Nu bet Vienai no viņām jau drusku būs gan tas sakars;)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu bet Vienai no viņām jau drusku būs gan tas sakars;)
Tā elektriskā sprausla ar to sākumdevēju manupraat ka atrodas tieši 3-šajā cilindrā.Ja viņa nedarbojas- nevar pareizi iestatīt to momentu. Gadījumos, kad ticis veikts remonts,siksnasmaiņa vai vnk mainītas sprauslas- tā sprausla ir vajadzīga.Citos gadījumos (kad iesm. moments jau ir sākotnēji daudzmaz sakarīgi ieregulēts un nav darītas manipulācijas kas viņu fundamentāli izregulētu) šī te sprauslas nozīme mazinās un tās elektriskā daļa var būt kaut vai nestrādājoša.Ja vi'ņa nestrādā- el.daļu var noskrūvēt un samainīt, paņemot to šrotā no citas/labas sprauslas. Vēl tur ir garš vads, kas peld eļļā un kuru var viegli savainot, piem,kad visādi "meistari" grābstās gar vārstu vāku.
Vēl ir tā, ka velkot paralēles ar ebaja un amazona reklāmu ka "cilvēki, kuriem interesēja Šis, interesējās arī Par...", tad priekš tiem, kuri "aizņemās no Drauga" riepas un lukturus TA iziešanai, pastāv opcija aizņemties pie viena arī šo sprauslu- ieskrūvēt uz brītiņu, lai ieregulētu iestatījumus,un tad uzreiz var mierīgi likt atpakaļ savu veco ;D
Kas ta te pa desām- nu NAV visiem vieglajiem tas AdBlue.Es nezinu šogad, bet 14-15g vairāk nav nekā ir. Katram ražotājam ir modeļi kam ir un kam nav.Piem,MB tas saucas BlueTec,VW BlueMotion, Audi CleanDiesel, Bmw arī kkāds Blu-p... arī bija.
Volvo un Psa es nezinu, bet tur pēc viņu personīgās tehnoloģijas jau nezcik gadus eksistē kaut kādiem atsevišķiem modeļiem citi draņķi vel bez tā AB, ko viņi tur kkur bezjēgā pa visiem galiem lej klāt un iesmidzina- vnk lai sajātu lietotājam smadzenes.Tur tak galvā iespiestam jābūt, lai lietotu to auto un nezinātu vai tur tas ir/nav/kāpēc utt
Pareiz ir, tas Durango tak kā jau pieklājīgs Oligarhu transports ir kurbulējams ar smaržīgu propānu un to moderno automātu, kam robi izzāģēti. Laikam tā, lai kāds garām nenorauj to tumbleri. To jau būtu gan jāpārpod, jo pēc mēneša TA beidzas. Laikam arī gāzes iekārtai tuvojas apkope dārga un tā
Labāk aizbrauc kkur nafig nodzer tos 1.5k, vismaz būs ko atcerēties
Lai skatītās jebkuru, kas nav galīgi sapuvis un daudzmaz tehniskā kārtībā.Attiecīgi, ja kāds iepatīkas, tad ievākt visu iespējamo info tieši par to modeli un uzdot sev jautājumu "vai es zinu, kur es šo varēšu remontēt". Ja ir kāds potenciālais serviss noskatīts- iebraukt tur iepazīties un cilvēcīgi uzpajautāt- vai varēsiet līdzēt, ja nu kas. Iespējams, tas atvieglos pirmo ierašanos tur problēmas gadījumā.
Ar ko Neste ProDiesel atšķiras no tiešā konkurenta Statoil MilesPlusDD ? Ar ko ProD ir labāks? Es domāju, vai labāks tieši par tiešo konkurentu "extra-super-marku",nevis par kaut kādu tur "regulāro" dd. Vai "oficiāls" Neste pārstāvis var cilvēcīgi paskaidrot? Parasti jau "pārstāvji" nespēj izdvest neko vairāk par bezpersoniski-diplomātisku muldēšanu aka "vaivai,neko nezinu par viņiem, bet musējais ir šausmīgi labs...."
Nee, es vnk gribu lai tas nācējs vismaz saprot, ka te nav akurāt papuasu un garāmgājēju pulcēšanās vieta un var paprasīt atbildēt par bazāru;) Man ir abas kartes- lai pasaka argumentus, kapc tieši pie viņa ir tas vislabākais
Nu es tak jau Tev sacīju , ka tieši tā viņš 1:1 atbildēs.
Tā ka būs parastais šovs priekš lochiem- ar polārajiem lāčiem un jautājumiem tipa vai un pēc cik gadu expluatācijas man atmaksāsies lieki iztērētie 7 santīmi par litru
Ok, reāli tad "jautājums" būtu, kāpēc (salīdzinot ar jebkuru "regulāro" dd) braucot ar ProDiesel nav novērojama patēriņa samazināšanās par tiem virtuālajiem 0,1 vai 0,2l/100km, kura tomēr ir novērojama ar MilesPlusDD. Daudzi privātie experimentatori slavē ProD no dažādiem viedokļiem, bet lūk patēriņa samazinājumu viņi nenovēro.
Tad jau (it kā..) sanāk tā: ProD ražo modernā FI rūpnīcā un to atved un ielej LV tanka tvertnē bez jebkādas izmaiņas, bet lūk pie MilesPlusDD "kaut ko" piemaisa klāt jau pēc izbraukšanas no mistiskās "ārzemju ražotnes". Kurš diez ir tas, kurš fiziski izveic to piemaisīšanu? Vai cisternas šoferis vai (varbūt) kāds benzīntanka operators brīvajā laikā starp kabanos desu izsniegšanu un tualetes uzkopšanu?
Bet, ja nu (kāds) speciāli pielieto visu savu enerģiju un loģiku un tomēr kaut kādā veidā to cenšas izanalizēt? Nu nav tak visi lietotāji galīgie auni- nu tak mēdz būt arī tādi "normāli" privātie novērojumi.Ja neņemt vērā nevienu privāto viedokli un visu info uzskatīt par tirgusbaabu klačām, nu tad jau nav jēga nevienai apspriešanai;)
Ir mums tāda īpaša kategorija ar "profesionāliem Pazīstamajiem", kuri gadiem ilgi atrod tos "pazīstamos" apčakarējamos.Pēc tava pasutījuma kāds taču Vienmēr atradīs tieši to dārgāko un labāko- pat paši piemaksās, lai tikai Tev būtu prieks ;D
Tas viss ir labi,iespējams ka šie ir "labākie" piemēri, bet tas viss attiecīgi maksā.Paskati piem tā paša DestaDenisa "izcenojumu" braucieniem uz/no apskates vietas un skaidrojumu situācijai- kas notiek, ja, aizbraucot 600km, tas klienta noskatītais interesējošais auto tomēr neatbilst pārdevēja deklarētajam stāvoklim un tiek pieņemts lēmums to nepirkt.
Ja auto ir tiešām labs- neviens vācietis cenu nelaidīs.Par labu Vācijas cenu pirktam/atvestam auto atrast "citu" pircēju var būt diezgan grūti. Ja kas nav labi- pareizi, ka no Godaprāta atkarīgs.Te ir 2 ieinteresētie- pārdevējs un pircēja pārstāvis.Pret pircēju tāds gadījuma "pārstāvis" var kaut ko "neredzēt", bet pārdevējam viņš var pateikt, ka tomēr kaut ko redz.Pārdevējs attiecīgi aizkadrā var drusku atlaist cenu- par to, ka pārstāvis kko "neredz".Ja tas ir piem tāds Destacar, kurš "atbild par savu bazāru"- tur skaidri teikts, ka pārdevēja iedotā "atlaide" tiek dalīta uz pusēm ar Pircēju.Ir arī minēts, ka "pēc dažiem precedentiem" tas Deniss komunikācijai ar Pircēju izmanto videomateriālu.Ne visiem "pārstāvjiem" ir sava interneta lapa, kā MobileLv un Destacar, un ne visi ir gatavi publiski parādīt savu feisu.
Es tā saprotu, ka viņi vnk "piedāvā" tēmu jaunatvērtajai iAuto čata sadaļai. Pagaidām reāli mums samazināts ir tikai LV iedzīvotāju skaits. Ā, vēl arī daļai sabiedrības ir samazinājušies ienākumi,dzīves līmenis un "Laimes Indekss".
iAuto rakstīja: Mani no šīs tikšanās vairāk interesē, ko un kā viņi prognozē kopumā par dīzeļa patēriņu!
Kur viņš ir? Man rīt jālej degviela- uz kuru pumpi braukt?
Kad LV Laukos pabiji beidzamoreiz? Ir viss ok, tur arī Nācija un infrastruktūra attīstās? Darbavietu skaits aug?
Lai kaut ko "uzzinātu" par patieso stāvokli, ir jāizkāpj no auto un jāparunā ar reāliem cilvēkiem.Der apmeklēt kādreiz arī kādu "sociālo dienestu".Ziemsvētki(bija) un Lieldienas(būsdrīz) ir īpaši piemēroti brīži ar kādu padalīties savā Labkājībā. Šeit piem viens tāds "zinošs" Cienījams cilvēks kko reāli runā (sk.apm no 28:30)
Nu tu dod vaļā- tur tak ir ok, tur tak mums Rallijs notiek un reku grāvjos avenes pa pilnam
Fūre noteikti no Kosmosa tur nolaidās- acīmredzot džekam jau tad nervi neizturēja, kad tie tur 4 vieglie smuki rindā viņam pa priekšu drošvien jau kādus kilometrus 10 tur annoneeja uz kādi 73km/h.Vienkārši viņam tā bija vieglāk ar visiem uzreiz izrēķnāties- tapc šis nolēma riskēt a/vietā.Gan jau drīzvien tur arī nākamie fūristi aizmugurē uzradās, vnk Bandīti gatavie
Pareiz ir, tak reku no tā MazohistaOstrova lidz pašai Lomžai až viss celjš ir Sarkans antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/
Braukšana ar MS riepām vasarā pie +26 ir vienkārši tipisks kapeikpi-jaaajeeju paradums.Tie meesli ir šaubīgi uzvedībā gan pie lieliem plusiem gan pie slapja silta asfalta gan pie vasaras ātrumiem un vasaras paradumiem- ja nu kapeikjājējs saņem dūšu un izjāj kkur ārpus LV. Šitie fignjas sludinātāji un reklamaatori ir pilnīgie āksti un acīmredzot viņi nejēdz nedz no uzvedības nedz no braukšanas kā tādas.
Diski tādam normālam saimniekam būtu jākopj- ziemas sāls tos bojā un turklāt daudzi saimnieki izvēlas ziemai piemērotāka platuma un citāda diametra riteņus.
Attiecīgi par riepu maiņu 1.martā- tas ir Likumdevēju Nopelns, ka nu jau 5 dienas mums ir pilnīgi legāli sagaidīt kontaktu ar 1,5mm protektora cienītājiem.Ja uznāk cīruļputenis un uzsnieg 2mm - vo *ujviņuzin, ko tad darīt. Tā ka vnk dziļi p(a)klanamies viņiem.Vispār nav skaidrs, ar kādu vietu ir jādomā, lai pat vasarā brauktu ar 1.5mm.Totāla necieņa pret pārējiem braucējiem un saviem pasažieriem.
Protams, normālu smadzeņu īpašniekiem ir jāfiltrē savs konkrētais auto un konkrētais riepu stāvoklis un izmērs- īpaši platums.Ja kādreiz ar 185-195 platumu mēs ikkatrs varējām noriskēt un pāris dienas pabraukt arī pa sniegu- nu tad drusku vēlāk ar 205-215 tas bija jau krietni šaubīgāks pasākums un ar šodien ierastajiem 225-245 platumiem uz sniega vispār nav ko meklēt principā.
Viss ir tieši tas pats, kas bija pirms 10 un pirms 20 gadiem- joprojām neesam tikuši no kolhoza ārā.Lai redzētu patieso stāvokli, ir jāaizbrauc uz vietas
kādas jums kur nafig šķembas- kad reku vnk uzber ne pēc tehnoloģijas sagatavotus meeslus/dubļus www.ntz.lv/novados/kandavas/vairak-neka-50-zantenieku-proteste-pret-neizbraucamo-celu-zemite-zante-foto/
reku paņem uz dullo googlē daJebkuru vecu 10g materiālu: www.tvnet.lv/zinas/regionos/274997-brauktuvju_katastrofa
šis gan ir drusku novecojis- pašaik uz autostrādēm ir 140 un principā neviens poļu milicis nekur apdzīvotā vietā nevienu neķers arī par reāliem 60 dienas laikā.Vienkārši vajag filtrēt uzvedību un nemaisīties citiem pa kājām ar saviem 55 un 48, tur jau pietiek viena daļa vietējo pajoliņu,kuri tamlīdzīgi to dara. gopolsha.com/pravila-dorozhnogo-dvizheniya-v-polshe/
Kādas vel nafig [cenzēts] Prioritātes??? Te iet runa nevis par kaut kādiem tur sānceļiem vai piebrauktuvēm pie atsevišķām viensētām lauka vidū, bet gan par būtiskas nozīmes ceļiem. Būtiskiem priekš gandrīz visiem tā apgabala iedzīvotājiem- jo viņiem nav citas iespējas tikt ikdienā lidz savām mājām.
viencexperts,Tev reāli ir tas automāts? Kāds?? Man ir, pie kam esmu dikti iedomīgs und domāju ka tas vispār ir viens no labākajiem no visiem teorētiski pieejamajiem.Naudas jau mums kuram katram ir tā kā ir. Es tā esmu novērojis, ka tie amerikāņu auto entuziasti nebūt ne visi ar tiem jaunākajiem amerikāņu modeļiem dižojas un nodarbojas.Katrā gadījumā viņu visu sejas izteiksmes stipri mainās tajā brīdī, kad no vārdiskas plātīšanās ir jāpāriet pie maksāšanas vai vnk kāda padoma jautāšanas vai tamlīdzīgi.Tu noteikti būtu šausmīgi izbrīnīits uzzināt "iemeslu" kādēļ personīgi man nav bijis neviens usa auto;D