Kārtot: Augošā secībā
1 2
gunbox 09.01.2020 17:18

Bradypus rakstīja: "Basnja" bez "iespējams". No divkomponentu epoksīda sveķiem tagad un arī PSRS laikā taisīja laivas, bagiju virsbūves u.c. - ar tiem apsmērējot brezenta vai stiklašķiedras sieta karkasu. Pemēģini izdomāt, kā tie paši sveķi, kas cietējot nesaplēš pat audumu, spēj savērpt Volgas virsbūvi ;)

Sveķi, nezinu vai vienmēr un vai tas atkarīgs no komponenšu propocijas, neesmu specs.... bet sacietējot var savilkt. Pilnīgi iespējams ka, ja sastāva ir par daudz cietinātāja pretstatā cietējošam tilpumam. Pieļauju, ka spriegumi sieta karkasam veidojas citādi un tas ir plānā slānī vairākos slāņos, bet uz cietas detaļas pārāk biezs līmes slānis ir spējīgs deformēt. Man kompozītmateriālu nesen vēl aizvilka, jo bija neliela karkasa aizliešana kopā ar salīmēšanu un beigās nesapasēja vairs skrūvju vietas.

gunbox 09.01.2020 17:10

gonzalless rakstīja: Te ir 2 varianti:

1. Pa nopietno, tas ir auto piekares demontāža, apakšas mazgāšana(metināšana, ja nepieciešams). , pēc tam apstrāde(ir daudz variantu).

2. Pa lēto,tas ir nomazgā auto apakšu un nopūt ar uzsildītu ,,atrabotku vai WD-40, būs rezultāts tāds pat kā ar Krown

WD40 ir eļļas šķīdinātājs kopā ar silikonu. Kāda tur var būt aizsardzība ilgtermiņam? Atradbotka ir pilnīgs pretstats WD40.

gunbox 10.12.2019 11:21

LV likumdošanai ir viena liela sāpe - nevar uzlikt lielāku kriminālatbildību tam, kas būs mazāks kriminālais, kā kukulis amatpersonu aprindās. Lūk arī visi sodi tiek piemēroti atbilstošajam - "ai ai ai, tā slikti darīt" līmenim.

gunbox 20.11.2019 18:02

Braucējs pats lien kreisajā joslā, kad labā ir brīva. Apsteigt pa labo nedrīkst, bet braukt garām labajā joslā kreisajā braucošajiem neviens nav liedzis. Un viss ir pareizi - Jūrmalas šosejai labo joslu nevajag aizņemt. Idiotiem lai paliek vidējā.

gunbox 20.11.2019 13:12

Izvirzu uz balsojumu nobanot Emmu un Annu.

gunbox 15.11.2019 13:43

Es ar visām četrām būtu tikai PAR šo pārklājumu, ja kaut viens no viņiem neveidotu pretēju efektu smidzināšanas laikā. Un it īpaši tiem stikliem, kur to slotiņu nav. Lēni kustoties vispār neko nevar vairs redzēt.

Nav nekādu šabu, ka jau virs 60km/h šie līdzekļi sāk darboties. Problēma ir tieši tur, ka zem šī ātruma rodas defekts.

gunbox 14.11.2019 12:38

Turtle rain repelent manuprāt ir tieši tas pats. Ja pareizi uzklāj, tad darbojas perfekti. It sevišķi, ja pretī braucējs no peļķes uzgāž virsū uz stikla. Nu un lietū pie ātruma virs 70km/h ir labs. Pat slotiņu ieslēgt nevajag, viss ūdens pazūd momenta, bet ir problēma tieši ar smidzināšanu. Smalka lietus laikā katra pilīte izsitas par 100 tādam smalkām lāsītēm un rodas vēl lielāka problēma, kā bez repelenta. Un pie tam slotiņas sāk slikti slīdēt pa stiklu.

Lai arī kādas nano vielas tirgoņi nosauc, silikons ir un paliks silikons.

gunbox 07.11.2019 17:58

WALA rakstīja: Man škiet kā leišu nogriešanās vietās esošās bremzēšanas joslas uz lielajiem ceļiem ir jēdzīgāks asfalta un stabiņu izlietojums, ja reiz vispār tādus stabiņus liek.

Man gan tā nešķiet. Leišiem to vajadzēja veidot kā maģistrāli, nevis ceļu ar apsurdi daudz 90/70 maiņām. Vai vismaz katras 3 nobrauktuves salaist uz 1. Vispār Baltija jau sen varēja samesties vienotam autobānim caur visām 3 valstīm un vēl no Polijas davilkt ceļu līdz Varšavas bānim.

gunbox 18.10.2019 15:58

Tur tak 3 joslas. Pirmā ir lidotajiem, otrā - sēnēm un mīzējiem no ceļa malām, trešā - steidzīgajiem. Tieši tā pati shēma, kas uz Jūrmalas šosejas.

gunbox 10.10.2019 10:21

Kādu tu atbildi sagaidi, ja neesi minējis riepas izmērus?

Meklēt pkp.lv Vismaz garantēti jauna gada riepas. Internetviekalos var iegrābties uz pāris gadus vecām. Bet man kaut kur aizdoma, ka tev nekas labāks par BF GOODRICH nesanāks par 300€.

gunbox 08.10.2019 17:49

Tiešām? Par ko tad īsti šeit ir bija runa? Par glābšanu vai to, ka nogriezās pāri nepārtrauktajai? Tur pēc mana nebija ko glābt. Notika dabiskā atlase. Šādam moča vadītājam varbūt šis bija vēl veiksmīgs gadījums, ka nenosita kādu, tik neadekvāti braucot.

gunbox 08.10.2019 15:31

Nav nekāds slidens punkts. Tas jau sen zināms, ja sabiedriskais pēkšņi izgriezīs no pieturas un tu būsi iebraucis aiz viņa vadītāja krēsla, tu būsi vainīgais. Tieši tas pats punkts, kas ar priekšā braucošo - ja tu ieskriesi pakaļā, tu būsi vainīgs.

Noteikti ar šādu domāšanas veidu arī ir tik slikta situācija uz ceļa. Ja visi viens otru uzskatītu par idiotiem, kuri nav prognozējami savā nākošajā solī, tad kaut kas uzlabotos, bet diemžēl nākas sastapties ar pašpārliecinātiem gaiļiem, kuriem liekas, ka CSN ievēro visi un pašam nav jādomā līdzi.

gunbox 08.10.2019 14:54

Vecīt, tev ar redzi švaki. Tur ir pārtraukums priekš nogriešanās vēl savus 2m tālāk, kā nogriežas buss. Nogriešanās pareizi būtu ja vismaz ar abiem labās puses riteņiem šķērso šo pātraukumu. Diemžēl tā nu viņš tur ir uzzīmēts, kad idiotam iedod rasēšanas dēli un pindzeli rokā.

Jābūt arī ir diezgan atsaldētam, lai nogrieztos, izmantojot 45 grādu leņķi. Eksāmenā ar šādu trajektoriju izgāztos uz pirmā pagrieziena.

gunbox 08.10.2019 14:47

Protams, ka katram būs savs viedoklis, skatoties no sava braukšanas stila. Es redzu šādus divus tipāžus. Buss pārkāpj ar to, ka nogriežas pāri nepātrauktajai ar abām riepām. Un vienīgā viņa kritiskā vaina ir, ka viņš nav pamanījis spogulī moci, kurs lido krietni virs tā ātruma, kas tajā krustojumā un pie nepārskatāmas gājēju pārejas ir pieļaujams. Skatoties no moča puses, es tajā vietā noteikti būtu samazinājis ātrumu un sagatavojies gan uz to tizlo krustojumu, gan gājēju pāreju un vēl jo vairāk, ja priekšā var izbraukt sabiedriskais transports, kurš pēc CSN apdzīvotā vietā ir jāpalaiž no pieturas. Un pat ja uzmanīgi skatās, mikriņš nebūtu paspējis uzsākt tik ātri braukt arī taisni, lai mocim nebūtu jāmet pa mēmajiem. Tobiš mocis ir vainīgs 100%. Mikriņam faktiski ir ikdienas situācija, kad nepamana moci spogulī un mocim ar to ir jārēķinās. Šajā situācijā es sodītu mikriņu par nepārtrauktās šķērsošanu un moci par ceļa nedošanu sabiedriskajam, jo ieskriets ir tālāk par vadītāja sēdvietu un šādos gadījumos vienmēr būs vainīgais tas, kurš ieskrēja sabiedriskajā. Tāpēc vienmēr ir jāuzmanās no sabiedriskā transporta pilsētā, jo kāds no vadītājiem var arī būt kretīns.

gunbox 03.10.2019 14:57

Dažām dārgām longlive eļļām vispār ir pieļauts 500k un nekas viņai nebūs. Kvalitatīvas eļļas maiņai ir tikai viena nozīme - metāla izstrāde. Un ja tev tur monitorigs sāks bļaut, ka jābrauc uz servi, tad tas visdrīzāk būs jau paziņojums par motora kapitalku.

Mums VW pirmajā reizē pateica pie 20k, lai ievēro 30k maiņas intervālu. Loģiski, ka to viņš pats sev varēja uz pieres uztetovēt reklāmai. Mums nav jāatbalsta apsurdi ražotāja pasākumi motoru nokaušanā. Lai ko kurš teiktu... jo biežāk maina, jo motors ilgāk dzīvos. Tas pats attiecas uz automātu, kuram faktiski ir jābūt maiņas intervāls atkarīgs no braukšanas stila, nevis kaut kādiem pieņemtiem 70k km. It sevišķi tagad, kad ražotāji ar vien lētākas detaļas liek savos mehānismos.

gunbox 23.09.2019 17:37

tātad zini, kāds viņš ir faceliftā, jo nekā jauna viņā nav.

gunbox 20.09.2019 22:57

IAuto, kur raksts par to, ka uzsākts Dienvidu tiltam posma remonts? Virskārta jau noslīpēta. Gribētu uzzinat vai tas ir piedzīts sataisīt no būvnieka vai atkal tiek izzagts no nodoļu maksātājiem?

gunbox 18.09.2019 10:08

Tev ir kāds garantijas devis, ka nomainot hidrobloku, viss būs labi? Viņš sataisīs no savas kabatas, ja tomēr hidrobloks nebūs pie vainas? Vai tas kas teica, ir tante uz soliņa?

Man priekš MB paprasīja par hidrobloka maiņu 1000€ un pateica uzreiz, ka visas pazīmes norāda uz to, bet nedod nekādas garantijas, jo tur var būt vēl kaudze problēmu, pat arī dēļ kā hidrobloks ir noklājies.

Varbūt pašā hidrobloka 1 detaļa tikai jānomaina, kura maksā kapeikas, bet varbūt problēma ir nopietnāka. To varēs pateikt tikai jaukšanas procesā speciālists, bet kā redzi speciālisti nejauc. Viņi uzreiz pārdod restaurētās par 1500. Es teiktu, ka tik jaunam auto lētāk var sanākt nopirkt lietotu kārbu, ja nav pazīstams večuks, kurš savā garāžā jauc kārbas. Daži šroti vēl nāk pretī un samaina, ja lietotā kārba izrādās beigta.

Bet eļļu labāk ir mainīt ar pilnas eļļas maiņas iekārtu, kura sūknēšanas procesā nomaina veco.

gunbox 12.09.2019 10:59

Bārda tikai tad der, ja viņa tev piestāv un ir pareizi, rūpīgi kopta un formēta. 1x dienā nodzīt tādā gadījumā ir bez problēmām pretēji bārdas kopšanai.

gunbox 11.09.2019 10:40

Cik es saprotu, tad 100 gadus vīri ir ar bārdas nazi skuvušies, nevis žileti. Un žilete jau pamatos skuj ar nepareizu leņķi, lai arī kādu viņu tur iestrādātu. Ja pavēro spečuku darbu, kā jādzen ar nazi, lai nenoņemtu ādu, tad ar žileti to nemaz nav iespējams izdarīt.

gunbox 11.09.2019 10:32

msh rakstīja: Ir vienkāršāks risinājums - neaizrauties ar skūšanos. Es jau dažus gadus reizi pa pāris nedēļām norauju bārdu un ūsas ar matu mašīnu un miers - lēti un ātri.

Ne visi uzturas sabiedrībā, kurā var ligzdu audzēt.

gunbox 11.09.2019 10:28

feciic rakstīja: Pa reizei uz akciju var pa trīnīti atrast.

Bēt pietiek 2x nedēļā skūties, nav kā ar mašīnīti bezmaz katru rītu vingrot.

Kāds moš ir lāzerepilāciju mēģinājis?

BS. Es ar mašīnīti skujos tieši tā pat kā ar žileti - 1x 2-3 dienās.

gunbox 04.09.2019 15:23

psc.. pats jau otro reizi uzleci. Tas, ko tu uzskati par ideālu, ar ļoti lielu pārsvaru var nederēt citiem.

gunbox 04.09.2019 11:08

Kāda tam nozīme, cik līdzekļi ir jāinvestē, ja tu to dari savai ērtībai un ādas tipam? ... jeb tu nonāc pretrunā ar sevi. Lētāk tev būtu nopirkt žileti un Latgalītē par pāris eiro komunisma laika holderi. Kāpēc tāds papadoss uz 30€ uz kaut kādu ģešmansko, kuram jauna galva grozās ap 20-30€?

gunbox 04.09.2019 10:28

Ar skuvekļiem ir kā ar bitēm. Kas der vienam, pārējiem var nederēt. Tāpēc ieteikt kaut ko ir bezjēdzīgs pasākums. Var tikai pastāstīt par aparātiem, par kuriem cilvēks varbūt nemaz nezina.

Man ir ļoti problemātiska kakla zona. Kā dabuj mikro traumas tā sarkans un vēlāk vēl pumpas sametas. Teiksim tā - nav ziloņa āda, kurai ar žileti var arī skūt pret spalvu. Tad ir čau.

Vēsture tāda. Līdz ar iznākšanu Gilette uzreiz migrēju uz vairāk asmeņu versijām. Beigās 5 asmeņi bija vis labākais. Bet mikro traumas vienalga reizēm diezgan daudz un risinājumam atradu vislabāko pēc skūšanās līdzekli - Eveline after shave GEL sensetive. Bet tieši gēls nevis balzāms. Tāds biezas konsistences gēls ko biezā slānī uzklāj uz kakla un sūrstēšana pāriet 10min laikā vai pat uzreiz un ļoti ātri sadzīst.

Biju pa vidu izmēģinājis 2 un 3 galvu rotējošos, bet tie man noņem kaklam ādas kārtu. Tad pamēģināju Brauc 3 sērijas skuvekli un horizontālais asmenis likās saudzējošāks, bet ātri izdila. Tā es nonācu beigās pie Braun 7 sērijas ar visu tīrīšanas iekārtu. Jau kādus 8 gadus kalpo godam. 1x gadā gan galvu jāmaina, kas nav tā lētākā. Interesantākais, ka šim baterija nejūtas vispār, ka būtu kaut nedaudz nosēdusies gadu laikā. Pēdējā gada laikā esmu atradis vēl superīgāku iekārtu. Philips One Blade, ko arī ieteiktu izmēģināt. Ir nedaudz jāpierod kā ar viņu dzīt, bet ir ļoti ērti un var izmantot arī ar skūšanās putām.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti