Latvija ir daudz grants un šķembu ceļi, kā tos uzturēt!

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Latvijā ir liela kilometrāža ar grants, šķembu jeb minerāl materiālu ceļi, kā tos uzturēt kārtībā? Vai to ir par daudz? Vai tos vajadzētu asfaltēt!

 
650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Ja kaut daļēji atcerēties Jaunlaiku LV vēsturi- tak zin kā, mums tak tas draņķa Klimāts mainās vislaik uz slikto pusi un jau gadus 15 nekas tā īsti "nežūst" uttttt www.pietiek.com/raksti/ar_repses_palidzibu_un_dombrovska_vadiba_celi_sabrukusi_caurspidigi

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Politiskais klimats.

lvceli Reģ.: 07.03.2017
4 2 Atbildēt

Izvērsta informācija par grants ceļu stāvokli Latvijā pieejama šeit: lvceli.lv/aktualitates/grants-celi-diemzel-ir-paberna-loma/

iAuto Reģ.: 17.07.2001
4 0 Atbildēt

Raksts: Grants ceļi diemžēl ir pabērna lomā

55% no valsts pārraudzībā esošajiem ceļiem ir ar grants segumu. Tie pakļaujas dabas cikliem un tādēļ prasa īpašu kopšanu un autovadītāju attieksmi. Šogad vietējo un reģionālo grants ceļu periodiskajai uzturēšanai piešķirti papildu 9,6 milj. eiro, kas ir pārāk maz uz 11 000 km ceļu.

www.iauto.lv/pie-stures/celu-reportieris/24517-grants-celi-diemzel-ir-paberna-loma

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 2 Atbildēt

Pusi piķi sabāzīs sev kabatās.

opelis Reģ.: 03.10.2005
5 0 Atbildēt

Tas ir nepilni 1000 eur uz kilometru. Ja nauda ietu tīri uzturēšanai, tad jau kaut kas būtu darīts. Reāli ar šo naudu tiek uzturētas lielās algas un laba dzīve uzturētājiem. Plus vēl notiek visādas mahinācijas un shēmošanas. Piemēram LAU iepērk uzturēšnai šķembas pa vismaz trīs reizes augstāku cenu nekā reālā no karjera, kas pieder firmai VlaKon. Un VlaKon ir saīsinājums no tā paša Vladimira Kononova, kura deklarāciija redzama nedaudz ieoriekš.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
3 0 Atbildēt

9.6milj., tas ir papildus, kopā sanāks 19,6 miljoni uz 11000km - pat ja puse aiziet algām un šmuguļiem, vēl paliek turpat 900eu uz kilometru, pagastā kādi 50km - 40000 nav nemaz tik maz pāris reizes nogreiderēt, piebērt bedres un patīrīt grāvjus un caurtekas! Kādam zemniekam tas būtu normāls papilddarbiņš! Un, ja lielāko daļu atvēl uzturēšanai, nevis savējo firmu barošanai? Tik neesmu redzējis vēl ne reizi mūsu daudzajās valdībās kādu ministru, vienalga, kuras ministrijas, kurš nevilktu to gaudu dziesmu - naudas nav!

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

RE: pakļaujas dabas cikliem un tādēļ prasa īpašu kopšanu un autovadītāju attieksmi...... Nu bet Kam vai no Kā viņi to visu prasa- nu pilnīgi tā liekas, ka no iAuto vai dElfu komentētājiem.

Autovadītāji tak ir gatavie ķēmi- iedomājieties,atbildīgie cilvēki labdarības uzplūdā par savu Personīgo naudu aizpagāšgad paņem nolīdzina viņiem Ceļu, abet reku šitie Meergļi ņem un tagd pa viņu Brauc. Un ta vel čīkst.Tie Brunavas pagasta iezemieši lai aizsprauž tos caurumus ar savām Bietēm un pa virsuu uzšinkerē vēl tos skābētos Kāpostus- piesals un būs ok. Vismaz tiem treknajiem Lietuviškiem nekas netiks, kuriem viņi tur to kko sūta.Šito vispār vajag vienreiz iznīdēt- paskat ko iedomājušies,drīz iztirgos visu mūsu valsti uz ārzemēm

ArtisCervinskis Reģ.: 29.12.2016
4 0 Atbildēt

Izlīdīšu arī es no skapja.

Palasīju komentārus interesanti. Cepiens jau tagad vairāk ir par to uzturēšanu. Saprotams ka šādā laika neko nevar darīt un nekas spīdšos nav. Bet kā paliek ar uzturēšanu ar 23.pantu. Ar ceļu specifikācijām. LAU uzreiz to aizmirst. IZveidojas absurda situācija naudas nav. Latvijā liels autoceļu tīkls. Muļķības 25 gadu garumā šķembas un granti stumdot šurpu turp ir viss nolaists. Šodien biju Kurzemē. Dodoties uz Kurzemi LAU slapjdarnķi un sniegā asfaltā bedres lāpa. VIenkārši jauki. Ko tad gribēt no tā saucamajiem grants ceļiem. Kad sākas novadu reformas tad tas pats Kučinskis liekas solija ka uz katra pagasta centru būs noasfaltēts. Šķiet ka aizmirsa.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Tas ir Spec tehnoloģija.No Zviedrijas.Šeit jau teica, ka no turienes tagad pārņemam.Sniegs paliek pa vidu un viņš iet kā amortizātors.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Vietējo un grants ceļu sakārtošanai ik gadu nepieciešami 130 miljoni eiro, taču pašreizējais finansējums ir vien 10 miljoni eiro, šorīt intervijā Latvijas Radio sacīja AS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) valdes priekšsēdētājs Jānis Lange

www.iauto.lv/pie-stures/celu-reportieris/24528-lvc-vaditajs-vietejo-un-grants-celu-sakartosanai-ik-gadu-nepieciesami-130-miljoni-eiro-pasreizejais-finansejums-vien-10-miljoni

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Tas priekšā sēdētājs tikai ŠORĪT tika pie kalkulatora un sarēķināja cik/kam/kāpēc vajadzīgs? Vai varbūt "kāds" to sarēķināja jau pirms gadiem 20 ? Kam ir jāatbild par to, lai mistiskais "finansējums" tiktu atrasts un novirzīts tur, kur viņš ir aktuāli vajadzīgs ???

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Grants ceļi jāatdod LVmežu pārziņā, tie ceļus būvē kvalitatīvāk kā LVceļi.

opelis Reģ.: 03.10.2005
4 0 Atbildēt

Runa ir par uzturēšanu. Grants ceļus pēdējos 25 gados LV nebūvē. Daži ir rekonstruēti,bet jaunu nav. LVM būvē ceļus savām vajadzībām un pa savu naudu.

ArtisCervinskis Reģ.: 29.12.2016
2 0 Atbildēt
Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Tas vispār labs! Šobrīd nav tā, ka no katra fonda finansē pavisam kaut ko citu, nekā ir to fondu mērķi?

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Nodokļu maksātāja uzdevums ir čakli strādāt un godīgi maksāt.Un nebāzt savu snuķi tur,kur par tālāko mums atbild profesi(o)nāļi.

ArtisCervinskis Reģ.: 29.12.2016
0 0 Atbildēt

Kāda fonda? Autoceļu fonda kā tada nav.

Un FM ir pateikusi nekāds speciālais budžets nebūs.

ArtisCervinskis Reģ.: 29.12.2016
1 0 Atbildēt

Mār onkulis laikam nobijās no Baušķiniekiem.

Diez no kāda citas Latvijas novada arī kāds sacels jezgu?

apollo.tvnet.lv/zinas/sen-gaidita-zina-jauno-auto-ipasniekiem-tehniska-apskate-bus-retak/788452

Nelabojams Reģ.: 04.04.2016
0 0 Atbildēt

Par laimīgu lai sevi sauc,

Kas brauc no Bauskas nepiekauts!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Ar alternatīvām iespējām ceļu sakārtošanas finansēšanai sola nākt klajā aprīlī

Užule uzsvēra, ka, pirmkārt, runa ir privātajiem pensiju fondiem un šo līdzekļu novirzīšana notiktu brīvprātīgi, otrkārt, šis priekšlikums vēl ir tikai izstrādes stadijā un ir tikai viens no aplūkojamiem risinājumiem autoceļu sakārtošanas finansēšanai, kurus patlaban vērtē auditorkompānija "KPMG". Tostarp tiek aplūkoti dažādi publiskās-privātās partnerības vai kapitālsabiedrību obligāciju emisijas risinājumi.

www.iauto.lv/pie-stures/celu-reportieris/24545-ar-alternativam-iespejam-celu-sakartosanas-finansesanai-sola-nakt-klaja-aprili

arba Reģ.: 16.12.2002
1 1 Atbildēt

Latvijā uz 1 km2 dzivo 30 cilveki !!!!

Vacijā 220

Niederlandee 400

Par kadu celu kvalitati te vispar var runat ?

Mums ir jaruna par to, kuri celi ir jalikvidē !!!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tik daudz? Drīzāk jau stipri mazāk - jo puse no statistikas ciparā ietvertajiem cilvēkiem dzīvo nevis latvijā, bet rīgas pilsētvalstī.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Mongolijā piem ir 1 pilsonis uz 10 kv.km. Mums vajag likvidēt kopā ar visiem tiem 30 atlikušajiem iedzīvotājiem

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Uz to jau iet. Es pats esmu cēlies no tādas vietas, kur līdz 2013.gadam no rajona centra nokļūt varēja tikai sūdīgu grants ceļu 42 km garumā. 2010.gadā visādu apstāļu spiests (arī ši ceļa posma dēl, jo katru dienu braukāju uz darbu un atpakaļ) pārcēlos dzīvot uz rajona centru. Tagad valsts ir izdomājusi jaunu fīču, kā mani dabūt prom arī no valsts, ne tikai dzimtās vietas. No 2020.gada manā maizes darbā vairs nederēs padomju laika tehniskā izglītība, līdz ar to būšu spiests meklēt darbu ar atbilstošu atalgojumu citā profesijā LV vai arī emigrēt un strādāt citas valsts labā. Ir valstis, kurās mana izglītība paliek spēkā...

Redaktors Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Autoceļu uzturētājs aicina pašvaldības sadarboties grants ceļu jautājuma risināšanā

www.iauto.lv/pie-stures/celu-reportieris/24617-autocelu-uzturetajs-aicina-pasvaldibas-sadarboties-grants-celu-jautajuma-risinasana

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Autoceļš Rauna - Drusti - Jaunpiebalga ir kļuvis tik neizbraucams, ka burtiski tajā labāk stādīt kartupeļus. 13. martā šajā vietā iestrēga satiksmes autobuss. Kāpēc pieļauta reģionālā autoceļa pilnīga sabrukšana?!

www.iauto.lv/zinas/latvija/24610-jo-talak-jo-trakak-pilnigi-neizbraucami-kluvusi-pat-regionalie-autoceli-video

un jau tiek labots

Labots Drustu ceļš, kurā iedzīvotāji iestādīja kartupeļus

www.iauto.lv/pie-stures/celu-reportieris/24616-labots-drustu-cels-kura-iedzivotaji-iestadija-kartupelus

Lasītākie raksti

Jaunie raksti