Ā, tad tev liekas, ka es runāju par tiem, kuriem tiesības ir uzdāvinātas? Sor, vecīt, nē es runāju par adekvātu vadītāju. Bet nu katrs jau redz satiksmi pēc savām prasmēm.
Ieskriešanās joslas sākums ir tā vieta, lai novērtētu vai spēsi uzņemt atļauto ātrumu, nevienam aiz sevis neliekot sabremzēties pie ieiešanas joslā. Nevienam tā vieta nav paredzēta stavēšanai bez pamatojuma. Ja nejēdz braukt raiti, tad stūre tev nav domāta. Bet nu skaidrs jau tagad, ka eksāmenā tu izkristu tieši uz ieskriešanās joslām.
Kaut gan.... tu jau vienmēr atradīsi pret baltu pateikt melns un otrādāk. Tā kā tukša runa. ![]()


















Katrā valstī ir kaut nedaudz, bet savādāka braukšanas kultūra. Ā, skaidrs, tātad mūsdienu šofera domāšana ir - ja vienā vietā citā valstī ir siena priekšā, tad visās ieskriešanās joslās jebkurā valstī var uzvesties kā ienāk prātā. Nē, sor, es braukšu pēc LV CSN.
Ieskriešanās un bremzēšanas joslas vispār ir viens kļūdu stūrakmens. Reti kurš ir iemācīts, kas tad ir jādara un tad atrodas visādi, kuri jau iebrauc un arī kaut kur pa vidu vēl apstājas, jo vajadzēs tak ieskrieties vai lēni ripo bezjēdzīgi, jo spogulī aktīvas plūsmas uz 70 spraugu kur ielīst ar savu mazmotora pseido 150hp, nesapratīsi. Tavs piemērs varētu būt līdzīgs Zaķusalai. N-tās reizes esmu redzējis, ka gaida pie joslas uzbraukšanu. Tā vietā lai vismaz tās joslas 10m atvēlēt, lai ieskrietos. Viss brīvi pārskatāms.
Un kā ar pagriezienu rādīšanu? Piemērs Jelgavas šoseja un Rīgas apvedceļš. Viaduktā neviens nejēdz painformēt laicīgi tos, kas brauc lejā, ka viņš ies iekšā. Tas pats uzbraucot augšā. Josla tur diezgan īsa starp uz un no, bet laicīgi painformēt, ka brauks nost nejēdz. Loģiski, ka man redzot, ka cilvēks brauc taisni, būtu jāgriežas virsū un jāspiež grīdā. Bet tādā gadījumā es ar viņu izlīdzinātos un kas zin, ja pagriezienu nerāda, moš arī spoguļus neskatās.