Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
Laaciz 13.07.2020 9:57

Atvaino nepreizi noformulēju. Pēc sajūtām biju domājis, nevis kā faktisko lielumu, jo elektromotra bez ierunu griezes moments spēj šādu sajūtu radīt.

Laaciz 13.07.2020 8:42

Tā kā atsevišķu tēmu neredzu jēgu cept, tad padalīšos šeit ar pirmajiem iespaidiem izbraucot ar Renault Zoe, kuru tagad piedāvā Fiqsy.

Sāksim ar pozitīvo. Uzraujas labi, bet nekas tāds ārprātīgs. Varētu pielīdzināt ar Stelvio 280Zs versijas uzrāvienu. Patika salona apdares dizains. Protams, cietā plastmasa nekur nav palikusi, bet pelēkā auduma ielaidumi uz paneļa un durvīs radīja tādu kā mājīguma sajūtu. Priekšējais panelis mīkstā plastmasa. Infotaiment sistēmai un instrumentu panelim ir skaidra grafika un pozitīvi, ka klimanta kontrole nav ekrānā, bet atsevišķi izdalīta. Audio sistēma arī skanēja pieklājīgi.

Negatīvais, kas vairāk saistīts ar komfortu un lietojamību. Nevarēju atrast ērtu sēdpozīciju. Vai nu es nemācēju sačamdīt vai tiešām nebija sēdekļa augstuma regulācija, bet sajūta, ka sēdi un galva griestos duras. Stūre sitās pret kājām, kaut arī bija tālākajā un augstākjā regulējumā. Neesošs rokas balsts. Nu tiešām 21gs. autiņam par tādu cenu jau kaut ko tik prastu kā rokas balstu jau nu varēja ielikt. Audio kontrole ir zem stūres uz kloķa. Personīgi liekas ļoti neērts risinājums. Ir, protams, arī ekrānā audio kontrole. Manā Focusa uz stūres varu kontrolēt gan mazo nekrānu panelī, gan audio un kruīzu. Viss atrodas uz stūres un nav nekur jāmeklē aiz tās. Nepatika, ka spidometrs netiek līdzi ātrumam. Braucu ar 67kmh - uzpiedu un pēkšni skaties jau gandrīz 90 spidometrā. Iespējams to var labot ar soft update. Cimdu nodalījums tālu un zemu, ka kārtīgi jāpaliecas, lai aizsniegtu. Un ietilpība ar nešķita pārāk liela. Ja kādam patīk visi 4 logi, kuri ar vienu klikšķi nolaižas un paceļas (kā man), tad tādi ir tikai priekšā.

Īsuma viss, par pašu auto. Viedoklis balstās uz tiem auto, kas pieejami Fiqsy, tā kā iespējams kaut kas ir savādāk komplektējams (kaut vai tas pats rokas balsts). Neesmu iedziļinājies, ko Zoe var pasūtīt.

Pati braukšana. Kā jau teicu - paātrinājums labs, bet kaut kā ātri apnika. Jā skrien labi, bet kaut kas pietrūka... Garlaicīgi kaut kā palika braukt. Izkratījos pa bruķi nedaudz. Ļoti skaļi nav, bet Corrola, piemēram, ir daudz klusāka un arī mīkstāk iet pāri tam bruģim. Nobraucmaais attālums - kad paņēmu rādīja 226 km. Pēc app rādījuma nobraucu 4,8 km un atlikums panelī bija 218 km.

Tad nu pirmais subjektīvais iespaids par Renault Zoe, ja nu kādam interesē.

Laaciz 04.07.2020 14:49

Interesanti cik ilgi kamēr parādīsies "Jailbrake" no aktīviem cilvēkiem, kas visu ieslēgs? Plus subscribe ir skaists apjājiens uz ko ražotăjs smuki pelnīs.

Laaciz 18.06.2020 11:59

Tesla jau nav oficiālu dīleru. Tuvākie officiālie showroomi laikam bija Stokholmā un Vīnē.

Laaciz 08.06.2020 15:17

Tici man, man absolūti neskauž elektroauto

Ķip, ja man kaut kas nepatīk, tad es esmu skaudīgs īblis? Dzelžaina loģika. Man nepatīk melni kūpošas un smirdošas kvēpu kastes uz ielām, tad es ar esmu skaudīgs īblis, jo man tādas nav?

Laaciz 08.06.2020 12:40

Realistiska domāšana un pavisam nopietns jautājums (ko Tu ar to "moderno domāšanu" mēģināji pateikt laikam sparoti tikai Tu).

Tātad, atbildi par kādiem nopelniem viņam ir piešķirta šāda privilēģija?

Laaciz 08.06.2020 11:53

Nu un? Es zinu, ka CSN atļauj viņam pa to joslu braukt, bet par kādiem nopelniem viņam tas ir atļauts un kāpēc man viņš būtu kaut kur jālaiž? Tikai tāpēc, ka viņam vairāk naudas ir, lai var elektromobīli nopirkt un viņam tagad tiek piešķirta privilēģija apbraukt visus?

Es parasti cenšos izvairīties no korķu laikiem, la nebūtu tie dīzeļi jāosta, bet, ja tomēr gadās, tad viens elektro dranduļets priekšā neko nemainīs, tāpēc, lai pasēž un pagaida.

Laaciz 08.06.2020 10:43

A par kādiem nopelniem man būtu elektro verķis kaut kur būtu jālaiž ārā? Tāpēc, ka viņš spējis atļauties tādu auto un Dome viņam privilēģas par to piešķīra? Es ar principa pēc nelaistu. Kamēr visi stāv viņš kā kungs visus apbrauc.

Laaciz 22.05.2020 8:45

Cik cilvēku tik viedokļu. Mazda 3 sedanu ar Soul Red Crystal krāsu ar AT vai MT - tā jau paša izvēle. Mazda gadījumā MT iet līdz vidējai komplektācijai Skyactiv-G gadījumā un biš augstāk Skyactiv-X. Personī liekas, ka Mazda 3 brauc patīkamāk, kā arī salons ir daudz glītāks un neuzbāzīgs. Nemaz nerunājot par eksterjeru. 2.0 atmosfēra nāk ar mild hybrid tehnoloģiju bez turbo vai supercharger. Līdz ar to mazāk par ko galvai sāpēt, ja nu tomēr kaut kas noklājas. Manā skatījumā Mazda ir tad, ja gribas ko vairāk par pēcpuses pārvietošanu.

Ar Corrolu regulāri braukts CarGuru. Komforts ok. Jūtami plastmasīgāks. Troksnis no dzinēja CTV dēļ varētu daudziem nepatikt. Personīgi ikdienā negribētu ļoti ilgstoši braukt (kaut arī pats esmu par Hybrid domājis). Momenta rāviens no Elektromotora, protams, jūtams, bet kopējo dinamiku baisi neuzlabo. Bet! Ja izvēlas hatchu ar 2.0 atmosfēru, tad jau pavisam cita lieta. Bet cena attiecīgi ar līdzīgi pakotu Mazda 3 būs nesalīdzināma. Un vai tas nedaudz mazākais nodoklis būs tās starpības vērts.

Mazda 3 gadījumā pat bāzē ir labs aprīkojums. Vision Plus manā skatījumā ietver visu, kas ir lietderīgs. Toyota gadījumā šķiet nenāk Android Auto un Apple Car Play. Pats personīgi izmantoju Android un bez tā vairs negribētu auto.

Rūsa nu jau ir pagātne, bet ja braukt tos pašus 5 gadus, tad par to pat nebūtu jādomā.

Tāds subjektīvais viedoklis šajā jautājumā.

Laaciz 06.04.2020 12:15

Cena esot pieņemama... Ieejam turpat SS un šitāds pats 2014. gada bulku vāģis, bet ar dīzeli maksā teju 3x mazāk. Pēc nu ļoti rupjiem aprēķiniem tam elektriskajam bulku vāģim ir jānovālē ~100k km, lai atpelnītu tikai cenas starpību (tīri tikai degvielā).

Laaciz 22.02.2020 12:37

Garantija neko nenozīmē. Arī garantijas laikā kaut kas nosprāgst. Kad būs masveidā e krāmi tad garantijas sāks sarukt. Ražotājam ilga garantija ir slikts bizness. Kas attiecas uz pārstrādi. Jā to darīs, bet atceries iegrūžot 100% izejmateriālu atpakaļ neiegūsi 100% produkta. Ja tā varētu, eksistētu mūžīgais dzinējs un šīs sarunas nebūtu vispār.

Un Leaf piemērs ir ļoti labs. Ar laiku būs jādomā kā ražot lētāk, kad būs iemānīti tipa puslidz kvalitatīvie e krāmi. Neesoša dzesēšana domāju būs viena no lietām ar ko taupīt.

Laaciz 21.02.2020 17:37

Neērtības... Vot kakova hrena tās neērtības vispār radīt? Ja mierīgi var bez tām iztikt? Es iekāpju un es braucu... Prātā nav man ienācis, ka man vajadzētu otru mašīnu, lai brauktu pa pilsētu vai veikalu. Kaut kā mana viena to dara ļoti labi. Tad kaut ko mistisku skaitļot un rēķināt ka nu vot tagad man 5km izmaksās par EUR mazāk tāpēc pirkšu otru tačku pa 40K maksāšu 2 KASKO, OCTAS, nodokļus un visu pārējo ar to saistītām lietām.

Kāpēc cilvēkiem patīkt radīt problēmas kur to nav un tad risināt tās radot citas problēmas?

Laaciz 21.02.2020 14:43

Mjam... Tā vietā, lai būtu viens vai divi auto ar kuru braukt kad gribu, cik gribu, Raimonds iesaka kaut ko skaitļot, rēķināt...

Tu: "Tā nākamo nedēļu nebraukšu 100km braukšu 50km, bet varbūt vairāk... Nezinu... Mož ņemt eko krāmu? A es uz pilsētu braukšu? A varbūt nē mož tomēr benzīnieks jāņem, ja nu gribas tālāk?"

Tikmēr kaimiņs ar auto parasto: "Tā aizšaušu ieliešu pilnu bāku kādas 5 min un tad jau redzēs kur aizbraukšu"

Laaciz 12.02.2020 8:36

nomiks rakstīja: FB reklamē akciju jaunajai Toyota Corolla Hybrid Sedan Activ Plus, labs aprīkojums un cena ar iekļaujas budžetā - 21 300 EUR, kas, ja var ticēt dīlerim, ir ar 4350 EUR atlaidi.

Taisni par šo gribēju teikt. Vēl lētak gan jau varētu dabūt ar 1.6 atmosfēru.

Ja var pievilkt cenu nedaudz ai ausīm, tad palūkot Mazda 3. Patīkams auto. Nekāda raķete gan nebūs. Taisni tagad ir pāris labi auto uz Mazda 100. jubileju.

Šķiet Opel Astra un Insignia arī kaut kādi akcijas piedāvājumi.

Kas attiecas uz 1.5TSI no WV grupas, skrien labi tas pat Kodiaq, ir pārbaudīts.

Bet kā jau te augstāk min vajag saprast kā plānots lietot pirms kaut ko ieteikt.

Laaciz 07.02.2020 13:59

Tātad kaut kāds āķis tomēr tur ir?

Laaciz 07.02.2020 8:01

Jopcik es tikko pa 320 ar pašrisku paņēmu savam Focus. Kur var šitādus skaistus ciparus dabūt?

Laaciz 05.02.2020 10:20

Ehh... Veicinot nodokļu atlaides dīzelim EU tik apsēsta ar dīzeļ auto. Esi padomājis kāpēc EU uz pārējās pasaules fona ir tik ļoti apsēsta ar dīzeļ auto? Tieši tas pats tiek darīts ar EV piedāvājot tam visādus pārejošos bonusus. Kur ir garantija, ka pēc 20 gadiem neatkārtosies tas pats, kas ar dīzeļiem?

Gan tankam gan zmūdenei visticamāk arī ir pajāt cik L tērē. Uz tām tonnām tas nekas nav. Būtisks smagai tehnikai ir dīzeļa griezes moments, lai spētu to masu kustināt. Būtiski būtu patēriņš dīzeļģeneratoram ražojot elektrību.

Ātruma ko atradu:

"Ever since the 1990s, European governments have been encouraging drivers to buy diesel cars as an alternative to traditional gasoline-powered vehicles. The rationale was simple: Diesel engines use fuel more efficiently, so the switch was supposed to reduce carbon dioxide emissions and help stave off global warming. Thanks to tax breaks and other incentives, diesel cars now make up one-third of Europe's fleet"

"One main drawback of diesel cars is that they can emit higher levels of other harmful air pollutants like particulates and nitrogen oxides. And those ended up being much harder to clean up than experts initially predicted"

Laaciz 05.02.2020 9:32

Manipulējot ar nodokļiem šķiet 80-tajos gados. Tādējādi mākslīgi kropļojot tirgu. Tieši tas pats, kas tiek darīts tagad, lai piespiestu lietot EV. Bet tik tiešām nezin kāpēc par to kaut kā aizmirst daudzi.

Laaciz 05.02.2020 9:26

"NOX piesārņojums ir. Nav svarīgi, kāpēc tas tā izveidojās. Piesārņojums ar PM2.5 daļiņām arī ir. Nav nozīmes tam, kā tas vēsturiski izveidojās."

Nu ja pofig kāpēc. Cīnīsimies ar sekām, jo domāt kāpēc tā notika ir pārāk sarežģīti.

"Kad ziemas vēl vispār principā bija, tad tie klimata pārmaiņu noliedzēji tieši to arī darīja - noliedza globālo sasilšanu vispār. Tagad - noliedz cilvēka ietekmi uz globālos sasilšanu un visādi interpretē piesārņojumu."

Es atceros īsas ziemas, siltas ziemas, tiešām ļoti aukstas ziemas un pat nenormālu sniegputeni ap Lieldienu laiku. Un tas viss pēdējos pārdesmit gados. Un, ja nākamā ziemā būs stabili auksta, ko tad tādi kā Tu bauros? Silts nav labi un auksts ar nav labi?

Pieņemsim aizliedz iekšdedzi un visiem piespiedu kārtā jāpārsēžas uz datoriem ar riteņiem. Ko darīt ar tiem entajiem miljoniem auto? Pārstrādāt? Labi. Cik daudz atkritumu un izmešu radīsies pārstrādājot to visu? Un nevajag man te ļa ļa par pilsētu. Ja reiz aizliegs, tad aizliegs visur. Tad jautājums, kur nomaļāku vietu cilvēki, kam nav tāda rocība ņems transportu? Cik ilgi līdz lietotam EV pa 2K eur vai mazāk? Un kur būs grantija, ka baterija tam krāmam vēl turēs?

Ko darīt ar nolietoajiem miljoniem bateriju? Pārstrādāt? Nu labi. Cik ilgi pārstrādāsi? Pārstrādājot 100% baterijas atpakaļ neiegūsi 100% izejmateriālus jaunai baterijai. Ja tas būtu iespējams, tad sen būtu mūžigais dzinējs un par EV mums nebūtu pat jādomā.

Un kā ar piesārņojumu apkārtējā vidē? Par to nav jārunā? Piesārņotie okeāni, kas ir liels skābekļa avots planētai. Meži, kas tiek izcirsti lauksaimniecības zemēm. Un līdz ar to palielinot dzīvnieku sugu izmiršanu. Pareizi no tā nesanāk mega zaļais bizness un nevar smuku naudu nodoklīšos no cilvēk parastā nokāst.

Laaciz 28.01.2020 11:52

1) Nevis jauda, bet grieze.

2)Poga kloķis. Kāda starpība? Funkcija tā pati.

3)Un kad vajag tās bremzes pēkšņi ar maks spēku pļekt... No nekā nedarīšanas ieklemmē.

4)Apsilde tāpat nāk no baterijas. Apsilde ICE nāk no motora siltuma. Benzīnā tas notiek ļoti ātri tā kā tā nav nekāda traģēdija.

5)Vasarā izbraucu ar jauno Mazda 3 2.0 sedanu. Stāvot uz vietas neko nedzird un nekas nevibrē. Braucot tikai uzsākot dzird motora rūkoņu. Ja Tev neliela rūkoņa tik ļoti uztrauc sēdi mājās nopako sienas un ārā nelien, būs drošāk.

6)Es arī nemeklēju DUS, bet parasti leju vienos un tajos pašos, ļoti agri no rīta, vai pēc darba. Nekad neesmu saskāries ar Tevis minēto problēmu. Ja atstāj mašīnu pie tanka un iet pirkt hotdogu un pieblīvēts tanks cilvēks pēc definīcijas ir kretīns. Ja Tev sastāsies pie elktro uzlādes vēl 4 purni, kas lādēsies 20-30minūtes rindā nebūs jāgaida?

7)Aizmirsti. Rezerves daļas un serviss ir ražotāja medusmaize. Neviens neies no brīva prāta atteikties no tādiem ienākumiem. Piekare tāpat ir, dzesēšanas sitēma, AC sistēma, bremžu sistēma. Elektrību pa lēto Tev arī nedos. Kad saruks akcīzes ieņēmumi fosīlajam kurināmajam nāksies kaut kur to starpību meklēt.

200km ir izsmiekls. Tu pierādi, ka esi gatavs, lai Tevi apjāj un esi ar mieru maksāt vairāk par mazāk.

Laaciz 17.01.2020 8:37

O, jopcik! Gandrīz 4 gadīgs un teju pa jauna cena. Nu interesantas cilvēkiem tās fantāzijas par cenu. Mož jāpārdod savējais pa kādiem 12K Dabūtu i pirmo atpakaļ iemaksu i nopelnītu pa virsu

Laaciz 15.01.2020 19:53

kasinsh79 rakstīja: Pēdējo gadu aizvien biežāks novērojums. Tumšajā laikā braucam tikai ar dienas LED priekšā Respektīvi, aizmugurē auto nedeg pilnīgi neviens lukturis. Pamanāms tāds spokauto ir vien apgaismotā ceļā (pilsētā), absolūtais vairākums ne uz midžināšanu aizmugurē, ne skaņas signālu, pat ne uz žestiem apsteidzot naturāli NEREAĢĒ Izrādās, ka iemesls esot gaužām vienkāršs - pērkot jaunu auto, cilvēki nav izvēlējušies krēslas sensora opciju (kas nudien nav dārga fīča). Omg, kāds fail, ja reiz pašam nepielec, ka tumsā brauc bez gaismām.

Ar šad un tad tādus manu. Ja cilvēks nejēdz pats pagriezt puļķi, kad krēslo nu ko tu tādam padarīsi. Man personīgi nekāda sensora nav gaismām un nafig arī nav vajadzīgs. Nav jau grūti veltīt 1 sekundi laika puļķi pagriezt. Visa problēma cilvēku galvā, ka pat nejēdz iepazīties ar auto ko paši nopērk. Nu un tad ražo visādus sensorus priekšā un pakaļā tieši tādiem, kas nesako līdzi, kas notiek uz ceļa un labi, ja spēj to baranku grozīt paši vēl.

Laaciz 14.01.2020 11:56

5 robi? Hmm... Tad varbūt Pre-Facelift? Manam ir 6. Komplektācija tiešām laba par nepilniem 15k EUR bija. Tagad līdzvērtīgs uz akciju (bet ar automātu) bija 20k EUR. Kompis rāda 6,5L, protams, tas nav 100% akurāts, bet arī ne galīgi nepareizs.

Laaciz 14.01.2020 9:30

Nu neko sliktu nevaru teikt. Pēdējā reize tāda nesaprašanās sanāca gan, kad gaidu zvanu, ka auto gatavs, bet nezvana, jo parasti zvanīja uzreiz, ka var saņemt. Gaidīju tur pat klientu zonā kādu pus stundu pa virsu gaidot zvanu, bet izrādās jau bija gatavs. Laikam manu atbildi, ka gaidīšu tepat saprata, ka pats pēc tām 2h pienākšu.

Kas nu kuram skaitās dārgi vai lēti. Man nav ar ko salīdzināt īsti. Varbūt vienīgi ar Karlo Motors, kad viņi vēl Škodas pārdeva (radiniekam Yeti ir). Tad ar tiem +/- vienādi. Pēdēja apkope bija 260EUR, gadu iepriekš zem tiem 260 EUR bija un pirmā bija zem 200 EUR.

Laaciz 13.01.2020 22:39

Tad nu tā... Focus 3 gados jau noripojis nedaudz virs 47k km. Decembrī izieta apkope, kurā pie standarta lietām bija arī paredzēta sveču maiņa. Tehniski un elektroniski nekādu problēmu nav manīts. Piekarē nekas neklab/negrab. Priekš pilsētas/šosejas auto redzējis pietiekoši štruntīgus grants ceļus, meža ceļus kur vairāk zāles kā ceļš un vēl kūdrā iesēdies līdz vēderam. Varētu teikt iztūrīgs darba zirgs. EcoBoost skrien un nedomā apstāties. Patīkams dzinējs. Salīdzinot ar T-Cross sastapto 1.0 motoru EcoBoost gaitā un skaņā jūtas daudz patīkamāks. Subjektīvs viedoklis, protams.

No mīnusiem nekas būtisks. Čīkstīga plastmasa, bet nu montāžas vaina konkrētai paaudzei. 4th gen esot labāk salikts. Nav tā, ka kaut kas visu laiku grabētu. Krakšķ, ja atspiežu kāju pret paneli, piemēram. Sēdekli gribētos vairāk apņemošu un prasās augstuma regulācija pasažiera beņķim, ja pats nebraucu nav visai ērti tur sēdēt un grozāmais atzveltnes puļķis ir kaitinošs.

Mīnuss, kas ne visai patīkams - tumsā braucot pa šoseju Infotaiment sistēmas ekrāns pat uz mazāko spilgtumu spiež acīs un nākas slēgt ārā pavisam a karti ta vajag, jo ne vienmēr car ticēt tantei, ka pateiks pareizā brīdī kur jāgriež. Grūti iedomāties kā Teslām ar saviem 17 collu ekrāniem u.c. kam viss ar ekrāniem noklāts.

Nākošā darāmā lieta - jāmaina kluči pirmo reizi. Cerams pagaidām viss.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti