Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
Krokodils 16.08.2023 14:49

nomiks rakstīja: Nopērc JBL portatīvo tumbiņu (līdz 100 EUR) un klausies mašīnā caur blootooth. Varēsi klausīties arī dāčā, pludmalē vai ballītē. Skaņa būs daudz labāka kā caur auto iebūvētajām skandām.

Arī labs variants, be ja gribi lai 'rībina' nevis tikai lai skan tad jāņem ir piemēram vismaz JBL PartyBox 110 vai lielāks. Kas maksās no 300€, iemet baganā vai aizmugurē, nopērc 12v uz 220v parveidotaju lai tumbu varētu pieslēgt pie sulas un rībini 👍 un kā jau minēji tad vari arī paņemt visur kur vajag ballīti līdz.

(Nissaniem tāpat nav baigi labie skaļruņi lai dabūtu kvalitatīvu, jaudīgu skaņu ārā, pat ar viņu 'Bose audio' kompl. paku, tāpat tur nekas īpašs nav, ja salīdzina ar konkurentu audio papild pakām.)

Krokodils 15.08.2023 14:47

ZZZZ rakstīja: Visu iespējams ir iespējams izdarīt. Bet Nissan ir kodējums, tu pat identisku maģi no cita neieliksi jo katrs ir ar konkrēto vāģi sasaistīts.

Tas jau tikai normali un katrai normālai mašīnai ir radio aparāta kodejums, vismaz savus gadus 20. Ka nevari likt un mainīt oriģinālos kur gribi, pat viena modeļa ietvaros!

 Lai nav tā, ka kurš katrs izsitīs tev stiklu, izņems maģi to pārdodot pa labu cenu jo 'original'..

 Kamēr tev nebūs kodējuma atslēga(ko tev pateiks dīleris, pa samaksu protams) - tāda maģu vērtība ir tuvu nullei un zagļiem neniez nagi tādu zagt.

80/90tajos un arī 00šo gadu sakumā tas vēl bija aktuali, ņemt nost magu priekšiņas un stiept līzi uz māju.... ja negribēji palikt bez stikla, maģa un sabojātas dienas....

 Bet tagad kam tādam vispār nav vajadzība jo viss originālais tiek piešūts pie konkreta auto datora.

Krokodils 15.08.2023 14:33

Nopērk vecu auto un prasa mūsdienīgas lietas. 😂 Tajos gados varbūt tik Bentlijam vai super nopakotam mersim bija tādas 'bluetooth audio' fīčas.

 Samierinies! FM modulators būs vienīgais lētais sabiedrotais ar ko varēs izdzīvot ja gribi šādu fīču un ta vēl nekādu audiofīļu kvalitati negaidi!

 Iesaku Xiaomi Mojietu (Roidmi) 3S pašam iepriekšējā vecajā autiņā, kam bija tikai BT handsfree nevis audio. Iztiku. Turklāt nav liels un neglīts kādi viņi ir pārsvarā.

 Vai vari meklēt aļikā kādu android maģa galvu priekš sava modeļa, bet nu 'lētie' tur līdz sotakam būs divkodolu ar 1gb ram lēni- lagaini draņķi, bet normālie ar tur 8 kodoliem un 4/6gb ram, maksās savus pāris simtus vismaz būs okei, bet čipi dēļ augstas veiktspējas būs pakļauti pārkaršanas riskam.

 Jautajums vai gribi tik daudz tērēt, jo tu arī nezini cik ilgi tā ķīniesu lodētā kvalitāte strādās autiņa kur vibrācijas ir ikdiena. (Jo 2 gadu garantija ķīniesiem nepastāv)

Piem:

(raksta, ka priekš xtraila, bet bildē kia ielikts) 😂

Krokodils 20.06.2023 15:48

Stāsts izklausās šādi- visu dzīvi sapņojis par 'jaunu' auto no dīlera.

 Beidzot dzīvē ir pienācis tas brīdis, aizbraukts, paņemts, dokumenti parakstīti nelasot. Jo priekškam.....

Tagad kad rodas kādi strīdi, tad sāk klausīties ko viena tante saka, ko otra tante(kurām nekad dzīvē nav bijuši jauni auto).... Nevis 10x pārlasa līgumu, kam ir piekritis, mēģinot iebraukt tajā.  Bet ja nevar iebraukt, tad jurista pakalpojumi tak dārgi....

Tas ir ta pat kā paņemt uz goda vārda autiņu no Rumbulas un tad beztabū sūdzeties, ka autiņš drīz pēc iegādes vairs neiet ir nepieciešams nopietns remonts un jūtas 'apkrāpts'

No offence. 😄

P.S. 'Dīleri' ir tādi paši suņi, kā rumbulas perekupi, iestāstīs jebko lai tu paņemtu to autiņu, jo no tā viņi pelna maizi.  Nevajag lētticīgi gaidīt super godīgu un atvērtu komunikāciju no dīlera puses.

 Dīleris nekāda veidā nav ražotajs, tas ir starpnieks(sava veida- jauno auto perekups) kas no razotāja iepērk šos auto un cenšas pēc iespējas ātrāk un dārgāk šo auto nopārdot, radot sev pēc iespējas lielāku tīro peļņu..

Krokodils 06.06.2023 12:15

Kanibaals rakstīja: Cerams pēc iespējas ātrāk CSDD saņemsies. Besī tie smirdīgie dīzeļi, lai paliek traktoriem.

Lielitražas(2L+) bendzins-jo tak mīlam pacilāt gaisā tos krutuma pirkstus paceļot savu ego un nojāta gāzes iekārta(jo tak grib braukt lētak) smird daudz trakāk un izmeši ir daudz drausmīgaki ne kā dīzelim pat ar izravētu dpf. 😉 

Jau sen pierādīts, ka paņemot ekvilalentus bendzīna un dīzeļa dzinējus, bendzīnieks uz kilometru izspļauj āra daudz vairāk kaitīgo izmešu. Tapēc ka nav tik strikti noteikumi uz filtriem.

Protams uzskatu ka tos kūpošos sapuvušos auto vajadzetu brutāli nemt nost no trases( piemeram, 15g+ tad nodoklis 1.5x, 20g+ 2x nodokli, bet ja autiņam 25+gadi tad 3x nodoklis) lai vienkārsi nebūtu izdevīgi braukt ar tādiem veciem mēēēsl.... 

 Bet tas attiecas gan uz bendžu gan dīzeli, jo jebkura veida degviela, tik vecam autiņam tur viss jau sen ir sabiris, sairis vai izņemts un nekas tur nefiltrējas vairs, spļaujot visu ārā pilnā katuškā.

 Pa lielam cik zinu dpf mūžs ir aptuveni 5-6gadi, katalizatoram 8-10gadi, ka pēc idejas būtu jāmaina šīs lietas, bet neviens jau to nedara.. brauc līdz sākas problēmas un tad ravē ārā, ne kā liek vietā jaunas šīs dārgās izplūdes gāžu filtrācijas lietas.

Krokodils 29.05.2023 9:57

GTD2 rakstīja:

WALA rakstīja: Ja būs iemesls pievērst tam uzmanību - pievērsīs, kā piemēram acīmredzami dūmojošs, vai deg check engine (tiem kuriem DPF jābūt, bet vēl laiž ar Check engine cauri).

Man 2017 auto jau vairs stabili ar check engine cauri nevar izbraukt, būs atkārtota. Un varbūt kļūdos, bet atmiņā palicis ka pēc 2015 gada ar "Check engine" vairs cauri neiet.

Bet nu kuriem DPF bauda - nav ne jausmas, Hondām ar to man nav bijušas problēmas t.i. neesmu manījis ka būtu kaut mazākais iemesls raut DPFu nost ...

tas tapēc ,ka Hondas nenobrauc virs 500,tūkst.

Tipiskais vācu marku mīļotājs? Kas ar putām uz lūpām saka ka viss parejais ir sū**?

 Japāņu motori parasti norbrauc daudz ilgāk par vāciešiem jo vienkārši motorā ir mazāk pārgudru inžiniertehnisko risinājumu.

  😉 Kamēr hondai no 2003- 2015 gadam bija 2 dīzeļu dzinēji, kas gāja visos hondas modeļos, tikmēr visiem vācu riņķiem šajā laika posmā bija vismaz 10(Normālos tilpumos neejot V8/V10/V12 galējībās) jo nav neviens tik stabils motora kods lai turētu buru neskaitamus gadus bez lielām problēmām. Tas jau parāda pārākumu.

 Japāņus ir vairak jāčubina un jauzpasē. Bet ja to dari tad problēmu nav un nobraukt bez motora pārbūves tevis minēto robežu var bez stresa i-ctdi un i-dtec motori.

Krokodils 22.05.2023 12:34

I protams ka dzīvoju hruščovenē, bet man nav autiņš x2 dzīvokļu cenā un negrasos nemaz tādu naudas kapsētu pirkt, jeb lekt pāri savām biksēm. 😉

 Toties dzīvoklis man ir ērts un kārtībā vēl pirms 3 gadi uztaisīts kapitālais(no iekšas nepateiks ka psrs tipa ēka) un arī šogad neraudāju par komunālajiem, kas protams ka bija augsti, jo diemzēl apkures cenu vecajās mājās neietekmēt, bet par cik man nav janoliek tur pus alga kaut kādā līzingā par šiku autiņu, tad nebija pamats raudāt. 😂

Krokodils 22.05.2023 12:22

Slinkais rakstīja: Tās ir muļķības. Jau gadus 15 normāliem auto ir agm aķi. Viņiem cikliskums ir pa lielam pie kājas. Man optima aķis iet jau vāirāk par 10 gadiem

Nu neiznu gan man tad laikam dzīvē ar šo galīgi nav paveicies...

Darbā jaunas Škodas kopš 2018g un 2019g nobraukums ap 120k, abiem ir mainīti aķi, jo sistēma ik reiz piesķiļot neganti bļauj ka nevar darbināt start-stop(kaut ir Liepāja-Rīga vairākkārt nobraukts) jeb nav sēdēts 100% rīgas korķī... tāpat sistēma negāja un neganti bļaustās ar visādiem warning-it kā bremzes nestrādatu 😂

Pie dīlera vairākkārt vests uz diagnostiku, ģen.lādēšana ir ok, gan jau nodzēsa kļūdas, palādeja, jo nedeļu-divas noiet un atkal neiet... īsais stāsts nomainīti aķi un uzreiz darbojās un darbojas joprojām.

Opel buss 2018g ar start-stop, nobraucis 180k arī aķis mainīts dīleri....

Pašam kopš marta ir Nissan 2019g un arī iepriekšējais saimnieks tieši bij nomainījis aķi jo bļāva par to ka nepietiek sula, pie dīlera ir uzlikts Bosch ražojums.

😂 un protams aķi tiek uzskatīta kā 'nolietojuma daļa' tā pat kā kāda ritošā un tā neiet zem 'auto garantijas' jeb maksā pats no savas kabatas par aķi un to nomaiņu ja vien tas uzreiz pirmajos menesos nenotiek.

 Jaunajiem aķiem vienkārši dod standarta 2 gadu garantiju.

Iepriekš autiņiem bez start-stop ar to ka oriģ. aķis nospragtu pēc 5..6..8 gadiem nebiju sastapies.

 (piem. Hondai 11 gadi bija ka nomainīju oriģ. aķi,

 a6c6 2008g izlaidumam šoziem pirmajā salā nobeidzās tikai un nācās nomainīt oriģ. jeb tas nogāja 15 gadus)

Krokodils 19.05.2023 14:04

Jau kādu laiku oriģinālo aķu mūžs ir tas pats garantijas periods, jeb 3-5 gadi.

 Liels ''ieguldījums'' tajā ir tieši start stop sistēmai, kas to aķa mūžu noēd, kā traks. Ik pēc pāris gadiem pērc jaunu OEM aķi + nomaiņa = vismaz pāris simti un tad kur tur tas dazu procentu/eiro ekonimiskums uz bāku?

 Drīzak kārtejā nevajadzīgā lieta ar ko sildīt ekonomiku... Jo pat pilnībā izslēgt(oficiali) vairs neļauj, tikai 'nopauzēt' ikreiz kā no jauna piešķil auto.

   Nav jau vairs, kā agrak, ka normāli bij oriģ. aķim noiet 8 pat 10 gadus līdz vienā vēsākā rītā nevarēji vairs piešķilt un tikai tad domāji ko darīt... 😌

Krokodils 19.05.2023 11:36

😂 Pie tipveida hrušcovenes rajonā, pagajušogad parādijās šiks ~2020g bmw X5 mpakas auto(cena no 60k).... Protams smuks jau ir, bet rēcu cik tizli izskatās kopskatā un nē man neskauž!

 Tik ļoti aprobezoti pie mums joprojām ir prātiņi, kuriem tik dikti vajag pontoties apkārtejiem, ka nopērk tik šiku auto, bet dzīvo vecā sūdā raudot par komunālo reiķinu dārdzību. 😂

Krokodils 19.05.2023 11:20

Diemžēl kopš kara un tas ka riepas nav pateicīgas pārvadāšanai vairs nav tādu konkrētu majaslapu kur var garantēt ka būs lētakās.

 Piemeram agrāk visiem ieteicu egzotika.lt, jo stabili bija lētak ne kā pie mums, pārredzama ražosanas gadu sistēma un vēl pērkot 4gab+ bija bezmaksas atsūtīšana uz LV līdz mājas durvīm.

 Tagad skatos cenas tur arī ir krietni uzaugušas un vairs nav vērts sūtīt, kā tikai salīdzināt jo te pat mūsu kantoros var atrast pat lētāk... 

 Tagad parasti populārakajās vietnēs(riepugaraza, mmk,riepas1, jaunasriepas) noskatos modeļus kādus vēlētos, tad konkrēto modeli ar izmēru iemet salidzini elvē, kā arī vienkārši googlē iemet un paskatās dažas pirmās lapas ar cenām ko piedavā(jo ne vienmēr salīdzināšanas platformā ir kāds mazāks riepu bizītis.)

 Un tad arī nopērk lētakajā un sev tīkamakajā vietā.

Pagājusonedeļ iegādajos nākamajai ziemai jaunas ziemenes ar šipiem, videjā cena populārākajos riepu servisos 160€/gab, atradu mazākā riepu kantorī kas piedavāja pa 132€/gab, nopirku un ražotas 3722. 👌

Kas grib tas atrod krietni lētāk, kas negrib domat uz priekšu un ik nedēļu monitorēt cenas un censties nolasīt 'labako' posmu kad nopirkt, 'pie pirmā sniega' atceras, ka vajag jaunas tupelītes un skrien pirkt kādā populārakajā kantorī, nečakarējoties, bet dargāk...

Krokodils 18.05.2023 15:25

Iepriecināšu man nav tas sieviešu parketnieks, bet gan normāls pilnpiedziņas Xtrail.

Neesmu saskāries, bet lasu pilnajos kasko noteikumos nav nekas minets par stikla 'cenas limitu' tikai tas ka stiklojumam man ir 0% pašrisks un bez skaita limita.

Piemeram citiem(hidrotiecienam, aerogrāfijai, atslēgu zaudešanai u.c. ir noteikts maksimālais limits, stiklojumam nav rakstīts.)

Krokodils 18.05.2023 11:03

Varbūt nepareizi izteicos. Vienkārsi var saprast uz kādu ciparu vari +/- tēmēt,  vai 400 vai 600 vai 1000€ gadā, ir starpība. 

 Tas tā lai uzreiz nebūtu 'brokeru' nagos ievadot savu tel. nr.

 Jo pārsvarā kasko piedavajumu izsaka tikai telefoniski un tad esi firmu datubāze kur vairs tev neliek mieru, zvana piedavā visu apdrošināsanas spektru u.t.t...

 

Tipveidu kalkulators nav jo kasko piedavājumi pamatā ir individuali gadījumi izskatot katru auto to modifikāciju un vaditāju vēsturi, tur ir pārak daduz konfigurāciju variāciju lai varētu tādu visiem pieejamu kalkulatoru uzprogrammēt un uzturēt to bezmaksas.

 Turklat šīs firmu iekšejās formulas pēc kurām kalkulē un vadās, nosaucot tev šo gala ciparu tieši tev, arī katram ir savs. Tādejādi katra firma savas formulas baigi nepublisko.

OCTA ir visiem viena publiska pamatformula, pēc kuras visi eiropā kalkulē(protams pieliekot +/- katra kantora ietvaros) un tapēc var viegli 'salīdzināt' kādā mājaslapā kur lētak vai dargāk.

 Bet pati octa darbība no ta nemainās vai ņem lētāko vai dargāko, pamata octa segums-darbība būs vienāda un no tā izmaksas prēmija ja kas gadīsies nemainīsies.

Krokodils 18.05.2023 9:46

Kasko cenu piedāvajumu veic, kā jau minēja pēc visiem iepriekš minētajajiem faktoriem kā arī auto modeļa un to zādzības riskiem. Jo vairak zog auto/ detaļas jo neizdevīgāk apdrošinatajam un jo lielāks cipars būs.

Ja grib var nočekot, neierakstot tel. nr. izmetīs tev cenu uz ko aptuveni vari reiķināties.

www.baltaonline.lv/Klips/apdrosinasana/polise/kasko-apdrosinasana

Bet tur arī jāskatās, kops krievijas invāzijas apdrošinanas ir krietni sadārdzinājušās(kaut ne ukr. ne bel. ne ru standarta paketes octa vai kasko līgumā neiekļaujas) Bet cenas uzaugumšas par visiem 30 līdz 50%

  Piemēram man nissan 2019g Balta vēl tiesi pirms visa trādirīda, paņēmu pa 500€ ar 70€ pašrisku, šogad lētako piedāvaja 800€ ar 300€ pašrisku(vai 1050€ ar 140€) kaut neko nebiju izmantojis autiņš arī vecaks paliek un vairs nav tik vērtīgs... Un no kasko vai neviena avārijā neiekļuvu un BM arī pacelās.

Painteresejos BTA tur ar 140€ pašrisku 630€ gadā pārgāju pie viņiem.  Man šobrīd 16BM klase 👌

Krokodils 28.04.2023 8:32

youtu.be/zyejT4VPzlE?t=52

Pavecāks video, un protams nav glorificētie letiņu iemīļotie vāāgeni, bet sauc hondas par spaini(vai zālespļavēju) cik gribi, bet japāņu inženierija ir japāņu inženierija, kur visi eiropieši 'ārpus normas' nosprāgs uz līdzenas vietas jo vienkārši tā uzkonstruēti, bet honda turpinās dzīvot (žēl ka bundža paspēs 3x norūsēt, līdz motori noklapēs)

Atceros vectēvs ~05gadā dabūja Nissan pulsar N14 hečbeka bundža kas bija japānietis (eiropā modelis bija sunny)

 Bija atbraucis no anglijas, savukārt anglijā bija importēts no japānas. Pārlika stūri pēc LV standartiem(šrotā dabūja 'sunny' donoru) un vectēvs rullēja bēdu nezinot. 

1.8 bendž 140hp, uz to vieglo hečbeka bundžu gāja kā raķete. Motors vispār nedz suloja nedz bija baigās problēmas, odo bija 300k+ jūdzes(jeb 500k+ km) noskrējiens, bet murāja kā bitīte, nekāds motora kapitālais nebija veikts! Vienu reizi tik ķēde mainīta pie 300k km ja pareizi atceros. 

 Žēl, ka par bundžu to pašu nevarēja teikt un pēc kādas 3 LV ziemas sākās lāpīšanas darbi, kur beigās lāpijums pēc lāpijuma un pēdējā gadā kas bija vēl pēc 6 ziemas sāļu sezonām, vairs neizlaida un nācās nopārdot priekš nokaušanas kkāda folkreisā vai kur tur.

Krokodils 27.04.2023 9:37

ZZZZ rakstīja: Krokodils tava  kooRperācija nepasaka kāpēc tauta brauc ar faterlandes 3nieka dīžeļiem 😜 nevis ar hondas i-ctdi 2,2 kuram kombinetajā ciklā 4,8l uz 100 🙈

Tāpēc ka lettlandē to doičlenda brendu tā mīl, tā mīl, ka nekas labāks tak nepastāv!!!! 😂

Negribu jau pontoties, bet viss kas zem audi a4/a6 2.7 vai bmw 2.5 bez stresa tika izkabināti un daudz trijnieki arī, jo tur viss aizkakāts tā, ka sen jau vairs nav ražotnes zirdziņi un nekas vairak par 3/530 zīmīti nav. 

 Man hondai ar čipu un vēl pāris lietiņām bija 198hp un 480Nm grieze nomērīta uz stenda, gāja zvērā ja kurināji. 😉 Ja nekurinaji tad brauca faktiski uz gaisa kur izbraukata visa 'tuvā Eiropa' bez starpgadījumiem.

i-ctdi dzinējs ir viena labi uzkonstruēta japaņu inženierija vēl no 'tiem' labajiem laikiem, turklat ar pirmo, jo tas bija pirmais hondas dīzelis.. Nevis kā vācu markām bezmaz vai izkgadēji izlaiž jaunu dzinēja kodu ar uzlabojumiem un mēģina no jauna būt uzticams, jo ar iepriekšējo kas nesanāca un auzas tādas vai šādas....

 Turklāt resurss viņam tāds, ka bija pateicīgs 'drošai' modifikācijai un gāja zvērā kas ja eļļu mainīji laicīgi (ik pa 10k) faktiski neiznīcināms motors, protams ja nekopi tad ātri noklapē šie motori.

 Bet viņu nākamais i-dtec tur jau protams viss piegriezts pēc visām modernajām ekonomiskuma un ekoloģijas normām un šo dzinēju vairs nevar tā forsēt.

Žēl bija pārdot, bet tomēr vairs nav 18..25 gadi kad pie katra luksafora gribējās to manuāli štepselēt un gāzēt izkabinot to tik iemīļoto doičlandes būvi kas paliek atpakaļskata spogulī. 😏

Krokodils 26.04.2023 13:21

Pēdējais benzīns ar ko gāju skati bij 2009 gadā. Vismaz tad piebrauc pie galvenajiem vārtiem, izpūtējā neko nebāza un nemērija. Tīri tikai tehnisko nočekoja un viss. (reiz- kāds ~2005 gads, pat esmu izgājis arī ar motoru kas ēda elļu un dūmoja- ielēju 'stop smoke' gan eļļas piedevu gan degvielas piedevu dūmošana samazinājās, bet protams ne pilnībā un neko par to neteica, ka nāca minimāli zili dūmi no izpūtēja kamēr tur darbojās.(Antenas ielas skate)

 Protams varbūt tagad ir kas mainījies jo kopš 2010 gada skates ir bijuši tikai dīzeļi kur jabrauc virspirms 'atgāžu pārbaudē'

p.s. Nekad neesmu tajās izgāzies(3 autiņi) un vienmēr izgājis ar pirmo, bieži ar nullīti. 😉

Krokodils 26.04.2023 12:15

msh rakstīja: Tev tiešām ir tik ļoti izskalotas smadzenes ka jāpiesauc oglekļa dioksīds vai kā? Pastāsti labāk kad tu pēdējo reizi redzēji "smirdīgo benzīnnieku" paātrināmies stipri kūpam Jā, un labi ka tu piesauci katalizatorus - benzīnniekam katalizatori ir vajadzīgi lai sadedzinātu to nelielo benzīna daudzumu kas nesadedzis iet laukā pa izpūtēju - lasu ka tāds atmosfērā kļūst par ozonu. Kamēr smaržīgajiem dīzeļiem bez kvēpu filtra pa izpūtēju nāk kvēpi.

Rīga-pierīga, vismaz reizi dienā ir kāds vecs vismaz pus ļimu nobraucis 20gv+ šrots, kura aizmugurē gaiss smird kā pēc tiem 125cc rolleristu zāģētājiem un jāslēdz ir kabīnes recirkulācija savādak sasūc smirdīgo gaisu no āras un nosmakt var. Jo nekādi krutie kabīnes filtri tur nelīdz.

 Nerunajot par noklapējušajiem dzinejiem kam griežas zili dūmi.... Un bendzīniekiem ta skatē nav nekāda 'atgažu pārbaude' tādi skati iziet ar visu to ka dūmo no eļļu dedzināšanas un no tā rada neizmērojami augstākus papildus izmešus ne kā dīzelis kam viss ir vietā.

 Nezinu nevajag gudrot visādus šķūningus griežot āra visu, čipojot cik vien var... tapēc kad tāds indivīds iedomājas, ka ar savu vidusskolas izglītību domā, ka ir gudraks par ražotāju inženieriem, tad arī nebūs problēmu.

 Man nedz 2007g 'Euro4' marķejuma dīzelis ar 300k nobraukumu nedz tagad 'Euro6 W' marķējuma dīzelis pieliekot degunu pie izpūtēja nesmird un deguns nekņud, pat ostot-elpojot tur minūti(smaržo pēc parasta silta gaisa) Dūmi ar nekādi nenak ārā, pēdēja skatē dūmainība 0.05. Jo visi filtri ir vietā un tie darbojas.

Krokodils 25.04.2023 14:34

ZZZZ rakstīja:

Krokodils rakstīja:

KartejaisJ rakstīja:

Borgore rakstīja: Vari dazus VW modelus un izlaiduma gadu nosaukt? Cik skatijos ari VW paterins salasijas.

2019 Seat Tarraco 4drive. 

Ar ziemas riepām siltā laikā uz šosejas zem 6.5.

Kārtīgā ziemā ap 7. Pilsētā mazliet virs 9. 

Bet nu braucu ar mierīgu kāju.

Nissan Xtrail 2019 i-4x4 CVT 2.0dci 7 sēdvietas(tātad 'smagais' variants),

 3 cilvēki un dažas somas, weekenda tripiņš uz Igauniju.

 Pilna bāka 60l aptuveni 80% šosejas un 20% pilsēta, ar vairakām apstāšanām pie apskates objektiem, lampiņa iedegās un nobraukti 866km. Nav skriets bet nav arī galīgi sēņots- kruīzs un ievēroti visi ātruma ierobežojumi.

 Ņemot vērā to, ka kompī vel rāda ka var nobraukt ~100km tatad ~10L atlikums bākā, iztērēti ap 50L un pēc izreiķinatā sanāk, ka patēriņš 5.7L/100km. Kompis rāda 6.7L tātad melo uz aptuveni vienu litru.

Pieleju nestē līdz atsitienam un ielieti ir 52L, bet pēc lampiņas iedegšanās vēl līdz tankam pārdesmit km pabraucu.

Un tas vēl ir uz mīkstā sastāva ziemenēm kurām ir 5mm tātad nederīgas nākamajai ziemai un šovasar nobraukšu.

 Ar normalām vasarenēm, varētu vēl dabūt nost un domāju ka pat pie 5L uz simtiņu tādā šosejas režīmā tad būs.

Ikdienas darbos pa pilsētu(Rīga-pierīga) kur teiktu sanāk 60% šoseja un 40% pilseta, nav sanācis tā reali notestēt, tik pēc kompja rādītā 7.3L/100km, reālitātē sanāk tad mazāk...

Ikdienā neskrienu, īpaši pa pilsetu, jo kāda jēga? Tātad nav smaga kāja.

  Nebūt nav slikti priekš liela izmēra SUV. 👍

Melo visi, sākot ar dus sūkni..Nu labi, kaut ko nepasaka...Nissan Pathfinders 2,5d ar 17R 265/70 ruļļiem arī tikai 7/8 l uz 100km. Ko tas 1-2l konkrēti atrisina? 

Paņem Subaru Tribeca vai Outback ar beņdžas dzinēju un kādu laiciņu varēs pabraukāties bez visādiem dīzeļ kakalizātor urīna uc problēmām.

Neredzu kāpēc ar smirdīgu bendžu būtu jabraukā kam  +/- ekvilalentam litrāžas auto co2 uz kilometru ir lielākos rādijumos nerunajot par kkādiem vecākiem spēkratiem, kam tas pamata 'Euro2/3' katalizators jau sen ir izdedzis un sairis un dabā spļauj pa taisno visu ārā, vai vēl labāk ar kaut kādu trolejbusu- kam nākotne ir nobraukt savus 500km un tad stundām ilgi esi spiests dirnēt pie vada jeb darīt ko citu nevis braukt uz galamērķi.

Iepriekš honda accord unītis i-ctdi 2.2L dīzelis manuālis,

 Bez smagas kājas braucot, kombinētajā ciklā vidējais 4.8L ikdiena.

 Uz šosejas Rīga-Sigulda ir braukts tā, ka kompī rāda 3.8L/100km pie 90kmh kruīza. 😉

 Ar vienu bāku kas bija 65L vēsi varēja nobraukt 1100KM līdz lampiņai. Jeb reāli esmu Frankfurte - Rīga, vairākas reizes nobraucis ar vienu bāku. Turp ceļš gan sanāca līdz ~Lodzai(ap 850km) jo autiņš piekrauts pilns līdz augšai un vieta tajā unītī bija daudz. 

 Protams ja spiedi pilnu pulksteni un gāja labi, tad kāda vairs ekonomija.

Salīzinot kaut viena koncerna ietvaros CO2 Outback 2020g 2.5i(169hp/252Nm) izspļauj 169g/km tikmēr pēdejais viņu 2.0(150hp/350Nm) boxer dīzelis kas bija 2015g izspļāva 145g/km. 

 Xtrail gadījumā manējais 2L dīzelis 158g/km un jaunais 1.5L bendžas 3cilindru MHEV hibrīds 161g/km... (Par dzinēja ilgmūzību nemaz nerunājot)  😄 

  Nu tad KUR bendzīnieki ir zaļāki?!??? Es teiktu ka tieši pretēji!

 Besī šī dīzeļu norakšana, tikai tapēc ka pēdejos 10 gadus reklāmas tā ir izskalojušas smadzenes, ka pat reāliem neatkarīgajiem testiem cilvēki netic, jo tak pa televizoru koorperācijas saka, ka tieši dīzeļu dēļ pasaule iet pa skuju taku!!! (Tik sadārdzinot cenas automobīļiem, jo redz var atsauktie)

Krokodils 19.04.2023 8:42

KartejaisJ rakstīja:

Borgore rakstīja: Vari dazus VW modelus un izlaiduma gadu nosaukt? Cik skatijos ari VW paterins salasijas.

2019 Seat Tarraco 4drive. 

Ar ziemas riepām siltā laikā uz šosejas zem 6.5.

Kārtīgā ziemā ap 7. Pilsētā mazliet virs 9. 

Bet nu braucu ar mierīgu kāju.

Nissan Xtrail 2019 i-4x4 CVT 2.0dci 7 sēdvietas(tātad 'smagais' variants),

 3 cilvēki un dažas somas, weekenda tripiņš uz Igauniju.

 Pilna bāka 60l aptuveni 80% šosejas un 20% pilsēta, ar vairakām apstāšanām pie apskates objektiem, lampiņa iedegās un nobraukti 866km. Nav skriets bet nav arī galīgi sēņots- kruīzs un ievēroti visi ātruma ierobežojumi.

 Ņemot vērā to, ka kompī vel rāda ka var nobraukt ~100km tatad ~10L atlikums bākā, iztērēti ap 50L un pēc izreiķinatā sanāk, ka patēriņš 5.7L/100km. Kompis rāda 6.7L tātad melo uz aptuveni vienu litru.

Pieleju nestē līdz atsitienam un ielieti ir 52L, bet pēc lampiņas iedegšanās vēl līdz tankam pārdesmit km pabraucu.

Un tas vēl ir uz mīkstā sastāva ziemenēm kurām ir 5mm tātad nederīgas nākamajai ziemai un šovasar nobraukšu.

 Ar normalām vasarenēm, varētu vēl dabūt nost un domāju ka pat pie 5L uz simtiņu tādā šosejas režīmā tad būs.

Ikdienas darbos pa pilsētu(Rīga-pierīga) kur teiktu sanāk 60% šoseja un 40% pilseta, nav sanācis tā reali notestēt, tik pēc kompja rādītā 7.3L/100km, reālitātē sanāk tad mazāk...

Ikdienā neskrienu, īpaši pa pilsetu, jo kāda jēga? Tātad nav smaga kāja.

  Nebūt nav slikti priekš liela izmēra SUV. 👍

Krokodils 13.04.2023 15:38

Nu tu ar salīdzināji.... ASV tikai retais jeb kāds 'bendzīngalva' zinās cik reali ēd degvielu. Pārejie 90% ikdienas cilveki kas mierīgi braukā ar 3.2L, 4.0 vai 5.0L V8 atmosfēriskajiem dzinējiem nedomā un nezin kāds ir patēriņš. (Jo pa lielam šī joma- liešana bakā pa kabatu nesit, tad kapēc gan būtu jāseko tam līdz?)

 Tas pie mūsu degvielas cenām domājam, planojam ko un kādu labāk kur pat +/- 1L/100km bieži izšķir par labu kaut kam konkrētam, kā arī ja DUS nomet tur 10c/L kāda īpašajā bāku dienā, tad valstī notiek haoss!!!!....

  Tieši tāpēc jeņķi braukā ar 2.5T/3T pašmasas svara kategorijas ram 2500 u.c. pikapiem ikdienā(pat ja nevajag jeb pa asfaltu) un viss vienalga.

 Tikmēr eiropas cilvēciņu mušī jebkuru kurš pat iedomājas par turbanizētu 1.6/2.0L dīzeli...😂😂😂 Smieklīgi...

Krokodils 12.04.2023 14:52

Pēdejo piecu ziemu laikā Rīgā un pierīgā uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt cik ir bijuši tādi rīti, ka pa nakti sasniedzis 'pamatīgs' daudzums(vairāk par 10cm, jeb potītes dziļumu vienā naktī) un jādomā, kā kaut kur tikt, rokoties ārā.

 RS transportam virsū ir visezonu lisenes, jo tā var naudu ieekonomēt uz autoparka apkalpošanu... Un tiem jau pie 1cm sniega buksē un ir grūtības. 😅

 Tas, ka švītiņu pilsētā ber tik abnormāli sāli cenšoties kausēt šo nokritušo sniega masu, lai pa ūdens renēm aizpeld... ZIEMĀ! Nevis šķūrē un ved fiziski ārā, tas jau cits pilsētas nekārtības jautājums...

P.S. Ka arī tautā ir jāmainas domāsanai un beidzot jaizbeidz pirkt un likt tās 5.5/6mm lietotās ziemenes(ko vācijā vai zviedrijā met arā, bet pie mums taisa biznesu)

 Jo pie mums domā, ka tādas 'brendinieces' vēl ir labas, jo tak vēl nav noteiktais minimums sasniegts, tad jau var braukt... NĒ! Tādas tupeles ir metamas, drošai ziemas braukšanai! Un tad pilnpiedziņas suv velkas pilla Rīga gan jau, ka ar trīcošam kājam jo redz viņam ar savu pilnpiedziņu 'slīd'

Krokodils 06.04.2023 14:33

Pirms mēneša iegādajos šādu aparātu, 2019g T32 2.0dci.(tatad iet ceturtais gads) odometrā 180k, nekas negrab neklab pat braucot pa 'veco' rīgas bruģi viss kluss.

Pēdeja gada laikā ir paņemtas vairakākas bolt drive u.c. firmu īstermiņa nomas automasīnas(Q3, Tiguan, corolla u.c. panelī pārdesmit tūkstoši- tātad galīgi svaigas mašīnas) bet tajās pa nelīdzeno veco bruģi daudz vairāk viss grabēja un klabēja salonā.

No degvielas patēriņa ir izbrauktas divas bākas uz (E) degvielas marķējuma ziemenēm kuras visticamāk šovasar noplēsīšu jo ap 6mm(tatad metamas priekš vēl vienas ziemas) un tad nākamogad domāsu par vasaras tupelēm uz saviem diskiem- lieki nespiežot un arī galīgi neaizmniegot pa pilsētu 8L, pa šosi 7L.

Jautājums man ir par TPM spiediena monitoriem, vai to ir iespējams piekodet lai otrs 'vasaras' pāris arī darbojas? Ir noskatīti arī oriģ. nissan diski, ir iekšā viņiem sensori, bet jautajums ir par šo lietu....

Vai sī tehnoloģija pa lielam strādā tikai uz vienu sensora komplektu? Un pa 15 gadiem, kad šo autorazotāji ieviesa(ap 2005 gadu) nekas nav mainījies?

 Savādāk bortēt nost no ziemenēm likt vasarenes diskos iekšā un otrādi ik sezonu nerealakais čakars un piķis, jo pa to riepu servisi plēš papildus.

Sencim ir xc60 2016 gada un šis tas protams volvo ir labāks kaut tas ir vecāks modelis. Piemēram kartes joprojām volvo piedavā bezmaksas atjaunot no sava datora iekača usb, iespraud un atjaunojas, nissan tikai pirmos 3 gadus dod uz SD kartes bez maksas, talāk plēš piķi(pie norde dīlera 300€ jau noskaidroju) Bet nu ir zināmi saiti... Pagaidīsu, ka iznāks šī gada ta to sakārtos. Jo patlaban ir pēdejā bezmaksas iedotā 21g karte.

 Volvo protams klusāks pats par sevi jo viņam dubultais stiklojums, zīmju atpazīšana strāda uz 2 zīmēm, nissan tik 1 nolasa. Panorāmas lūka gan lielāka ne kā xc60.

 Ā un vienīgais tāds ko vīlos, ka ir parastā kruīzkontrole, ne adaptīvā, cik noprotu šamējie vēl neieviesa pat pēdejos šajos 'facelift' T32 xtrailos. Jo pat krutākajā T32 modelī ko vācijā var atrast uz stūres nav nekādas papildus podziņas kruīzam lai speletos ar atālumu tikai standarta + un - kruīzam.

 Bet nesūdzos autiņš labs un man patīk! Uz sosejas ar 2L dci arī apdzīt nav problēma, iespied un ceļ ļoti raiti!

Dzinēja versija 1995cc jeb bez adblue, kas nākotnē atvieglos dzīvi jo par vienu gemoroju mazāk ko taisīt.

 Ar 1.6dci cik noprotu lai to xtrail masu iekustinātu tur bēdu ieleja ar lielu dzinēja mocīšanu un brēkšanu ja vajag iespiest, pat kaškajam, kas ir ap 200kg vieglāks... Nerunājot ja viņu piekrauj.

Gramatiņā rakstīts ka šim xtrailam ir 12gadu garantija pret nesošo konstrukciju caurrūsēšanu.

 Standarta nissan auto garantija ir 3 gadi vai 100tūkst. km ja paņem Nissan 5* paplasināto tad ir +2 gadi pielikti klāt bez nobraukuma ierobezojuma, bet tā paplašinātā strāda savādak ne kā parastā... Tātad Nissans dod maksimums 5 gadus.

Krāsojuma garantija ir 3 gadi.

 Bet vasarā protams tiks vests uz antikoroziju(ne eļļinu pūtejiem) Lai pēc 4..5..6 latvijas ziemām apakša būtu svaiga, dzīva, kā no salona.

Interesanti stradā CVT kārba, viņam ir kkāda Auto kārbas simulācija, ka ķip normāli braucot un gāzē ta viņš ta kā iet un nomet ātrumu it ka pārslēdzoties, kaut variators....

Skatoties vadošajās detaļu bodēs(trodo, ic24, autodaļas), OEM detaļas gan viņam ir pamaz un daudz kas nav.

 Kārbas filtrus, blīves oriģ. sūtiju no amayama, jo ar visu šipingu no japānas 46€ (+ muita 21%)

 Piebildīšu, dīleris par šādu pašu grozu paprasīja 160€, jeb kārbas konusa filtrs kas maksā 3.60€ 'norde' paprasīja 70€ u.t.t. 😅😅😅

 Visā visumā nenoželoju, ka paņēmu! 😍

Krokodils 09.03.2023 15:47

Ja tev autiņš ir jauns vai līdz 5 gadu vecs īpasi ievests no dienvidiem, tad ir vērts ieguldīt, kvalitatīvākā pretkorozijas apstrādē jo visticamāk, ka brauksi ar šo svaigo autiņu kādu ilgāku laiku.. Ka arī ja negribi, lai pie tālāk pārdošanas būtu rūsa kādi caurumi (respektīvi lielāka pardošanas vertība)....

Ja nopērc 10..13..15gv+ mobīli ar jau esošu rūsu kas mērama kilogramos... Nu nez.. Šādi autiņi vienam saimniekam parasti kalpo 3..4 tehniskās un tev ir vēlme/doma viņu pārdot, jo apnīk viņā likt iekšā, tāpec ka tas vai šitas no dārgā(liela loka) noplīst, ka arī noteikti vienkarši gribas ko svaigāku jo esosajam eksemplāram piemēram pie 20 gadi jau.

Eļļiņu jēga ir pūst ja normāli noņem visus plastmasus, kārtīgi nomazgā, kādas bēdīgakās vietas attiecīgi papildus apstrādā lai apturētu procesu un tad pūš. neviens eļļiņu pūteju kantoris to nedara! Paceļ auto, izpūš savu noteikto litru uz auto, pieprasa piķi. A uz kā pūsts, kur pūsts, tas ka zem eļļiņas metals tapat pūst talāk.... viņiem neinteresē! (turklāt vēl to papildus caurumu urbsana, nevis jau esošo tehnisko caurumu izmantošana ir *****)

Kārtīgaku pretkoroziju(piem autospeci) ir verts veikt ja kā jau minēju- autiņš svaigs, nav redzējis mūsu sāli un zini, ka brauksi ilgāk par līzinga/kredīta termiņu.

Ja nopērc jau 10+ gadīgu(200k+ km) padzīvojušu kasti, kura jau ir parūsējusi, nezinu cik liela jēga ir iegrūzt tos 2-3tūkstošus labā pretkorozijā.

Manā uztverē labāk to naudu ieguldi lai samainītu 'lielos lokus' lai to savu laiku ko pavadīsi ar autiņu, varētu bez lielajām tehniskam problēmam braukt.

Nevis apšancē kasti ar pretkoroziju un autiņs stavēs jo naudas nav lai nomainītu ūdenssūkni, rullīsus, ķēdes nomaiņa utml. (vai tad cilveki ņem jaunus ātros kredītus? Lai paceltu to servisa maksu kas ir 1000€+ piemēram)

Tikai mans viedoklis.

Krokodils 07.03.2023 15:40

core rakstīja: Lohs, kas lohs.

Nu ja tu raksti 10+, tātad tas ir tāds kas ir 10.. 11...12 gadus vecs (tā jau būtu cita paaudze), bet tā cayenne ko tu ieliki ir 15+, kāpēc tad uzreiz neraksti, ka tava toyota maksā kā 5+ gadīgs poršs, arī tak taisnība tik kas tā par toyotu, kas 11 gadīga maksā 10k? Piedzejoji pusi cenas klāt? Tātad ja salīdzinam reāli, līdzīga gada mašīnas, tad pa vienu poršu sanāk kādas 4 tavas toyotas, bet tu saki maksā vienādi

Tātad tava 12. gada toyota ir zašibis mašīna, bet 14. gada f sērija, vai kāds poršs ir nobraukts šrots? Loģika augstākajā līmenī.

Un tici man, tava toyota ātrāk par citiem kļūs par rūsas spaini, pulē vai nepulē

Iepriekš braucu ar 2006g hondu(importēju 12gadā no FR dienvidiem) visi spļaudījās, ka norūsēs pirmajā vai otrajā ziemā un vajadzēs metināt! Bet pēc 5. ziemas noņemot plastmasiņus rūsas bij mazak ne kā dažam labam tā laika bmw, audī vai volvo markas mobīlim, ko redz autospecos. Protams rūsa bij bet nekas traģisks. Manā īpašumā bija 6 gadus un visas 6 skates bija pa nullēm. (es autiņus arī kopju, nevis brauc līdz paliec uz ceļa vai lāpa divnieciņus..)

Sagribējās ko svaigāku dzīvē, tagad braucu otro ziemu ar toyotu un arī baigi nevaru sūdzēties par rūsu. Protams apakšā virspusejā ir(pateicoties mūsu ūber sāls tehnoloģijai), bet līdz caurumiem ta lai skate neizlaistu, vēl tāls ceļš ejams! (visnotaļ neplanoju braukt ar viņu vēl 10 gadus lai kaut ko raudātu par to, pētīt tur sazin ko un vestu konservēt uz autospeciem)

Masīna ir pārvietošanās līdzeklis, nevis kā Latvijā pierasts kaut kāda mīlulīte kuru jāsaglabā uz visu mūžu!

Izlien taks beidzot no tās aprobežotās ieciklējošās vācu kastes ārā! Nav vairs 80/90tie, ka 'vācu' kvalitātei bij nozīme! Tās bundžas nu jau visi autoražotāji taisa vienādi 'ekonomiski!'

Neviens vairs netaisa, lai tā kaste pēc 25..30 gadiem vēl būtu braucama ar oriģ. metālu.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti