Šorīt pārliecinājos kārtējo reizi, ka lielākā masa autovadītāju apliecību ir saņēmuši pa aizmugures durvīm.
Skaistkalnes iela virzienā no Bauskas ielas uz Putnu ielu. No rīta sastrēgums uz Mūkusalas ielas pusi viss posms stāv. Tālāk gar vidusskolu sastrēgums aizņem kādus 60% ielas. Tur noparkojušās kādas 4-5 automašīnas. Protams, lai pabrauktu garām vietas nepietiek, jāgaida, kad palaidīs tie, kas stās sastrēgumā. No visas tās rindas tikai 2 cilvēki palaida, lai 3 vietās apbrauktu, pārējie tupa lien uz priekšu un pajāt, redz, ka priekšā korķis un tālāk netiek, bet iebrauc pretī auto un apstājas un vēl neapmierināti murmina kaut ko. Ja mēs te saucam Krievijā tos atsaldeņus par orkiem, tad sor, bet pie mums to nav mazāk. Vienkārši reizēm pārsteidz tas, cik blīvā masā to te LV ir.
Protams beigās bija tādi, kuri apbrauca noaparkotos auto pa trotuāru, jo pretī korķī stāv vieni ībļi.
anoagask rakstīja: VAGam jāatpelna dīzeļgeitas miljardi, tāpēc arī nekonvencionāli risinājumi - bezpogu audiosistēmas, klimata kontrole, arī logu pacēlāja pogas. Lai gan realitātē aizmugurējos logus vadītājam nav pārāk bieži jāoperē - vai nu aizmugurē sēž adekvātas personas, kas to dara pašas, vai sīči, kam logu vadību atslēdz.
12v ligzdas neesamība ir vienkārši pipec - ledusskapis, zābaku sildītāji, kaut kādu akumulatoru lādētāji.
par USB - tie visticamāk ir typeC USB spraudņi, ar ko var arī kompi(kam usb typeC lādēšana) pa taisno nobarot - jaudas pietiek, es tieši tāpēc nopirku niknāku 12v->typeC pārveidotāju.
Izklausās, ka ar ID ir tāpat kā ar franču mašīnām - tāpēc, ka elektrība, obligāti vajag visu vajag savādāk, t.sk. sačakarēt risinājumus, kas ir gadu desmitiem noslīpēti līdz ergonomikas perfektumam, kas bija VAG trumpis
Njā, nu man šis neaiziet, cik vērtīgi ir ieklausīties cilvēka viedoklī, kurš tik novecojušu lietu nespēj atšķirt kā USB-C.
Šodien izbraucu virs 400km. Kas nepatika, uz 19'' diskiem braukšana pa nelīdzenu ceļu kā pa veļas dēli. Savukārt skaņas slāpēšana no nelīdzenumiem ļoti labā līmenī. Adaptivā piekare laikam, bet režīmu maiņu īpaši neizjutu salīdzinot ar B8 Passat.
Uzlādējot 1h iepūš 44kW un +200km. Parēķinājām, ka šobrīd ir vairāk kā uz pusi lētāk izbraukt, kā benzīnu. Tehniskajā ierakstīti 150kW jauda. Cēliens smuks, bet man šķita par mazu.