iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 09.01.2019 14:58

Tā ieskriešanās pa malu ir loģiska pašizdoma.Nekur tādu ieteikumu neesmu oficiāli redzējis.Līdzīgi kā apzināta pagrieziena rādīšana varbūtēji riskantas apdzīšanas laikā.Ja zini ,ka paspēsi- ieslēdz Labo.Lai pretimbraucējs "zin", ka nerausi kreisās puses grāvī.Pašlaik bailes un raustīšanos daudzi izrāda jau reāli puskilometra attālumā.

Atgiržoties pie augstāk- ja dzen un ja neredzi/nezini, kas tuvākajam apdzenamajam darās priekšā- tevi var iztraucēt arī ja kāds tur griež pa labi.Ar visu savlaicību.

JO- kā mums vidējais Lohs griež "pa labi"- ar visu to ieslēgtu Labo viņš viskritiskākajā brīdī pēkšņi paņem metru pa kreisi.Lai "labāk" ierakstītos tur tajā caurumā.Jo viņš ir to "mācījies" kolhozā un pie labākajiem pzdorallija speciem tel ekrānā.Nekur nekad nevienā vietā neviens tas nopelniem diplomētais drošibas/meistarības maksasfaķīrmācības āksts par šo nav uzskatījis par vajadzīgu ar ierindas lohiem parunāt.

Šis ir unikāla "sapņuiespēja" izteikties un izlasīt - brīnumainā kārtā nevainīgi aizsākusies tēma ir bijusi spējīga noturēties saraksta Augšgalā vairāk kā nedēļu...

650 09.01.2019 14:45

Šis ir reāli Smags gadījums.Kaut vai atceramies uz ādažu šosejas toreiz rangeroveru un kreiso pagr veicošo traktoru...

Kas te var līdzēt - nogriezties tīkotāja savlaicīga rīcība un Pareiza (max saprotama, redzama..) pozīcija,ieskaitot šeit kādreiz minēto "atteikšanos" no riska, to kreiso nogriezienu izveicot caur apzinātu nobraukšanu labajā malā un aizmugurē braucošās kompānijas palaišanu sev garām.Fūrista rīcība, redzot briesmas (paņemt pa labi, lai redzams, ieslēgt kreiso pagriezienu, lai tas garāmmaucējs saprot un nelien...). Pats svarīgākais- pirms (!) apdzīt lielgabarītu vai kaut ko skatu aizsedzošu vai principā jebko- būtu labi "zināt", kas viņam brauc pa priekšu.Tas ir lielākajā daļā skaidri saprotams.Ar vienu noteikumu- ka zināt uz ko skatīties, un ka "skatīties" nepārtraukti un visu laiku nonstopā.Nevis ka pierast šaudīt savu uzmanību starp ceļu un dažādām blakusnodarbēm.

650 09.01.2019 14:30

Pad laikā mācīja no cilvēciskās puses.Un tā, ka nianses un momenti aizķeras galvā.Nožēlojami ir tad, ja šoferis ar 80g stāžu vai tur kādi diplomēti nanostūres komercgrozīšanas speci un vadošie psihopedaanalītiķi tā arī nespēj no sevis to sabiedrībai vajadzīgo suudu izspiest.To viņu vietā paveic entuziasti- trīs komentētāji un divarpus lasītāji.

Nosauciet man piem krievrunīgajai auditorijai (krietnu pusi braucēju pārsāvošajai !) domātu forumu- kur viņiem kaut ko izlasīt.

Krievi piem mācīja, ka kustība apstāsies, ja krustojumā iebraucot,kāds "pirmais" neuzņemsies Atbildību.Un ka stāvošam transportam (autobusam, jebkam..) garāmbraucot, ir jāpaskatās "pa apakšu starp riteņiem". Automātā.Vienmēr.Jo Tur varot kko IE-raudzīt...

Bet še tev- mums masveidā visādi manīgi papuasi gan pieripina uz dzelteno un mauc grīdā (nebūdami pārliecināti, vai tobrīd kāds kko tur nebeidz),gan viņi tev uz dullo sip pa otru rindu garām kad tu kā lohs esi apstājies un tur tipa kko laid pie g-pārejas. Kur ir skaidrojums, kur ikdienas atgādinājums? Ko tur tas pildspalvas virpinātājs ar admirāļa pagoniem, kurš vakkar muldēja pa TV, vai viņš kaut ko tādu lohiem atmiņā paliekošu izskaidroja??

650 09.01.2019 2:05

Neredzi- nebrauc.Nafigam ir (ātrumā!) uz dullo un uz aklo jāiebrauc Krustojumā, neredzot kas īsti tur notiek?

Šovakar stāvu lielupē pie otrā luksofora. Pirmajā, labajā, likumīgajā rindā.Viens pats.Gaidu.Neko nelūru ne radio ne telefonā,ieinteresēts vēroju apkārtējo vidi.Un redzu, ka no pirmā lusofora norāvies, man spogulī strauji tuvojas pa otro rindu kaut kāds suuds.Tipa -ass, ar to gudro nodomu, ka tūlinj būs dzeltenais, nu tik tagad uttt.Un tieši tajā brīdī otrs tāds pats -ass uz krietnu pussarkano izdomā braši "pabeigt" kreiso izgriezienu no sānuielas.Un ne jau tā kā tur/hvz/kkur rakstīts, ka "netrāpot pretējās kustības joslā".Ļoti Slidens bija, tapc pēc iepējas "lēzenāk".Ne to, ka tādos apst "nevajg līst uz dzelteno", ka padomāt, nee,neko. Kas tas ir? Pareizi- tie ir viņi,tie tur j-malas p/dari,drošas drišanas profesori, kuri drošvien no e-nānisma brīvajā laikā "kultivē Tās vistas".

650 09.01.2019 1:40

Nu tur var arī gadīties,ka tas apdzinējs mazāk pie vainas- ja piem vinš dzen fūri,vai ja viņam motora nav, vai vel sazin kas, kad garāku ceļagabalu vajadzīgs pretējā joslā pavadīt.Pa to garo brīdi tas dunduks var piepeši izbraukt,no nekurienes vnk uznirt.Tak neba visus sānceļus perspektīvā izčekosi,krustojumu tiem arī nepiešūsi.Piem,laukā sānceļu var redzēt, mežā figu.Pat ja viss redzams- lielākā daļa tak "cer", ka viņš (šoreiz,noteikti..) neleks ārā.Vai ta man no visa jāraustās,uttt.

Normāls cilvēks taisās izbraukt,redz ka fūre nāk, viņš tak nemauks tai gar purnu pa kreisi.Vai nu pagaidīs, vai pačekos 2x, moška tās aizsegā kādi brīnumi un savstarpējais stāvoklis tā pirmā acuuzmetiena momentā ir sagadījies, ka tieši tobrīd kaut ko noslēpj skatam utt.Parasti visāda figņa rodas,ja tomēr kādas vairākas mašīnas ir redzeslokā un tad tas izbraucējs blisinās uz visām pusēm,pats nesaprazdams uz ko īsti un vienlaikus cerēdams "uzspēt".Kā krievs teica- skatīties nenozīmē redzēt.

Es šitā reiz neaizmirstami lepni sipu ar vaz-u.Pa mežu.Gaišā dienas laikā.Ne tur dikti ātri,neko, vnk vidējā pofigā.Pa to plato autostrādi Līgatne-Nītaure.Asfalta "segums".Ok.Un te pēkšņi kā briedis kalnagalā tieši iz meža man virsū izbrauc kaut kas dzeltens.Zaz-s968.Es tur knapi kaut ko kaut kā, bet tas P vnk aizbrauc.Noķeru, izstiepies logu atrullēju, skatos, jā,tur viens kā jau no meža- i pufaika,i brūnais ausainais pižiks galvā,šnobels sarkans,redzokļi izvalbīti,vecums nenosakāms.Prasu,tu, s uka, b, p, kas tā pa lietu.A viņš man skaidrā krievu val pasaka "pašol nah..". Nu es neko, aizrullēju to savu logu un aizbraucu.Nah man to vajg,tipa. ;p

650 08.01.2019 18:21

Tieši šādā janvāra sākumā un vidū labāk būtu atturēties no tālas braukšanas- jo šis ir parastais vēja un stihiju laiks, kad "tur" veidojas tā īstā ziema.Cerēt uz nedēļu nonstopā skaista laika, kā kādā piem feb-martā, šobrīd ir ļoti riskanti.

650 08.01.2019 18:16

Izbēgt no jezgas var tikai 2 veidos- kad izbraucējs cenšas nelīst katrreiz un vienmēr, un kad garāmbraucējs ir gatavs piebremzēt, potenciālo briesmu objektu redzēdams tuvojamies pa sānceļu.Tas arī ir tāds lohu paradums, kad viens otrs sānceļa ass bremzē beidzamajā momentā, tādējādi lieki biedēdams to garāmbraucēju (bus/nebūs..).

Ja reiz ir, ka dzīva kustība un nevar tiešām paspēt- nu tak lai izbrauc demonstratīvi pieklājīgi pa maliņu un lai rāda labo pagriezienu, kamēr daudzmaz ieskrienas.Nevis ka ieskrienas pa ceļa vidu pofigā un kilometra garumā.

Vēl ir, ka izgriezējs uz labo pusi parasti čeko savu joslu un kādreiz var neiedomāties tikko izgriezies sev purnā pēkšņi sagaidīt kādu apdzinēju- problēma var būt milzīga, ja nav šī personiskā algoritma jebkuru ieskriešanos veikt pēc iespējas "pa maliņu".

650 08.01.2019 18:08

Atvaino par sarkasmu- tas nebij īsti ļaunprātīgi, es vnk centos kā ir, kad "īsi".Man gari sanāk it kā pats no sevis, jo parasti gribās pie iespējas vairāk pateikt, ja reiz tā saruna iegājusi.

650 08.01.2019 18:04

Protams, ka Viņa taisnosies.Un daļa vainas sniegatīrītājam ir.Bet viņam tā vaina un tas risks ir reāla darba ikdienas sastāvdaļa.

Cits ir, ka "parastais" gājiens uz meesliem ir, kad ar ātruma starpību pofigā braukt garām "skatu aizsedzošam" (stāvošam!) objektam.Krustojumā, pie pārejas, pēkšņi pilnīgi nevainīgā situācijā uz līdzenas vietas,dajebkur.Nerodot sevī "atbildi uz Jautājumu" - bet diez Kāpēc viņš tur tā stāv (neuzsāk,kavējās,pēkšņi bremzē, minstinās, uttttt....).

Par Laipnību arī ir pretrunīgi- uz laipnību sevī negatavajam vai nekad par to nedzirdējušajam vienmēr ir grūti izprast, ja kāds cits pēkšņi to laipnību izrāda. Laipnību izrādošajam arī būtu jāapzinās, vai (šoreiz) ar to nesanāks lieka jezga.

650 07.01.2019 23:20

Ej tak tu d ;) :000

650 07.01.2019 18:00

Jā, mēģināsim katrs ko varam, bet pa lielam šis taču ir īstens kosmiski-latviskais fenomens.Kā "braukt droši", par to jau sen jau kur tas laiks, kā neviens tas "spējīgais" nav no sevis neko publiski izdvesis.

To tikai visādi šlangi un dīkdieņi savā starpā pārspriež, viņiem nefig ko darīt citu.Kāpēc piem kādam tur īstenajam Varas pārstāvim mācīt tev droši braukt, kad viņam izsalkusi radinieku un kaimiņu svīta strādā plakātu producēšanas, fufeļrakstu drukāšanas vai fotomākslas jomā? Reku tagd pat,pa fiksam simts jauni stabi jāierok,vadi jāvelk, kam ir laika muldēt.Pats interesantākais, ka tā mistiskā brūnā līnija uz salutilta nav saglabājusies tieši tur, kur viņai joprojām būtu jābūt.Kā arī es joprojām brīnos, kā gan Bauskas virziena tīkotāji "zin", kurā brīdī viņiem ir beidzamais laiks ieņemt labo rindu.

650 07.01.2019 14:35

Teju puse braucēju joprojām braucot runā vai spaida. Un lielākajai pusei no viņiem tā lietošana kaut kādā mērā to braukšanu traucē.Ja godīgi, tad praktiski jebkuru tas ietekmē. Visas akcijas kā jau vienmēr izrādījās absolūts fufelis, neviens ne vairs noķerts ne sodīts, nedēļu papļurkstēja, darbības redzamību nosimulēja un sen jau visi visu aizmirsa. Nau vērc. Āksti.

Tie kas tur uz 70 visur brauc,un ieripojot apdzīvotā vietā tāpat turpina, ,tak viņi visu mūžu ir bijuši. Tie būtu vnk izolējami no sabiedrības.Jo nefiltrē vispār neko. Iemesls neskaidrs- no ekonomijas līdz pat absolūtai neorientācijai kur atrodas un ko dara. Līdzīgi kā tie, kam vienmēr cepure galvā.

Jautājums vēl, ko īsti popularizējam un attaisnojam. Ja avīze Diena kādreiz lepni publicēja kaut kāda tehnisko iemaņu ekokretīna atstāstu par ekobraukšanu posmā Rīga-Cēsis, kur viņš stāstīja, kā visu ceļu lidz 70 ieskrējies un līdz 49 ripinājies- es varu iedomāties, kā tas ietekmēja to apkārtni un cik nervozu situāciju tas izveidoja. Bet lohi lasīja un siekalojās, jo, trīsarpus litros iebraukt vai jebkā citādi uz citu rēķina padzīvot, tas mums ir katra loha viskvēlākais sapnis.

650 07.01.2019 2:38

Jā, "viņu" vidū ir izteikta tā īpatnība neiedziļināties visādās tur nerakstīto likumu niansēs.Vēl ir savu kļūdu vai trūkumu ļoooti negribīga atzīšana. Pat reāli labas braucējas ir bezmaz laipni "jāpalūdz" paklausīties vai nemitīgi kaut kāds personīgs piemērs jārāda, savs viedoklis realitātē desmitreiz jāpierāda.Par ko vispirms būs, ka "tu jau pats" un tad tikai (varbūt) tur kaut ko. Es tāpēc jau sen nebrīnos uz šito visapkārt ierasto socstatusa demonstrāciju- te tak skaidrs, karaliene un mēslutīrītājs, kā tajā nesliktajā krievu filmā, musorščiks. Un ir taču "kāds", kas viņām to "iemāca" vai pat iedrošina uz to.

650 07.01.2019 1:58

Ok, te Palaidniex pacenties 2d nepaguris skaidrot, laikam ka šī blakustēma šobrīd infovērtībā pārspēj visus tos lohiem adresētos speciāltupareklāmrakstus.

Vēl ir, ka vieglo riepām pie vienāda platumcipara zemprofila kantainajam 40/45/55 augstumam būs drusku platāka tā pēda, nekā šaurajai augstprofila riepai 60 vai 65. Tipiski tas ir pat acīm saredzams, kad saliek kopā divas r16 piem 205/55 un 205/60.

Turklāt,dažādu ražotāju katrs konkrētais modelis mierīgi var pat par 1cm atšķirties cits no cita , pat ja visi cipari 1:1. Tipiski brīnumains "šaurās" šnites pārstāvis bija tāds GY ice+ un tagad drusku mazākā mērā ice2, bet platuma cienītājs parasti ir Michelin, izņemot alpin5, kurš jau velk uz to šauro GY modi. Tas laikam ir "reāla" atbilde vienādo ziemvasaras izmēru un pundurgolfklases ziemas 235 platuma inženierģēnijiem. Ir arī reku tāda ļoti laba pusziemas riepa pilotalpinPA4, kura piem 255 platumā ir teju pusotru cm platāka par tā paša platumcipara labu vasareni, vizuāli biedējošs paskats. Turklāt,tam modelim ne tik ka atkarībā no platuma pieauguma ir raksts ar lieku garenrievu,kā jau te vakar tika teikts, bet ir pat speciāls MB un Prošē homoloģēts modelis ar pilnīgi citu zīmējumu (simetrisks, atšķirībā parastā asimetriskā). "Rezultāts" tam ir vienu otru vasaru pārspējoša uzvedība uz asfalta, bet 20m šļakatas iebraucot pļurā, puslitrs liekas degvielas un nonstopā netīrs auto..

Ā, un vēl ir, kā jau augstāk tika sacīts, ka gudri rēķinot spiedienus un svarus, jāņem vērā ir arī tās šķaidāmās pļuras konsistence.Uz tīra smuka saturīga un blietēties spējīga sniega vai cieta kukuržņaina ledus daudzmaz smuki brauc dajebkas, bet pretīgā bezsaturīgā sāls zampa slīd pati pa sevi, kā pa ziepēm. Tas pats, ja pliks ledus zem nepiesalušas sniegakārtiņas, vai ja ar visām 4 super riepām bremzējot uzbraukt uz plēves gabala- slīdēs nevis riepa pa plēvi, bet gan plēve pa sniegu, tālu un taisni un ilgi..

650 07.01.2019 0:52

Nu ja, gan jau nekas diži liels nebūs.Vienīgi jaut vai ierobežojuma zonā ir tikpat kā tur, kur 130. Jāpameklē intereses pēc tā vēstule, man bija 45 par kkadi +20 un, cik atceros, zibsnis bija kur 2 stabi tuvu viens pie otra. Tajā textā bij vnk teikts, ka "fiksēts ar policijas līdzekļiem" un bilde štruntīga. Itālijas bilde vēl štruntīgāka un tur vēstulē bija tikai kods, ar ko jālogojas policaju mājaslapā, lai apskatītu.

650 05.01.2019 17:36

Cik skaļi ir ieteicams vai pieļaujams klausīties mūziku? Kurā brīdī skaņa kļūst par troksni? Kā pareizāk spēlēt hokeju uz 1cm bieza ledus- ar slidām vai slēpēm kājās?Varbūt labāk tajā dienā vnk neiet ārā? Vai ielas mašīnai ir svarīgāk spēja noenogrimt purvā pie 5km/h,jeb tomēr ierakstīties ceļa līkumā pie 50km/h? Kāpēc janvārī cilvēkam vispirms jautā, vai viņam ir ziemas vai vasaras riepas, un tikai pēc tam apspriež to parametrus?? Kas ir šis: F=µN=µmg ?

650 05.01.2019 15:32

nomiks teica 02.01.2019 15:02 ---->

...Diez, no Austrijas nāk fotoradaru sodi? Viena bilde tapa. 100 vietā bija kādi 115....

-šo neredzēju agrāk, a kā tu noteici, ka bilde "tapa"? Sodi nāk, bet īpatnēji tas,ka vēstule var atnākt precīzi ap to laiku, kad iztek 1gads kopš pārkāpuma brīža- kad sen esi aizmirsis kur biji ko darīji..Bet vairāk pa 45,- diez vai tur būs.Jautājums ar kādu radaru un kur fiksēts.Ja būt itālija, tur pie 90/100 ierobežojuma par +11 var dabūt jau 90,-

ps- vēstulē ir klāt īpaša papildlapa- ja pats neesi tur bijis/braucis un "nezini" par ko tev piejaajās, tad aizpildot tur uzrādi, kam devi savu auto tajā dienā un laikā.Ar nelielu "piebildi", ka par nepatiesas info sniegšanu sods 5000,- ;p

650 05.01.2019 1:35

Es ieteiktu stikluatkausētāja aerosolu vadāt līdzi, ja vairākkārt gadās šādi specifiski apstākļi.

650 05.01.2019 1:32

Tas labi, bet tu jau nezini vai viņš brauc 1:1 kā tu. Kā arī, kur un cik augstu katram kurš tas sensors novietots. Man pa gandrīz 80kkm ir bijis kādas 2x, ka tieši ilgstoši braucot izžuvusi balta sāls atslēdza acc sensorus un visu pārējo ar to saistīto. Ziņojums bija vnk ka netīrs. Saķepis sniegs vai ledus gan nav bijis, jo tiem abiem štruntiem it kā ir kkāda apsilde. Un vienu aklās zonas aizmugurējo sensoru es sabojāju atkusnī pa ekstremāliem dubļiem maukdams, neiedomājos spogulī pogu izslēgt, kad viņš nonstopā ilgstoši signalizēja.

650 05.01.2019 0:51

Te jau atkal pārfrāzējam. Runa bija vnk par izskaidrojumu, kapc savureiz tas krutais platais auto brauc lēnāk.Es to saprotu ka lēnāk no kāda tur ātrcienītāja viedokļa. Ja viņš jau uzvedas kā opis vai ja traucē, tātad lohs.Nerunājot ka tīšām spec pa trešo rindu vai vēl kko savai pPersonai par godu. Uz tās pašas j šosejas šādu sociālā statusa lokhu ir daudz. Pie kam, krietna daļa sieviešu dzimuma.

Skaidrs, ka džips smagāks un ka laukums ne tik kritisks kā vieglajam. Kā arī džipus mēdz lietot pieredzējuši braucēji ar purva, meža un pofiga iemaņām.Ja tas platums ir kritikas robežās,būs ok. Ja saprot uz ko būtu jāausās. Mēs redzam simtiem tos krievu video, kur tieši resns džips vai pikaps tiek samests uz pļuras vai ledus.Jautājums jāceļ dēļ savstarpējās sapratnes.

Piekdien ap 5pm kaunašosejas līkumā pie zaļās kaunasētas auzās iekšmalā mētājās pajauns auto. Jautājums ko tas tur darīja. Kā arī īpašs sveciens viena dzeltenā busa važonim, kura trešās rindas "apetīte" tieši pēc šī skata samazinājās uzreiz par 69%.

Un vēl būtu jārunā par joslumaiņas ētiku šajās šļūdoņa dienās. Vai tomēr šķiest viņam to stiklu ciet, vai tomēr pasaudzēt. Un par pieklājīgi drošu izmainīšanos ar pretimbraucēju triju sniegā iebrauktu sliežu gadījumā. Tikai lohi pofigā mauc tā lepni pa "savām" divām, kad redz ka pretimbraucējs paņēmis pa labi. Šādu reakciju redzot, tā vien gribas pēkšņi no savas pārmēra "pieklājības" atteikties, tad savureiz ir interesanti pavērot.Jo iebrauktās sliedes ne katrreiz "nosaka" kādam likumīgi piekritīgās tiesības uz savu pusi no brauktuves.

650 04.01.2019 19:02

Ja tas x6 ar visiem 4 spolē un rovers uzbrauc- gan jau riepās būs tomēr daļa patiesības.Ja ne platumā, tad protektorā un idejā jau noteikti.Jo x6-jam ir tas platums dēļ asfalta stabilitātes ir izdomāts, bet rovers no sevis pretendē, ka gan drusku mežā gan operā pa kāpnēm iebraukt.Viena piedziņa ka "jāpiedomā", otra savukart priekš parastā patērētāja- vnk aizmiedz vidējo aci un uzbrauc.Bet uz asfalta pa līkumiem manuprāt x6 no viņa aizbrauktu prom.

Tas golfs ar to 185 diez vai te uzbrauktu, bet pie lielāka ātruma uz negludas un sniegotas virsmas viņš to x6 gan apkāstu.Man tā liekas.Un ja lohs būtu uz tā x6, viņš vienubrīd pēkšņi uzpeldētu un aizslīdētu auzās.Viens, ka pa trasi ar 100m platumu plaši izpendrīties, otrs ka uz reāla ceļa ierakstīties.Sānslīde ar 315 uz pļuras nu toč nav diezko kontrolējama un prognozējama.Principā, lohs kurš to 315 tam vispār ieprojektēja- tas ir vnk nesamērīgs vipendrons.

650 04.01.2019 15:32

Nav nav, ir jautājums kur un priekš kam.Priekš tam ir protektora zīmējums un dziļums.Un ja purvā maukt ar pusnolaistu, tak izbraucot uz ceļa tomēr vajadzētu piepumpeet..

Reku zīmīgs citāts no tā MegāneRS testa: (pareizāk nevis no paša testa apraksta, bet kā papildu atbilde uz darbaļaužu iesūtītajiem papild-jautājumiem):

(c)....Testa auto bija Continental WinterContact TS 860 S SSR 245/35 uz R19....(c) Šis ir kas? Sarkanajam Golfam 185,abet tam pašam golfam tikai dzeltenā krāsā uzreiz jau 245..Un tas ir,ņemot vērā, ka tas 245 pat no 225 uz pļuras atšķiras vnk Dramatiski...

650 04.01.2019 15:11

Loģiski- ka var netikt.Man ir gadijies "netikt" ar 175, kad pie māla karjera biju apstājieskko tur "noskalot".Loģiski- ja Monāko mainās apstākļi- ar ko tas atšķiras no mums?Tapc jau interesanti- viņš vasarā +7 izbrauc no Nīcas, bet reku pie saldus sen jau ir dziļa ziema un šausmīga stihija.Es reāli salīdzinu, IR apstākļi, kad to golfu ar labiem 175 nenoķersi ne ar džipu ne ar pilnpiedziņu ne ar pieredzi ne kādu tur meistarību- vnk nevar pabraukt un viss.Tiklīdz būs ciets pamats vai kaut vai gluds ledus- bilde momentā būs citāda.Jautājums tikai kur un kad un vai katrs sevi un šīs savas dažādās iespējas un trūkumus tiešām saprot.

650 04.01.2019 14:47

Ir kāda marka/modelis, kam ŠĀDOS (ja pieņemt ka pilnīgi vienādos) apstkļos visi tie attāluma sensori perfekti strādās? Vai vienkārši kā jau visur- ir "speci", kam "viss strādā super" (jo viņiem to vnk nav ...). Pasē drošvien ir rakstīts, kad un kā var būt novirzes. Tīrīt vnk bieži vajag, ar pretapledojuma aerosolu apšpricēt utt.

650 04.01.2019 14:33

Es tiešām nevaru iebraukt- vai tiešām katrs sirsnīgi izteikts vai no savas pieredzes izvilkts REĀLS secinājums ir pa visu vari jācenšas apdirst?Un izteicēju par katru cenu padarīt par lohu?

Es uzdevu jaut titullapā- kaut kādi "testeri" kur tur nupat brauca ar to MeganeRS. Massssa visvisādu ciparu sarakstīts-kā jau priekš Lohiem, bet NAV piem ne reālais patēriņš, ne uzvedība sniegā, ne riepu izmērs, ne secinājumi.Fufelis, un pie kam pa 29k eur.Varu derēt, ka tur kāreiz tieši tie 235 tam štruntam tā arī ir, turklāt vel drošvien kaut kāda 40 vai 35 profila.Taisni tāpat kā tai Skodaioktāvijai- tam suudam ir pat 235/35/19 VEIKALĀ oem izmērs.Latvijas veikalā, it kā LV apstākļiem.Lohi, nekas vairāk,meesls, pa kurieni ar tādu "droši" braukt? Priekšpiedziņas auto....reku Honda cicik- tam suudam arī ir 225,ne tur jauda ne tur kas iet, neko,bet jā,veikalā tikko nopirktu esu redzeejis- 225/45/17, kā ziemā tā vasarā.Izmērā kā tas pats Golfs, 1:1..

Visi džipveidīgie- tur vienalga kas, xc,x5/6,q7/8,ML, tojota, nisāns,subārstribeka,tuaregs,dajebkas- visiem ir minimums 235 un pa lielākai daļai pat 255 oem no veikala.Daudziem kam r20, ir pat 275. Tikai pašiem jaunajiem ir nākuši pie prāta- nu ok, par cik jaudas un naudas nav, nu ta tagad ir 225/19 šur tur.Tam reku X5jam ir pat izplatīts tāds 315 vasaras izmērs- parunā ar cilvēkiem, ta 255 ir mazākais ko tur vispār var ziemā uzspīlēt,turklāt no malas uzreiz redzams, ka kaut kas ir kolhozots.Bet būtībā kas tas ir- vai slikts auto??Pamēģini vel viņu noķer, ja tur normāls kekss pie barankas, pa jebkurieni.Ja ir xdrive- nedrīkst dažādus diametrus, ir jābūt kādai sajēgai.Pat parastam 5-er bmw ir standarts, oem, 245 priekšā un 275 pakaļā- KO tur uzliksi, skaties ka vel tas 235 lai tehniski uzlien. Vai ikkatrs tagad diskus pērk liekus? Nafig kam to vajag- vai visiem ir Noliktava kur tos suudus glabāt (man ir, es zinu,cik vietas aizņem..).

Kur te rallijs- kāda nahr atkal demagoģija- paskat varbūt Montekarlo rallijā ar kādām riepām mauc.Masveidā citreiz pat speci un asi kā kļūdās un kā ir mainīgos reālas IELAS apstākļos, kur pliks asfalts ar ledu un sniega sanesumiem un pļuru negaidīti mijas.Nevis kā kkur tur dziļā gulbenes mežā,kur visiem skaļi rūc, bet daļai pat kalnā nevelk..Ko, tur tajā monāko ar tiem naglu zāģiem vai ar 175 platuma gumiju kāds brauc ar tām mazajām/viegajām/jaudīgajām mašīnām, vai kaa?? Vai visur tur vnk velk pofigā, vai tomēr atsevišķās vietās diezgan tā "raustās", neskatoties ka tur visi ir profi un čempioni?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti