iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 09.12.2020 22:55

Slodzei, protams,ka /60 būs noderīga.Bet kas ir slodze- hzv, vai ikdienā pa 50x iedarbināt ik pēc 5km ir mazāk kaitīgi, nekā pāris riņķus grīdā atvilkt.Tas 0w30 ūdens notek pa 5sek ,bet reku 10w600 visur pieķeras kā ieziepēts... Kādreiz par 10w60,viena puse sacīja aka salā tas grūti griež,citi ka varot novērst liekas motora skaņas,tekošus blīvējumus un samazināt eļļas patēriņu dēļ banālas degšanas izļurkātos cilindros.Ja reāli- tas griež apm kā jebkurš 10w40, bet drusku sliktāk, kā 5w vai 0w40...Bet visi šitie xpermenti sen jau ir palikuši pie Vecākas paaudzes auto,kurus "uz lohu paķert" bija krietni grūtāk,nekā relatīvi tagadējos.Pa lielam,tas 10/60 taču neatbilst itin nevienai autoražotāja pielaidei..

Vēl arī tas, ka tādi tur eļļas klubu entuziasti vienmēr ir pētījuši katras eļļasmarkas sastāvā esošās vielas,kam piemīt "mazgājošas" īpašības.Tā 10w40 pussintētika reku itin "mierīga", ne ta diži aizsargā, ne arī gluži zemē tek,vidēji ok.Paņem pēkšni ielej tās vietā 15jā motordzīves gadā tur kkādu dupergudro sint 5/40, vai kur nu ja 0/30- izrādās, te atsevišķi ražotāji pārcentušies.Visu to gadu gaitā uzkrāto šlaku tā ņems un "izmazgās" pa pilno- ko trubā,ko filtrā/kanālos/sietos, ko caur sažuvušiem blīvslēgiem un pusacaurām blīvēm uz grīdas.Tika taču secināts- ja motors uzvedas ok un ja nav tieksme uz piedzīvojumiem- labāk pieturēties pie kādas vienas eļļas.Vai ja maina to marku ,nu tad vismaz lai ievāc kādu lieku info..

650 09.12.2020 20:06

Man domāt, ka ielejot 5w40 vietā 5w30, sabojāt nevar itin neko- vienīgi jaut par to, kas "jau" ir (vai "vēl" nav) sabojāts.Ja, kā te pareizi saka, kāds motars ir padilis mehāniskā ziņā- karstā stāvoklī "šķidrāku" eļļu tas var vnk "ēst" vairāk, nekā biezāku.Dažkārt var iedegties spiediena lampa vai vēl sazin kādi pigori notikt.Vai arī, pie kaut kādas blīvju/blīvslēgu nodiluma pakāpes tā šķidrākā eļļa var atrast vietas, pa kurām vnk iztecēt ārā.Caurumam kā tādam taču neinteresē, cik/kurš šķidrums labāks vai dārgāks- vairāk iztecēs tieši šķidrākais.

Mobils taču savulaik sludināja- palietotiem motoriem 5w50, bet nu vienalga, tā ir "aukstajā stāvoklī" 5w, nevis tur kādi 10w vai 15/20w(kas ir vispār jocīgs izstrādājums,nu varbūt ok priekš kādiem vecākiem vaz/traktoriem).

Benzīnniekiem nav tik svarīgi,bet toreiz,šī ieteikuma ziedulaikos,vēl nevienam auto nebija dpfs.Un šodienas traktoristiem nevajadzētu lietot esoša/(pagaidām strādājoša) dpf-a gadījumā autoražotāja pielaidei neatbilstošu 5w40, vadoties no kādiem citiem saviem apsvērumiem.

650 08.12.2020 23:32

Nēnē,vairs nekādu zirdziņū nebūs..Iepērc tikai pašu akūtāko- putraimus, loguūdeni und led-vazelīnu.Pārējo atliec priekš potēm,tur vajadzēs ilgi un daudz.Reku te ir drusku labāks par suudenu un goodzemu (kamēr vēl ir, ja kāds vēl saglabājis spēju garšas/smaržas atšķirt..). www.youtube.com/watch?v=0RVJlV59hCs

650 08.12.2020 20:28

Pašvaldības polprnieks nupat skaidri pateica- tolerances laiks esot beidzies.Gluži kā tas gudrais krievs pirms vairākiem gadiem- ka pārmērīga tolerance dažkārt novedot pie smagas infekcijas.Ģeniāli.Puspiekabēs noteikti veda pusvaselīnu, ar ko stekus ieeļļot.Ta jau redzēs,kā būs un pa kurieni sitīs.

650 08.12.2020 20:16

Kā tad, plet,pieteikti ir 25 dalībnieki, bet (pagaidām) nav iznācis regulējums uz mašīnu pulcēšanos.To vajg izmantot.Jo,iespējams,drīz tas tiks piemērots arī robotiem,putniem un tramvajiem.Gaidām ierodamies citkārt Varonīgos velosipēdistus un visurvienmēr svarīgākajos gadījumos klātesošos motorciklistus.

Venkele reku draud ka (pagaidām..)neesot iespējams ieviest kā spānijā un ittālijā un nupat lietuvā, ka ārpus mājas tikai ar izziņu un pa noteiktu maršrutu.Ok.

Vakar tika visur izdpublicēti atslēgasvārdi- eiropas vidējais līmenis (kas nupat esot Sasniegts)..

650 08.12.2020 19:58

Vispār jau tika ieteikts liet atbilstoši autoražotāja pielaidei.Ja tas laiž- var kaut krāšņu kurināmo gāzt.Reku cilvēki ar 1golpu eļļas atrabotku bākā gāza- iet kā smērēts..

650 07.12.2020 16:50

Etanols taču šobrīd nāk ar piegādi dzīvesvietā.Jo vairāk etanola- jo labvēlīgāki aptaujas rezultāti.Līdzīgi kā nupat par octa.Ja šodien aptaujātu tos (lo...),kuri taj rajonā un tam pieguļošajās teritorijās pulcējās 05jā,91jā un 13jā,visdrīzāk ka 54.1% pateiktu "pašol jūs vis galīg drirst"

650 06.12.2020 22:17

Turbo spiediena sensors- tas var pēc kompja būt strādājošs, bet īstenībā noguris un atseviškos apstākļos nepareizs. Neparvelti tas tur ir savulaik ierakstījies.Normāli brauc- ir ok, tikko uztaisīsi tam extremālu slodzi, būs citādi..Tāpat kā jebkurš palietots gaisa masas mērītājs vai lambdazonde.

Piem,tehnikas atrāviena korifejam audi ir vesela rinda mistificētu sindromu- kad viena konkrēta komponenta kļūdas aprakstā uzrādās "sakarā ar kļūdu Citā (protms,vārdā nenosauktā) blokā.." Banāli netīrs gasafiltrs vai kāda nepilnīgi pievilkta turbīnas truba var sazin kādus brīnumus uzradīt.Nerunājot par avārijas bemžu un adaptīvā kruīza devēju atkarību no viena maza sūudiņa gps antenā uz mašīnas jumta...

650 06.12.2020 22:01

Idejiski tev vispār bija paredzējuši "nekur nebraukt".Tāpēc visi jaut par samērību un saprātu no šī brīža ir garām.Tas ir šausmīg, ka sastumt tādu suudu, par kuru jau nākamajā rītā ir kauns un jāmēģina taisnoties.Tā nevajadzētu atļauties pat ar čomiem pie šmigas galda.Nu nekas, redzēsim, kurā "virzienā" brauks un ko mums nesīs "nākamā" 6diena.Wacaps jau otro dienu aktīvi cirkulē,pag.

650 06.12.2020 21:43

Pilnībā piekrītu- pie normāla diagnosta, ko ātrāk,jo Labāk.Pārbaudīt gaitā,tieši tajā 5robā un pedāļa spiešanas brīdī.

Bet kikdowna brīdis nosaka arī to, ka pasākuma veiksmīgai norisei ir jāsaņem zināma artava arī no motora.Ne tikai, ka kārba kavējas vai aizrijas- motora turbīna arī var aizrīties un sveces/sprauslas no gāzes lietošanas labākas nepaliek nu nekādi.Kā arī neviens nav atcēlis spoles/svečvadus vai jebkurus citus banālus defektus un paša motora dilumu.Vēl jau būtu interesanti, kas notiek ,ja to momentu izmēģina benzīna režīmā.

650 06.12.2020 21:05

Ja šis būtu VAg tdi ar manuālo kārbu, tad 96% atbilžu kristu uz divmasu spararatu.Bet šeit ar T5 skaidrs tikai iesākums- tas, ka vislielākā slodze uz visiem iesaistītajiem agregātiem ir tad, kad tiek "celts ārā" no zemiem rpm.

Ja ir jau vaina ritošajā vai pašā ātrumkārbā- normāls "ceļošs" motors to vistuvākajā laikā noteikti saasinās- atkarībā no īpašnieka ieradumiem.Nepiemērotas darbības no zemiem rpm drīzumā var radīt dajebko.Savulaik izplatītākais veids, kā tikko nočipota motora loh/jājējs sajāj visu citu iespējamo- jo viņam pēkšni "ceļ" no tukšgaitas un viņš izkar mēli un tik vēl un vēlreiz pie ikkatras iespējas par to "priecājas".

Bet, problēmai ir arī diametrāli otra puse- ok, labs motors labi ceļ iedodot grīdā pat no zemiem rpm, taču nenoregulēts vai ar defektu vai (!) ar sliktu degvielu šajā te vislielākās noslodzes brīdī niteikti sāks izmest pigorus.Ja mašīnai ir uzlikta Gāze- es noteikti sāktu baudīt tieši no šīs puses..

650 05.12.2020 18:07

Citureiz gan pats vērīgāk izlasi, ko te kurš vēlas pateikt. Mums tas ir pierasts- ka katrs runājas pats ar sevi. "Tu nesaproti",uttt,zinātnisko teoriju bīdīšana- tā vietā ,lai cilvēkiem vienkārši paskaidrotu, kā tad viņiem tos savus "lietotos" auto saglabāt ilgtermiņā.

Bet ok, ar lohiem ir jārunā lohu valodā- tur es pa lielam piekrītu, sirsnībai nav nozīmes.Jo sirsnīgāk vēlēsies ko pateikt,jo dedzīgāk viņi tevi apdrirsīs.

Sen jau ir nācis klajā vw standarts .508 un .509, kas paredzēts jaunajiem/nesenajiem motoriem un kuram ir viskozitāte 0w20.Bet IEPRIEKŠ (attiecībā uz tiem stipri palietotajiem Vag grupas auto, kuriem būtu svarīgi sagalabāt tos 1-2-3keur vērtos dpf-us)- bija tikai vw504/507 pielaide.Kura tika pasniegta kā "jaunums" tieši tajā laikā, kad apm 00to gadu iesākumā parādījās jau pirmie dpf-i. Ar nesliktu ideju- mazināt izmešus un ar ielieto šķidrumu nobraukt 2x ilgāk- ekonomējot uz apkopi un uz pusi samazinot katra auto mūžā izstrādāto šķidro atlieku apjomu.

Pirms tam inovāciju un brīnumu bija samērā maz- 90to vidū plātījās Mobil1 5w50 un no "otras" puses uzradās vw506.0x, kas sludināja samazinātu degv patēriņu un iespēju nobraukt garāku intervālu (ar 0w30,būtībā dārga/laba eļļa,bet kura pēc sava sastāva NEatbilda nevienam dpf-am).Bet, kopš vw.507 ieviešanas pirms 16g līdz pat šodienai, oficiāli VW atzīta produkta ar šādu te 504/507 pielaidi (nevienam eļļas ražotājam) NAV bijis ne ar kādu citu viskozitāti, kā tikai ar 5w30.Vienkārši sagadīšanās..

Tas lukoila 0w30 ir nupat šogad iznācis.Iespējams,līdzīgi kā savulaik ar xado un bardahl,kuri drukāja lepnas etiķetes un kladzināja, ka viņu produkti "visam atbilst" un "visu pārsniedz"- taču pats VW tiem suudiem nekad nebija oficiālu pielaidi devis.Krievijā ir neskaitāmi magi un brīnumdari,bet nopirkt kko neviltotu ir liela veiksme.Krutku tur pielieto pat dīleru servisi.

Tas, ka dpf-am paredzēta eļļa atbilst C3 standartam, tas drošvien jebkuram loham ir skaidrs.Kas nav skaidrs- ka dpf-am paredzētajā eļļā ir SAMAZINĀTS "sulfated ash" procents (ap 0,6xx% tam tur būtu jābūt), kā arī ir pārskatīts visu iespējamo palīgvielu sastāvs- lai samazinātu dpf-am kaitīgu izgarojumu rašanos.Kas noved pie otras galējības- daži ķīmiskie elementi būtu visnotaļ moderīgi motora eļļošanai, taču tie ir kaitīgi dpf-am..Longlife pacieš līdz 15% dd degvielas klātbūtni (kura nokļūst motoreļļā dēļ dažādām nolietotu dd motoru īpatnībām) -iedomājies kas notiek, ja šim jau sākotnēji šķidrajam produktam vēl piegāžas klāt šķidra ddegviela.Cik labi tad šāds atšķaidīts šķidrsuuds tur kko "eļļo".Un no kurienes (!) vispār aug kājas ieteikumam tomēr nebraukt ar longlife eļļu līdz 30kkm.

Ir taču nezcik visādu eļļas marku/modeļu, kuriem nav nekādas neviena autoražotāja specifiskas pielaides- kaut vai visādi "uzlabotie" 5w50 un 10w60.Tas ir paša lietotāja ziņā- saprast, kas viņam svarīgi un kas tieši viņa motoram būtu pieļaujams.

650 04.12.2020 22:42

Ja izrādīsies taisnība par "pelniem" (LV-skais vielas nosaukums, esp tulk priekš LVlohiem),varbūt te publiski pieskaitīsi pats sevi pie šīs kategorijas?

Ar ko atšķiras longlife no ņe-longlife? Cik % ir pieļaujamais "pelnu" daudzums Low-SAPS žļurgai? Kādas SAPS-kategorijas eļļa ir pieļaujama dīzeļmotoram ar kvēpufiltru?Cik ir pieļaujamais ddegvielas klātbūtnes procents motoreļļā?

650 04.12.2020 21:15

oi, atvainojos, nulle kkur pazuda;) -bet runa par to, ka sadārdzinājums 36sant/100km ir vienkārši Šausmīgs un ka tāpēc "ir vērts" uz sevis pārbaudīt visus iespējamos suudus un kliegt viss slikti, nekur nekā nav un utttt.Lielākā problēma kāreiz ir tiem, kuri maz brauc ārpusē un nemaz nepieveic tos 30kkm,citam knapi ne 20k nav.Pie kam, tas suuds tiek visu laiku turēts ar pustukšu bāku.Ja apēd 10gab cigarettes dienā- sanāk 640eur gadā ;p

650 04.12.2020 20:15

Tagad katrs "šūpo" tā, kā viņam izdevīgi.Ārkārtas stāvoklis daudzus ierobežo, bet (kādam) tas dod plašas pilnvaras un rīcības brīvību.Ieskaitot visnotaļ trekno iespēju "nopelnīt" uz pidēmijas rēķina.

Krievi reku jau ziņo- vakcīna paredz 2potes, ik pēc 21d.Tādējādi (par ko nav (lohiem;) plaši izziņots..)- 42d jāatturas no alkohola, UN jāierobežo savus kontaktus un lieku pārvietošanos- lai samazinātu risku kko pieķert klāt, kamēr orgānisms cīnās..

650 04.12.2020 19:45

Pro-dieselis (kuru/pagaidām nepārdod ne attejā, ne arī kāds vilto, ne jauc,ne šķaida, nedz netīrā vecā pazemes mucā to kāds lej..) maksā 6sant dārgāk par regulāro.Gadā 30kkm nobraucot,rodas zaudējums 18,- ...

Ko tur runāt pa eļļas viskozitāti vai kādiem tur B/C/D/F- ja mašīnai ir dpf filtrs, čau, NAV citas izejas ,kā ievērot ražotāja pielaidi.Tas taču ir visīstākais LOhs, kurš nav to sajēdzis, ka dpf dzīvotspēju nosaka pelnu daudzums eļļā, nevis viskozitāte vai cena.Ja kādam ir vag auto ar dpf- čau, NAV (nav!) citas viskozitātes,kā 5w30 un NAV cita varianta uz ko "skatīties",kā vienīgi VW 504/507 pielaide.Tā ir skaidri gaiši rakstīta uz kannas.Nav nekas cits "jāzin".Tas pats MB .229 vai bwm hvz.Vienīgais kādiem dd volvo ir sava specifikācija ar 0w30 viskozitāti.Bet nevar liet audi hlamā ar strādājošu dpf nekādu ne 0w30 ne 0w40, kaut arī tā būtu visdārgākā attiecīgajam eļļas ražotājam vai pat dārgāka par vag noteikto 504/507..Jo tas suuds satur pārāk daudz pelnu.Jebkurš lietots egr ar laiku tos tvaikus sapūtīs izpūtējā.

Protams, priekš kam LOham maksāt pāris eur par litru dārgāk.Viņš izdara "savus" secinājumus, viņam (citivisilohi.lv) iesaka.Ok, skaidrs, no viena intervāla tas sūuds nesalips,amats rokā.Jā.

650 04.12.2020 19:23

Te taču ir skaidri redzams, ka tiek (un tiks) spiests uz psiholoģiju.Lai cilvēks izvērtē- tur viņam tas nebūs, tur šo viņš nevarēs- ai, ok, labāk šobrīd nekur lieki neiešu,tāpat nav jēgas.Iziešu reku mežā pastaigāties, pašol viņ vis galīg drirst..

Terora laikos studenti kojās ko ēda- vakarpusē uzcep pannu kartupeļus,ja kādam bij ola ko piepsist klāt- tad vispār pa smuko.Neviens ne nosprāga,ne arī trekns palika.

650 03.12.2020 22:12

Es vakarā braucu pa ielu un kāri klausījos ziņas.Teicējs teica, ka bērniem/skolā katram pienākšoties 3m2 kvadratūras.Bet lohiem lielveikalā reku noteikts x5,aš pa 15m2/katram. Maršrutniekā uz 8m2 joprojām puse sēdvietu varot būt apsēsta,tur acīmredzot pa frei pados skābēkli un dalīs perzervattīvus.. Alkonarko preces tagd varēšot pasūtīt i-netā.Augu diennakti,iesk brīvdienass.Bet veikalā nee.Nu kā tad tā, Draugi??

650 03.12.2020 22:02

Nu par to jau ir tā runa- cits citu pārmiiž, un paskat ko, augu nakti dzidrs/svaigs stikls.Ieguldījumus neprasa, sēdies und brauc.

650 03.12.2020 14:05

Eu, izrādās ka p/sties esot atļauts,tur (pagaidām) nekādi ne 2m ne 5g neesot spēkā!

Interesanti kurš diez bij tas p/dars, kas sākotnēji rosināja veikallaiku līdz 8:pm saīsināt.Drošvien kāds attālināti/pietuvinātais davaidalbaj/jobs.. Varbūt kāds tas no Birseles 25/pliko vīru orgkompānijas, kur tas igaunijass deputāts nupat piedalījās.Visumā jau Lieliskis plāns- tie (lohi),kam darbs no 9lidz6,ceļās 6,drebinādamies stāv putenī rindā ārā pie veikala un tad ar visu to produktumaisu p/s ar sabtransu uz darbu.Un utt.Un utjp.

Bet tie (lohi) kas (šodien) nepiecēlās 6:am savukārt ieņem rindu pie rimi tālākā pakšķa plkst 6:30pm. Ja redz, ka lidz 7:30pm ir izstāvēta tikai puse attāluma,tek puņķi un/vai radusies vajadzība apmeklēt tOletes pOdu- tie droši var doties nahanuj prom un griezt modinātāju uz 5:am.Jā.PN.

650 03.12.2020 3:00

Tagad esot modē pat dpf filtros urbt caurumus- varbūt ka maskā arī var ierīkot kādu slepeno ventilāciju..Kamēr vēl nav noteikts Standards un (stundu iepriekš) izsludināts kādā vēst-nesī.

Interesanti, ka pie zināmas izveicības joprojām un pat pie 50% maršrutnieka piepildījuma var mēģināt ar savu priekšāsēdētāju kaut vai dz-aktu paveikt,bet lūk veikalā jebkuram loham pienākas jau veseli 15m2.Cerams uz Z-svētkiem gibrīdaprēķini tiks papildināti arī 3šajā dimensijā un uz L-dienām vēl sekos 4tā.Jā.

-reku,tiešām, pamatojoties uz jaunāko formulu 2+2=2, katram pienākas vismaz 4x4x2=32m3 telpas ap/virs un nākotnē tiks piešķirti arī vēl 32m3 zem/viņa.

650 03.12.2020 2:40

Mans domāt, ka drīzumā kāreiz tūliņ jau varētu atskanēt arī kāda rekomandĀcija aptīt savus lohgalvaskausus ar tOletes papīru.Tas būt ētiski gigiēniskāk und lou kost un utt.

Griķus savukārt var sabērt t-podā 95% filttrācijas nolūkā.Lai (kā jau pavasarī konstatēja Ittālijas un vasarā apstiprināja arī visL-vijas ZA) izslēgtu visas iespējamās muttācijas kanalizācijas sistēmass cauruļvados.Jā.

ps,- uriinterapija arīdzan varot turpināties, publicēts pirms stundas ;p www.foxnews.com/politics/trump-charges-if-hes-right-about-election-fraud-biden-cant-be-president

650 03.12.2020 1:53

-kkur lasīju, ka varot uz tā stikla Uzmiizt, tad uzreiz atnākot vaļā..

650 02.12.2020 22:09

Šitass ir ok, jaa,močijam tik iekšā,po/uj un pilnīg pajaat.Un pēc tam pljutam,ka tam suuda dīzelim truba ciet,dpfs izkusis,deg motorlampa un viss kūp un smird und sazin vēl hvzujviņuzin kas tur notiek.Jā.

650 01.12.2020 22:23

Nu tad jau idejiski būtu ok- jautājums, vai kāds komponents pirms kāda laika nav noklājies.Motorlampa tāpat bez iemeesla diez vai degtu.Diagnosticēt vajadzīgs noteikti,lai izvairītos ka sagadīšanās dēļ normālu auto sabojā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti