MMX rakstīja:
... viedokļa ir vairāk vai mazāk pajāt ar ko tu brauc, ja braucamais ar pūlēm pārdzīvo garantijas laiku.
Tas jau sen ir konstatets, ikviens normali domajošs cilvēks to saprot!
Līdz ko EV izripo no ražotnes konveijera, šaja dabas zaļīguma kkādā marķējumā(ja tāds būtu) būtu nereāli negatīvi pasā apakšas sarkanajā zonā - un viss tieši deļ masīvās bateriju pakas, kuru lai izražotu vajag nereālākos resursus
1. Lai iegūtu visus sos materialus(tiek kustinata 24/7 lielā smagā tehnika, kas darbojas uz 8..10..12L dīzeļdzinējiem)
2. Lai apstrādatu šos iegūtos materiālus tam seko neskaitamie dabas/reģionu bojājumi.
Lai tu kā EV kastes īpasnieks no sīs sarkanās zonas izkaptu tev ir ļoti ekoloģiski, ļoti saprātīgi ar šādu auto jabrauc, jalādē ir ar super zali iegūtu elektrību utml. Un tad 8-15 gadu laikā, atkarībā cik km nobrauc, spēsi ''neitralizēties'' šajā savā dabas pēdu nospiedumu jomā ko esi radījis jo speciali pasūtīji lai priekš tevis izražo!
BET vai kāds par to runā?!?? Protams, ka NĒ! Tieši otrādi, tiek masveidā skalotas smadzenes ka tak pabrauc 1-3 gadus un ņem jaunu tosteri 50..80..100k vertībā, jaunā ''izdevīgā'' līzingā!!! Jo tak tev nevajag kabatā to summu lai brauktu zaļi, kā pārskaistinatajās reklāmās.
Tas viss ir bizness tādejādi īstā aina tiek paslaucīta zem tepiķa un tie kas vēlas publiskot kādus oficiālus datus tiek fiksi apklusināti vienā vai otrā veidā..
Un kamēr pasaulē nav oficiāli akreditēti dati no liela pētniecības institūta tikmer arī EV var turpinat mierīgi rullēt šo labo peļņas biznesu, kur bagātie kļūst arvien bagātaki, lejot PR reklāmās skaisti zaļos ūdeņus.
ICE autiņš noripojot no konveijera ir kudiš zaļākā situacijā, bet tur tas grafiks iet uz otru pusi, sakarā ar eļļas un citu šķidrumu maiņām, kas pat pareizi utlizējot savu 'pēdu' atstāj utml.























Gluži kā tas bij vw dīzeļgeitā par to jau SEN zināja- izglītoti cilvēki tehniskajā mehaniķu jomā par šo šumējās un runaja jau ap 2011/12 gadu, ka tur acīmredami kkas nav tīrs un galīgi nesakrīt ar oficiālajiem datiem, protams kkādu vietējo mehaniķi vai cilvēku grupu visp neņems pa pilnu tāda liela kompanija, tapec tik pasmīneja jo publiskajā telpā nebija 'oficiālu' pierādījumu un arī pieļauju, ka visticamāk gadiem šī informācija tika nokontroleta, tādejādi viss tika paslaucīts uz visvisādiem pantiem un vw turpināja rullēt, līdz liktenīgajam 2015g brīdim ka visticamak kādam nespēja vai nu pietiekami samaksat par klusesanu vai nestrādaja visas iebiedēšanas metodes un maiss bija vaļā ar jau oficiālajiem pētijuma datiem ko vairs nokontrolēt nevarēja. 😉