Šis ir reāli Smags gadījums.Kaut vai atceramies uz ādažu šosejas toreiz rangeroveru un kreiso pagr veicošo traktoru...
Kas te var līdzēt - nogriezties tīkotāja savlaicīga rīcība un Pareiza (max saprotama, redzama..) pozīcija,ieskaitot šeit kādreiz minēto "atteikšanos" no riska, to kreiso nogriezienu izveicot caur apzinātu nobraukšanu labajā malā un aizmugurē braucošās kompānijas palaišanu sev garām.Fūrista rīcība, redzot briesmas (paņemt pa labi, lai redzams, ieslēgt kreiso pagriezienu, lai tas garāmmaucējs saprot un nelien...). Pats svarīgākais- pirms (!) apdzīt lielgabarītu vai kaut ko skatu aizsedzošu vai principā jebko- būtu labi "zināt", kas viņam brauc pa priekšu.Tas ir lielākajā daļā skaidri saprotams.Ar vienu noteikumu- ka zināt uz ko skatīties, un ka "skatīties" nepārtraukti un visu laiku nonstopā.Nevis ka pierast šaudīt savu uzmanību starp ceļu un dažādām blakusnodarbēm.




















Tā ieskriešanās pa malu ir loģiska pašizdoma.Nekur tādu ieteikumu neesmu oficiāli redzējis.Līdzīgi kā apzināta pagrieziena rādīšana varbūtēji riskantas apdzīšanas laikā.Ja zini ,ka paspēsi- ieslēdz Labo.Lai pretimbraucējs "zin", ka nerausi kreisās puses grāvī.Pašlaik bailes un raustīšanos daudzi izrāda jau reāli puskilometra attālumā.
Atgiržoties pie augstāk- ja dzen un ja neredzi/nezini, kas tuvākajam apdzenamajam darās priekšā- tevi var iztraucēt arī ja kāds tur griež pa labi.Ar visu savlaicību.
JO- kā mums vidējais Lohs griež "pa labi"- ar visu to ieslēgtu Labo viņš viskritiskākajā brīdī pēkšņi paņem metru pa kreisi.Lai "labāk" ierakstītos tur tajā caurumā.Jo viņš ir to "mācījies" kolhozā un pie labākajiem pzdorallija speciem tel ekrānā.Nekur nekad nevienā vietā neviens tas nopelniem diplomētais drošibas/meistarības maksasfaķīrmācības āksts par šo nav uzskatījis par vajadzīgu ar ierindas lohiem parunāt.
Šis ir unikāla "sapņuiespēja" izteikties un izlasīt - brīnumainā kārtā nevainīgi aizsākusies tēma ir bijusi spējīga noturēties saraksta Augšgalā vairāk kā nedēļu...