Devējs?
tas 71 pie nika nozīmē dz.g?
Devējs?
tas 71 pie nika nozīmē dz.g?
Kas tad nu,pa daudz esi iepirdis kad uz kašķi velk,es savos 45 gados varu arī iepist pa muti ja ir vēlēšanās.
Karoče,šeit mans telefons,29338918, pašlaik esmu laukos, pirmdien būšu Rīgā,ja ir vēlēšanās pakašķēties tad zvani un sarunāsim un strēču,mani sauc Ervīns.
Davai, vecīt, es par tevi. Sadod tam komunistam!
Liekam likmes. Kāds koeficents?
iespējams, 1 eiro par zvanu
Kā jau vairākas reizes esmu minējis, solīšana/aicināšana/došana pa muti liecina tikai par to, ka cilvēkam trūkst prāta, lai konfliktu atrisinātu normāli. Protams, ņemot vērā, tā teikt, šo brīvdienu specifiku un iepriekšējo pieredzi, kā Ervīns uzvedas, kad, tā teikt, ieņem tā pavairāk, varam secināt, kādā stāvoklī viss šis tika rakstīts, bet kopumā, cilvēkam, kurš, esot alkohola reibumā, meklē kašķi, pašam vajadzētu saprast, ka viņam grādīgās dziras lietot nevajadzētu. Ja viņš to nesaprot, ko lai saka - arī tas tikai liecina par viņa intelekta līmeni. Plus, iespējams, atkarību, kas jau ir diagnoze. Secinājums, Ervīnam poņaķ i prosķiķ...
Nu nav jau Pirmā Reize. Pienāks otrdiena un būs ok. Kā teica latviešu nācijas ienaidnieks PTimrots, tad latgalē vispirms ar tevi iedzers un tad dabūsi pa purnu, bet kurzemē pa purnu dos uzreiz un sadzers pēc tam,,,
viencexperc rakstīja: Galvenā problema ir nevis lēni braucošie kombaini -traktori, bet gan vieglie auto ar dzinējiem, kuru darba tilpums ir 1 litrs ( līdz 1,8).
Tie mazie sūdi nemaz nevar apdzīt priekšā lēni braucošo, jo jau virs 40km/h, uzrāviens tiem ir sliktāks kā 60,to gadu moskvičam.
Tie jaunie mazie motori ir spējīgāki par tavu veco, kūpošo 2.5 dīzeli,visa vaina ir pašos braucējos.
Es savukārt brīvdienās noskrēju attiecīgi 4,2 km, 5,5 km un 11,7 km distances, un esmu pavisam rāms, mīlīgs, kašķi nemeklējošs.
Labākais, ko esmu redzējis - Polijā uz A2 bāņa aiz Varšavas iepretīm Grodzisk Mazowiecki - velā vakarā (pustumsā) sākās štau. Abas joslas pilnas, satiksme 20km/h. Pēc apm 40 minūtēm tiku līdz traucēklim. Pa bāni cēli laida kombains !!!! Piedevām ar plato hederi, reāli apdzīt viņu varēja tikai vieglie un arī tad tas prasīja izmanību.
Kombainiem tagad vispār nebraukt?
Kad kādu burgeru vai maizi ietest ribās, vai putru iebāzt speķainajā rīklē, tad visi - pirmie. Bet kad kombains pa ceļu brauc, tad slikti.
Nav kur skriet. Kad telefonā sēžat, vai idiotisku filmu lupījat, tad pofig. Bet braucot vienmēr vajag ieekonomēt 2 minūtes.
Vispār jau pa augstas kategorijas ceļiem (maģistrāles un ātrgaitas ceļi) traktortehnikai, velosipēdistiem un gājējiem nav ko braukt/iet. Tā nav mana iegriba, tā ir pasaulē pieņemts un ir pat likumi, kas to regulē. Tas nav saistīts ar traktoru ienīšanu, bet vienkārši drošības apsvērumu pēc.
Var jau būt, ka šajā gadījumā tas minētais bānis ir kaut kāds vienkāršas nozīmes ceļš, tad varbūt savādāk, bet parasti jau iepriekšminētajiem jāpārvietojas pa alternatīviem maršrutiem.
Nē, A2 nav vienkāršas nozīmes ceļš, tas ir bānis kur atļautais ir 140km/h, un traktoriem tur nav atļauts pārvietoties. Brīnos kā tas vēl nebija nocelts no trases.
Bet kā ta eksperts ar savām prāta spējām lai tik tālu aizdomājas.
Es par kombainiem rakstīju vispārīgi. Ja aiz tavām nodzertajām acīm atrodas smadzenes, saprastu, ka es savu tekstu rakstīju atsevišķi, nevis kā atbildi par polijas a2.
...
bet par polijas a2.
Ko autors ar to gribēja pateikt? Nu, labi. Vadītājs neuzmanības dēļ, vai kāda cita iemesla dēļ ( varbūt gabarītu) uzbrauca uz šosejas. Varbūt nokļūdījās, varbūt gribēja pajokoties? Nu un? Autoram hemoroīdi sāka sāpēt, ka jābrauc uz 20? Vai kas? Pēc tam viņš atbrauks uz mājām un sēdēs pie televizora, un notērēs bezjēdzīgi savu laiku.
Domāju, ka vietējie mierīgi brauca garām. Tikai latvijas - aziātu pēctečiem un mantiniekiem tas dirsu plēš. Nu tad varēja labākajās alkoholķu - krievu tradīcijās kāpt ārā un vilkt no bagāžnieka ārā savu "bitu".
Nespried par visiem pēc sevis, citi spēj atrast svarīgākas/interesantākas nodarbes kā tv skatīšanās un amerikāņu lūžņu video meklēšana youtube. Es jau redzu cik nožēlojami tu pavadi savu laiku, ja Līgo vakarā jākomentē raksti iauto.
Un ja tu kādreiz būtu aizbraucis kaut kur tālāk par savu d-pili tad zinātu ka uz A2 nevar uzbraukt aiz neuzmanības vai kā citādi. Un vai tu tiešām neesi spējīgs savā padumjajā prātiņā saprast cik bīstami ir ja pie atļautā 140km/h kāds velkas uz 20?
Un jā, ar kombainiem var arī nebraukt, bet vest ar treileri.
P.S. ar alkoholu esmu uz ''jūs'', tāpēc savus netikumus nevajag piedēvēt citiem.
Tu savā pagastā arī vari diktēt noteikumus. Kāda tev daļa, kā brauc polijā? Spriežot pēc taviem komentāriem, pats jau arī brauc ar lauksaimniecības tehniku. Arī treilerī brauc?
Man nav nekāda daļa par Poliju, bet komentārs bija par Poliju, tāpēc par to arī turpinu.
Tieši kas manos komentāros liecina par to ka braucu ar lauksaimniecības tehniku? Vai vienkārši tukšs mēģinājums aizvainot? Bet tas jau tāpat nav nekāds apvainojums, domāju ka labā lauksaimniecības tehnikā ir patīkamāk braukt kā tavā sagrabējušajā ''prēmiumā''
Gabarīti nav itin nekāds attaisnojums. Visur civilizētā pasaulē pieņemts negabarītus pārvietot uz treilera, ja tas kombains nevar noņemt to priekšējo uzparikti vai izbraukt pa mazu ceļu.
Nokļūdījās? Diezin vai un ja tā, tad lai meklē vainu sevī. Nezin kāpēc pieņemts sodīt tos, kas nokļūdās un pabrauc zem ķieģeļa, kas kļūdās ātruma izvēlē u.t.t.
Par to pajokošanos - nu tas jau liecina, ka autors ir sasniedzis Vernona līmeni.
Kā man teica tālbraucējs, paniem ir tāds netikums nedrāzt savējos pat tad, ja vajadzētu. Velkas kaut kāds zirga pajūgs vai pussprādzis Polsky fiats ar nekādu ātrumu pa šauru ceļu. Aiz tā kilometriem gara kolonna, bet nevienam panu policijam neienākot prātā panu Mikulāšu aiztriekt uz kādu mazāku ceļu.
Savējos var mīlēt, bet līdz saprāta robežai.
par 2 minūšu ekonomētējiem precīzi pateikts. Laiku pa laikam gadās tādi ,kas nevar pabraukt, jo jālūr telefonā, bet pēc brīža jau par katru cenu visi jāapsteidz/jāapdzen.
Ir tāds labi zināms ieteikums, ko darīt kaitinoši lēni pa priekšu braucošu atsevišķu objektu vai kolonnu gadījumā, kuriem bez riska nevar tikt garām. Nobrauciet malā uz 10 minūtēm pats, kur tas iespējams. Laika īsināšanai var aiziet izčurāties, iedzert kādu bezalkoholisku dzērienu vai uzpīpēt. Pa to laiku fūres būs jau tālu projām, bet kombains vai traktors iegriezies kādā lauku ceļā. Bet , saprotams, daudzi kaut ko tādu nemaz neiedomājas, jo uzskata par sevis, "krutā braucēja" , necienīgu ;)
Sen atpakaļ dabā redzēju līdzīga veida rīcību anglijā - šaurs, līkumots ceļš, kuram abās malās ik pa gabaliņam mazi atpūtas ielociņi - pa ceļu močīja traktors, kura vadītājs izbrauca caur katru ielociņu, palaižot paša sakrāto rindu pa priekšu.
iciks rakstīja: Gabarīti nav itin nekāds attaisnojums. Visur civilizētā pasaulē pieņemts negabarītus pārvietot uz treilera, ja tas kombains nevar noņemt to priekšējo uzparikti vai izbraukt pa mazu ceļu.
Nokļūdījās? Diezin vai un ja tā, tad lai meklē vainu sevī. Nezin kāpēc pieņemts sodīt tos, kas nokļūdās un pabrauc zem ķieģeļa, kas kļūdās ātruma izvēlē u.t.t.
Par to pajokošanos - nu tas jau liecina, ka autors ir sasniedzis Vernona līmeni.
Lielākoties jaunajiem, lielajiem kombainiem, cik redzēts braucam pa šoseju, hederis ir noņemams, aprīkojams ar riteņiem/piekabi un tālāk tiek vilkts aiz paša kombaina...
viencexperc rakstīja: Galvenā problema ir nevis lēni braucošie kombaini -traktori, bet gan vieglie auto ar dzinējiem, kuru darba tilpums ir 1 litrs ( līdz 1,8).
Tie mazie sūdi nemaz nevar apdzīt priekšā lēni braucošo, jo jau virs 40km/h, uzrāviens tiem ir sliktāks kā 60,to gadu moskvičam.
Tā ir. Bet ir arī otra veida problēma - amerikāņu misenes ar lielu svaru un maziem amerikāņu nemotoriem. Nesen bija situācija - pie relatīvi dzīvas satiksmes dragāju pa A11 uz liepāju; kādus 5-6 km no liepājas priekšā radās fūre un aiz tās pa ceļa vidu, lūrot uz priekšu, brauca vojāžeris; uz tā pakaļas uzlīmētais uzrakstiņš "V6" liecināja ka šīs situācijas cēlonis ir tipiska amerikāņu tehnoloģija - sešdesito gadu atrauga ar sešiem cilindriem, no kura vājā spēciņa pusi vēl nolaupa kaut kāds automāts, kā rezultātā lielās kulbas kustināšanai pāri nekas nepaliek... Es bik stiprāk nospiedu gāzi un kā gāju, tā arī abiem pagāju garām - kamēr vēl varēju spoguļos to fūri saskatīt, tikmēr tas džeris tur vēl ķirinājās aiz fūres, gaidot brīvus ceļa kilometrus lai varbūt izdotos apdzīt...
Reiz es braucu pa Minskas šoseju ( Minska - Bresta). Man priekšā brauca zils lamborgūni ( lamborghini). Es viņam mieerīgi pagāju garām. Es braucu ap 150, viņš uz 130. Lēns tas lamborgūnī. ( R)
...
Neliekas smieklīgi? Bet tu it kā nopietni rakstīji...
Lasīju, ka ASV "muskuļauto" esot iznīcinājušas emisijas prasības, kādas štatos ieviestas jau 70.gados. Pēc tam motori visiem auto jau bija ar mazāku jaudu.
Bet problēmu vajag apspriest tā sakot, zinātniski. Cik sekundes līdz simtam tad kārtīgam auto vajag ? Parastais mūsdienu tautas auto standarts ir ap 10.
Tās sekundes līdz simtam tas ir tikai viens parametrs. Ir vēl tādi jēdzieni kā no 0-50, 0-200, 100-200, utt.
Maziem nemotoriem tieši tā arī ir. No starta dod labi, bet jo lielāks ātrums, tā uzrāviens ir vājāks.
Piemēram.
VW Polo GTI 1.4 TSI ( sporta auto)
0-50 2.6 sekundēs
0-100 6.6
0-200 29.9 ( tātad no 100 līdz 200 uzrāviens ir 23.3 sekundes)
un Dodge Challenger SRT
0-50 2.2 sekundēs ( pateicoties savam svaram. Atšķirība no polo ir tikai 0.4 sekundes.)
0-100 5 sec
0-200 17.1 sec ( no 100-200 - 12 sekundēs. Starpība ar 1.4 turbo motoru ir divas reizes)
Te tika aplūkots pats sportiskākais 1.4 litru motors, nevis parastais, kurš braukā pa ielām.
Par to es saku, ka nemotors braucot jau uz 90, ieskriesies lai apdzītu - ļoti lēni.
sirga rakstīja: Devējs?
tas 71 pie nika nozīmē dz.g?
tas cipars pie nika viņam IQ
imzz rakstīja: Ir tāds labi zināms ieteikums, ko darīt kaitinoši lēni pa priekšu braucošu atsevišķu objektu vai kolonnu gadījumā, kuriem bez riska nevar tikt garām. Nobrauciet malā uz 10 minūtēm pats, kur tas iespējams. Laika īsināšanai var aiziet izčurāties, iedzert kādu bezalkoholisku dzērienu vai uzpīpēt. Pa to laiku fūres būs jau tālu projām, bet kombains vai traktors iegriezies kādā lauku ceļā. Bet , saprotams, daudzi kaut ko tādu nemaz neiedomājas, jo uzskata par sevis, "krutā braucēja" , necienīgu ;)
Domā plašāk....(F1 stilā)
apdzen-tad 15-25 min uzturi tempu
apstājies,izčurājies uzpīpē kā pacs saki un brauc talāk
fūres būs pietuvojušās traktors ne tik
p.s
vienīgi nu jā - netrafarētie var rūtaino karogu fiksi novicināt
viencexperc rakstīja: Davai, vecīt, es par tevi. Sadod tam komunistam!
Liekam likmes. Kāds koeficents?
Nebūs likmes,dīvānpirdējs apčurājās.
viencexperc rakstīja: Kombainiem tagad vispār nebraukt?
Kad kādu burgeru vai maizi ietest ribās, vai putru iebāzt speķainajā rīklē, tad visi - pirmie. Bet kad kombains pa ceļu brauc, tad slikti.
Nav kur skriet. Kad telefonā sēžat, vai idiotisku filmu lupījat, tad pofig. Bet braucot vienmēr vajag ieekonomēt 2 minūtes.
Kad vēl dzīvoju Bauskā un vasara bija "atkal traktors uz tās šosejas " sezona, tad sanāca redzēt skatu : kombainu eskortēja policijas busiņš.
Ir zinams viens cilvēks, kurš vada traktoru /kombainu kāds ir tikai vienā eksemplārā visā Latvijā. Tāds dīvains ar vienu milzīgu riteni priekšā. Reāli pārvietojas pa koplietošanas ceļiem ļoti agri no rīta vai vēlu vakarā, jo pārējie auto vadītāji ir neiecietīgi cūkas, kuri nelaiž uz ceļa vai griež nost.
pļāvēji
it kā jau tikai statistika
www.tvnet.lv/zinas/satiksme/664687-avarija_pirms_garkalnes_viadukta_cietusas_divas_personas
gan jau par vainīgo negadījumā atzīs auģika pilotu
bet kaut kā nešķiet normāli, ka pa šoseju, kur legāli atļauti 100 km/h, otrajā joslā uz 20km/h pārvietojas objekts bez pienācīgiem brīdinājuma signāliem, ka tas tur atrodas.