Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Konuss 19.08.2015 10:58

Kādā ziņā Latvijas CSN neatbilst šai Konvencijai?

Konuss 19.08.2015 11:03

Bet vienu es nu nekādi nesaprotu - man ar savu "greizo" ceļu satiksmes noteikumu izpratni iekļūt sūdos ir gadījies minimāli (pārspļauju pār plecu un pieklauvēju pie koka), un arī tad, kad kādi sūdi ir bijuši, tad galvenokārt tas ir bijis manas vainas dēļ, kuru es apzinos. Bet pēc Taviem rakstiem spriežot, Tev ar Tavu ūberpareizo izpratni par ceļu satiksmi uz ceļa vieni vienīgi sūdi gadās! Un protams - visi citi ir vainīgi.

Konuss 19.08.2015 11:12

Tas ir vāks!

Ja Tu nespēj pareizi interpretēt pat CSN 73. punktu, kā mēs vispār varam runāt par Tavu izpratni kopumā?

Bremzēšanas signāli ir aprakstīti Vīnes konvencijā, kas pēc ceļu satiksmes likuma ir saistoši arī Latvijai.

CSN 73. punkts norāda to, ko darīt gadījumā, ja transporta līdzeklim nav bremzēšanas signāla. Šajā gadījumā tas ir attiecināms uz divriteņu transporta līdzekļiem - mopēdiem un velosipēdiem, jo ar pārējiem transporta līdzekļiem jau saknē ir aizliegts piedalīties satiksmē, ja nav vai nestrādā bremzēšanas signāli - lasi, transporta līdzeklis nav tehniskā kārtībā.

Konuss 19.08.2015 11:21

Viņš, rādot signālus ar roku, vēl paspēj sevi piesiet pie aizmugurējā bufera.

Konuss 19.08.2015 12:49

Kurš nu būtu runājis! Manuprāt, Tu vienīgais CSN lasi katru otro vārdu. Īpaši tas attiecas uz 118.4 punktu, kur Tu nemitīgi aizmirsti izlasīt to, kas atrodas aiz komata.

Konuss 26.08.2015 19:47

GB12, mūsdienās jau tie vecie supervelosipēdi modē ;)

Konuss 08.09.2015 10:40

Jā, nekas nopietns ar A90 nevar notikt, ja nu vienīgi kāds šmigains leitis uz šosejas ieteš purnā. Daudz lielākas iespējas izdzīvot būs 20 gadus jaunākā auto, nevis vecākā. Kā arī ikdiena garāžā un lamatas ķīlēšana (šajā gadījumā nesaķīlēšana ) , vai to detaļu meklēšana pa šrotiem domājams lielākajai daļai nebūs pa prātam un baigo sirdsmieru neradīs.

Konuss 08.09.2015 10:56

Visi noteikumi taču ir aprakstīti CSN 10. p.

Konuss 23.09.2015 10:26

Atkal - tēma par vienu, Vernons pilnīgi par kaut ko citu!

Konuss 23.09.2015 16:47

Labi! Jūs esat profiņi, vadājat cilvēkus, tātad noteikumus zināt labāk par visiem pārējiem. Bet kādēļ tad ļoti bieži Nordekas Setru vadītāji izpildās pārkāpjot CSN?

Konuss 23.09.2015 17:04

Vernon,

Uz Salu tilta remontdarbu zonā 30 km/h, kurus attiecīgi ievēroju. Nordekas jaunākā modeļa Setra acīmredzot grib braukt ātrāk nekā tajā zonā ļauts, līdz ar to pietuvojoties man no muguras metra līdz divu attālumā.

Vai un kāpēc šajā situācijā tas bleķa gabals ar pasažieru kravu man aiz muguras ir jātur augstākā vērtē, nekā man priekšā notiekošais? Un kādu drošību es varu garantēt CSN vislabākzinošajam Nordekas šoferim vietā, kur josla ir atdalīta ar ceļa stabiņiem vai margām vienā pusē un bedri otrā pusē? Gāzi grīdā, lai tur vai kas, vai raut uz sāniem Daugavā iekšā?

Konuss 30.09.2015 14:18

Spriežot pēc Vernona tekstiem, neizbēgamas dupsācijas zīme būtu jāizvieto uz visām Nordekas Setrām

Konuss 04.10.2015 20:51

Šodien Nordekas autobuss ar borta numuru 262 uz A9 šosejas izpildījās pretēji Vernona priekšrakstiem. Vidēji ātrums pēc spidometra 105 km/h, no kalna braucot visi 115 km/h. Pieturā arī iebrauca bez virzienrādītāja ieslēgšanas, roka pa logu arī nebija izlikta. Respektīvi, PRIEKŠĀ ESOŠAIS Nordekas autobuss ar borta numuru 262 negarantēja aiz muguras braucošajiem drošību.

Labi, ka es distanci ievēroju, citādi būtu "likumīgi" jāplēš busam pakaļā.

Konuss 09.10.2015 11:29

Vēl viena līdzīga situācija ir Satekles X Elizabetes. Kur no trijām joslām vienā virzienā, labā malējā ir paredzēta, lai pirms "Mercure hotel" nogrieztos pa labi, taču tai pat laikā tur ir izveidota stāvvieta (ne pietura) autobusiem uz noteiktu laiku, kuri joslu nobloķē un liedz veikt manevru - pagriezties pa labi saskaņā ar CSN, jo no citas joslas to darīt aizliedz horizontālais ceļa marķējums un 512. ceļa zīme.

Konuss 27.10.2015 17:14

Noteikumi tak jāievēro katram otrajam, ne Vernonam.

Konuss 25.03.2016 13:34

Pieredze rāda, ka pilnvara par skādi nenāk. Pirms trim gadiem ar iznomātu busiņu devos uz Eiropas vidieni, un, tā kā bija dzirdēts par to, ka poļi šad tad tomēr mēdz tās pilnvaras paprasīt, tad nodrošinājos ar pilnvarām krievu un angļu valodās. Polijā pilnvaru tā arī nevajadzēja nevienam rādīt, bet no liekām klapatām tā paglāba Vācijā. Kāds no iepriekšējiem busiņa īrētājiem bija Vācijā sūdus sastrādājis. Lai pierādītu, ka ar busiņu esmu saistīts īsu laiku un ar iepriekšējiem grēkiem man nav sakara, tad iznomātāja uzrakstītā (juridiska persona) pilnvara angļu valodā lieti noderēja. Protams, arī nomas līgums bija līdzi, taču latviešu valodu vācieši īsti labi nesaprot.

Konuss 28.03.2016 14:34

Ņemot vērā jaunā VW Tiguan parādīšanos pie apvāršņa, aizejošajai paaudzei parādās atlaižu piedāvājumi par labi nopakotiem eksemplāriem. Nupat izdevās izbraukt ar priekšpiedziņas 1.4 TSI 150Zs DSG modeli - atstāja ļoti labu iespaidu - atsaucīgs motors, ļoti precīza stūre, stabila un komfortabla gaita un sajūta ka, auto ir pielipis ceļam, īpaši ņemot vērā, ka smaguma centrs ir salīdzinoši augsts. Arī salona uzbūve atstāja premium sajūtu - dzīvē daudz labāk izskatās, nekā attēlos. Arī pasažieriem ļoti daudz vietas. Pie mīnusiem, kas iekrita acīs testa brauciena laikā - gribētos lielāku kravas telpu, ierobežota pārskatāmība uz aizmuguri un arī uz priekšu - parkošanās sensori ir must have.

Izvēle gan vairāk krīt uz 1.4. TSI 122 Zs ar manuālo kārbu, jo par 150Zs versiju cipars krietni pieaug, taču 122Zs vēl jānotestē, vai nebūs par švaku.

Aprīkojumā: Ziemas pakete, skārienjutīga multimediju sistēma (bez navigācijas) un ādas multisūre, spoguļu pakete(elektriski pielokāmi un apsildāmi, aptumšojošais salona spogulis, lietus sensors u.t.t.), parkošanās sensori, divzonu klimatkontrole un klāt vēl ziemas riepas - viss kopā par 22 000 EUR.

Jautājums, kādas atsauksmes par VW pēdējo modeļu (it īpaši šī Tiguan) kvalitāti un izturību? Personīgi zinu vairākus cilvēkus, kuriem agri parādījās dažādas problēmas ar pēc 2005. gada ražotajiem VW modeļiem - Golf, Passat, Touran un Caddy. Bet laiks ir pagājis un iespējams kaut kas ir mainījies. Gribētos arī domāt, ka Tiguan ar feisliftu 2011. gadā būs novērstas bērnu slimības un pilnveidota tā kvalitāte.

Konuss 28.03.2016 20:31

Tās problēmas ir visu jaudu modifikācijās un jebkurā laika periodā ražotajos dzinējos? Vairākos forumos lasu, ka problēmas tieši ar t.s. "twin charge" jeb jaudīgāko versiju - to, kas bija testa vāģim, ar kuru braucu. Par 122 Zs versiju neko daudz neatrodu.

Konuss 29.03.2016 1:31

Uz to vāģi arī skatījos, bet tīri ar racionāliem argumentiem. Emocionāli īpaši neuzrunā - manuprāt bezpersonisks dizains un arī salonā mājīguma sajūtu īsti nesajutu - pārāk daudz cietas plastmasas un japāņu niķis mūždien kaut kur uz priekšējā paneļa nogrūst pagalam neglītu digitālo pulksteni. Drīzak priekšroku dodu jaunajam Opel Astra vai Ford Focus universāļiem, savukārt no japāņiem - Civic universālim. Hondai gan arī tāds īpatnējs dizains, bet salonā daudz simpātiskāks par Toyotu.

Konuss 29.03.2016 13:53

Konuss ar grib uz izstādi

Konuss 06.04.2016 12:37
Konuss 12.04.2016 10:13

Tas āzijas vāģiem(arī japāņiem) stipri raksturīgi - kaut cik sakarīgs interjera dizains, kas sačakarēts ar štrunta digitālo pulksteni, kas pilnīgi izlēc no kompozīcijas un rada lētuma sajūtu.

Konuss 11.05.2016 13:14

Tieši nobrīnījos, ka svētdien daudz vecu glītu vāģu bija ielās.

MSH ar savu Audimobīli drīz ar varēs piedalīties

Konuss 14.05.2016 23:49

Konuss nu jau apaļu mēnesi ikdienā pārvietojas ar 2016. gada marta beigās ražotu pirmās paaudzes VW Tiguan - pašlaik nobraukti ap 2100 km. Cena - nepilni 23 000 - 1,4% operatīvais līzings, 35% atlikusī vērtība.

1.4 TSI ar 122HP FWD, manuālā kārba - nopakots ar papildaprīkojumu tā, ka pietrūkst vien stikla jumts, navigācija, ādas beņķi, automāts un LED lampas . Jā, apzinos, ka 1.4 TSI iepriekš ir bijis stipri problemātisks dzinējs, taču ņemot vērā, ka tas ir pēdējais I paaudzes auto, problēmām vajadzētu būt novērstām - cik lasīju daudzās vietnēs, problēmas vairāk skar jaudīgāko 1.4 TSI versiju un šim konkrētajam dzinējam ir dzensiksna, nevis ķēde, kas bija problemātisks elements.

Pirmie iespaidi ir pozitīvi un auto kopumā apmierina. Lai arī vājākais dzinējs, tomēr problēmas apdzenot nav. Vienīgi vairāk jāpiedomā, kurā gaņģī štepselēt - no 100km/h paātrināties labāk 5. robā, nevis 6. Taču pat pilnā mašīnā īsti nav problēmu uzgāzēt. Tas, ka dzinējs nav tik atsaucīgs, savā ziņā sniedz ekonomiju - tik bieži negribas sportot, liek braukt mierīgāk. Par patēriņu runājot - uz šosejas tie ir 6.4-6.6l/100km, lielākoties braucot ar 110 km/h. Pilsētā atkarīgs no apstākļiem - sastrēgumos 10-12l/100 km, intensīvā satiksmē 7-8l/100km, ja rāmi brauc un ap 60km/h liek 6. robā, tad arī var iekļauties 6.5l/100 km

Priecē teicama skaņas izolācija - pretvēju nedzird nemaz, vien nedaudz troksnis no riepām un arī tad, kad brauc pa A9 aso segumu posmā no Kaķeniekiem līdz Mazblīdenei. 

Ļoti precīza stūre - ideāli pārvietoties pilsētā, uz šosejas arī teicami - vien minimāli jāpiestūrē. Pārsteidza stabilitāte uz grants ceļa - 90km/h ir komfortabls ātrums, arī nosacīti bezceļi ir labi pārvarami - sarežģītākas kāpu un meža takas izbraucu bez piepūles. Protams, ar 4wd to varētu paveikt vēl drošāk.

Parkošanās sensori šai mašīnai ir must have - vairākkārt ir paglābuši no nejaušas apskādēšanas - aizmugure dikti nepārredzama un priekšpuse paaugsta, tādēļ arī noder.

Var jau būt, ka priekšējais panelis šķiet konservatīvs un garlaicīgs, toties viss ir ļoti labi saprotams un atrodas pa rokai. Augstu vērtēju arī bluetooth savienojumu ar telefonu - vienīgi spotify playlistes vajadzēja pārkačāt augstākā kvalitātē, jo ar esošo skaņas sistēmu zemāka audio kvalitāte ir diezgan jūtama.

Negatīvās lietas:

- Grabažnieks ir dikti mazs - garākā ceļojumā 4 cilvēkiem būtu problēmas salikt visas mantas - pat grābeklis jāliek iekšā caur slēpju lūku. (toties nolaižot aizmugurējo beņķi, paveras prāva kravas telpa, Pasažieriem vietas gan ir cik uziet - man ar savu 190 cm augumu apsēžoties aiz sevis vieta ceļiem paliek ar uzviju. Pakaļējais beņķis regulējas uz priekšu, atpakaļ un arī atzveltne regulējas slīpumā.)

- Kruīza kontroles slēdzis VW ir neergonomisks vai arī tizli pirksti - tas atrodas uz virzienrādītāja slēdža - to operējot, vairākkārt nejauši ir sanācis ieslēgt virzienrādītājus

- Gribētos arī precīzāku lietus sensora darbību

- Izvēloties telefona turētāju, ko montē ventilācijas atverēs, jārēķinās, ka tās ir īpatnējākas, nekā citām automašīnām, un nav tik stingras, kā dēļ nelīdzenāka seguma un straujāku manevru gadījumos tālrunis kustēsies.

Paldies par uzmanību! Rodoties turpmākiem iespaidiem, padalīšos vēl.

Konuss 15.05.2016 0:15

Paldies! Arī ceru, ka būs VW labais piemērs.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti