Cik ilgi var cepties par braukšanu lokā nevis aplī.Ja instruktoriem bija dota tāda pavēle,tad parādi tādu CSN punktu,kurā norādīta pareiza braukšana lokā,nevis aplī,ir tikai ceļa zīme "Braukt pa loku",un iebraukt lokā var no 2,3 joslas,viss.Ar ko loks atšķiras no vienvirziena ceļa,gribi braukt taisni-brauc,gribi nogriezties-labais pagriezienrādītājs-labā josla-nogriezies,tikai ne no otrās,kā daudzi dara.Iegaumējiet apļa vidus braucēji,ja aizķersiet to,kas atrodas jums pa labi,vainīgi būsiet jūs,jo CSN pagaidām neaizliedz braukt lokā pa pirmo joslu,Varat man likt mīnusus,es pats braucu pēc apstākļiem,ja es nevienam netraucēju,braucu pa pirmo,ja vajag raucu pa otro,ar lielo es trešā nelienu,tad var būt problēmas ar riņķotājiem.
- Ziņas
- Sports
- Pie stūres
- Tehnoloģijas
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Sludinājumi
- Akcijas
- Jautā ekspertam
650 rakstīja: Jā,un vēl atcerieties šo:
57. Pirms jebkura manevra – braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u. tml. – transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, un laikus jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem.
TĀTAD---->pirms katras (!)apstāšanās sastrēgumā IR jādod signāls ar virzienrādītājiem.Jo- tā IR "transportlīdzekļa apturēšana".Uzsākot kustību (sastrēgumā,no nulles,lai 3,5m pabrauktu...) IR jādod signāls ar virzienrādītājiem.Jo- tā ir "braukšanas uzsākšana".Pirms jebkura manevra kaut kas ir jādod !!!..........
TVraidījumā ir viss pareizi pateikts.Kādreiz Bauskas ielā bija CSN pasniedzējs Dukaļskis,arī viņš to pašu mācīja,no tiem laikiem noteikumos par apļiem nekas nav mainījies,izņemot apstāšanos aplī.Tas,ka mūsu lielie apļi ir novecojuši,tas ir fakts,normāli apļi ir Ulbrokā un Ventspilī.