Tramps komentē ukraiņu sievietes nogalināšanu Charlotte pilsētas tramvajā vai vilcienā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tramps komentē ukraiņu sievietes nogalināšanu Charlotte pilsētas tramvajā vai vilcienā.
"Es taču jautãju kādi ir iemesli atbalstīt ienaidnieku --
Iemesli vairāki, divi galvenie: 1. Ungārija un Slovākija ir ES dalībvalstis, no to pozīcijas arī ir atkarīgi ES lēmumi attiecībā uz pašu Ukrainu, 2. Loģistika: Gan Slovākijai, gan Ungārijai ir ap 80 km garas robežas ar Ukrainu, kas ietver gan šosejas , gan dzelzceļus. Un, ja Orbāns vai Fico sakūda tautu, iedzīvotāji var sākt bloķēt kravas Ukrainai, līdzīgi, kā jau notika ar akcijām pret "ukraiņu fermeru graudiem" uz Polijas robežas, kas traucēja arī citas kravas.
Tiešām dīvaini, ka cilvēki nesaprot tādas elementāras lietas.
Tieši tā. Un tas ( sabiedriskais medijs ) darbojas pēc principa "tautai nevajag visu zināt" :-/
Interesanti, kāpēc tāda alerģija pret ss, slikta pieredze , vai. Man vienreiz ātri vajadzēja tikt vaļā no veca A80, apskatījos , cik ir viszemākā esošā cena par tādu, ievietoju ss ar cenu vēl pusotras reizes zemāku, pāris dienu laikā no "rokām izrāva.
Un kā būs ar coal , natural gas un nuclear power demand ;)
Runājot par degvielas piegādi, vedot degvielu, tā pa ceļam laukā nelīst, atskaitot retus gadījumus.
Kurpretī, par elektrību runājot, vadi taču nav no supravadītājiem. Kādi ir zudumi tīklā:
Average electricity grid losses typically range from 7-10% in developed countries, though they can be higher (up to 20% or more) in developing regions
Tā, ka 10% elektrības aiziet gaisa sildīšanai neizbēgami.
informācija par situāciju Doņeckas pilsētā.
Nu, par gadiem runājot, bija tāda anekdote par Hodžu Nasredinu, emīru un ēzeli :-/
Ne visiem patīk, ja eko transportu liek, kur pagadās. Kāds pat smagi strādā, lai to pārvietotu pieņemamā vietā.
Gan jau arī pie mums tā notiek, tikai nofilmēts nav.
Vai kasko ietver baterijas maiņu vai jaunu/līdzvērtīgu auto baterijas korpusa mehāniska bojājuma gadījumā ?
"Pēc autobūves nozares līderu vēstules, kurā tika norādīts, ka ES 2035. gada mērķis par automašīnu ražošanu bez emisijām varētu nebūt sasniedzams, Eiropas Komisijas prezidente Urzula fon der Leiena 2025. gada 12. septembrī rīkos sanāksmi, lai apspriestu nozares nākotni."
Iemesli ir vairāki. Vienmēr var apgalvot, ka mērķis bijis cits, piemēram, naftas rezervuāri blakus sūknēšanas stacijai. Bez tam par visu, kas notiek Krievijas teritorijā, ir arī Krievijas atbildība un demonstrācija Krievijas nespējai nosegt svarīgu objektu ar pretgaisa aizsardzību.
Bet ventiļu aizgriešana būtu tiešs nedraudzīgs akts. Nevajag aizmirst ka daļa loģistikas Ukrainā nonāk arī caur Ungāriju un Slovākiju. Jautājums, caur kurieni pati Ukraina saņem naftas produktus. Orbāns pat apgalvo, ka no Ungārijas arī.
“Hungary supports Ukraine with electricity and petrol, in return they bomb pipeline that supply us,” Orbán wrote in English. “Very unfriendly move! We wish President Trump every success in his pursuit for peace!”
Kāpēc tu domā, ka citi bez tevis to nezin ? Družba atzarojas Ļvovas apgabalā, viens zars iet Slovākiju, otrs uz Ungāriju. Zeļenskis varētu vienkārši aizgriezt ventiļus. Viņš to nedara.
"Neaizmirsti, ka LPSR elektrību tērēja par kārtu vairāk kā mēs tagad, tā visas sadale un pārvade jau ir."
Taisnība. Visādi būvmateriālu kombināti un drenu cauruļu fabrikas tērēja zvērīgas jaudas, arī kārtīgai lopu fermai "kolchozā" noteikti bija pieklājīgas jaudas pieslēgums. Tā, ka šajās vietās varētu ierīkot EV uzlādes punktus.
Ar piebildi, ka metāli, kabeļi un viss cits, ko var pārdot un kas "saimniecībā var noderēt " pārdesmit gadu laikā tika kārtīgi izzagts, tā, ka visticamāk, viss būs jātaisa no jauna.
Pļaušana ar izkapti ir labs fizisks vingrinājums, jo neapšaubāmi daudz muskuļu grupu iesaistītas. Es pat puslīdz pareizi protu uztaisīt siena kaudzi uz zārdiem. Bet kurš no jums ir vadījis zirga grābekli ? Man kādreiz jaunībā viens laucinieks joka pēc laikam, iedeva bojātu, tādu, kam tas pedālis nestrādā, bet katrreiz jārauj svira, lai grābekli paceltu. Pie kam zirgs bija cieši nolēmis noberzt dundurus no sāniem pret tuvākajām siena kaudzēm savā ceļā ;)
Bet par tēmu pļavas glābšana, tas ir savādi, ka pļava tiek glābta no aizaugšanas, kas taču ir visdabiskākais process :-/ Dabu glābj no dabas. Diezgan pretrunīgi.
Tos zirgus nevajadzēja piesaukt. Auto izkonkurēja zirgus tāpēc, ka spēja pārvietot daudz lielākas kravas lielākā ātrumā. Attiecībā uz tonnkilometriem EV pret ICE nekādu priekšrocību nav. Gluži pretēji. Bez tam EV enerģijas avots ir vismaz 10x smagāks par ICE degvielas tvertni.
Iemesli EV ieviešanai ir divi: megapolēs, piem Jaundeli cilvēki smok nost, piem. no tuktukiem un klimatam gals klāt. nekas no tās īsti neattiecas uz Latviju. Aprēķināju jau ciparu, ka visa Latvijas vieglā autoparka nomaiņa uz EV pasaules CO2 ietekmēs par 1/15000.
"Par to nav mums galva jālauza, bet gan sadales tīkla." Nopietni ? Ja kāds pieslēdzis privātmāju vai firmu, tam ir priekšstats, cik tas maksā. Bet viens uzlādes punkts ir 10 privātmājas un ātrās uzlādes punkts neliela fabrika pēc jaudas. Tie kabeļi un apakšstaciju transformatori neuzradīsies no zila gaisa. Visai ticami, ka sadales tīkla izdevumi tiks brālīgi sadalīti visiem elektrības lietotājiem, arī tiem, kam nekāda auto nav vispār.
Kanibaals rakstīja:
Hibrīds ir visnejēdzīgais risinājums, to pat nav vērts vispār apskatīt. Ja vēl plug-in tad vispār rodas nepareizs priekštats par EV. Bet labi, ka politiķi uzspiež vismaz paātrina pāreju, bet jau tā 10-20 gadi tika nokavēti. Lai gan ar tām pašām normām arī radās dīzeļi vieglajos auto, kas būtu jāaizliedz kā suga.
Labi, ka politiķi uzpiež ? Nē, nav labi, jo uzspiešana rada sasteigtus risinājumus. Par e auto izdevīgumu nemaz tagad nemaz nevar spriest, jo tie pēc skaita nekur nav sasnieguši autoparka vidējo vecumu. Nav iestājusies standartizācija. Ekonomiskā bloka, piem. ES valstīs pārdodamiem auto vienādu tipu auto baterijām un elektroniskiem blokiem, pat no dažādiem ražotājiem un importētājiem, vajadzētu būt standartizētiem un savstarpēji apmaināmiem.
Bateriju tehnoloģijas nav pabeigtas, tiek strādāts pie nātrija un alumīnija baterijām. ( Nedaudz teorijas: has aluminium higher electrochemical potential than lithium considering weight ? Aluminum has a significantly higher theoretical gravimetric capacity than lithium. This is because aluminum can transfer three electrons (Al³⁺ + 3e⁻ ↔ Al), while lithium only transfers one (Li⁺ + e⁻ ↔ Li). This means a smaller mass of aluminum can theoretically store more charge than the same mass of lithium. )
Tad vēl var piebilst, ka uzlādes punktus tagad nevar saspraust visur pietiekamā skaitā, jo sadales tīkls nav tam gatavs. Bez tam, pēc teorijas EV tak jālādē ar "zaļo elektrību. Tad vēl problēmas ar EV transportēšanu, 3 gadu laikā nodeguši 3 kuģi, vismaz 2 pēdējie bateriju dēļ. Tad bateriju pārstrādes fabrikas nav gatavas utt. utjp.
darklight rakstīja:
Nu nē, te gan nevaru piekrist. Neesmu EV heiteris, bet, ja tu nevari viņu lādēt mājās, tad ekspluatācija pārvēršas par vienu vienīgu megagemoroju, ko nevar kompensēt pilnīgi nekas. Mājās, protams, nekāda čakara nav, ērtāk nekā benzīntankā braukt.
Ja piemini AdBlue - jā, tas ir labs arguments, kāpēc mūsdienās nevajag pirkt dīzeli.
E auto ienīst ne jau paša auto dēļ, bet politiķu dēļ, kuri to grib uzspiest visiem. Ja atļautu tirgum to sakārtot godīgā konkurencē ar citiem auto, nevienam nebūtu nekas pretī. E auto politiķi cer padarīt pievilcīgus ne tikai ar subsīdijām, bet arī iznīcinot ICE, padarot tos pārmēram dārgus ar nesamērīgām izmešu normām, kas piespiež ražotājus izstrādāt nedrošus un/vai dārgus dzinējus. Nu, piem, man pieņemams liekas kāds auto modelis, bet tas pieejams tikai ar hibrīda tipa dzinējiem. Vismaz man tas hibrīds nav vajadzīgs. Un hibrīds ir "populārs galvenokārt izmešu normu un respektīvi , nodokļu politikas dēļ, nekā citādi.
Izdevīgums ļoti atkarīgs no lietošanas paradumiem. Piemēram, vai e auto ir izdevīgs, ja brauc 6000 km gadā un auto paredzēts lietot vismaz 15 gadus :-/
Vesela ( pozitīvi identificēta ) narko laiva iznīcināta, bija vērts flotes vienību sūtīt. Interesanti, ka nav nekāda aizturēšana un izmeklēšana, kā to darītu Eiropā. Kaut kāda maza raķete no gaisa , hellfire laikam un lieta darīta. ( Uz daudzināto nevainības prezumciju uzspļauj no augstā torņa ;). Trampa runa un teksts ( 4:13 ) video arī ietverts.
Ko īsti Tramps domā paveikt Venecuēlā ?
"Venecuēlas prezidents Nikolass Maduro pirmdien apsūdzēja Amerikas Savienotās Valstis mēģinājumos mainīt režīmu savā valstī saistībā ar jūras spēku izvietošanu Karību jūras reģionā.
Militāro spēku izvietošanu atļāva prezidents Donalds Tramps, cenšoties izjaukt narkotiku karteļu darbību, kas ir daļa no viņa plašākās robežpolitikas. Tomēr Maduro sacīja, ka šī izvietošana ir iejaukšanās viņa valsts lietās.
"Viņi cenšas mainīt režīmu ar militāru draudu palīdzību," Maduro sacīja žurnālistiem, amatpersonām un uniformētiem militārpersonām Karakasā, atkārtojot savas valdības pārstāvja Apvienoto Nāciju Organizācijā pagājušajā nedēļā izteiktos komentārus."
Nu, pievilks floti, faktiski, tai jau vajadzētu būt klāt, un, kas tālāk ? Ja nekas nenotiks, tad tas faktiski nāks par labu Maduro, kas var izsludināt kara stāvokli, vai to jau ir izdarījis, uz eksistenciālu draudu pamata valstij ,ko rada "gringo flote.
Joks kuluāros no Tiaņdzjiņas tikšanās, par ko nesmejoties ne Putins, ne Tramps: Ķīnai un Indijai ir daudz iedzīvotāju, toties Krievijai liela tukša teritorija. Tātad, ja apvienotu šīs lietas, proti, Indija un Ķīna dotu iedzīvotājus, bet Krievija, savukārt, teritoriju, tas nāktu par labu višām trīs "pusēm.
Tam melnajam esot reģistrētas 14 iepriekšējas aizturēšanas, tajā skaitā par uzbrukumu sievietei. Cietumā bijis īslaicīgi, piem. 3 mēneši, 6 mēn. Skaitās mentāli traucēts, tāpēc ar viņu tiesneši apgājušies maigi.
Šis gadījums ir spilgta ilustrācija "humānās" tiesībsargājošās sistēmas stulbumam, jo tā pārvērtusies savā pretmetā, proti, nevis aizsargā sabiedrību no noziedzniekiem, bet noziedzniekus no sabiedrības. Un ar lieliem izdevumiem. Atliek tikai padomāt, cik daudz šis kriminālnoziedznieks ir izmaksājis sabiedrībai: algas visiem policistiem, izmeklētājiem, tiesnešiem, psihologiem, cietumsargiem, kas ar viņu noņēmušies. Un kāds rezultāts ?
Mums jau arī "daudzkārt sodīto" diezgan, kuri klīst apkārt, tiesnešu pa sētas durvīm sabiedrībai uz kakla izlaisti, tikai "mūsējie, atškirībā no ASV, parasti ar nazi nepazīstamiem cilvēkiem neuzbrūk.