No savas pieredzes kā vienu no uzticamākajām mašīnām cenā līdz 4000 eur varu minēt Corolla E12 (2002-2006 gads), ir bijušas vairākas šādas mašīnas.
Visizturīgākais un efektīvākais dzinējs ir 1.4 dīzelis- super vienkārša konstrukcija- viena sadalene ar ķēdes piedziņu, 8 vārsti, nav divmasu spararata un nav pat neviena spriegotājruļļa + Bosch degvielas sistēma.
2.0 dīzelis arī ir ok, bet Denso degvielas sistēma ir dārgāka remontā. Motora resurss vismaz 500000km.
Tehniski mašīnai tiešām nav nekādu izteiktu problēmu. Varbūt nedaudz biežāk par vidējo rezultātu izbeidzas kārbas gultņi- it īpaši dīzeļiem.
Benzīna motori bez problēmām, vienīgi līdz 2005. gadam tiem ir rūpnīcas brāķis gredzeniem- palielināts eļļas patēriņš. daudziem tas tika remontēts pa garantiju.
Salons ir kvalitatīvāks kā jaunākiem Toyota modeļiem.
Jāpiebilst ka mašīnu ražoja trīs valstīs, un atšķiras izmantotie agregāti un salikšanas kvalitāte.
Hečbeku ražoja Liebritānijā un Japānā,
Universālu un Sedanu ražoja Japānā un Turcijā
Japānā ražotas mašīnas pēc facelifta sastāda salīdzinoši mazu daļu.
Britu mašīnām ir labāka pretkorozijas aizsardzība un plastmasas bāka, lai gan jāsaka ka šim Corolla modelim ar koroziju īpašu problēmu nav.
Turku mašīnām šķita sliktāka salikšanas kvalitāte, lai gan šis ir diezgan neobjektīvi.
Varu pakomentēt par motoriem-
Honda dīzeļdzinējs būs daudz labāks, jo sevi jau pierādījis kā ļoti uzticams motors bez izteiktām problēmām.
Par Nissan 2.2 dīzeli neko labu nevar apteikt- cik dzirdēts kaprīzs un sarežģīts remontos + Denso degvielas sistēma, kurai ir dārgākas (nerestaurējamas) komponentes.
Honda arī būs izturīgāka kopumā. Nissan uzticamība ir būtiski kritusies kopš 2000 gada, kad tās kļuva par "eiropas" mašīnām.
Vēl piebilstot par benzīna motoriem- bez gāzes iekārtas tie nav efektīvi- neiet un pārtēriņš neadekvāts. Nissan ir problēmas ar motoru ilgmūžību, bieži vien priekšlaicīgi nolietojas ķēde, palielināts eļļas patēriņš.