iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 13.06.2018 19:14

Viss pa vecam,arī šodien vienīgais, kas korekti rāda tikai vienu Tojotas banneri bez Forda virsū/līšanas- tas ir iOsa mobilais Firefox.Pārējiem pārlūkiem Fords lien virsū un pie Log-ina lodziņa var tikt, tikai uzspiežot uz tikai iAuto reģ.lietotājiem atveramas tēmas.

650 13.06.2018 11:46

Pretīgs smirdīgs japona plastmasas meesls,turklāt vel ar kārtējā kapeikdrochiera "uzstādītu" smirdīgu neprognozējamu gāzes draņķi.Pilnīgs Sadomazohista komplekts.

650 13.06.2018 0:29

a, ja vēl kādam tā gadās- ielogoties var, ja uzspiež uz tēmas, kura domāta tikai reģ.lietotājiem, tad izlec tas logina logs

pps- izrādās, iOsa safari un opera ir fords virsū, abet luuk firefokss rāda tikai vienu korektu tojotu un logina vietu ;))

650 13.06.2018 0:16

Ha....nupat kad te rakstīju, man bija bez forda, bet tagd skatos, ka atkal fords brauc virsū ;D

650 12.06.2018 23:47

Te tieši to volvo bija Jā-rekomendē.To tu 1x saremontēsi un brauksi, tik ka mazs izmērā.Bet priekšā ar visiem 190 būs ok.Tas jau nav kā tas štrunta 18tā gada kiber elektro pisaanleafs, kam pat sēdekli nevar atbīdīt.Tāda gada audi pats zini, kas no tā ir sagaidāms audi nespeciālistam.Hondu es ņemtu tikai ja Man piemaksātu ;D

650 12.06.2018 23:37

Pldies,tagd pārbaudīju, ir ok, tā virsūlienošā forda reklāma ir pazudusi;) Ko vēl iedomājos- man šis joks uzradās tieši pēc iOs 11.4 apdeita, kāreiz vakarvakarā biju to uzlicis.

650 12.06.2018 15:21

Šis jau ir viņu darbības pašā pamatā.Statoila tanks uz Jūrmalas ceļa pie lidostas viadukta 90to gadu sākumā vienulaik bija visienesīgākais viņu tanks visā eiropā, tas pat bija avīzēs tolaik rakstīts.Viena no nedaudzajām vietām, kur tolaik labu ārzemju saldējumu varēja iepirkt uttt, tur bieza rinda stāvēja nonstopā..

650 12.06.2018 13:47

ar Vislielāko Prieku paziņoju, ka konkrēti šodien nav iespējams ielogoties iAuto no mobilās ierīces, konkrēti no safari pārlūka.Itin nekas nelīdz- lapas augšpusē log-in vietā vienlaicīgi rādās tojotas un forda reklāma,kuras lien virsū viena uz otras.

650 11.06.2018 17:16

Te tad jau skaidri izskatās, ka būtu jēga no tās mašīnā lietojāmās liekās simkartes un no tā Google EarthWiew, laikam vajadzēs izmēģināt.Es pagāšgad biju atjaunojis to mašīnas navi uz 17tā g versiju un tieši ap to laiku gadījās pāris reiz Viļņā braukt, kur tapa jaunais apvedceļš.Ne tas mašīnas navi ar visu to jauno, ne garmins ar aktuāli 17g apdeitoto toreiz šo jauno ceļu neuzrādīja,par to biju sašutis.Bet Vāze gan.

650 11.06.2018 16:37

Ok, vajadzēs izmēģināt.Es parasti lietoju ponta pēc vienlaikus mašīnas navi un Garminu, telefonu "taupīdams" iespējamajai komunikācijai.Tas mašīnas štrunts šur tur dažkārt uzrāda reālo situāciju no radio.Gan ir opcija ar sim kartes ievietošanu un reālā laika info Google 7d attēlu ieskaitot, bet līdz šim nav bijis uzņēmības to papildu simkarti tur iebāzt;).Ir bijis, ka reālā laika info uzrāda, ka ir jābrauc pa autostrādei paralēlu brautuvi turpat aiz betona barjeras- tad ir tā, ka dažkārt pats apjūc kur īsti atrodies un nokavē laiku papildus nobraukšanā/uzbraukšanā uz autostrādes,pie kam tas sastrēgums ir uz abām brauktuvēm.Tāpat būutu interesanti uzzināt, cik diez to Vāzes lietotāju ir austrijā vai itālijā.Bet ok, iepējams, ka tagad tas skaits varētu būt lielāks.

650 11.06.2018 16:03

Protams,piekrītu, tas Kārdinājums ir acīmredzams.Jo tie 18tā gada auto tomēr ir principiāli "jauni" ar salona elektronisko aprīkojumu,gaismām un ārpusi.Vai diži atšķiras motori- domāju ka nee.Un skaidrs ir tas, ka tieši tie eksemplāri ar apdalītu komplektāciju un ne to spējīgāko motoru pirmajos 2g dramatiski nokrīt cenā.Kāreizi tie, kam tur tagd tās interesantās cenas.Par 3,0 motoriem jau ir vienalga virs 50k ar visu to mistisko atlaidi. Es tā rēķināju, ka ar 60-70k vērtu audi jārēkinās ar cenas kritumu 10-15k gadā.manuprāt, diezgan labi apdomājama situācija..Ja tu viņu 8g lietosi, šajā pozīcijā būs protms mazāk, bet tomēr gana jūtami.Nedomāju, ka tu ar savu ilgi lietoto a5 būtu līdzīgas summas investējis kkādā tur remontā.Tāpat arī tas 15-16 gada exemplārs diezin vai ar visiem saviem 100-150k ir tik sabojāts, ka spīdētu tamlīdzīgas investīcijas.Vienīgi nu ka "vecs" modelis.Iespējams, tas revolucionāri jaunākais 18tā gada cenā kritīsies lēnāk.Bet, ja tā un ja visi itcas uz to jauno, tad jau tiem 2g vecajiem tagd būtu jāsāk maksāt ievērojami lētāk.

650 11.06.2018 15:51

Ko tur tik vecu tēmu atradi- nupat pirms kāda laika par šo tepat gari izrunājām ,vnk patin drusku atpakaļ nesenākas tēmas.Vēl būtu gan Jautājums, vai "vienmēr" var ticēt tai Vāzei.Piem, no mana gala tā visu laiku piedāvā braukt caur Šauļiem, bet es labi zinu ka tur ir drusku ilgāk.Man jau liekas, ka globālā "pieredze" lietot Vāzi ārpusē ir salīdzinoši neliela- tikai kopš reformas ar interneta viesabonēšanu.

650 11.06.2018 2:24

Cik tur i pašlaik tā “saldā” cena? Kādā tie ir komplektācijā? Vai tu paskatīji, cik šobrīd jau maksā tādi līdzīgi 15-16tā izlaides gada eksemplāri?Es nesen paskatīju, biju manāmi izbrīnīts..

650 11.06.2018 2:09

Ar statoila karti tak arīdzan ir pāris sant atlaide un ēdamo/dzeramo var ik pa laikam par velti dabūt.Bet statoils nesmuki rīkojas uz to, ka miles+ degvielas cenu var ieraudzīt tikai paceļot pistoli, un tā ir vienmēr dārgāka par nestes prodieseļa cenu.Abas šīs pro degvielas ir vienlīdz labas, bet miles+ iespējams pat ka par 1% ekonomiskāks.Nestes kartei galvenā atlaide ir tie tur 3arpus sant uz rimikartes pamata.Kas Nav forši, ka parasti Nestes izziņotās 6sant kopējās atlaides brīžos Pamatcena mistiski uzkāpj par dažiem sant.Vienureiz ap Lieldienām te biju ielicis razkladu, ka Nestes cena Šauļos atšķīrās no lētākās Nestes cenas Rīgā par veseliem 15 sant, abet “kāds” manu komentāru fiksi izdzēsa.Plus vēl “ļooti incanti” ir tas, ka Lietuvā ,iebāžot LV rimikarti, atlaidi dod nevis mistiskos tikai iekš rimi vēlāk izmantojamos punktos, bet gan uzreiz godīgi tīri skaidrā naudā.

650 09.06.2018 15:52

Sakars ir, ka ir jāfiltrē situācija un ir jāatšķir parastu apstāšanos pilsētas plūsmā no stāvēšanas meža vidū,kur sagaidāma piebraucošā auto bremzēšana tam (iespējams!)negaidītā vietā un no salīdzinoši lielāka ātruma.Vari apelēt kur un kam gribi, bet NAV tavos spēkos ietekmēt nedz ka fūrists ievēos ātruma samazinājuma zīmes ,nedz ka viņam būs bremzes vai atbilstošas iemaņas.Vienīgais ko TU reāli vari- tas ir skatīties pats savā spogulī.Diemžēl.

Kā arī, ka lielākie mēesli parasti notiek vietās , kur gājēju pāreja ir zīmes "70" zonā un kura seko tieši pēc relatīvi ilga bezapstājas braukšanas gabala uz 90 un pa šoseju. Arī tur ir tieši tas pats, kas meža vidū.

Pisētas plūsmā atrums ir cits, bet arī tur ir jāskatās spogulī un bremzēšanas gadījumā jāsaprot aizmugurē esošā reakciju.Ir jāfiltrē situācija visu laiku- jau PIRMS iespējamās bremzēšanas tev ir jābūt lietas kursā par to, kas tev sēž astē.Brauc piem no lidostas pa Ulmaņgatvi pirms dz-tilta vai gar presesnamu uz centru pairms vantinieka- lūdzu, skaties spoguļos un esi lietas kursā, kas notiek aiz tevis.Jo- tu zini, ka 99.99% tev būs tiltā jāapstājas.Ja aiz tevis ir "sportists" vai fūrists, acīmredzams lohs vai fig sazin vēl kas- tātad izvēlies veidus, kādā tu pievērsīsi viņa uzmanibu.Palaid viņu garām, uzsāc bremzēšanu laicīgi, pamidžini stopņikus, pavēro reakciju.Ja kur stāvi beidzamais un redzi ka viens 200m aizmugurē ātri nesas klāt- iekurini avarejkas, kamēr saproti, ka viņam pieleca.Jo viņš ir tas tavs Apdraudējums un TEV būs pieņemt mērus kā palikt veselam.Nav tur tā,ka būtu bezizeja un nolemtība- viss atkarīgs no paša aktīvas iesaistīšanās.Nevis ka "Man" ir taisnība un lūdzu visi ejiet na...Te nav nekāda pPopulisma, tas ir tieši tas, ko ir jāmāca un par ko jākladzina ikdienā un ko visiem ir (nāksies!) jāsaprot, un,jo ātrāk ,jo labāk.

650 09.06.2018 1:46

To jau ne jau latvieši iniciēja.Te tas būtu iespējams, tikai ja kādam likumdevējam kaimiņos dzīvotu tahogrāfu tirgotājs.Kur tur uzņēmums un kāds tur saimnieks, kad reku mobilā kontrole pusotru reizi gadā konstatē, ka viena daļa vispār bez bremzēm mierīgi brauc.

650 09.06.2018 1:31

Tev ir gadījies spogulī saskatīt TO momentu? Tas ir, kad tu savā prātā reizes 3 konstatē, ka nupat Būs tie suudi, un 4tajā mirklī to točna konstatē? Man ap 2M nobraukuma laikā ir nācies tikai 1x to konstatēt.Atceros kā šodien.Un šodien es būtu izvairījies,tam bija gana laika un vietas,bet toreiz es sev likos Varens un man bija viss po-uj.Ments mani turēja, es apstājos dzīvas kustības vietā tīšām aiz 200m un tur lepni gaidīju, lai tas ppis nāk, ja viņam vajag.Bet cits lohs aizskatījās uz to mentu un laicīgi neieraudzīja mani.Nervozēšanas te nav, ir reāla normāla ikdienas pieraduma ievērošana.Ievērot kādus principus,nelīst katros iespējamajos suudos un nespēlēt loteriju.Jo nevar garantēti ietekmēt ne to fūristu, ne citu lohu, ne vilcienu- var tikai ar savu darbību mēģināt veicināt savu drošību un turēties pēc iespējas tālāk no tā visa.

Paskat kā autobānu valstīs cits par citu mēdz rupēties.Jā, arī tur notiek visādi.Bet tomēr tiem cilvēkiem ir kkāda morāle un iemaņas.Kā samazina ātrumu,stāvošas rindas galu ieraugot, kā jau gabalu iepriekš slēdz iekšā avārijas signālus un kā beidzamais piebraucējs "uzmanīgi" ripinās klāt, spogulī vērojot vismaz tuvāko aiz sevis aizmugurē esošo.Lūk tā ir kultūra un atbildība.Mēs to nezinam, kas būtu, ja beidzamais piebraucējs pirms tās fūres būtu rīkojies līdzīgi.Vai vismaz kaut/ko būtu darījis.Vai ja visi un vienmēr līdzīgos gadījumos kko darītu lietas labā.Konstatēt var daudzko- paņem pofigā piebremzē klaja lauka vidū,skatoties spogulī.Pāris sekundes pilnīgi pietiks, lai konstatētu, vai aizmugurē esošais guļ vai nē.Kaut vai varētu pacensties NEstāvēt tuvu aiz tāda transporta, kur kāds labvēlis var to stāvētāju pastumt zem tā un noraut mašīnai jumtu kopā ar visu tā stāvošā pilota smadzeņupodu. Man nav mērķis te kaut ko tev pierādīt, vnk varētu vienureiz to enerģiju ieveltīt lohu un ākstu pārliecināšanai, nevis katru dienu lieki savstarpējos strīdos iztērēt.

650 08.06.2018 23:46

Tev nav jāuzsver "paskatīt" sadaleni.Jo Tu neesi viņu nekad redzējis un tavs ne kaimiņs ne čoms arīdzan nē.Ja būtu redzējis 10 vai 20, tad varētu runāt par kādu salīdzināšanu.Tā skāde ir iekš tā, ka sadalenes diluma rezutātā no vārstu bīdīšanas mehānisma krīt ārā atsevišķas sīkas metāla detaļas,kuras tur ir vairumā.Rezultātā vārsts nestrādā korekti, vai arī vispār iesprūst kādā neprognozējamā stāvoklī.Pacel vāku un saskaiti/pārbaudi, kas tev tur zem tā vāka mētājas.To, pie kāda diluma tur kas izkrit, to nav iespējams prognozēt- vienam mazākdilušam izkritis var būt vairāk, nekā citam šķietami galīgā suudā esošam.

www.drive2.ru/l/466032127675204418/

Lūk, tas ko tev ir jāmeklē zem tiem vākiem:

650 08.06.2018 23:37

Tur pa to cohumu kko saprast būs par maz- dilums var būt daudzmaz ciešams,bet,ja tur iekšā kādi 3-4 izkrituši rokeri mētājas, to tu neieraudzīsi.Un garantiju neiedosi, kurp tie izbirušie štrunti tālāk ceļos- vai nokritīs lejā karterī gulēt, vai bedrē iemaucot iekratīsies kkur starp kustošām sadales mehānisma daļām. Šie konkrētie auto jau pilnīgi Visi uz šo dienu ir tepat Lv ar dažādu bezkultūras un bezprincipu darboņu rokām pārjaukti un daudzi ir motora augšdaļā burtiski no suudiem salasīti, un tādam mazinformētam jaunlietotājam uz veiksmi tur cerēt ir galīgi garām.

650 08.06.2018 23:25

Kaut kur nesen bija filma par to, kā 1k vērto auto pirka Timrots,viņam tīri labi izdevās.Te jau nav īsti skaidrs, ko tajā pļavā krāsoja- varbūt auto bija daudzmaz normāls un vnk uz ātru roku citas krāsas bampers tika pielikts- kas tur slikts, ja pa piecīti izdodas piekrāsot.

650 08.06.2018 23:03

Nedarbojas un reāli nedarbosies neviens Jūsu ieteikums nedz autoražotāju, nedz fūristu vai viņu saimnieku virzienā.Viņiem ir uzspļaut uz shito visu.Pirmais, kas reāli darbosies- kad tie te daudzie ieinteresētie vieglo auto pPiloti iemācīsies elementāras drošibas un pašsaglabāšanās instinktus.Suudi ir arī tur, ka tas parastais/ikdienas šoferis ar to 69g stāžu parasti jau reti spēj no sevis izdrirst kādu reālu ieteikumu.Lielākā daļa runātāju tikai popupipelistiskus saukļus mētā.Fūrists ja te arī kāds retais ir bijis, tad arī tas neko nav ne izskaidrojis ne izteicis savu viedokli. Diplomētie Drošības huexperti mums te vispār nav Ne Vārda komentējuši ko būtu jādara, jo viņu uzdevums acīmredzot ir tikai skrūvēt fotoradarus un karināt gar grāvmalām plakātus.

650 08.06.2018 22:43

Īsumā un praktiski bija tā, ka Visiem bija jāuztraucas un jājūtas ne savā karotē.Jo viņi atrodas īpaši bīstamā situācijā.Tas bija jāapzinās.Vienīgais viņu "drošibas garants" būtu totāli veiksmīga apstākļu sakritība, kad viņu stāvēšanas laikā neviena fūre tur tuvumā neparādītos.

Beidzamajam bija jāstāv krietnus 5m pirms prierkšbeizamā dibena.Es (ES !!) tā Vienmēr Daru. Jātur ieslēgti stopņiki un (vēlams!!- atkarībā no reālās vietas) jāmidžina avārijas gaismas.Pārējiem arī bija jāstāv ar tādu distanci un savstarpējo izvietojumu, kad KATRS no stāvošajiem redzētu aizmugurē notiekošo un ka pievērstu (!!) tam uzmanību.Ar domu par tik lielu distanci, ka vajadzības gadījumā mest robā un maukt grāvī- tā lai var izgriezt gar priekšāstāvētāja dibengalu.JO- līdz 7-8 mašīnai visi ir apdraudēti.Ja sastājas aiz tevis kādi 10, nu tad var iet gulēt un korķēt vaļā pudeles.Bet līdz tam ir jābūt uz strjoma un jāsarga vismaz ka savi pasažieri, ja reiz pašam par sevi ir po-uj.

Ja tur ir kārtējais Debiiliķu preemijas Laureātu veiktais Remonts- nu tātad pa puskilometru bij jādeg dzēlteniem semaforiem un jāstāv mašīnai ar Lielo Dzelteno Bultu.Tā IR civilizētās valstīs.Un tā Būs Būt arī kādureiz šajā atejas vietā,kur dzīvs cilvēks nemaksā neko.Itālijā senākos laikos joslas vai nobrauktuves slēgšanas gadijumā naktī kurināja garu rindu petrolejas sveces,lai tikai cilvēks neiebrauktu auzās.Citās valstīs mirgo dzeltena signalizācija un stāv ceļudienesta auto ar ieslēgtu uzmanības pievērsšanas modi.Bet LV ir viens apdrirsts svetafors uz vārnas kājas ar betona gabalu atstutēts un ceļa remontu veic dalbaēbu bars ar trim lāpstām un 1 samosvālu.Un Tā viņi tur jaasies lidz Rudenim, kamēr vēl nezin cik stāvētāji un braucēji iekulsies problēmās.

650 08.06.2018 15:05

Salona ātrā piekurināšana aukstumā ar papildu spirāles palīdzību tiem Vag eksisitē laikam jau gadus 20+. Protams, ne visiem modeļiem ši extra ir, kā arī jautājums, vai tā ir nesapuvušā stāvoklī un darbojas.Jo izvilkt to nav viegli un tā maksā naudu.Bet šāda te salona uzsilde īsti jau nav saistīta ar to motora gauso uzsilšanu, kuras laikā viņš pusaukstā stāvoklī strebj to papildus degvielu.

650 08.06.2018 14:33

Man nav nekādu personisku pretenziju, ka mēs te ikdienā izsakāmies kā nu kurš māk.Bet, ja reiz te tie mūsu komenti visur rēgojas- tad būtu reiz laiks arī mācīt vieglo vadītājus sargāt sevi un savus vedamos.Te nav reālas izejas- no smago gānīšanas tā problēma mazāka netaps.Jo taču zinām, ka tie krietna daļa brauc un brauks ar nepietiekošu vērību un nepietiekoši adekvātā stāvoklī.Tālā ceļā un ilgā laikā viss ir iespējams, neviens cilvēks nav datorizēts automāts.Ja lauka vai meža vidū ir luksofors- dažādu starpgadījumu rašanās ir tikai un vienīgi laika un sagadīšanās jautājums, tas sliktās varbūtības procents ir milzīgs.Katrs lieks metrs apstāšanās distances un katrs spoguļu vērošanas skatiens te var būt svarīgs.Nav svarīgi vairs ko gānām- vai tā luksofora projektētāju un tā uzstādīšanas lietderību,vai sauli vai iespējamo fūristu.Jāstāv vienmēr ir ar skaidru apziņu, ka tobrīd esi īpaši apdraudētā un neaizsargātā situācijā.Neskatoties uz to, ka tev ir pilna Taisnība un visas tiesības tur tā stāvēt.Vismaz beidzamajam rindā sākotnēji ieturēt liekus pāris metrus un dedzināt savus stopņikus vai īpašos gadījumos pat avareikas- kamēr neesi sagaidījis vismaz nākamo piebraucēju un priekš sevis pārliecinājies, kas viņam prātā.Nevis ka piebraukt kādam dibenā, laiski izslēgt motoru, novērst uzmanību no apkārt notiekošā un pofigā atpūšoties garlaikoti izkārt savu ppi atvēsināt ārā pa logu.

650 08.06.2018 13:20

Sūknim ir aizdedzes momenta elektroniskā kompensācija, kura vairs nespēj "kompensēt", ja sūknis ir kritiski izdilis. Sākotnēji palīdzēt var gudrs meistars ar apzināti nepareiza sākummomenta iestatījumu.Parasts simptoms- degoša esp lampa pie vienmērīgas kustības uz zemiem apgriezieniem.Vēl parastāks "komplekts"- izdilis sūknis+sūudainas sprauslas+izdilušas sadalenes ar vairākām izkritušiem rokeriem.Nākošais moments- izdilis eļļas sūknis komplektā ar totālo kapeikjājeeju lietotajiem eļļainai zampai līdzīgajiem šķidrumiem un eļļas noplūdi no visām iespējamajām vietām motora apakšdaļā..

Lasītākie raksti

Jaunie raksti