Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Rr19 24.04.2017 11:54

650 rakstīja: Jā,un vēl atcerieties šo:

57. Pirms jebkura manevra – braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u. tml. – transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, un laikus jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem.

TĀTAD---->pirms katras (!)apstāšanās sastrēgumā IR jādod signāls ar virzienrādītājiem.Jo- tā IR "transportlīdzekļa apturēšana".Uzsākot kustību (sastrēgumā,no nulles,lai 3,5m pabrauktu...) IR jādod signāls ar virzienrādītājiem.Jo- tā ir "braukšanas uzsākšana".Pirms jebkura manevra kaut kas ir jādod !!!..........

TVraidījumā ir viss pareizi pateikts.Kādreiz Bauskas ielā bija CSN pasniedzējs Dukaļskis,arī viņš to pašu mācīja,no tiem laikiem noteikumos par apļiem nekas nav mainījies,izņemot apstāšanos aplī.Tas,ka mūsu lielie apļi ir novecojuši,tas ir fakts,normāli apļi ir Ulbrokā un Ventspilī.

Rr19 25.04.2017 10:59

Cik ilgi var cepties par braukšanu lokā nevis aplī.Ja instruktoriem bija dota tāda pavēle,tad parādi tādu CSN punktu,kurā norādīta pareiza braukšana lokā,nevis aplī,ir tikai ceļa zīme "Braukt pa loku",un iebraukt lokā var no 2,3 joslas,viss.Ar ko loks atšķiras no vienvirziena ceļa,gribi braukt taisni-brauc,gribi nogriezties-labais pagriezienrādītājs-labā josla-nogriezies,tikai ne no otrās,kā daudzi dara.Iegaumējiet apļa vidus braucēji,ja aizķersiet to,kas atrodas jums pa labi,vainīgi būsiet jūs,jo CSN pagaidām neaizliedz braukt lokā pa pirmo joslu,Varat man likt mīnusus,es pats braucu pēc apstākļiem,ja es nevienam netraucēju,braucu pa pirmo,ja vajag raucu pa otro,ar lielo es trešā nelienu,tad var būt problēmas ar riņķotājiem.

Rr19 28.04.2017 16:26

Pilnīgi pareiza doma.Visu to jezgu ar vidus braukšanu sataisīja Timrots.

Rr19 28.04.2017 19:05

Bet tas arī nav normāli,ka no 3-ās Slāvu apli rauj Lubānas ielā citiem gar degunu.

Rr19 28.04.2017 19:15

Kāpēc,paskaidro?

Rr19 28.04.2017 22:02

Kāpēc tu pa Krasta ielu brauc pa pirmo joslu?

Rr19 28.04.2017 22:17

Apstāties arī nedrīkst? Kāpēc tad lokā būtu jābrauc pa 3-šo,ja brīvas būtu abas labās,nav pagaidām CSN punkta,kā pareizi braukt lokā.

Rr19 04.05.2017 23:20

Palaidniex rakstīja: Skatos, ka neesi redzējis apļus, kam pirmās 2 joslas ir aizņemtas, kas dod pilnas tiesības izmantot 3. joslu.

Ko lai saka - skumji ar to pieredzi Tev.

Tu jau laikam tāds dienas braucējs esi,ja neesi redzējis,kā Slāvu lokā pa nakti riņķo pa trešo joslu.

Rr19 05.05.2017 22:56

Nu jūs iebraucāt auzās,vienvirziena ceļā nedrīkst iebraukt 3-jā joslā,bet lokā drīkst pa 3-vālēt.Tad tagad pa Krasteni vālēsim pa 3 un 2,lai atvieglotu izbraukšanu no sānceļiem.Žēl,ka čaļi tālāk pa Rīgu nav bijuši.

Rr19 10.05.2017 22:18

gunbox rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Tev tik tiešām ir tik grūti ar galvu?

Patiešām neatšķir vienvirziena ielu no krustojuma, kur satiksme tiek organizēta pa loku?

Droši vien nezini un/vai arī nespēj izprast gadījumus, kad mierīgi uz vienvirziena ceļa drīksti braukt pa trešo joslu...

Viņš noteikti rāvējslēdzējā arī brauc pa labo pusi un nevienu priekšā sev neielaiž, jo tā neparedz noteikumi.

R19 - paņem vienu braukšanas nodarbību pie adekvāta instruktora, lai iemāca ko uz šo dienu nozīmē braukšanas kultūra aplī. ;)

Jā, braucu pa 1joslu,jo man nepatīk līst pa 2-o un lūgties.lai kāds mani ielaiž 1-jā,es neesmu tas,kam vajag ātrāk par citiem.Par kuru adekvātu instruktoru tu domā,kas te vienam parādīja vidējo pirkstu,braucot 1-ja joslā,vienā ziņā viņš pareizi darīja.

Rr19 10.05.2017 22:41

Palaidniex rakstīja: Nu pastāsti kā tieši "nelietis" naktī (vai arī dienā) kādu traucē braucot pa tukša lokveida krustojuma 3. joslu?

Kā tieši esot 3. joslā var "rāvējslēdzēja principā" vienlaicīgi atrasties LABAJĀ joslā???

Informācijai - braukšanas kultūra aplī ne ar ko neatšķiras no braukšanas kultūras vispār...

Kam es traucētu,ja brauktu pa Krasteni? Nesen,kad Dievidniekam bija ciet viena nobrauktuve,no loka 2 joslas centās tikt uz tilta,arī tagad pika laikā tas pats,kuri, pēc tavām domām, ir tie pareizie,laikam tie,kas 2-jā,1-jā-tie skaitās riņķotāji.Nesaprotu,ko jūs par tiem apļiem varat cepties,labāk aizbrauciet uz Ventspili un paskatieties ,kādiem jābūt normāliem apļiem

Rr19 10.05.2017 22:53

Kāpēc tad ar vieglo tā nenotiek,tomēr rausties.Tad,kad kāds vieglais nebūs iejūtīgāks pret tavu busu,tev domas mainīsies,jo taisnība būs viņa pusē.MB 3,5t busiem noteikumi neeksistē.

Rr19 11.05.2017 8:50

Par to jau tas cepiens ir,ka smagajā vai busā to vieglo grūtāk var ieraudzīt labajā joslā,tad labāk es velkos 1-jā,nekā mani sāk dresēt.Es varu arī kādu ielaist aplī,nav problēmu.

Rr19 11.05.2017 9:04

Vai neesi ievērojis,kāpēc 1-ā josla ir garāka par 2-o,tāpēc ka 2-jā ir daudz iekšālīdēju,kuriem vajag ātrāk par citiem,tā tas ir Daugavgrīvas ielā pie Ūdens ielas,Bauskas šos.pie A7,Dienvidu tilta nobrauktuve pie Bauskas ielas utt.

Rr19 12.05.2017 12:22

650 rakstīja: Tikko no MūkuApļa- zaļš mācībnieks kkāds Polo vai Lupo, ne dikti ātri, Bet- brauca/riņķoja pa vidējo rindu, visu cieņu šim Skolotājam ;D

Tu laikam esi apļu fans,visu dienu tikai pa apļiem riņķo,galva vēl nereibst?Tādus sērfotājus pa joslām katru dienu "Degpunktā"rāda.

Rr19 15.06.2017 21:49

Tāds ir astē sēdētāju un sērfotāju liktenis,tikai viņiem no tādiem iznākumiem nekādas bijības,pēc dažiem km, uz tās pašas šosejas sākas visi tie paši manevri.

Rr19 20.06.2017 20:23

ezis71 rakstīja: Un atkal pieminēšu Zviedriju, neredzēju nevienu velo treniņu uz šosejas, nezinu kur viņi trenējas bet ne uz šosejām.Tanī negadījumā poļu šoferi neuzskatu par vainīgu bet mūsu valsti.

Atsākušies vello treniņi ,nesen redzēju,treneris pa priekšu divi minās aiz viņa un viss.

Rr19 25.06.2017 22:19

viencexperc rakstīja: Galvenā problema ir nevis lēni braucošie kombaini -traktori, bet gan vieglie auto ar dzinējiem, kuru darba tilpums ir 1 litrs ( līdz 1,8).

Tie mazie sūdi nemaz nevar apdzīt priekšā lēni braucošo, jo jau virs 40km/h, uzrāviens tiem ir sliktāks kā 60,to gadu moskvičam.

Tie jaunie mazie motori ir spējīgāki par tavu veco, kūpošo 2.5 dīzeli,visa vaina ir pašos braucējos.

Rr19 27.06.2017 11:40

torkjis rakstīja: 22.06 Rīga -Smiltene - 0; 23.06 (ap plkst.21.00) Smiltene-Gulbene - 0.; 24.06. (no 2.30 - 6.00) - Gulbene-Druviena-Lizums-Gulbene-Smiltene. 0!

Vakar pašā Gulbenē ar pūšamo instrumentu skraidīja

Rr19 27.06.2017 12:18

Kurš pateiks, kā pareizi jāpieslēdz dienas gaitas lukturi, un, vai pats vispār drīkst uzstādīt, ja neparedz rūpnīca. Daudzi salikuši tādas karikatūras, ka par dienas gaitas lukturi saukt ir grūti.

Rr19 15.07.2017 23:34

CRDI rakstīja: Spriežot pēc tikko redzētā, kur nordekas transportlīdzeklis uz Salu tilta iestūmues pakaļā smagajam, nervonam atkal tiesu darbi gaidāmi, lai pierādītu, ka nordeka ir mīļa un pūkaina, un smagais ir atbildīgs, ka nordekas kapteinim Reinim ir viegla nesaturēšana....

Par kādu smago un Reini tu murgo?

Rr19 02.08.2017 22:07

650 rakstīja: Ap 90to gadu te valdīja pilnīga anarhija. Ārzemju auto bija reti, galvenokārt sliktā stāvoklī- bet brīnumi tie, ka uz 200 tie gāja būdami dajebkādi. Tāpēc daudzi apsitās, jo nebija tādas pieredzes. Tas, ka daži veci opji kko tur stāsta par žiguļiem un plūsmas ātrumu- pilnīgs fufelis, neviens sevi cienošs vazists nebrauca Liepāju ilgāk par 2st un katrs vidusskolnieks zināja uz cik var izspiest viņa tēva dranduļets.Varbūt pilsētās bija šur tur mazāki korķi, bet Rīgā nebij trīs tilti- kas arī ir sen aizmirsts.Turklāt Rīgā bija daudz iedzīvotāju, kas kopā ar visiem pulegālajiem viesstrādniekiem, čurkām un krievu armijniekiem vilka laikam uz kādi 900 tk.Ārpus pilsētas bija tikpat dzīva satiksme kā tagad, plus vel tas, ka pa kājām maisījās krievu ražojuma gruzaviki, sadursmes gadījumā izredzes bija sliktas.Bija zil130, kas gāja brīvi uz 120 un bija tādi Laz autobusi ar benzīna motoriem, kuri lēnāk par 100 brauca tikai ja šoferis lohs.Starppilsētu mikriņi rīga-jelgava-dobele jau 80tajos gados vilka uz 120 un uz jelgavas šos bija 3 pārbrauktuves, kur stāvēja garas rindas un daļa nervozāko braucēju vāriija visādus suudus.Skolas ekskursantu autobuss caur Siguldu gaišā dienas laikā vilka uz sotaku pie atļautiem 60, jo visiem bija vnk po/uj.Pirmās kārtības vēsmas uzsākās ap 95-tā gada pavasari, kad cp tikko uzradās pirmie radari ar iespēju šaut no braucoša auto.Cp priekšnieks tiešajā ēterā Panorāmā ar gana skarbu ģīmi draudēja un klāstīja ka nu visiem ir dsā, abet reāli izrādijaas ,ka viņš tomēr ir āksts un pats nejēdz ko runā;P

Vai tu vispār ar tādu LAZu esi braucis? Ja viņš negāja 100,tad viņam bija lēnais reduktors,nevis šoferis lohs,ja arī kāds izspieda to 100,tad jau virzuļi leca ārā,baigais padomju spečuks atradies.

Rr19 03.08.2017 22:52

Vecos laikos menti ar hronometriem uz ātrumu ķēra,kā šodien atceros,kratījos fāterim līdzi Pobedā,kad viņu ments apturēja,es sākumā nesapratu ,tad fāčuks paskaidroja ,kas par lietu.Tā lūk,bet tu saki,anarhija bija,nemaz tāda anarhija nebija.

Rr19 08.08.2017 23:14

Tagad cits jautājums,kāpēc pie mums nepārtrauktas līnijas tiek ignorētas,vienkārši uzspļauj viņām?

Rr19 07.10.2017 18:44

Īpaši posmā Drabeši-Bērzkrogs.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti