Kārtot: Augošā secībā
1 2
gunbox 09.07.2020 10:13

Tipiska bomžu rajona antikvariāta pārdevēja runa. Esi vismaz uz gadiem 20 atpalicis savā aprobežotajā domāšanā. Automātam ir režīmi, bet nu protams manuāļa fanam, ja pat kondiškai ir vairāk par 2 pogām, iestājas mēmais sastingums un ar šoku stāvoklī jāizceļ ārā no auto ar glābēju palīdzību. Neviens neko nav nekad uzmanījis un neuzmanīs un visi brauc laimīgi. Laikam manuālisti nevar pārdzīvot, ka noklājas kārba un tad piemet, ka automāti ir defektīvāki. Jā, vienam gan piekritīšu. Manuālis arī no tolmeta spiestuves varētu darboties. Kad izlīdīsi no Rumbulas Tolmeta, tad visdrīzāk arī ieraudzīsi otru pusi monētai, ja vien šoks tevi nenokaus.

gunbox 09.07.2020 9:56

BS <- iztulkot? Nopērc restaurēto un mauc tālāk. Jebkura auto detaļa dilst un ja, nopērkot auto, esi paredzējis to neremontēt un neieguldīt oriģinālās vai tuvu tam detaļās, tad auto tev nav paredzēts. Vismaz komentēt par auto speceni.

gunbox 08.07.2020 9:35

Ar muskuļauto iebrauci auzās. Šodien automāts šādiem vāģiem tiek piedzīts pēc saimnieka vēlmēm un pat bez tā strādā daudz pareizāk un ātrāk kā to izdarītu ar roku.

gunbox 08.07.2020 9:33

Es neko zem 150 zirgiem neskatītu, ja ir paredzēts droši apdzīt. Ja ir tipisks 45,65,85 ātrumu mīlētājs, tad nav svarīgi kādu motoru.

Bet par kārbu skaidrs ka automātu. Tiem, kuriem manuālis ir rāmīti pie gultas un fiška nerubī, turpinās to klasiku puļķēt līdz vemšanai.

gunbox 01.06.2020 17:08

Ko nozīmē gājēja ātrums? 6 vai 2km/h ir ļoti liela atšķirība.

Bet redz kā latekšbikši ar vien nopietnāk ielaiž nagus likumdošanā. Tagad jau panākuši, ka nepabrauksi pēc CSN arī normāli pa ietvi, pat kur cilvēku nav. Jālien šaurajās joslās un jātraucē automašīnām, jāriskē ar dzīvību, jo redz ar oglekļa rāmja sporta velo nedrīkst atļauties pārvarēt apmales.

gunbox 20.05.2020 16:28

Pilnīgā tūtā. Par ko tu vispār runā? Paņem izbraukt ar kāda jau nopirkuša Superb auto un pēc tam ar Passat. Te neiet runa par Demo versiju. Superb kā konservbundža skan, kamēr Pasātam pat nav jābrauc - paceļot apšuvumu var redzēt reāli ražotāja salīmētas skaņas izolācijas loksnes. Un ja vēl ir adaptīvā piekare, tad uz Comfort režīma piekare paliek 3x klusāka. Ok, varbūt pēdējā versijā Škoda ir kaut ko labojuši, bet iepriekš Superbam ar skaņas izolāciju vispār nebija nekāda sakara.

gunbox 20.05.2020 10:33

Ja jāizvēlas no šādas summas auto, tas noteikti būtu Passat dēļ skaņas izolācijas. Un visdrīzāk tas pat varētu būt vienīgais iemesls kāpēc Superb neizvēlēties.

Nu un Passat adaptīvās tālās gaismas vienkārši perfekti strādā. Naktī bauda braukt.

gunbox 28.04.2020 11:26

Statistiķis atradies. Diez, kurā punktā tavi uzskati salūzīs pašam negribot! Cik vīrusus vajadzētu palaist brīvībā un cik mirušie ir tavs slieksnis, lai pielektu, ka jebkura zaraza ir pluss pie esošās mirstības, nevis stafete par mirstības pirmo pozīciju. Ja gada laikā mirs 10milj. tas tev būs pietiekams skaits, vai tava tupā statistika saka, ka citas kaites saplusojot vinnē un covid ar 10milj. tā pat būs nekas?

gunbox 27.04.2020 15:29

Efektīgākais veids ir absolūta 24h karantīna visiem, lai vīruss izmirtu dabīgā veidā. Ekonomikai tas nozīmētu pipec. Ir jāmeklē kompromiss un tur nekā nepadarīt, kamēr inficēšanās augstākais punkts visā pasaulē nav sasniegts, lai vispār saprastu ar ko ir darīšana vai arī atrastas zāles.

gunbox 27.04.2020 15:12

Tavs uzskatījums ir līdz salmiem galvā nekorekts.

Covid vēl nav sasniedzis 7.7 miljardus iedzīvotāju, kā tas ir ar sekām no alko. Kardio ir vispār no pirksta izzīsta statistika. Tik pat labi 90% no viņām ir saistīta ar to pašu alko, infekcijām, stresiem, gēniem un tml. Tik pat labi varētu uzskaitīt cik miruši, jo iepriekš sasāpējās galva. Izlien lūdzu no mucas pēc 1 gada, un tad varbūt statistika uz kovid būs izveidojusies, ja nebūs mutācijas nr. 3, 4 ...., lai kaut cik piemestu salīdzinājumam.

gunbox 27.04.2020 11:56

Salīdzināšana ir absurds. Primāri jau tāpēc, ka šobrīd ir tikai izplatīšanās sākums. Tātad kaut ko uzskaitīt un salīdzināt ir idiotisms augstākajā tā pakāpē. Otrkārt izplatība sākās līdz 26 martam ar 26tk. nāvēm. Pēdējais mēnesis ir 180tk. Vai nākošā mēneša griezumā tie būs tie paši līdz 180tk. vai krietni vairāk, to parādīs laiks. Un kāpēc vēl salīdzināt šobrīd ir nekorekti. Infekcija var pielipt jau izslimojušajiem atkārtoti. Inkubācijas laikā 14 dienās var būt zaraza pārnēsājama un nav pamanāma. Infrasarkanie stari infekciju neiznīdē un karstums arī nē, tātad vasara un saule neko neizmainīs.

Tātad nonākam tikai pie šādiem skricelējumiem - nākošajā mēnesī mirstība var dubultoties un vēl nākošajā jau būt 800tk. un t.t. Ikmēneša dubultošanos nav grūti izskaitļot. Gada laikā tas var būt arī 100milj. Bet var arī gadīties SARS scenārijs, kad vienā momentā zaraza iznīkst pilnībā. Kā viens scenārijs, tā otrs, izskatās šobrīd neticams, vai ne? Šobrīd mēs varam tikai salīdzināt sars vs cūku gripa vs ebola vs masalas. Slimības, kurām statistika ir noteikta, nevis tikai top.

gunbox 06.04.2020 17:25

Runā, kā muldi. Šipi pa tavam nav riepas sastāvdaļa?

Riepa ar šipiem ir skaļāka. Loģiski, ka mārketinga dēļ negrib norādīt, jo tiem uzņēmumiem, kuriem ir augstāks ISO līmenis, šīs riepas neiekļausies standartos. Tas manuprāt ir vienīgais iemesls, kāpēc slēpj. Bet maza cerība bija, ka kāds ar šo ir saskāries.

gunbox 06.04.2020 16:57

Tur jau tā problēma, ka netiek norādīti. Parasti sakarīgākie internetveikali nenorāda šipenēm vispār neko. Kaktu kantori ieliek tos pašus datus, kas tai riepai ir bez šipiem.

gunbox 19.03.2020 13:08

Ko dod kritums, ja pēc tam pacels vēl augstāk un atpelnīs plānoto peļņu? Latvijā tirgotāji nekad nav skatījušies uz pasaules tirgus cenu. Ja cena krīt, tad tirgotājs tikai berzē rokas.

gunbox 06.03.2020 10:17

iAuto rakstīja: Makšķerēt Lielupē!

Šīs parastās laivas ir tāds postkomunisma nospiedums kā aizbēgt no mājas, kad sieva neļauj dzert uz sauszemes. Ļoti maz kopīga ar labu atpūtu un makšķerēšanu. Makšķerēšanai uz ūdens ir jāpērk pontonveidīgās laivas vai laivas ar krēslu.

Piem. prastākie un lētākie:

www.cabelas.com/product/boating/canoes-kayaks-small-boats/small-craft-inflatable/pc/104794380/c/104710680/sc/104581980/pelican-boat-bass-raider-e/3540651.uts?slotId=0

www.cabelas.com/catalog/browse/pontoons/_/N-1100576/Ns-CATEGORY_SEQ_104508180

Protams var jau arī laivā apmutēt to sānus saturošo šķērsli, kuru daži dēvē par solu un ierīkot ērtu sēžamo.

gunbox 03.03.2020 18:02

Piesardzība var būt tikai tad, ja tu neizej no mājas. Kāds sakars problēmvalstīm, ja vīrusu nav iespējams identificēt laicīgi? Es pieļauju, ka katrā lidostā jau ir pa vienam neidenficētam izplatītājam. Šodien pārvietošanās principiem sekojot, tas ir tikai normāli.

gunbox 03.03.2020 12:55

Nav ne prātā celt paniku, bet padomājam loģiski. Hubei provincē ir 57milj. iedzīvotāju. Mirušo šobrīd ir 2700. Tas ir 0.0047%? Tāda sīkuma dēļ uz tik lielu masu neviena valsts neveidotu karantīnas. Saprotam, ka tas ir komunisms un patiesos datus mēs visdrīzāk nekad neuzzināsim. Tā kā vērojam, kas notiek pārējā pasaulē un no tā tad arī izdarām secinājumus. Pagaidām ir skaidrs, ka vīruss ir ļoti lipīgs un nav 100%tīgas diagnostikas. Šobrīd kaut ko salīdzināt ar gripu ir idiotisma pazīme, jo gripas vīruss un pārējie koronieši ir visur. Salīdzināt varēs tikai pēc tam, kad jaunu saslimšanu gadījumi praktiski izsīks.

Tāda pati idiotisma pazīmē ir šobrīd kaut kur doties ārpus valsts vai atpakaļ uz valsti. Atceramies arī to, ka valsts pēc savas struktūras ir viena liela idiota komplektācija un sāks domāt tikai tad, kad būs jau par vēlu.

gunbox 24.02.2020 10:57

Problēma cietušajos ir jāmeklē saknēs:

1. Nekompetenti instruktori autoskolās bez jebkāda pedagoģiskā priekšstata. Nav sastādīts braukšanas kurss, kurš jāiziet cauri, neatkarīgi vai ir pieredze vai nav.

2. Ļoti viegls braukšanas eksāmens un arī teorija.

3. Ļoti mazi CSN pārkāpumu sodi. Jāpalielina vismaz x10.

4. Policijai jāsāk sodīt par jebkuru pārkāpumu. (Pie radariem it sevišķi visus, kuri brauc lēnāk par 5km/h par atļauto braukšanas ātrumu. Visus pagriezien nerādītājus, visus bez izņēmuma braucējus pa kreiso joslu, kad labā brīva, brauc aplī tikai pa pirmo, ja netaisās izbraukt un kreisā brīva un tml.)

5. Jānomaina stacionāros radarus pret pārvietojamajiem un jāpalielina to skaits vismaz x4.

6. Jāņem nost tiesības un jāliek atkārtoti iziet autoskolas pilnu kursu, ja netiek apstādināts auto pēc CP lūguma, kā arī: ja ir promiles, ja tiek sasniegti 10 soda punkti, ja avārijas izraisītājs ir rīkojies neadekvāti, dēļ kā ir notikusi avārija un tml.

Šobrīd lielāka daļa šoferu brauc pokuj režīmā un nevienam tie daži eiro sodi nekrata. Tikai tad, kad visi raustīsies pārkāpt noteikumus un būs motivācija tos ievērot, var domāt par ātruma ierobežojuma palielināšanu. Šoferim, piesēžoties pie stūres, ir jājūt atbildības sajūta par savu rīcību un jāieraksta asinīs, ka CSN ir likums, nevis interpretācija par to kā variēt ar pārkāpšanu.

gunbox 20.02.2020 16:54

Lai cik sarežģīts ir uztaisīts krustojums, tas ir paredzēts izbraukšanai pēc pareizām trajektorijām un ievērojot CSN. Ja to sīkumu, kā smadzenes pielieto, tad neviens krustojums nav nedz bīstams nedz sarežģīts.

Ok, vari bļaustīties cik gribi. Es nesapratīšu un pat necentīšos, kura vietā tur ir problēma, jo man viņas tur nav, bet pakļauties idiotu masai un aizstāvēt neizglītotus pašnāvniekus nav manos plānos.

Pirmatnējs noziegums priekš Latvijas sa*istās mentalitātes ir izlaist caur autoskolu 10 braukšanās uz eksāmenu, otrajā nodarbībā nulles braucēju dzīt iekšā satiksmē. Policijai nesodīt par katru neparādītu pagriezienu. Līdz ceļam un uz ceļa nav stingra likuma, tāpēc ir bardaks un ļoti liela masa šoferu ir neizglītoti un vēl pašpārliecināti kretīni, kuriem arī labais krustojums sagādā problēmas.

gunbox 20.02.2020 16:35

to anoagask

Priekš tam ir autoskola. Ja nejēdz piemēroties sliktai redzamībai, lielai plūsmai, laika apstākļiem, tad nafig no ceļa. Nav tev tur ko meklēt. Bet kā redzams, jums, cienītais, tas nav iemācīts un uztverat, ka ceļa virsma ir kaut kas unikāls, kur visu vajag vienkāršot priekš idiotiem. Ja mācās, tad jebkura lieta kļūst vienkārša. Ja vien jums norijas, par ko es runāju.

gunbox 20.02.2020 9:30

650 rakstīja: Problēma (liela!) IR, kad tur satiekas vienlaikus divi kreisā pagr veicēji.Jo viņiem NAV kur palikt tieši tajā brīdī, kad viņi savstarpēji satiekas un sāk minstināties ceļa vidusdaļā.Ja saminstinās izgriezējs uz jelgavas pusi- viņa auto praktiski paliek rīgas virziena kreisajā rindā zem sitiena!No jelgavas lidojošais nespēj novērtēt- viņam liekas, ka izgriezējs tūliņ būs jau ceļa vidū, bet viņš no kaut/kā nobīstas un pēkšņi palēninās vai apstājas tieši kriesajā joslā.Neparvelti tur ir zīme 70 (kam visi uzspļauj). Jo "drošais" fragments pašā ceļa vidū ir par mazu priekš pilnvērtīgas saprašanās un izmainīšanās.Turklāt,šajā brīdī viens otram uzdzen gan stresu, gan būtiski apgrūtina redzmību un tūliņ pat vajadzīgās attālumu/ātrumu noovērtēšanas spējas.

Tas, kurš izgriežas uz Jelgavas pusi, kā dalbaēbs stāv tajā ceļa vidū (skat to gugla foto- neparvelti tur tieši tāds viens jau stāv un minstinās, neskatoties ka ceļš tobrīd ir praktiski TUKŠS, gaišs, redzamība 6km!...), jo viņš NESAPROT- kurš no kreisajā rindā esošajiem griezīsies, kurš pēkšņi līdīs garām tam pirmajam nogriezties kārotājam un vienkārši uzsipīs virsū tam nelaimīgajam jelgavas virziena izgriezējam.Jo tur NAV ieskrējiena joslas- katrs izgriezējs laipni piedāvā savu dsu pačamdīt jebkuram garāmbraucējam. Tāpat NAV nogriešanās joslas- no kuras visi tajā esošie nepārprotami nogrieztos un neradītu apdraudējumu izgriezējam.Te šobrīd izgriezējs vienkārši nespēj saprast- kurš griezīsies un kurš (dusmīgs!) no aizsega izleks un aizsips taisni pa to kreizo joslu.

Tieši šo tavu nosaukto "mīkstināšanos", kad divi idioti satiekas, izaudzina pareizs instruktors un izstāsta visas nianses, kā nepieļaut mīkstināšanās iespēju. Vienīgi redz, tur jau nav kur mīkstināties. Tur nesatiekas purns purnā divi kreisie kā citos bez vidus zonas krustojumos. Jelgavas kreisie drīkst iebraukt vidū un gaidīt, kad beidz lidot uz Jelgavu taisnie vai tie, kas griežas pa kreisi no Rīgas. Kur ir problēma? Tur tikai totāli auni var saskrieties vai izbraukt joslās, kad tur brauc auto.

gunbox 18.02.2020 12:50

Nedaudz kļūdies. Džamšuti pārsvarā strādā lielajos, dārgajos projektos, kur, lai izkonkurētu citus un vēl 50% iešņauktu nāsīs, nākas samazināt izmaksas. Pamatotā darba devēja bļaušana ir tikai par to, ka neviens vietējais par minimālo algu nevar atļauties strādāt. Lai valstī paceļ minimālo algo uz 1k € uz rokas, tad paskatīsimies, cik liela būtu bļaušana par darbinieku trūkumu.

gunbox 18.02.2020 12:41

Skat, par plaušu vēzi nemaz nav tik daudz jāsamaksā. Tikai 10 gadi un 12775€

gunbox 18.02.2020 12:37

Nu kā redzi, cilvēks pēc dabas ir slinks kretīns. Muguras problēmu cēlonis 90% gadījumos ir dziļo muskuļu atrafēšanās līdz ar vecumu. Ne visi sporta veidi uztura šos un kur nu vēl kaut kāda izkustēšanās. Tāpēc norakstīt savas kaites uz kaut kādu pīpēšanu būtu stulbi.

gunbox 18.02.2020 12:23

Tur nevienam nekas nav traucējis, kā arī netraucēs arī turpmāk. Vienkārši ir dabiskās atlases kandidāti, kuri uzķerās tieši šajā krustojumā. Šīm personām, ja nebūs šis krustojums, būs cits. Man vispār nav skaidrs, kur rodas idiotisms ar kreiso nogriešanos. Bīstams var būt tas tikai tiem, kuri nejēdz braukt. Te pat varētu vilkt līknes - izraisīji avāriju uz kreisā pagrieziena? - tiesības nost un atpakaļ uz autoskolu ar 1 gada braukšanas kursu.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti