Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Honda CR-V vs Nissan X-trail

405 Reģ.: 10.02.2004

Labdien,

esmu lietota pilsētas apvidnieka meklējumos. Dažādus variantus esmu izskatījis. Mana izvēle ir apstājusies pie šiem diviem variantiem. Honda CR-V otrā paaudze, feislifts (2004-2006) un Nissan X-Trail pirmā pauudze, feislifts (2004-2007). Der tikai dīzeļu versijas. Uzrakstiet lūdzu kādus pamatotus padomus/ieteikumus/faktus, kas jāņem vērā pie auto iegādes un ekspluatācijas. Tāpat labrāt uzzinātu kādu servisu, kas šādam auto var uztaisīt detalizētu pirms pirkšanas apskati.

Paldies

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 2 Atbildēt

1.Iesākumā sagādā sev krāsas biezuma mērītāju. Var paņemt nomā vai nopirkt ebay kautko šādu:

www.ebay.com/itm/221713459053?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Tas palīdz atsijāt potenciālos klientus uz vietas, netērējot naudu. Kritērijs - ne vairāk kā 3 krāsoti elementi. Svarīgi ir atrast špahtelētās vietas, ja tādas ir.

2.Pēc tam izsit pa datu bāzēm VIN-u. Es parasti piezvanu arī "draugam" IeM.

3.Ja pirmie punkti izpildās sekmīgi, tad mēģini sarunāt ar pārdevēju pārbaudi, kas parasti aizņem 1,5h. Pēdējo mašīnu pārbaudīju Karlo Motors.

Turi acis vaļā, uzdod daudz muļķīgus jautājumus no sērijas kas tas par eļļas pleķi, kāpēc ūdens tek no motora un izpūtēja, izrādi neviltotu interesi par auto, "pavelc" pārdevēju.

Internetā ir kaudze ar video kā pārbaudīt auto pirms pirkšanas. Ir arī auto kriminālistu ielikti video kā viņi pārbauda "konstruktorus". Pārsvarā RUS saitos, jo tur tā problēma ir ļoti aktuāla.

No šī esmu pats daudz ko mācījies:

www.youtube.com/user/AvtoKriminalist

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Ja gribi pirkt krāsas biezuma mērītāju, tad ir svarīgi zināt cik bieza krāsa ir Honda CR-V un Nissan X-trail.

Tāpēc, ka krāsas biezums atšķiras nevien modeļiem, bet pat pēc gadiem.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

atradu

x treilam - 75 -120

Hondai crv - 87 - 98

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt
Guzis Reģ.: 23.08.2006
2 0 Atbildēt

Nav par daudz ņemšanās priekš 10 gadus veca auto? Kādam 3 gadīgam to var darīt. Honda manuprāt ir ērtāka - Nissans - praktiskāks un izturīgāks.

405 Reģ.: 10.02.2004
1 0 Atbildēt

esmu kā pasažieris braucis abos auto un ērtāk es jutos Hondā, tiesa gan Honda bija benzīna variants un tāpēc noteikti likās klusāka un komfortablāka. No abu auto īpašniekiem labas atsauksmes. Hondas īpašnieks teica ka vienīgā bēda ir benzīna patēriņš, vidējo labākais varot dabūt uz 10, tai pašā laikā piebilstot ka tas nav jau arī nav nekāds mazais auto, bet tehniski ir ļoti uzticams. X-trailī ir tāda "džipiskāka" sajūta, auto ir stingrāks, krietni skaļāks un lielāks. Arī Nissan īpašnieks teica ka retumis dzīvojas servisos.

Krāsu mērītāju noteikti apskatot paņemšu, jo varu dabūt no drauga.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Varu pakomentēt par motoriem-

Honda dīzeļdzinējs būs daudz labāks, jo sevi jau pierādījis kā ļoti uzticams motors bez izteiktām problēmām.

Par Nissan 2.2 dīzeli neko labu nevar apteikt- cik dzirdēts kaprīzs un sarežģīts remontos + Denso degvielas sistēma, kurai ir dārgākas (nerestaurējamas) komponentes.

Honda arī būs izturīgāka kopumā. Nissan uzticamība ir būtiski kritusies kopš 2000 gada, kad tās kļuva par "eiropas" mašīnām.

Vēl piebilstot par benzīna motoriem- bez gāzes iekārtas tie nav efektīvi- neiet un pārtēriņš neadekvāts. Nissan ir problēmas ar motoru ilgmūžību, bieži vien priekšlaicīgi nolietojas ķēde, palielināts eļļas patēriņš.

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/cr-v/gpmno.html

šādus es domāju atsijāt automātiski vai tomēr ja labs stāvoklis tas reālais nobraukums nav tik bīstams nemaz?

Zemāk foto no csdd bāzes

foto2.inbox.lv/babaso/Honda/honda.png

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Simt punkt pirms pirmās reģistrēšanas LV tur vēl ir nogriezts-itogo pusmiljons aiz muguras, kas pilnpiedziņas dīzelim var sagādāt pārsteigumus jebkurā brīdī.

Kapēc neskaties uz benzīns gāze?

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/cr-v/dlimm.html

Tīrs nobraukums, gāze jau uzlikta un par cenas starpību var arī pārkrāsot

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Gāzes priekšrocības zinu, ir bijuši 2 auto ar gāzi, bet nu šoreiz konkrētu iemeslu dēļ tiek izskatīts tikai ļergas variants

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Viens pats nobraukums nav nekāds rādītājs. Svarīgs ir kopējais tehniskais stāvoklis. Man bija Volvo no Vācijas ar 300 tkm, stāvoklis bija tāds pats kā Rumbulas 126 tkm variantiem, atšķīrās tikai cena. Par japāņiem nezinu, bet vāciešiem vai zviedriem orģinālie 200, 300, pat 400 tkm tādas pupu mizas vien ir.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Skaidrs ka pliks nobraukums neko neizsaka, bet tīri statistiski auto ar trīs reizes lielāku nobraukumu pilnīgi noteikti būs sūdīgāks. It sevišķi ja tas ir braucis 50k gadā pa LV bezceļiem.

Paziņam bija Accord dīzelis ar palielu nobraukumu-remontējās patstāvīgi un pa dārgo.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Ar piebildi "Возможен лизинг, обмен" utml. es uzreiz skatos citu.

Karliss Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Labi zinu šos abus auto. 1) Ja lietoti LV un nav veikta pretrūsas papildus apstrāde cītīgi izpēti abus, jo šie gadi ir uz robežas , lai krabītis iemestos- crv atver pr pasažieru durvis un apskaties apakšējo malu, xtrail sliekšņus, aizm arkas. 2) XTRAIL perfekta 6ātrumu kārba, daudzkārt labāka 4x4 sistēma un offroad spējas nesalīdzinoši labākas; CRV lietošanā rada daudz mazāk problēmas, izņemot apskaties aizm riteņu sagāzumu , īpaši labajam aizm ritenim, ja abi rati uz iekšu tad ēdīs riepas, jo noregulēt nevar, tikai caur ebay pasūtot augšējās regulējamās sviras, kas nav nopērkamas pie dīlera. XTRAIL - apskaties interkuleri vai nav nopuņķojies, jo tad jāmaina, vai negrab motora ķēde, riteņu gultņi.. 3) CRV jāņem ar 2,0 benzīns ,kas nav problēma vispār. Varētu te par abiem sarakstīt garus palagus...

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Skaidrs.

divus x-trail jau biju apskatīt un izripoju gabaliņu ar, abi plačos. No ritošās vipsār nekādu trokšņu, likās ka hadene atsrādā ideāli. Viens likās ka bija sists aizmugurē, jo bamperis bija mazliet savādā tonī, bet otram ļarkšķēja/pievibrēja motors uz 1200 apgriezieniem ķēdes rajonā, vai nu ķēdes spriegotājs vai pati ķēde jau galīgi izstiepusies. Nu abi man nepatika, tālāk uz servisu nemaz nebraucu.

nevienu Hondu neesmu vēl dzīvē apskatījis. Un kā jau teicu, labi pazīstams īpašnieks par savu Hondu ar benzīnu ļoti labu atsauci deva, tehniski vispār neesot pretenziju

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Krāsa mērītājs man nebija diemžēl līdzi

ledzep Reģ.: 16.03.2017
3 0 Atbildēt

Ir jāsaprot viena lieta ar ievestām mašīnām-

Pārsvarā jau ieved trīs veidu mašīnas.

1. Sistas- tās pārsvarā ir koptas mašīnas, jo neviens jau nezin kad notiks avārija. Pērkot šādu mašīnu galvenais jautājums ir cik stipri tā ir sista un cik labi saremontēta.

2. Nolietotas/nobrauktas automašīnas ar visām no tā izrietošajām sekām. Šeit gan jāsaprot, ka 400 000 km pa pilsētu un 400 000 km pa autobāni ir divas krasi atšķirīgas lietas. "Autobāņa mašīnas" nav nemaz tik slikts variants.

3. Mašīnas ar dārgi novēršamiem, tehniskiem defektiem.

Mēs taču labi zinām, ka mašīnas pārdevēja mērķis ir labi nopelnīt un laba mašīna Eiropā bieži vien maksā dārgāk kā Latvijā, tāpēc lai nopelnītu..

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nu, un kā ar slīkušiem auto ? Tos neieved ? Pēdējos gados Eiropā gar upēm diezgan daudz plūdu bijuši un auto slīcināti lielā skaitā.

Karliss Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vēl tā gada xtrail ja uz bagažnieka vāka kur virs nr ir hromētā plaksnīte, obligāti jabut nedaudz rūsas pēdas. Ja nav , bag vāks krāsots..

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Vai kaut kas tika iepirkts ? Man nepatīk ne viens ne otrs - honda dizainiski + nepatīk, ka nav pastāvīgs awd. Nissanam ir iespēja ieslēgt pastāvīgu awd, bet pie zināma ātruma tas atslēgsies+ tas centra panelis. Kā arī abiem nav ierobežotas slīdes diffs aizmugurē (laikam turbo versijām bija, bet tādu te nav). Vispār mūsdienās suv pārvēršas par parodiju ar savām awd sistēmām un nu jau daļu ražo fwd - kaškai, jukes, pežo, škoda uc.

Pie iegādes rēķinies, ka vajadzēs 1k - siksna/ķēde , eļļas diffos kārbā, dzinējā...

tie kuri saka benzīna versijas neiet - paskaties datos 0-100kmh - nav tur praktiski atšķirības. jā ēd vairāk, bet vismaz ziemā silti.

ja awd sistēma strādā - tad tur nekāds kosmoss nav remontos - ja salūzt - būs dārgi...kolēga nisanam par kardāna/gultņa un kas tur vēl bija remontu - 800 eur nolocīja ne dīlera servisā.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Ļoti interesanti auto salikt, kāpēc tur vēl nepieliki Toyota Rav4?

Smukaks X-trail, turklāt rudeni facelifts, bet ar Hondu bēdu nezināsi un vērtības kritums arī mazāks.

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

RAV4 man galīgi nepatīk, pietam viņa D4D dīzelis ir kaprīzāks par iepriekš diviem manis pieminētajiem.

Jaunu auto es nevaru atļauties un punkts.

osscar Reģ.: 27.08.2002
1 0 Atbildēt

es saprotu , ka i-auto plāns jāpilda un jauni auto jāreklamē, bet ja cilvēks meklē 2007 gada auto - nedomāju, ka viņu interesē , ka rudenī būs feislifts . rav 4 ir sieviešu auto...

lietotu dīzeli vajadzēja ziemā pirkt lai var aukstu iedarbināt,paklausīties kā strādā...

405 Reģ.: 10.02.2004
0 1 Atbildēt

Laba diena,

Nu pirkums ir iesaldējies, jo kā bieži gadās šai dzīvē, pieteikusies aktuālāka problēma. Biju skatīt arī Hondas variantu ar dīzeli, placī. Kas uzreiz ir jūtams, krietni klusāks un mīkstāks tas dīzelītis kā Nissan, vispār nebija nekādu blakus trokšņu. Arī gāja klusāk. Bet teikšu godīgi, ka man tas nespēlē lielu lomu un man labāk gaitā patikās kā Nissans iet, nu tā masīvāk. Hondai par labu manā skatījumā runā tas, ka lietotāji esot ļoti apmierināti ar auto tehnisko uzticamību. Par to ķēdes maiņu runājot, priekš nissan man teica ka pietiek ar ķēdes spriegotāja maiņu un droši var rullēt tālāk, ķēdes daudz nestaipoties un nelūzt. Savam Ford dīzelim savulaik kā reiz mainīju tikai spriegotāju un droši rullēju tālāk, jo vecais jau pamatīgi trokšņoja.

Nu pagaidām kaut kā tā....

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

osscar rakstīja: es saprotu , ka i-auto plāns jāpilda un jauni auto jāreklamē, bet ja cilvēks meklē 2007 gada auto - nedomāju, ka viņu interesē , ka rudenī būs feislifts . rav 4 ir sieviešu auto...

lietotu dīzeli vajadzēja ziemā pirkt lai var aukstu iedarbināt,paklausīties kā strādā...

par ziemu tev piekrītu, man jau tēvs to no padsmit gadiem borēja

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Nu, visā kas saistās ar sadales mehānismu, ieteicamais variants ir samainīt visu ko vajag. Alternatīva - izmetams dzinējs, būs stipri dārgāk.

Nē, nu ja veicas loterijās un auto pērk tika vienam gadam, var riskēt.

Neoriģinālais ķēdes komplekts maksā tikai 250 EUR, nav vērts tur līst lai mainītu tik vienu detaļu.

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Nevaru nepiekrist. Ar zobsiksnas maiņu esmu bieži grēkojis, bet pagaidām veiksme ir stāvējusi klāt

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Ja daudz brauktu pa nosacītiem bezceļiem/sūdīgiem meža ceļiem, ņemtu X-Trail. Ja tomēr pārsvarā pa asfaltu/grantu, ņemtu CR-V.

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Precīzi manas domas. Pie tā izskatās ka arī palikšu, ja atradīšu apmierinošu eksemplāru

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Vienam radiniekam ir X-Trail, ap šo gadagājumu. Ļoti apmierināts. Braukā arī tīri bieži pa mežiem un tā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

osscar rakstīja: Vai kaut kas tika iepirkts ? Man nepatīk ne viens ne otrs - honda dizainiski + nepatīk, ka nav pastāvīgs awd. Nissanam ir iespēja ieslēgt pastāvīgu awd, bet pie zināma ātruma tas atslēgsies+ tas centra panelis. Kā arī abiem nav ierobežotas slīdes diffs aizmugurē (laikam turbo versijām bija, bet tādu te nav). Vispār mūsdienās suv pārvēršas par parodiju ar savām awd sistēmām un nu jau daļu ražo fwd - kaškai, jukes, pežo, škoda uc.

Pie iegādes rēķinies, ka vajadzēs 1k - siksna/ķēde , eļļas diffos kārbā, dzinējā...

tie kuri saka benzīna versijas neiet - paskaties datos 0-100kmh - nav tur praktiski atšķirības. jā ēd vairāk, bet vismaz ziemā silti.

ja awd sistēma strādā - tad tur nekāds kosmoss nav remontos - ja salūzt - būs dārgi...kolēga nisanam par kardāna/gultņa un kas tur vēl bija remontu - 800 eur nolocīja ne dīlera servisā.

Vispār jau SUV definīcija ir vienkārši tikusi pastiepta, visi šitie brīnumi, kuri bāzēti uz golfa klases hečbeku platformām nav tiesīgi par SUViem saukties. Kāpēc tu vēlies kaut ko labāku par pseidopilnpiedziņu no golfa klases mašīnas, nu tik vien ka paceltas un uzpūstas? Platforma un spēka agregāts no tā nemainās ka neliels hečbeks ir pārtaisīts par "gribu būt džips". Un tas ir tikai loģiski ka šitentās klases mašīnas bieži ir pieejamas bezpiedziņas versijā - augstākais viens no simta tādu pērk lai iebrauktu kaut kur, kur nevar ar vieglo mašīnu izbraukt.

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

ja grib pa mežiem braukt - vajag biku rupjākas riepas uzlikt. Tad x-trails būs ok. CRV ir garām šim uzdevumam - tam pakaļa pieslēdzas tikai tad ja izspolē priekša un tad ne vairāk kā apm.45 % jaudas var tikt pievadīti uz aizmuguri. Kā arī ja piespiež bremzi - aizmugure atslēdzas. Atpakaļagaitā ar šī sistēma nestrādā korekti. X trail arī laikam atpakaļgaitā nevar saslēgt manuāli 4x4. Bet x trail cenšas imitēt neslīdošo diffu piebremzējot spolējošo ritni...bet tas nav pilnvērtīgs risinājums. imho tikai subars un audi torsens var padot uz vajadzīgo asi apm 80% jaudas ja pareizi atceros. Protams visi šie pusautomāti radīti lai ekonomētu svaru, degvielu etc. vispār jau pagrūti atrast suv ne īstos 4x4 ar full time 4x4 - vecie hyundai ( līdz 2006, pēc tam jau part tme awd) , subari(visi pamatā), rav4 laikam ar , crv, audi ar toreseniem ..ne tie ar haldex. Jāizdomā kam tev to auto vajag un kur tu ar viņu brauksi, j atikai pilsētai - var ņemt fwd versiju. Nu jā un baigi šos slidināt nevajag - ātri var uzcept viņus....

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

nu ja - es jau par to pašu, ka lielākā daļa pērk izskata dēļ - augstu sēdi, visu redzi ut.t. drošība subjektīvi....respekts ...

Esmu biku ar x-trail braucis un ar crv ar, tā ka ir nedaudz viedoklis.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
2 0 Atbildēt

gudri iršat , nu nu , turpiniet vien ...

es tikmēr , pāri laukiem un cauri mežiem , turpinu braukt ar CRV

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Ja grib pa pezceļiem braukt, tad vajag pirkt wrangler, kruizaku, ram, g ( mb) vai raptor.

Bet ja tā, dažreiz sēnēs vai zivīs - tad pofig kādu. Hondu būtu vairāk žēl pa dubļiem dzenāt vai sajūgu dedzināt, bet tā viņi ir vienādi.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Piemirsi vēl saujiņu ar japāņu džipiem un pikapiem, piemēram, bitsumišī L300.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti