iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 04.01.2019 0:18

Tu vabūt man to adresēji? Man ir šobrīd oem paredzētās 235 platuma ziemas riepas uz oem oriģinālajiem diskiem.Jo tiešām ir ziema.Es varētu pastāstīt, ar ko tas reāli atšķiras gan no 195 gan no 255, bet man nav vēlēšanās ar kuru katru lohu to visu pārrunāt un pēc tam pašam mēģināt taisnoties un papildus vēl pierādīt to kārtējo "patiesas sirsnības" uzplūdā izteikto.

650 04.01.2019 0:09

Audi 200 Turbo Quattro 20V 162kW NEKAD nav oriģināli "komplektējies ar 195 riepām" .Viņam ir(bija) 215/60ZR15 ripu oem izmērs, kurš tajā laikā bija "liels" un tika pielietots TIKAI JAUDĪGĀKAJIEM (retiem asevišķiem,īpašiem) c3 turbo modeļiem.Simtu viņš sasniedza pēc pases (sedans) 6,8sek,kas šodien nav nekas īpašs, bet 200-sasniegšanā ar visu savu toreizējo fantastiku un 22-litru patēriņu viņš papļjūta tagadējiem tādiem "daudzmaz" normāliem auto kkur ap 15sek.Ir bijis ikdienas lietošanā gan tas ,gan ir šitas variants. Un NEVIENS c3 quattro nav principā oem komplektējies ar 195 riepām.Tas, ka "kāds" jātnieks viņu ir šādi komplektējis, lai paliek viņa paša ziņā, bet vēsturi nevajag kropļot.

Tas arī ir vēsturisks fakts- ka agrāk bija citi riepu izmēri- citas/primitīvākas piekares un citi braukšanas principi.Kā arī tievāku ziemasriepu lietošana ir pagātne- jo pa šo laiku visur (citur....) ir attīstījušies ceļi un pārvietošanās ātrumi un paradumi.Neviens galvā iespiestais šodien uz tāda samērā jaudīga un izmērā liela auto neliks 215 platumu vai nepiemērotu augstprofila riepu.Tāpat arī- ja pat šodien vēl aktuālā a6c7 oem izmērs ir 225/55R17, tad dabā viņu jaudīgākajām versijām fig kur tādu izmēru ieraudzīsi- ja vien kāds kārtējais apjājējs nav nospēris vai pārdevis īstos diskus un tml.Ja paskatīties uz tieši tāda pat izskata c7 modifikāciju S6 ar 450zs, ta tam jau ir standarta oem izmērs 255/40R19.Tur nemaz tāds R17 nelien virsū uz tā bremžu mehānisma.Pamēģini tādam uzstīvēt kaut kādus rumbulas cīsiņus un līkumā nejauši mizā uzdot,redzēs kas būs.Tas ir tikai tagadējiem 1,2triturbo jau tā pierasts pedāli nospiest grīdā un tad kko tur ieklausīties, tipa būs/nebūs.

650 03.01.2019 23:07

Šis gan labi, ka visur tur tu paspēji pabūt kopš 2017.g jūnija un tā cieti to izmēģināt.Ko konkrēti tu itālijā apbrauci un cik laika un naudas uz to vinnēji? Pa autostrādes zālāju atpakaļgaitā lidz iepriekšējai kasei viņa tev ieteica, vai "izbraukt vēlāk",vai kaa?

650 03.01.2019 22:15

Pletkj, kaut Augstākie Spēki mani atpestītu no šīs "sarunas". Kad diez Tu vienureiz iemācīsies savureiz kaut druscinj pafitrēt ko īsti tu runā. Nee, ok, lai būtu, nekāda sakara nekam ne ar ko. Tas i Pizgetz vienkārši, uzliec izmēģināšanai 315tos no x5M, nākošreiz vareesi sipt caur pPampāļiem, tur reku tagd asfalts...

650 03.01.2019 19:45

Viņas ir tādas kā ir- ne kurš katrs pajaunam tādam auto gādās liekus diskus un taisīs kādu kolhozu.Jaudīgiem auto nav paredzētas diži šaurākas- vienlga, ziema vai vasara.Nav jau runa ka nevar pabraukt vispār, vienkārši reālās situācijas skaidrojums.Cilvēks jūt, ka nav droši un vnk brauc lēnāk.Tas ir kas cits, nekā delfos izlasīt ka šodien slidens un braukt pašam nesaprotot uz kurieni un kas uz ceļa notiek.Vienkārši velkoties principā un pēc pārliecības.

Jebkura riepa jau ap/virs 235 ir klaji nepiemērota šādiem apstākļiem- bet 225 riepas šodien/vakar ir pat daudziem auto tava golfa izmērā.Ja kāds iedotu pirms gadiem kaut 10-15 kādam tādam normālam vieglā auto braucējam 225 platuma ziemas riepu, vinjš vnk padomātu, ka tas devējs ir vnk nenormāls.

650 03.01.2019 18:29

Tur vajadzētu izprast, ka mēdz būt specifiski apstākļi, kuros ar 255 vai pat 275 platuma riepām, kādas ir lielai daļai tamlīdzīgu auto, diezko ātri pabraukt nevarēs pat neviens nopelniem bagātais -ass.Un reti kurš tāda auto īpašnieks ir nu gluži tāds lohs, ka tieši pie pirmās iepējas gribētu viņu sadauzīt vai sabojāt.Nerunājot nemaz par sliktos apstākļos mazāk pieredzējušu braucēju (-i,-a,-ja,-na...) - arī tādi mēdz būt starp tiem relatīvi krutajiem. Tieši svaiga sniega kārta un sekojošā pļura ir tās lielākās briesmas.Tā ir nesamērojama atšķirība no senāk masveidā ierastajiem 195/205 platumiem un paradumiem.Kur nu vēl, ja runa par kaut kādu golfu ar 175.

Kā arī- lēni var braukt "ar cieņu pret citiem", bet var to darīt arī pa ceļa vidu vai pa kreiso malējo joslu- tāteikt, ar "mesidžu priekš citiem".Ka "es" tev "pateikšu" kas tu esi un ko tev būs darīt... Nekoleģialitāte un ļauna vēlējumi otram ir sen kļuvuši par mūsu ikdienu- kā darbos, tā arī domās un rakstos.

650 03.01.2019 15:10

Tfu...

650 03.01.2019 15:08

Ok, skaidrs, čalīt, lab;ak turpini "sarunu" pats ar sevi.Spogulī tik neaizmirsti paskatīties.

650 03.01.2019 15:06

Uzraksti tak redaktoram, lai shito suudu aizslēdz ciet un lai izdzēš nah uj.Galvenais ir neiedot no sevis pilnīgi neko, tik ienākt un pasmelt un gudri uzdirst.

650 02.01.2019 22:20

Par ko šis konteksts? To vai es tepat augstāk sacīju, ka esot 5GB pietrūcis nedēļas laikā? Un tagd jau mums visiem tiem orpno-cienītājiem jau no 3šās klases ir tieši LmT un tieši tas pieslēguma veids, kuram tieši 5GB pienākas.Neviens nekur vairs nečīkst, aka tos tur 3eur mēn ir skarbi par neatkarību piemaksāt,un nekad vairs nav, ka vairākas personas vienu kaut ko lieto, vai kāds kādu video pārsūta,nu pilnīgi idille un PārBagātība visapakārt.

650 02.01.2019 20:11

Jā,tēma ir vietā un Priecīgu Jaunogadu;).Vienīg ko piebilst, ka mums kā iekļaušanās uzkūdītājiem vajadzētu tagad nodalīt, kur un kad ir vietā šī te ironija un kur ir, ka tiešām par veselu ādu jādomā.Katram.Kā Šodien.Es, piem, sēžu siltā kantorī un nesteidzos braukt- bet jau 3x sniegu tīrīju.Bet ir cilvēki, kam jābrauc tad, kad viņiem vajag, nevis kad viņi to gribētu vai varētu izvēlēties.Tā ir tāda krietni "citāda" dimensija.Pašlaik ir tas, ka fūre vai autobuss spēj pabraukt ātrāk par lielāko daļu vieglo.Jautājums, ko darīt tai "daļai",kuri var pabraukt jebkur un jebkad.Varbūt šodien drusku vairāk to toleranci,un arī pret tiem, kuri domāja, ka viņi "var", bet bez citu palīdzības tomēr kaut kas iznāca citādi.

650 02.01.2019 19:27

Šis jau ir, ka nekatrreiz gribas tur kko čakarēties ar svešas valsts simkartes iegādi.Nez kā ir tieši tagad un specifiskās valstīs citur, bet vēl burtiski nesen piem itālijā simkarti vispār lai garāmgājējs varētu nopirkt, to nevar ne lielveikalā, ne tankā, ne kādā tipa narvesenā, anonīmi kā pie mums- ir jāiet kāda operātora klientu punktā, jāuzrāda personas dokuments un jāpērk vismaz kaut/kāds pieslēgums.Nu ne tā ka vispār nevar, bet vnk tāds neparasts papildu čakars.Tikko tas beidzas- atkal turpat jāiet uzlādēt un aktivizēt.Pat prastu televizoru saimniecības veikalā bez personas kartes fig tur nopirksi.Turklāt, pati datu cena tur vienmēr ir bijusi augstumos un nebūt ne neierobežota.Arī vel tagad, ja piem gribi kādā tur AT vai IT tā nepiedomājot plaši palietot parasto LmT pieslēgumu, tur beigās tā prastā 2-5GB apjoma var pietrūkt.Izbraukt cauri tas ir viens, bet, ja kādu laiku tur padzīvot, tas jau ir cits.Izeja ir protams wajfajs kādā atpūtas vai apmešanās vietā- bet tas jau arī vel figzin,jāskatās vai visā ēkā un cik labi tas darbojas un utt- ja piem pāris nedeļas visur lietot datus ceļā un vēl laptopu vakarā,var sanākt vienalga papildus maksāt.

650 01.01.2019 15:12

Viss pareizi.Tas vidēji/sastopamais LV autobraucējs (masveida Lohs pēc būtības,šādi "audzināts" jau vairākās beidzamajās paaudzēs,un nekļūdīgi jau pa gabalu atpazīstams jebkurās "ārzemēs",jau ar Lietuvu sākot) tiek mērķtiecīgi barots ar fufeli- ka administratīvie pasākumi ir visam kaln- un galv- un pimp- galā.Tāpēc, ka administratīvo pasākumu administrētājpersonām tas ir vienīgais ceļš, lai attaisnotu savu suudadarbību un bezgalīgi lai paplašinātu savu aizkadra atbalstītāju un no sevis atkarīgo personu loku.Tas pProcess jau ir aizjaajis tiktāl, ka nav vairs reālu paņēmienu un veidu, kā to apturēt vai uz citu pusi pagriezt.

650 01.01.2019 1:29

JaunajāGadā lai visi runā tikai to, par ko un uz ko viņiem kāds personisks idejisks vai materiāls pamatojums. Vis/Labāk ir stāvēt uz vietas- to atzīst gan juristi, gan komentētāji,gan apdrošinātāji, gan policisti, gan mehānikas un inženierzinātņu speciālisti.To mēs pilnīgi skaidri zinām, ka Tajās "labdabīgo iznākumu" valstīs kustība nenotiek kā tāda- tur taču Pilnīgi Visi stāv uz vietas un cits citu vēro- cik tad lielu/garu sensāciju katrs no sevis izspiedīs.Mašīnas taču nepāprotami tam ir domātas, lai stāvētu uz vietas.Reku GOST-s pirms 39g noteica, ka no 80km/h tā ceļa garumam uz Viņpasauli ne vairāk kā kkādi tur 50-51m esot jābūt.Tas nekas, ka viena otra mūsdienu "advancētāka" braucēja reakcijas un situācijas izpratnes laiks šo pliki tehnisko normatīvu tagad var mierīgi pārsniegt reizes 2-3.Tas ir,atvainojiet, po-uj.Mums taču tolerances pietiks ,lai attaisnotu dajebko.Kā arī "atbildīgo",""vadošo" un "zinoši/gaišāko" prātu galvenais uzdevums ir nevis mācīt "iekļauties ātrumā", bet gan izpasludināt (apgūt,ieviest..)pēc iespējas lielāku Fufeli.Lai ir kā ir- lai Gudrie sludina, bat Lohi lai uzraucās un lai tik producē Lohutēmas (var arī otrādi, pilnīgi pofig...)

650 31.12.2018 2:34

Apsteidzot notikumus un bezmaz kā viena Cienījama šejienes personāža vārdiem runājot, tad nu sagaidīsim Jaunogadu ar laicīgi ieslēgtu Virzienrādītāju un vismaz ar vienu aci ieskatoties sPoguļos.

650 31.12.2018 2:17

Viss ir pPareizi, paldies ka nocitēji. Izglītojošs materiāls ir jālasa vairākkārt. Pat csdd iesaka "divreiz".Šis ir kandidāts uz "gada vārdu",katrā tēmā tas tiek pieminēts, tapc mums ir pastiprināti jāskaidro viņa īstā jēga un nozīme. Pie šī smalkā skaidrojuma vairāki Profesori pielikuši pūles, es vnk darīju to zināmu plašākai auditorijai. Būt man Neierobežota Vara, es mēģinātu piespiest izlasīt beidzamo šī citāta rindkopu vismaz 4x.

650 30.12.2018 14:47

Šis ir pareizi, kad katrs lieto vnk tieši to,ko ir "iemanījies" lietot.Viskritiskāk bija pirms dažiem gadiem, kad Polijā vel gāja vaļā lielie ceļudarbi.Ar garminu reiz aplauzos ka tas pēc jaunākā updata uzrādīja jauno ceļu kā lietojamu, bet dabā tur bij vēl barjera priekšā un trūka nobrauktuves fragmenta.Vēl, piem, bija pirms pāris gadiem jaunais Viļņas apvedceļs,kuru vienīgā pareizi rādīja wāze.Es ap to laiku par dārgu naudu updatoju mašīnas oem navi ar tikko 17tā g kartēm (vel gaidīju, kamēr pats dīleris to dabūja), bet pec nedeljas "apmierināts" konstatēju, ka tas jaunais a/c tur nav..Ir gan labi tas, ka mašīnas navi rāda augstuma atzīmes reāllaikā un ka viņam ir liels ekrāns un smuka bilde un ka ar ieliktu simkarti tas rāda sastrēgumus un kā pamatu google streetviewu, un ka nogriešaās bultas un metrus stiklā var redzēt.

Kurš te jautāja par Kaļiņingradu- domāju ka tur nu gan nav jēga vel pa kkādām krievu muitām stumdīties.Krieviem pašiem nupat tagd visādi jauni ierobežojumi nāk, tie tur paši besās.Viena no labākajām infolapām, kuru jebkad esmu redzējis, ir šis te 9g garumā vecs topiks vienā krievijas slēpotāju forumā- ''ar mašīnu uz austriju", to der palasīt,joprojām aktuāls.Lai gan liriskas atkāpes ir, bet saruna pamatā labvēlīgi koleģiāla- jo no tā foruma par personāliju aizskaršanu met ārā uzreiz un bez ierunām.Jāsaka gan, ka tie ,kuri no maskavas kādureiz uz savu galvu ir braukuši caur LV, par "mums" nav labās domās.. forum.ski.ru/index.php?showtopic=38370&page=352

Cits vel reāli lietojams ir šis te Austrijas degvielas cenu karte ar visām konkrētu tanku adresēm uz reālo datumu- šis ir vairākkārt pārbaudīts, sakrīt 1:1 :

www.oeamtc.at/spritapp/SimpleSearch.do?spritaction=doSimpleSearch&sortBy=price&resultPageSize=50&state=&selectedFuelType=diesel&ZIP=

650 29.12.2018 21:23

"Šoreiz" vnk cilvēcīgi nepaveicās.Ja būtu fiksēts 104 un ja faktiskais sanāktu apaļi 100- tas uzreiz situāciju maina,jo nelien kategorijā "no11 līdz20" un attiecīgi nebūtu nekā.Tā jau tas ir, ka "normālam" dzelzsgabalam pa to 2km/h no gps atšķiras.Bet, ja pierasts uz tā naža balansēt,savureiz jau var kas novibrēt vai vnk aizdomāties un nepamanīt. Pats esu uzrāvies uz pārnēsājamā 3x pa visu laiku- viena reize no tām bija LV un tieši uz šīs pašas pieklājības robežas un rezultātā kaunpilna kvīts par 5,-Ls. Bet katrā ārvalstī jau tā situācija un tā tolerance ir sava un citāda.

Un vēl ir, ka visādi tie visuzinošie krāna staipītāji dažkārt paši īsti nejēdz, ko viņi publiski fufeli muld un ko viņi kam staipa un cik viņiem kas kurā dsasgalā un kādās vienībās kko tur "rāda".

650 29.12.2018 17:10

Tapc tak es viņiem saku, 83-84 un ne kapeiku citādi.Ar garantiju.Jo ko var zināt ;d

Abet 105 pabalsts ,tas ir tad, kad jau reāli bijis 108,tam mīnus 3% un reku =105 uz kvīts.Taisnībsakot, tie 108 reālie "uz spidometra" ir jau krietni 110-115, atkarībā no veiksmes un acumēra.

650 29.12.2018 15:40

Jā.Atkal nonākam pie mūžsenās diskusiju pamat/būtības- vai tā tipa personīgi/sirsnīgi iz-dzīves un pa-puicisko parunāt, vai arīi vnk atgādināt populārus ieteikumus lohiem.Suudu viņa tur plāno,neviens to nevar paredzēt, vai tieši tavā ceļa pēc 7 minūtēm tur pagadīsies muca ar 69km/h un aiz viņas puskilometru garš lohuvilciens uz 66.Lai pa to apvedceļu uz tiem liekiem 5km ievinnēt minūti pilsētas maršrutam, tur ir gan jāapdzen, gan jābūt gatavam izmantot situāciju- bet tas NAV pa spēkam 8/10 braucēju.Tagad, pie lohu skaita astronomiskā pieauguma un fotoradara esamības, jo vairāk šaubīgi.Tas maršruts ir vairākus tūkstošus reižu veikts un tikpatreiz ikdienas zinātāju lokā apspriests.Sava lokā vajadzētu censties tomēr taisnību parunāt, nevis tikai ka internetu un jutūbu citēt.

650 29.12.2018 15:11

Viss ir pilnīgi pPareizi.Priekškam kko vispār, kāds tam nafig ir pamatojums.Ko tur pie tās keramikas spiest, ka tulinj ozolnieki, pilnīgi pietiek ar 65-66.Ozolnioekos, tur ir 36 pārejas un ūdensslēpotāji 25/8 ielu masveidā šķērso.Un FR pie/aiz tilta.Pietiek ar 48-49.Pec tam pie Cenām 70 zīme karājas, ta ko tur pa to starpu raustīties, 69 kāreiz, pa 2km neko nevinnēsi,visi turPat reiz būsim...Pēc tam vispār nav jēga, pārbrauktuve 800m,ja nu Vilciens un pēc tam vel tas sveta-fors.Tur vajag nesteidzīgi startēt,tā lai kādi pāris tie steidzīgie lohi uz katru to ciklu ilgāk pastāv un noapmierinās.Pēc tam teju lidz Dalbei viena rinda un 70 karājas, tur pietiek ar 55-56, nav ko iesākt nervosēt,nefig pPlūsmu raustīt.Pēc Dalbes, tur pirmā josla grubuļaina,pa otro un pa nomali visādi Bandiiti mauc,labāk tā max 81,83, ilgāk dzīvosi.Pie Olaines vajg 1-2km iepriekš samazināt- jo, tur ja uz 76 trāpa, tad ieslēdzas Sarkanā Lupata.Labāk ar garantiju, tā apm 67-68 pēc sPidometra. Zin kā, lai mīnus trīs un taa.Pec tam, tūlinj jau būs krustojums ar 50 pie otra olaines gala, tātad paātrināties te nav vērts principā.Tad tur viskautkas ujomajo, jaunolainē radara zona, tur labāk jau laikus/pirms/pēc ieturēt 49, lai nav Jāmaksā.Pēc tam sekos visādas sarēžģītas virāžas,un pēc 3km atkal fotoradars- to kusaku labāk ieveikt uz 82-83, atkarībā no vēja virziena.Pie paša FR pats pa sevi saprotams,78-79 būs tieši laikā,jo mazums kas..Tālāk vispār jo trakāk- pēc 3km atkal tas mandemciems, tur labāk jau 2km iepriekš uzlikt Kruīzu uz 69.Jā.ui,pietiek,jāiskāpj Pamiist.

650 29.12.2018 1:41

Nu ir jau reku vienam klucim arī 16k mAh, bet kam nafig tādu vajg.. Kā arī, Cat lietotājs nez vai to lieto tieši tiem nolūkiem, kā ar nonstopā ekrāna dedzināšanu dienas garumā saistīts s9 fans. Nezinu notei, bet 9plusam ir laba baterija un neviens ne ifons neies divas dienas pie šādas noslodzes. Kā tas ir, nu labi,tas mazais s9 ir nelabs, lielais + ir krietni labāks, bet tak jebkuram, ja piem wāzi lietot vai vnk ja mašīnā kādu pusstundu pavadīt kkur uz/no, tak paņem labu īsto smart lādētāju un labu vadu un būs tev tā baterija vislaik pa 3/4 pilna.

650 29.12.2018 1:21

Jā, piemeklē kā te saka, uzmanīgi iedur un mēģini pakustināt. Ja nesanāk, kādreiz ķīpsalā āzenes ielā pie olimpijas vienā pagrabā bij tāds "vecās raudzes" nelohu blaupunkt serviss, tāds gudrs Juris bija tur, nezinu kur un vai tas tagad ir un gluži mobilo negribas te publicēt. Iespējams gogle jāiesaista. Par velti gan nebūs, bet viss garantēti strādās. Iespējams gan, ka tas kods ir kkur atrodams piem radio pasē mašīnas oem doku mapē, protms, ja šaj gadijumā tev tāda ir.

650 28.12.2018 19:42

Jā,ok, viss labi, bet man nāk prātā jautājums- kā tad mēs tur visur braucām pirms 2017.g jūnija, kad ne to ka 5eur, bet 5Ls maksāja tas 1MB ?

Otrs- ok, wāze, bet- es beidzamajā laikā "sporta" pēc viņu bieži lietoju ar ievadītu galapunktu, lai saprastu kur kad un pie kādiem apstākļiem kurš te kuru "čakarē".Nav viennozīmīgas atbildes- ja vienkārši pildīt ieteikumu, tak bez papildu papētīšanas nevar izzināt, par cik no viņas viedokļa tas ieteiktais maršruts ir reāli "ātrāks".Vai,pirmoreiz to ielu lietojot,zināt, kādi tur papildu meesli varētu rasties.

Tur ir, ka dēļ vienas ieguvuma minūtes riskantā apbraukšanas ceļā var pazaudēt vairāk.Piem, no jūrmalas otra gala vienmēr ieteikts tiek apvedceļš.Ar plānoto 90.Bet tur tikpatlabi pie ierasta gadījuma un pie labas "kompānijas" visu to apvedceļu vari nobraukt uz 69, plus vēl patērēt liekus nervus- reāli tomēr (parasti) 5km līkums un dažas min laika zaudējums.Fotoradars vien ko nozīmē,tur ir dsā viss 3km pirms un 2km peec...Caur pilsētu daudzmaz godīgi brauksi, gandrīz tikpat ierasti lielākajā daļā gadījumu ievinnēsi viņai pāris min.Ko atkal garantēti pazaudēsi Ulmaņgatves neprognozējamajā situācijā uz Liepājielas krusta un dz-ceļa tilta,jo pa Kantora ielu viņa tev nekad neiedomāsies "ieteikt",vienalga stāvēsi puskilometra astē.Pāris aizmigušie pie 2 luksoforiem- reāli iepriekš neparedzētas divas minūtes klāt...Pa Upesgrīvas uz Kantora izgriežoties, būs sagadījušies 5gab pusaizmigušie rindā- atkal 2min garanteetas...Es ne to, ka man tas dikti raustītu aiz kraana, bet nu tā, ja par pašu par to principu..

650 27.12.2018 19:48

Katram lai sava koncepcija.Vai tad tieši caur konkrēto to 4-5 pilsētu centriem viņa liks ko apbraukt? Itālijā vispār jau kur tas laiks, kā praktiski nevienas pilsēteles centrā nedrīkst braukt vispār, area pedonāle,gadiem ilgi visur fotoaparāti stāv un visi nevainīgi apmaldījušies lohi maksā pa lielo cenrādi.Tai skaitā ar bargiem procentiem- dažādi autonomas un nekamnekad nemaksāšanas fani.Pat izskan viedokļi, ka tas ir speciāli tā piedomāts.

Ja piem uz DE/AT robežas ir garantēts sastrēgums sestdienā no rīta uz vienu pusi un vakarā uz otru- ko ta tur daudz apbrauksi pierobežas zonā, ja pat uz bāņa tur "šveicari" ar automātiem bruņojušies stāv? Varbūt vieglāk, ja citā laikā, vai ja uzreiz jau no sākuma pa citu maršrutu? Var jau arī paziedot stundu un pāris dienas iepriekš datorā pačekot to maršrutu un to reālo stāvokli aptuveni plānotajā diennakts laikā. Vai palasīt kādu patiesu domuapmaiņas lapu ar vairāk nekā 2,5gab pastāvīgajiem dalībniekiem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti