Nu vot un šeit parādas terminaloģija 'mūžīgs' bet tas nenozīmē ka arī uz 13..15+ gv autiņiem tas strādā.
Šis strādā tikai uz jauniem autiņiem jeb līdz 8 vai 10 gadi. Tālāk ražotājs oficiāli NEPAREDZ, ka vēl brauks ar to kasti.
Tieši tāpēc arī mollers atteica jo nav tādu oficiālu vadlīniju ko darīt. (kā tikai jauna kārba un to nomaiņa)
Nezinu ja kārbā parādas sitieni, tie paši no sevis nesalabosies. Iesaku noliet veco eļļu. Paņemt 2 jaunus filtrus prieš c6 labs filtrs transmisijas maksa ap 30€ gabalā.
Nomaini filtru, ieliet jaunu eļļu un pievienot kādu tīrītāju, jo gan jau ir kādi nosēdumi ja eļļa kopš dzimšanas nav mainīta, piemeram: www.valvoline.com/en-eur/automatic-transmission-cleaner/
Izdarīt kā teikts. Velreiz noliet eļļu un utilizet. Tad vēlreiz nomainīt filtru, ieliet svaigu kvalitatīvu eļļu pēc specenes. Un skatīties kas notiek vai 'sitieni' pazūd. Ja pazūd tad pa lēto(ap 150€) ir tikts cauri, ja nē... jāmeklē kāds labs auto transmisiju serviss kur detalizetāk arī salabos. Bet tas būs vēl uz saviem 500sotakiem vismaz un vai vecam c6 tas ir rentabli? Brauc kā visi- ar sitieniem kamēr galīgi izbeidzas nekustot uz priekšu un tad domā vai vest to veco kasti uz šrotu vai ir jēga ieguldīt ceļot augšā.
+1 Bet Latvijā jau 10gv auto laikam skaitās 'jauns' jo virsbūve nopulēta spīdīga un nav tiešu redzamu rūsas pleķu vai caurumu.
Ka arī statistiksi(diemžēl) vidējais autovadītajs Latvijā beidzot tikai pēc 8-10gadiem pēc modeļa iznakšanas un ~200k noskrējiena arī varēs atlauties otreizejā tirgū to sapņu audi, bmw vai volvo markas automobīli, savādāk modeļa cena pa augstu un kredžu nedod.