Va ta tu pēc 5g pārdosi pa 20k to, kas JAUNS makssāja 24 vai kaut 34?? Ja pēc 3g dažs labs pa 99k pirktais maksā apm 30,- ? Protams, skatoties cik noskrējis pa tiem 5g un taa, bet nu vienalga nereāli.Vienīgais arguments- mana nauda, maksāju par ko un kā pats gribu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam




















Saruna krasi atšķiras no tā, kādā cenu kategorijā tas "lietotais" ir.Par 1-2k jautā "vai tas brauc", 5-6-8 jau ir citādi, bet, ja TAGAD ir jātiek vaļā no tāda "lietotā", kurš ir ar noskrējienu un cenā samērojams ar tuvāk sasniedzamajiem "jaunajiem"- tā ir smaga dilemma.Jo demagogi ir savu panākuši.
Pārdot tādu pacmit-2desmit k maksājošu (pēc īpašnieka domām;)))) par adekvātu summu ir teju nereāli.Ja mēģināt uz apmaiņu- jauno auto dīleris iedos kapeikas un pateiks ka tas ir reāls suuds (kurš jau pēc 3d dīlera lietoto hlamu aizgaldā tiks pārsaukts par labu/koptu/skaistu/aprīkotu un utttt).
Par šādi summāri pakakāto starpsummu to lietoto varētu uztaisīt teju par jaunu.Pat ja tur kādas iespējami visdārgākās lietas būtu jānomaina vai jāuzlabo.Uzlabot un uzreiz pārdot- arī īsti nav pamatojuma.Nelabot arī nevar- ko,vai ta pats ar nolaistu graustu brauksi..Bet par visu TO ebatōriju neviens neko lieku tev nedos- pircējs uzskatīs par pašsaprotamu.Viņš ielīdīs izpūtējā un izlīdīs caur salona ventilāciju- katrs sīkums tiks uzskaitīts.
Vienīgais arguments maiņai- pašam ir nauda, apnika ķēpāties, kaut/ko gribās,utml.Uz to arī viss (pagaidām) turās.Jo daudziem (joprojām) ir gan nauda, gan vēlme.Lohi arī (joprojām) ir sastopami.Bet jauno auto tirgoņi vienu savu klientu zaru ir krietni aizzāģējuši.