VAG grupa, galu galā.

Testa Ateca bija ar pareizo motoru (1.5 TSI, 150 zs), testa auto gan arī tā pavāji nokomplektēts, bet vienalga, kā izskatās labi nokomplektēts redzēju salonā. Lūk, atšķirībā no Škodas, Atecai nav regulējami beņķi un galdiņi, toties ir prieks ar viņu braukt.

Vadāmības ziņā Ateca viennozīmīgi ir vislabākā no tām mašīnām, ko testēju. Auto riktīgi forši brauc. Runājot par dzinējiem, neteiktu gan, ka šis 1.5 TSI ir klusāks, kad iemin pedāli grīdā, vienīgais skaņa patīkamāka, nekā RAV4.

Piekares ziņā bija OK, lai gan nelīdzenumus juta krietni labāk, nekā gan RAV4, gan Karoq. Mazliet bažīgu dara arī fakts, ka krutajas komplektācijās ir 18" diski - testa modelis bija ar 17".

Ar ko Ateca arī konkurē ir cena. Nosūtīju vēlamo aprīkojumu u.t.t., saņēmu piedāvājumu ar diezgan krietnu atlaidi, 30 000 iekļaujot visu (reģistrāciju u.t.t.) Vēl neesmu saņēmis RAV4 piedāvājumus, lai gan tur Premium komplektācija sanāk ap 35 000 pēc kataloga cenām. It kā teica, ka atpirkumu varot dabūt 40% Atecai, lai gan īsti pārliecinoši tas neizklausījās, kamēr par Rav4 40% atpirkums tika garantēts kā minimums, bet varot arī cerēt uz 45%. Un ja RAV4 atpirkums būtu 45%, bet Ateca 35%, tad mēneša maksājums abiem tāpat būtu principā identisks.

Jā, un Atecai piegādes laiks ir 3-4 mēneši, kamēr RAV4 tas būs garāks. Cik garš? Vēl nezinu. 4-6 būtu OK, bet gaidīt jaunu mašīnu gadu arī negribētu.

Vārdu sakot, šobrīd izvēle laikam ir noreducēta uz diviem pretendentiem. Tā kā atvaļinājums, sanāca laiks uzrakstīt bišķi garāk par visiem plusiem un mīnusiem

AnK 20.06.2019 12:13

Doma bija 200 vairāk mēnesī, ja teiksim auto par 35k iedos 40% atpirkumu un 10% pirmā iemaksa, tad 5g laikā tie ir 300-ar-kko mēnesī, kamēr Volvo par 45 būs drīzāk 500-ar-kko

AnK 20.06.2019 12:10

Tad skaidrs, tas atstāja dikti lētu iespaidu

AnK 19.06.2019 23:02

Ceru rīt paspēt ar visiem interesantajiem izbraukt, tad sagaidīšu piedāvājumus un tad jau skatīsies tālāk.

AnK 19.06.2019 23:01

Uz doto brīdi principā ir nofinalizējušās vēlmes/iespējas, izvēle laikam ir starp Toyota RAV4 Hybrid (es vispār biju cieši nolēmis neņemt vēl vienu Toyota, jo gribas kaut ko pamainīt, bet šodien biju servisā un šim salons+beņķi dikti iepatikās), Seat Ateca, Skoda Karoq (teorijā jau +- tas pats auto, Seats sportiskāks, Karoqs praktiskāks) un varbūt, varbūt atjauninātais Kia Niro (lai gan par šo šaubos).

C5 Aircross tomēr laikam nē. Un Volvo XC40 būs bišķi par dārgu priekš manām vēlmēm, jo gribas labi nopakotu un tad tam jau cena aizlido līdz 42-45 000 un tie tomēr ir kādi 200 EUR mēnesī, neskaitot (pieņemu) dārgāku apdrošināšanu, apkopes u.t.t.

AnK 18.06.2019 21:05

Es par Dacia Duster esmu dzirdējis labas atsauksmes, gan par iepriekšējo paaudzi, gan jauno.

AnK 18.06.2019 21:04

Šim droši vien palūgšu konkrētu piedāvājumu, tad jau skatīsies - bet jā, es arī baidos, ka šim oplīža maksājums varētu būt visai kosmisks. Bet tad jau redzēs.

AnK 18.06.2019 21:04

Skatos, ka cenrādī ir kaut kāda bāzes versija ar 1.6 dīzeli un manuālo kārbu - pieļauju, ka tā ir visai plika.

AnK 17.06.2019 21:20

Piektdien, vedot mantas uz vasarnīcu, piestāju Ulmaņa gatves maķītī... un ievēroju, ka blakus ir Citroen dīleris. Padomāju, ja jau turpat vien esmu, uzmetīšu aci.

Ļoti iepatikās Citroen C5 Aircross. Savdabīgs ārējais dizains, izcili ērti sēdekļi un ļoti forši nostrādāts un glauns salons. Šodien arī izbraucu, dinamikas/vadāmības ziņā nekas baigi īpašs nav, bet lielisks komforts, bedres vienkārši superīgi slāpē. Salonā kluss, patīkami atrasties. Ļoti, ļoti ērti krēsli priekšā. Vēl viens liels pluss ir trīs pilnizmēra atsevišķi bīdāmi/slīpuma regulējami krēsli aizmugurē un milzīgs bagāžnieks.

Starp mīnusiem - tarkšķošs dīzelis, kurš ķērc, kad uzgāzē (mana pašreizējā Toyota gan ir skaļāka un es ņemtu benzīnnieku), sūdīga izšķirtspēja atpakaļskata kamerai, salīdzinoši maz vietas kājām aizmugurē (principā pats aiz sevis tālus gabalus veikt negribētu).

Bet kopumā mani ļoti pozitīvi pārsteidza un auto dikti patika. Salona ziņā no tām firmām, ko līdz šim esmu skatījis, krutāks ir tikai bijis Volvo un Volvo jau ir kā minimums 10 000 EUR dārgāks.

Biju arī skatīt Volkswagenus, teikšu godīgi - nepatika. Ne ar ko neizcēlās, un, piemēram, tas pats Seat Ateca man ne ar ko nelikās sliktāks par Tiguanu, kas tomēr būtu ap 4-6000 EUR dārgāks.

Vēl ar dažiem izbrauks, tad savāks konkrētus piedāvājumus un pieņems lēmumu.

AnK 13.06.2019 14:10

Zini, tā kā es ņemšu jaunu auto no salona, turklāt oplīzī uz savu firmu, man īpaši neinteresē tas, kas ar to mašīnu notiks pēc 7 vai 10 gadiem, jo tad jau tā sen vairs nebūs manā valdījumā, ja vien vājprātīgi neiepatiksies, nu, tik ļoti, ka pēc līzinga perioda negribēs mainīt mašīnu. Un ja jau tik ļoti iepatiksies, gan jau, ka ar uzticamību viss būs OK.

AnK 12.06.2019 15:16

Ne pārāk mazu, bet jā. Man ar saviem 195cm jājūtas ērti, kā arī jābūt gana vietas, lai aiz manis var normāli sēdēt vidēja izmēra cilvēks. Tas viss arī baigi atkarīgs no modeļiem - piemēram, Suzuki Vitara vietas ziņā derētu, lai gan pēc gabarītiem ir bišķi mazāks par Fiat 500X vai Mazda CX-3, bet neviens no tiem abiem galīgi nederēja. Visdrīzāk gan paliksim pie viena izmēra lielāka.

No Kiam esmu skatījis Kia Niro, bet šķiet diemžēl pārāk novecojis (lasīju, ka ziemā nāks atjaunotā versija).

AnK 11.06.2019 14:00

Biju Opel salonā, nepārliecināja - gan Astra, gan Crossland X atstāj tādu lētuma piegaršu un ne ar ko īpaši neizceļas. Domāju, ka par tādu cenu var dabūt labākus auto.

Principā foršākais no autiņiuem bija Mokka X, bet to, cik saprotu, drīz beigs ražot.

AnK 09.06.2019 15:23

Iesaisīsties diskusijās ar msh, protams, netaisos - diezgan bezjēdzīgs pasākums. Bijām vēl dažos autosalonos. Pozitīvi pārsteidza Jeep Compass un ļoti iepatikās Seat Ateca, savukārt negatīvi - BMW X1 un X2. Teiksim tā, X1 salons likās tāds visai lēts un noteikti ne vērts tās naudas, bet X2 no iekšpuses lai arī glīti nostrādāts un ērts, tomēr par to pašu naudu var nopirkt labāk aprīkotu XC40, kas personiski dizaina un salona iekšpuses patika daudz, daudz labāk. Protams, X2 ir baigais skaistulis. Vēl abos BWM tas ekrāns likās tik mazs un aizvēsturisks kaut kādā veidā.

Šobrīd topā laikam Seat Ateca, vismaz ja ņem vērā arī cenu. Aprīkots ar visām ekstrām, ko vien varētu vēlēties, Ateja maksātu kaut kādus 10 000 mazāk par XC40.

Lai vai kā, vēl neesmu ar neko izbraucis, nekas nav arī nopirkts, tādēļ vēl ir laiks

Bet ja runāju par iemesliem mainīt auto - daļēji, jo esošais vienkārši apnicis un gribas kaut ko pamainīt, daļēji, jo turēt dīzeli salīdzinoši īsiem pilsētas maršrutiem ari nav baigi sakarīgi. Siltajā laikā jau tāpat labāk ar velo pārvietojos, ja tāda iespēja ir. Un aukstajam laikam benzīnnieks labāk kalpos. Un galu galā, vajag kaut kādu ieganstu auto maiņai arī

AnK 05.06.2019 16:36

Nepareizi atcerējos, tomēr pie 25 000 sanāktu (paskatījos cenu lapu).

Jaunajam Focus dikti patika priekšējais panelis un izvietojums, atstāj krietni dārgāka auto iespaidu. Es gan plastmasu neapčamdīju.

Jaunais XC40 - tik forši dizainētā un ērtā auto nebiju vēl sēdējis. Pieļauju, ka lietošanā varbūt tas lielais ekrāns panelī nemaz tik ērts nav, bet stils... ai, man ārkārtīgi patīk, kā tas auto no iekšpuses izskatās. No ārpuses ir OK.

AnK 05.06.2019 16:00

Par jaunajiem auto runājot. Ir būts kādos piecos autosalonos (Nissan/Renault, Ford/Mazda, Opel, Volvo) un šobrīd izveidojies tāds interesants topiņš:

1. Volvo XC40

2. Ford Focus

XC40 vēlamā komplektācijā būtu kaut kur ap 42 000 EUR (kataloga cena), Focus kaut kur ap 28 000 EUR (kataloga cena). Principā negribētu līzinga maksājumu virs kādiem 350 EUR mēnesī (bez PVN), bet ja auto ļoti patiktu, 400 arī varētu maksāt. Vēlos oplīzi (juridiska persona), 4-5g ar nobraukumu 75-100 000 periodā (atkarīgs no piedāvājuma).

Neesmu līdz braukšanai vēl ticis, gribu vēl apstaigāt dažādus salonus, un tad skatīties, ar ko izbraukt, ar ko nē. BMW X1/X2 šobrīd forša akcija, plāns ir tos apskatīt, pie reizes arī Mini (Clubman & Countryman), kā arī vēl dažus autosalonus. Skatīties, kas patīk, kas nē. Pēc tam izbraukt & ievākt piedāvājumus & izlemt. Šoreiz principā gan budžets, gan laiks ļauj paņemt kaut ko, kas tiešām patīk. (bet tāpat gan jau pēc 2-3g apniks)

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti