Kārtot: Augošā secībā
1 2
gunbox 12.09.2019 10:59

Bārda tikai tad der, ja viņa tev piestāv un ir pareizi, rūpīgi kopta un formēta. 1x dienā nodzīt tādā gadījumā ir bez problēmām pretēji bārdas kopšanai.

gunbox 11.09.2019 10:40

Cik es saprotu, tad 100 gadus vīri ir ar bārdas nazi skuvušies, nevis žileti. Un žilete jau pamatos skuj ar nepareizu leņķi, lai arī kādu viņu tur iestrādātu. Ja pavēro spečuku darbu, kā jādzen ar nazi, lai nenoņemtu ādu, tad ar žileti to nemaz nav iespējams izdarīt.

gunbox 11.09.2019 10:32

msh rakstīja: Ir vienkāršāks risinājums - neaizrauties ar skūšanos. Es jau dažus gadus reizi pa pāris nedēļām norauju bārdu un ūsas ar matu mašīnu un miers - lēti un ātri.

Ne visi uzturas sabiedrībā, kurā var ligzdu audzēt.

gunbox 11.09.2019 10:28

feciic rakstīja: Pa reizei uz akciju var pa trīnīti atrast.

Bēt pietiek 2x nedēļā skūties, nav kā ar mašīnīti bezmaz katru rītu vingrot.

Kāds moš ir lāzerepilāciju mēģinājis?

BS. Es ar mašīnīti skujos tieši tā pat kā ar žileti - 1x 2-3 dienās.

gunbox 04.09.2019 15:23

psc.. pats jau otro reizi uzleci. Tas, ko tu uzskati par ideālu, ar ļoti lielu pārsvaru var nederēt citiem.

gunbox 04.09.2019 11:08

Kāda tam nozīme, cik līdzekļi ir jāinvestē, ja tu to dari savai ērtībai un ādas tipam? ... jeb tu nonāc pretrunā ar sevi. Lētāk tev būtu nopirkt žileti un Latgalītē par pāris eiro komunisma laika holderi. Kāpēc tāds papadoss uz 30€ uz kaut kādu ģešmansko, kuram jauna galva grozās ap 20-30€?

gunbox 04.09.2019 10:28

Ar skuvekļiem ir kā ar bitēm. Kas der vienam, pārējiem var nederēt. Tāpēc ieteikt kaut ko ir bezjēdzīgs pasākums. Var tikai pastāstīt par aparātiem, par kuriem cilvēks varbūt nemaz nezina.

Man ir ļoti problemātiska kakla zona. Kā dabuj mikro traumas tā sarkans un vēlāk vēl pumpas sametas. Teiksim tā - nav ziloņa āda, kurai ar žileti var arī skūt pret spalvu. Tad ir čau.

Vēsture tāda. Līdz ar iznākšanu Gilette uzreiz migrēju uz vairāk asmeņu versijām. Beigās 5 asmeņi bija vis labākais. Bet mikro traumas vienalga reizēm diezgan daudz un risinājumam atradu vislabāko pēc skūšanās līdzekli - Eveline after shave GEL sensetive. Bet tieši gēls nevis balzāms. Tāds biezas konsistences gēls ko biezā slānī uzklāj uz kakla un sūrstēšana pāriet 10min laikā vai pat uzreiz un ļoti ātri sadzīst.

Biju pa vidu izmēģinājis 2 un 3 galvu rotējošos, bet tie man noņem kaklam ādas kārtu. Tad pamēģināju Brauc 3 sērijas skuvekli un horizontālais asmenis likās saudzējošāks, bet ātri izdila. Tā es nonācu beigās pie Braun 7 sērijas ar visu tīrīšanas iekārtu. Jau kādus 8 gadus kalpo godam. 1x gadā gan galvu jāmaina, kas nav tā lētākā. Interesantākais, ka šim baterija nejūtas vispār, ka būtu kaut nedaudz nosēdusies gadu laikā. Pēdējā gada laikā esmu atradis vēl superīgāku iekārtu. Philips One Blade, ko arī ieteiktu izmēģināt. Ir nedaudz jāpierod kā ar viņu dzīt, bet ir ļoti ērti un var izmantot arī ar skūšanās putām.

gunbox 29.08.2019 11:54

Domu sapratu, bet būs aizšauts garām.

Tur nu tu kļūdies. Tā laka, kura pārdodas baloniņos un derīga 12mēnešus pēc atvēršanas vai līdz brīdim, kad bumbiņa iekšā vairs nekratās, nekam nav derīga. Tā ir mīksta laka pēc sacietēšanas, kura auto virsbūvei neder. Kur tad tu meklē to UV laku? Poligrāfijas piederumu veikalā? Auto krāsu veikalā iejauks to, kas vajadzīgs.

gunbox 29.08.2019 10:54

Ne gluži par izmaksām. Ja pareizi visu dara, tad izmaksās pat vairāk, kā aizbraukt pie laba meistara. Manā skatījumā tas vairāk tāds entuziasma pasākums, kad cilvēks, kuram nav līkas rokas, grib iemācīties ko jaunu un ir guvis kaut kādu gandarījumu.

Atjaunots reflektors no markas var maksāt smuki. MB W220 xenons laikam maksāja par 1gab. 50€, ja atdod pretī savus.

gunbox 29.08.2019 10:50

Vispār jau hroma imitējošo ķīmiju šodien lieto visur. Un pārsvarā gadījumu veiksmīgi. Arī metāla reflektoru atjaunošanai. Pieļauju, ka plastmasas reflektorus tieši tā pat atjauno, jo tā pati ķīmija jau viņiem virsū no rūpnīcas. Bet reflektoram savukārt ražotāja hroms, vai šodien jau tikai ķīmija, jo hromēšana sadārdzina, izdeg tikai tad, kad ieliek neatbilstošas spuldzes. Grib no vecas tehnoloģijas izspiest ārā LED un Laser spožumu.

Es savam lūznim reflektorus pirku lukturiem.lv (jāpieprasa tagad keš par reklāmu ) Arī bija izdedzināti tā, ka varēja tumsā braukt tikai ar migliniekiem.

gunbox 28.08.2019 22:56

Volx rakstīja: Beidziet žīdoties, ielieciet jaunus binokļus. Visa tā pulēšana, lakošana ir pagaidu līdzeklis un uz laiku. Beigu beigās tāpat būs jāmaina, ja jūs tagad tehniskā nelaiž cauri .

man tādi pulēsanas meistari arī piedavājās pulēt astrai, jā ok, izgāju tehnisko, bet pēc kādi 2 gadi atgriezos izejas pozīcijā

Tieši tā. Pulē kreisajos kantoros priekš pārdošanas. Tāpēc ari 2 gadus ilgāk nekalpo. Normāli meistari slīpe matētu un klāj ar laku. Uz pulētas laka neturēsies. Vismaz ne tā, kura paredzēta lukturiem. Viņai ir divi efekti. Aizsarga no UV, lai plastikāts nedzeltētu un veido cietu kārtiņu, kura iztura to akmentiņu deformāciju, kur plastikatā paliktu pēdas.

gunbox 28.08.2019 22:49

darklight rakstīja: Vasaras sākumā veicu Astrai šo procedūru. Ņēmu smilšpapīrus no 800 pakāpeniski līdz 2000 un slīpēju visu to dzelteno, necaurredzamo herņu nost. Pēc tam ar pulējamo pastu. Tik dzidrus lukturus tam auto nekad nebiju redzējis. Tad ņēmu laku un visu sačakarēju . Ok - ne jau nu galīgi sačakarēju, bet otrajā kārtā sanāca pamatīgs apelsīns, kas nedaudz sačakarēja visu efektu. Kāpēc tā sanāca - nav ne jausmas, laku no baloniņa pūtu pirmo reizi mūžā, bet it kā viss pēc instrukcijām. Lai nu kā - efekts ir pamatīgs - tumsā atkal ir normāls, fokusēts stars, gaismas arī vairāk. Cik ilgi turēsies? Ta jau redzēs.

Apelsīns otrajai kartai sanāca tāpēc, ka pirmo kārtu pārkaltēji. Pirmā kārta nedrikst kļūt sausa, tobiš nelipīga. Sanāk diezgan ātri nest virsū otro kartu un telpas temperatura ir vēlama pēc iespējas siltāka.

gunbox 28.08.2019 22:44

Tiešām? Cik šodien izdzerts?

Ir domāta laka, kura nelaiž cauri UV starojumu. UV staros cietējoša laka ir pavisam cita tēma un nekā kopīga ar auto lampām.

gunbox 28.08.2019 18:23

Esmu pats 2x labojis virsmu. Pirmo reizi mācoties uz kļūdām. Otrā reizē jau perfekts iznākums. Tātad - lukturus tikai Koļas pulē. Lukturi ir jāslīpē. Mātēto virsmu klāju ar divkomponentu UV laku sagatavotu baloniņā. Laka jāiztērē bija 48h laikā. Un slīpēšana jāveic uzmanīgi. Nedrīkst pārkarsēt plastikātu.

Vēl tāda nianse. Ja nolakot ar pirmo reizi neizdodas, tad nokaltējot var atkal noslīpēt un no jauna mēģināt.

gunbox 27.08.2019 16:48

Minēšu divus variantus. Vai nu vecis sajaucis smilšpapīra ciparu un matēšanas vietā nopulējis spoguļa gludumā. Vai starp grunts un krāsošanas procesos ir kaut kur ne to attaukotāju izmantojis. Vai vispār nav izmantojis. Un tad tur vēl var būt vesels strēķis ar tehnoloģijas ievērošanām, tādas kā temperatūra, mitrums, kaltēšanas ilgums.

gunbox 23.08.2019 10:16

Vēl ir ļoti reta parādība, ka uzpūtējam stiprinājumi beigti un tā tricina auto, ka maz neliekas pie konkrētiem apgriezieniem. Pie lielākiem apgriezieniem trīcēšana izlīdzinās un paliek ne tik jūtama. Un stāvot arī nejūt.

Vēl var būt problēma ar pusasīm. Ar trīcēšanu vispār ir tik ļoti daudz variantu, ka var beigās visu auto pārlasīt un jaunu salikt un izrādīties, ka šoferis trīc, nevis auto.

gunbox 07.08.2019 13:17

Patiesībā nav neka sarežģīta. Piešķirt divas izplūdes parbaudes iekārtas tiem pašiem pārvietojamo radaru uzstādītājiem un otrs cilvēks uz priekšu lai ziņo, kuru lai stādina uz pārbaudi. Ja neatbilst, tad 24h braukšanas atļauju uz tehnisko pārbaudi. Kāpēc ne ilgāk? Lai kropļi laicīgi sataisa savus auto. Tos melnos dūmu mutuļus nevar nepamanīt spogulī. Nav runa par kaut kādiem zemiem standartiem, kur neliels kvēps izlec. Kaut kur ir pamatotas aizdomas, ka šiem ērmiem paceļot uz max abarotus, tur pat arī paliks un no evakuatoriem veidosies tada pat rinda kā takšiem pie lidostas.

Man ir divi veci dīzeļi bijuši un meistari pat ir brīnijušies, ka izplūdes gāzes kā jaunam auto. Žēl tikai, ka bija jāpārdod Rumbulas šrotu cenas līmenī dēļ nočakarētā tirgus. Kā arī skates esmu gājis vienmēr ar pirmo reizi.

Latvija diemžēl ir tada suga nolasījusies, kuri nopērk Rumbulā bez pirmspirkšanas pārbaudes jau nokautu auto un brauc kamēr ripo, lai pec tam pārdotu.

Un par benzīnniekiem nav ko liet. Jebkurš auto normālā darba kārtībā nedūmos.

Vēl viens variants - samazināt izplūdes normu un tiem, kuriem ir tuvu robežai, pieškirt pārbaudi 2x gadā. Un es ari piekristu, ja jebkuram ar pirmo reizi neizietam auto uzlikt 2x gadā, jo ļoti liela daļa remontē auto pēc tehniskas apskates, nevis saved ideālā kārtībā pirms.

gunbox 01.08.2019 12:28

Sazvanīju vēl CSDD. Šie saka, ka 3 gadus karājas, pēc tam izslēdz. Tolmetā papīrus sakārto, bet ekspluatācijas nodoklis būs par šiem 3 gadiem. Bet varot arī pakonsultēties valsts izspiedēju dienestā, varbūt nodzēš parādu, par cik auto nav lietots. Tas tik būtu brīnums.

gunbox 31.07.2019 15:31

Nezinu gan. Astrai un Golf3 nejūtu nekādu atšķirību. Varbūt tev vienkārši ir patrāpījusies naglu kaste uz 19" diskiem?

gunbox 31.07.2019 14:08

Man izskatās, ka viņš nesaprot, vai stāvvietas asfalts ir svarīgāks par iebraukšanu no grants ceļa. Vienīgi ceļa posmā, zīme P, nenozīmē, ka tā ir stāvvieta kopā ar ceļu.

gunbox 23.07.2019 11:04

Vienmēr esmu teicis, ka Jelgava ir cēlusies no divām iestādēm - vienā pusē ir durka, otrā cietums. ;) Neesmu ne reizi tur braucis, lai kāds duriks pa ceļam neuzrastos.

gunbox 23.07.2019 10:30

Noskatījos uz 50%. Vairāk nebija nepieciešams, lai saprastu ka video par lielo "neko". Tukša muldēšana. Ja nesaprati, kādā kontekstā atbildēju, tad nevarēšu palīdzēt.

gunbox 22.07.2019 16:09

Audi A7 nav nemaz tik slikta un vēl RS. Tikai Audi viņu nespēs pārdot virs 100tk. kamēr Mustang Shelby un Corvete maksās 60tk. Loģisks gājiens nepārdot.

gunbox 22.07.2019 15:54

Lai ceļ. Man gan nav skaidrs, kā viņš ar šo varētu nosegt kaut 1% no autoceļiem nepieciešamā. Un nevis kaut kāda kreisā kantora statistikas, bet reālā situācijā. Jālabo ir vismaz uz 400% vairāk seguma, kā valdība irš. Un ar kvalitatīvu tehnoloģiju, nevis urlu uzbērumi jātaisa.

gunbox 22.07.2019 14:12

Tūlīt nākošais burbulis plīsīs un atkal varēs sajust brīvību uz ielām.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti