iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 13.02.2020 18:51

Nu reku ir no drona uzfilmēts tas apvedceļa megaaplis uz jelgavas šosejas.Ko tur "saskatām"? Pareiz- to pašu, ko Jebkur citur.

Kaut vai pie lidostas viadukta.Daudzi nemāk (vai,drīzāk, vnk nezin "un (vai)" negrib) cilvēcīgi mijiedarboties.Šodn viņš brauca pa Galveno- kā fīrers pirms puskilometra ieņēma "nogrieziena" joslu un uzspļāva uz tiem kuri (šodien) grasījās (no tās pašas joslas!) izgriezties/ieskrieties.Rīt būs tāpat, tikai otrādi- jo sliktums taču nekur nepazūd.Tas cirkulē pa likteņa apli.Šodien Tu, aber rīdien jau Tevi..

Skaidri saprotams jebkuram daudzmaz Domātājam. Infrastruktūra neatbilst, ieskrējiena un nogrieziena tīkotāji konfliktē.Viņu ir kļuvis dafiga DAUDZ.Kopējā ABIEM domātā "josla" ir sen par īsu,savstarpējo darbību algoritms NAV nedz ieaudzināts, nedz arī tiek popularizēts.Nefig Skriet. Punkts.Pants.Universāla atbilde- es priekšnieks, tu lohs.Rītdien būs Otrādi - Es/Tev klusībā atdarīšu par šodienas "ciešanām" !

Likvidēsim Medusceļa krustojumu.Ok.Reāli sakot, Lohu savstarpējās razborkas nevis likvidēsim,bet vnk pabīdīsim 3km tālāk.Lai ta viņi tur pi/saas, kā nu kurš māk..

650 13.02.2020 14:20

Mums GADU DESMITIEM ir žļembāta novecojusi krievulaikā par sviestmaizi un dibena tiesu ierīkotā infrastruktūra.Tie, kuriem (bija) stratēģiski jāplāno,jāseko līdzi laikam un vecās lietas pakāpeniski jāuzlabo- viņi nedarīja gandrīz neko.Pareizāk, viņi saņema algu un ierastā stilā par jebko aizbildinājās ar demagoģiski globālo "naudas trūkumu"- kas mums ir pašsaprotams,universāls, nepieradāms un neapgāžams Arguments.Braucēji gadu desmitiem maksā pilnīgi visus uzliktos slogus pilnā apjomā- abet naudas nav (un Nebūs!).

650 13.02.2020 0:11

Pie katra "atļaujamā" ātruma ir būtiski paaugstinātas prasības pamatprincipu ievērošanai.Mums plūsmas pamatprincipi ir principā iemīti principiālā podā.Katrs ne to ka pats sev prokurors,bet tieši ļooti grib būt par noteicēju attiecībā uz Citiem.Milicijas dalība plūsmas disciplinēšanā ir teju apaļa Nulle.Vizions Zero..

650 12.02.2020 19:19

Man tur ir pāris reiz gadījies sirsnīgi bremzēt, jo reku Alnis kāpj jau grāvī tepat pie paša ceļa- abet 3gab mani dārgie "priekšābraucēji" )(neko nepārkāpdami)( lepni aizbrauc kruīzā tam garām...

650 12.02.2020 12:51

Cirka tur maz- vainojams vienkārši cilvēku pašstulbums.Pirms to hlamu pirkt (vai sava īpašumā esošu uz sejieni obligāti vilkt), bija jānoskaidro, ko (un par cik) ar viņu te tagad varēs izdarīt.Sertifikācija eksistē kopš pagājušā gadsimta.

Precīzi kā ar apgraizītajiem jūtupa video- stāsts iesākas tieši no tās vietas, kas izdevīga pašam Stāstītājam.

650 11.02.2020 19:28

Riteņu ģeometrijas stāvoklis NAV diži atkarīgs no uzlikto riepu veida.Bet ar nosacījumu, ka tiek lietoti pareiza/piemērota platuma diski ar saprātīgu iznesumu un konkrētajam modelim pieļaujamu riepu izmēru (kā augstumā/diametrā,tā platumā).Jo šaurākas riepas, jo mazāka ietekme nenozīmīgām savirzes nepilnībām. Pilnpiedziņas mašīnai gan mēdz būt kritiska pat maza neatbilstība.Jāseko degvielas patēriņam un stūrēšanas īpatnībām (vai vajadzībai nemitīgi koriģēt kursu),it īpaši braucot pa līganiem nelīdzenumiem.

Cita lieta, kad "iepriekšējā" savirze tikusi darīta ar nolūku kompensēt piekares detaļu izdilumu vai kādu starp-asu nobīdi vai kuzova deformāciju.Vai arī ,brīdī, kad tāda novirze bijusi un kritiskās detaļas vēlāk tikušas nomainītas.

650 11.02.2020 18:54

Nu cerēsim aka Jaunais amats dos/paredzēs kādu lielāku iespēju brīvāk izteikties.Citādi vnk žēl, ka daži tādi ikdienas amati tā stingri velk pat it kā brīnišķīgas un spējīgas Personas uz pakāpenisku degradāciju.Kad pat vienam otram viņa "atbalstītājam" pamazām jau sāk pietrūkt argumentu.

650 11.02.2020 14:27

Lai/labāk "runā fakti"- (c) ..šobrīd VW uz Tiguāniem ir akcija (/c)

650 11.02.2020 13:20

650 11.02.2020 12:01

nosaukt kādus Uzvārdus,mēģināt Piedraudēt,apsolīt "atgriezties",uttt

Ps, vajag uzmanīgi izlasīt topikstārtera tekstu,2x,- lai pamanītu tā saucamo "25to kadru"

650 11.02.2020 2:16

Jārada pozitīva gaisotne.Trīs metrus no pārdevēja norauj zobu un sāc uzrunu- a kas jums te tā smird ??

650 10.02.2020 0:28

si si ,Seņjor

650 09.02.2020 22:26

-varbūt ka gatavojas tajā stabā Kādu uzspraust

650 09.02.2020 15:58

Protams,ka "aizmirsts" par tiem pirms12tajiem un pirmskrīzes gadiem.Vieglo ikdienas piepilsētas maršrutos protams ir vairāk,jo darbs un mērķis teju visiem tagd ir rīga.Bet arī tas nav vienmērīgi pa visām diennakts stundām.Poļu un leišu un igauņu fūres redzam,bet par kādreiz noslogoto sen paputējušo krievijas virzienu neatceras neviens.Nerunājot senāk par mežavedēju masveida sērgu.Senus datus tagad nekur nevienā goglē ne ar uguni neatradīsi.Tāpat kā par dažu svarīgu LV ceļu tapšanas patieso vēsturi un hronoloģiju. Ja pašlaik ir pieaugums, tas bija Valsts plānotājiem jāparedz sen iepriekš.Par to MĒS kā braucēji maksājām,itin visu ko mums lika.Ne "mēs" plānojām un regulējām nākotni,ne spējām.saprast cik "vajadzētu" maksāt un kur tas paliek.Diplomēti un labi atalgoti dienesti mūsu vietā ar to nodarbojās. Augošajā pierīgā pa 30g viens saulkrastu nāvesceļš uzcelts un ādažu viadukts,bet vairāk mums nekur NAV neviena "jauna" divlīmeņu mezgla! Kāds pamats tagad uzskatīt par šoseju to veco krievulaika projektu,kurš pa pusei ir sen jau rīgā un olainē pilsētā ieaudzis un gadu desmitiem nav ticis idejiski uzlabots?

Kas vispār notiks ar "plūsmu"uz jau tā debilā apvedceļa,kad tur vel tagad tas medusciema virziems pieslēgsies?Ne ieskrieties ne sabremzēties nemākam,ne arī ieskrējienjoslu garums un apvienojums ar bremzēšanas joslu vispār kaut kam "labam" atbilst,bet nee,nu tik buus...

650 09.02.2020 13:05

Nepiekrītu, ka tieši beidzamajos gados ārpus pilsētas plūsma būtu divkāršojusies.Ir pamainījusies plūsmotāju specifika, tas gan.Fūru nav vairāk- ja arī viņas kkur kkādā noteiktā laikā un vietā gadās vairāk- tā ir drīzāk sagadīšanās.Šodienas braucējiem ir "aizmirsies" tas 90to gadu plūsmas sastāvs- kur šodienas 87km/h ierobežoto fūru vietā masveidā mauca pārkrauti mežavedēji ar ātrumu VIRS 100km/h! Valdīja visatļautība, turklāt liela daļa toreizējo vieglo bija iespējās ierobežoti mazmotori,daudzi pat krievu ražojuma bezmotori.Bet tie cilvēki gan brauca, gan cits citu apdzina,gan pārvietošanās laiki starp pilsētām bija par kārtu ātrāki- jo lielāks procents braucēju bija pieraduši pie izveicīgas sev un citiem saprotamas braukšanas.

Šodien ierastajā demagoģijas un sev/izdevīgās nepatiesības bīdīšanas laikmetā ir grūti saglabāt objektivitāti.Vēl būtu labs jautājums, kādā braucēja līmenī pirms 20g bija daudzi no tiem šodienas naskajiem spriedējiem un cik reāli viņi "toreiz" spēja novērtēt un cik detalizēti viņi to "šodien" spēj atcerēties.

Krievu braucēji pa Vidz-šoseju senāk "lidoja" gandrīz visi, izņemot ja atsevišķas nabagu fūres ar vienu lukturi un uz trim riteņiem..Jautājums cik kuros laikos ir bijis viņu kopskaits un kāds respekts pret tiesiskumu tiem piemīt šodien,kad arī krievijā jau pierasts rēķināties ar kontroli.Tas vairs nav visiem tik pofig kā agrāk.Ātrie dārgie auto te ierodas lielākoties lietišķā nolūkā un un acīmredzot labi filtrē šejienes situāciju.Tiem ir vnk uzspļaut gan uz saviem, gan jo vēl vairāk uz kkādiem tur mūsu ierobežojumiem.

650 08.02.2020 12:23

Mans tas "jautājums" bij kā parasti sarkastisks un retorisks.Par tēmu "kā mūs p*iš". Katrs, no sava "Troņa" skatoties, izsaka kādu sev izdevīgu viedokli.Katrs grib sajusties svarīgs,kaut ko šeit regulēt un noteikt.Bet, ja normāli koleģiāla saruna, tad būtu vienlaikus jāņem vērā desmit un padsmit argumenti.Pie vienota risinājuma tāpat nenonāktu.Tupceļš.

Kā mēs varam zināt, uz cik Katrs brauktu, ja būt atļauts 110? Apdzīšanas iespēju taču nenosaka viens pats tieši atļautais ātrums.Primārais ir pareizas uzvedības principi.Jo uz jebkura ceļa 1kārt ir konkrētā situācija- konkrētais apdzenamais un konkrētā pretimbraucēja ātrums.Vienmēr un visur ir bijuši (un joprojām ir!) pretimbraucēji krietni virs atļautā.Klaja liekulība to noliegt vai reāla tuvredzība to neredzēt. Pie kam, ne jau no vienām apdzīšanām sastāv viss brauciens- gadās arī pilnīgi tukši ceļa iecirkņi.

Ja šodien daudzi vairs neapdzen itin neko (jo uz 86 braucošai fūrei tiešām NEVAR droši tikt garām, nepārkāpjot atļautos 90)- tad pie atļautajiem 110 (varbūt) kāds no viņiem savus paradumus mainītu.

Ja uzskatīt, ka tie tur Vidzemes pašvaldību "runascilvēki" ir Lohi un runā fufeli- tātad, sanāk,ka tādi ir arī tie pārējie vidzemnieki visi komplektā- kuri tos runātājus izvirzīja un deva tiem "tiesības runāt".

Ja kāds mistiskais "ceļa uzturētājs" vai "satiksmes uzraugs" saka ka "neko nevar"- šīs (manā viedoklī) ir sevi sen degradējušas institūcijas, kam "es" neticu nepakam nē.Demagoģija, savas neizdarības attaisnošana un savas dsas piesegšana- tas ir tas "galvenais" viņu darbības algoritms.Jo nav ne sabiedrības kontroles,nedz vairs reāli tādu iespēju.Savu to varenību viņi ir veiksmīgi sev "nogarantējuši".

Pie Medemciema reku revolūcija.BET- tas krustojums taču gadiem ilgi ir bijis podā nolaists.Plūsmas izmaiņas beidzamo gadu laikā nav pētītas.Dēļ citas neizdarības un dēl korķiem citā vietā uzradušies viltīgie navigācijas ierīču iedvesmotie laika ekonomētāji tranzītnieki.Tie tur tiek uzskatīti par nokritušiem no zila gaisa.Nav neviens tas nabaga pi..pētnieks to situāciju "paredzējis".Organizācija tur nulle, nav nedz trajektoriju līnijas, nedz nogrieziena/ieskrējiena joslu, nedz pašu braucēju kultūras un saprašanas savā uzvedībā.No kurienes tai būt, kad visur deklamējam tikai ierobežojumus un jebkurš aicinājums uz žiperīgu darbību tiek tulkots kā pretlikumīgs un visu pasauli apdraudošs.No kurienes tam vidējajam LV braucējam vispār lai rastos iemaņas uzvedībā uz kādas vēl "ātrgaitas" šosejas??

650 06.02.2020 20:59

Slimniek,medicīnisko terminu entuziast, izlasi lūdzu manu sākotnējo jautājumu-- kur tur es pielietoju jēdzienu, ka "Man" ir pretenzijas un minēju to, lai kāds man kko "dod"? Kur ir ?

Melis,demagogs, neteiktu izteicienu un nedarītu darbību piedēvētājs! Niku mainītājs un muļķību gvelzējs! Garīgi slima persona, kurai visa diena sastāv no nemitīgas kašķa meklēšanas!

650 06.02.2020 12:58

Es jau TEV izklāstīju blakus rakstā, ko "domāju".Kā arī, izlasi ko es šeit vispār jautāju un ("un (vai)") es teicu, ka konkrēti ES kko pieprasu vai ka konkrēti MAN kkas traucē.Turpini vien stumt savu to demagoģijas uudu un meklēt par katru cenu personisku kašķi.Un manis/pēc Tu vari braukt kaut vai uz 50 vai 69, galvenais ievēro arī PĀRĒJOS Csn pantus vismaz netraucē citiem.

650 05.02.2020 20:35

Protams, ka katrs kaut/ko muld, skatoties kā viņam no viņa sēdpozīcijas izdevīgāk.Bet drošvien jebkurš ikdienas braucējs tomēr vēlētos sev vajadzīgajā vietā nokļūt ātrāk un tuvāk.

650 05.02.2020 19:46

Tepat,agrāk...

Ar vidējo gaisa temperatūru +7,65 °C (1,8 grādus virs normas) 1989. gads bija vissiltākais gads Latvijā meteoroloģisko novērojumu vēsturē. Otrs siltākais bija 2008. gads, kurš atpalika tikai par 0,05 grādiem.Gads sākās ar visu laiku vissiltāko janvāri, februāri un martu, kad vidējā gaisa temperatūra kopumā Latvijā par 6—10 grādiem pārsniedza norumu.

Turklāt sniegs Latviju klāja tikai dažas dienas. Gaisa temperatūra pārsvarā turējās virs nulles un tikai dažās dienās noslīdēja zem tās, turklāt pirmajos divos gada mēnešos bija maz nokrišņu.

1993.gads...12.janvārī Rīgā tika uzstādīts jauns diennakts absolūtais temperatūras maksimums, +6,8 °C. 2012. gadā tika uzstādīts jauns rekords, +7,0 °C...17.janv.Rīgā tika uzstādīts jauns diennakts absolūtais temperatūras maksimums, +8,3 °C... 4.februāris- Rīgā tika uzstādīts jauns diennakts absolūtais temperatūras maksimums, +6,8 °C....

650 05.02.2020 16:25

Nupat kkur manīju rakstu aka "dažas Vidzemes pašvaldības" nākušas ar domu, ak vajadzētu Valmieras šosejai vismaz dažos fragmentos noteikt "ātrgaitas" statusu.Jo, lūk, viņiem vajagot "ātrāk nokļūt", viņi vēlas "attīstīties".

Kā šis iet kopā ar ikdienā lasāmo tradicionālo rafinēto bezsaimnieciskumu atbalstošo demagoģiju, mēģinot ieborēt,ka pilsoņu Labklājība ceļas apgriezti proporcionāli valstī valdošajam V/vid ?

650 04.02.2020 12:58

Tas 3.0/2.7 v6 ir radikāli citas konstrukcijas motors,nekā iepriekšējais v6 2.5Tdi.Ar radikāli citām tipiskajām vainām.Tas 2.5 ir ar siknu,bet tie citi jau ar ķēdi.

Nav brīnums,ka "māsa" brauc 12g,tik jautājums ar cik kkm un kādu vēsturi viņa to trīsgadīgu ieguva. Un CIK viņa ir nobraukusi.Un vēl ir radikāls jautājumas vai tas ir auto ar Dpf vai bez (kā atsevišķi pirmie 05g eksemplāri).

650 03.02.2020 16:03

Tas topošais interesents, kurš tikai šodien ir uzsācis par to interesēties,visdrīzāk ka viņu nopirks ar nenosakāmu pusmiljona noskrējienu- visticamāk ka komplektā "ar" savu resursu sen iztērējušām motora ķēdēm un lejošām sprauslām un beidzamo dzīvību velkošu (vai neesošu) Dpf-u un izdegušiem lukturiem "bez" gaismas.Tas šodien ir jau krietni vecs auto, tāpēc nezinatājam iebraukt auzas ir bezmaz garantēti.Ja nu vienīgi meklēt ārzemēs- par neadekvāti augstu cenu.

650 03.02.2020 13:51

Protams, te taču jau no Pirmā vārda viss ir skaidrs.Ok, dosim viņam iespēju reabilitēties.Ja (ja..) viņš mūs (ne)uzskata par lohiem, lai iemet kādu pierādījumu,ka tieši viņam pieder tieši tas aprakstītais auto.Pie viena- konkrēti kādu eļļu ielēja, cik litrus,par cik/litrā, kāds filtrs,(varbūt) ir arī kāds čeks/pavadzīme uttt;)).

650 03.02.2020 3:20

Lasītākie raksti

Jaunie raksti