Nekas, nekas. Mani tikai apmierina, ka tur ir tukša trešā josla. Es visiem maucu garām, ja man jābrauc tālāk par trīs izbrauktuvēm. Bet ja trešajā, tad arī neredzu problēmu iet uz trešo joslu. Galvenais ir tur nokļūt un pēc tam tikai lien ārā un visbiežāk tas notiek apsteidzot vismaz 3 auto, kuri iebraukuši pirmajā joslā pa priekšu tev. Jā, starp citu, problēma ir ļoti liela, ka reti kurš atceras no autoskolas, ko tad īsti nozīmē iebraukt trešajā joslā. Pārsvarā visi brauc pirmajā un tad mēģina kaut ko imitēt līdz trešajai, bet pēc fakta ir jāiegriežas trešajā. Taviem vārdiem - "braukt taisni".
Man sanāk nedēļas nogalē reizēm braukt uz laukiem caur to apli. No Lubānas ielas uz Kaivas ielu tikai no otrās joslas trešajā. Un piektdiena kā reiz ir tā diena, kad šādā veidā izdodas apsteigt es pat teiktu ap 20 auto, kuri tur nesaprotot viens otru drūzmējas.

















iuziite
Aplis nav krustojums, bet gan atsevišķs ceļš. Katra iebrauktuve veido krustojumu. Un ja kādam labpatiks, tad Mūkusalas aplī starp krustojumiem drīkst parkoties gan iekšējā gan ārējā joslā vietās, kur tas nav aizliegts.
Tagad iepazīstot apli, tev joprojām liekas, ka krustojumā iegriežoties aplī nebūtu jārāda? Manuprāt tas ir tāds pats krustojums kā visi citi, kuros atļauts tikai nogriezties.
Tas, kā klasificēts ir ārzemēs aplis nebūtu korekti salīdzināt ar LV likumdošanu. LV nerādīs tā pat arī kreiso pēc tavas bildes, ja jau labo nevajag, joslu maiņās nevajag, un viens otrs uzskata, ka jārāda pagrieziens tikai pēc nogriešanās. ;)