core rakstīja: Lohs, kas lohs.
Nu ja tu raksti 10+, tātad tas ir tāds kas ir 10.. 11...12 gadus vecs (tā jau būtu cita paaudze), bet tā cayenne ko tu ieliki ir 15+, kāpēc tad uzreiz neraksti, ka tava toyota maksā kā 5+ gadīgs poršs, arī tak taisnība tik kas tā par toyotu, kas 11 gadīga maksā 10k? Piedzejoji pusi cenas klāt? Tātad ja salīdzinam reāli, līdzīga gada mašīnas, tad pa vienu poršu sanāk kādas 4 tavas toyotas, bet tu saki maksā vienādi
Tātad tava 12. gada toyota ir zašibis mašīna, bet 14. gada f sērija, vai kāds poršs ir nobraukts šrots? Loģika augstākajā līmenī.
Un tici man, tava toyota ātrāk par citiem kļūs par rūsas spaini, pulē vai nepulē
Iepriekš braucu ar 2006g hondu(importēju 12gadā no FR dienvidiem) visi spļaudījās, ka norūsēs pirmajā vai otrajā ziemā un vajadzēs metināt! Bet pēc 5. ziemas noņemot plastmasiņus rūsas bij mazak ne kā dažam labam tā laika bmw, audī vai volvo markas mobīlim, ko redz autospecos. Protams rūsa bij bet nekas traģisks. Manā īpašumā bija 6 gadus un visas 6 skates bija pa nullēm. (es autiņus arī kopju, nevis brauc līdz paliec uz ceļa vai lāpa divnieciņus..)
Sagribējās ko svaigāku dzīvē, tagad braucu otro ziemu ar toyotu un arī baigi nevaru sūdzēties par rūsu. Protams apakšā virspusejā ir(pateicoties mūsu ūber sāls tehnoloģijai), bet līdz caurumiem ta lai skate neizlaistu, vēl tāls ceļš ejams! (visnotaļ neplanoju braukt ar viņu vēl 10 gadus lai kaut ko raudātu par to, pētīt tur sazin ko un vestu konservēt uz autospeciem)
Masīna ir pārvietošanās līdzeklis, nevis kā Latvijā pierasts kaut kāda mīlulīte kuru jāsaglabā uz visu mūžu!
Izlien taks beidzot no tās aprobežotās ieciklējošās vācu kastes ārā! Nav vairs 80/90tie, ka 'vācu' kvalitātei bij nozīme! Tās bundžas nu jau visi autoražotāji taisa vienādi 'ekonomiski!'
Neviens vairs netaisa, lai tā kaste pēc 25..30 gadiem vēl būtu braucama ar oriģ. metālu.
Ja tev autiņš ir jauns vai līdz 5 gadu vecs īpasi ievests no dienvidiem, tad ir vērts ieguldīt, kvalitatīvākā pretkorozijas apstrādē jo visticamāk, ka brauksi ar šo svaigo autiņu kādu ilgāku laiku.. Ka arī ja negribi, lai pie tālāk pārdošanas būtu rūsa kādi caurumi (respektīvi lielāka pardošanas vertība)....
Ja nopērc 10..13..15gv+ mobīli ar jau esošu rūsu kas mērama kilogramos... Nu nez.. Šādi autiņi vienam saimniekam parasti kalpo 3..4 tehniskās un tev ir vēlme/doma viņu pārdot, jo apnīk viņā likt iekšā, tāpec ka tas vai šitas no dārgā(liela loka) noplīst, ka arī noteikti vienkarši gribas ko svaigāku jo esosajam eksemplāram piemēram pie 20 gadi jau.
Eļļiņu jēga ir pūst ja normāli noņem visus plastmasus, kārtīgi nomazgā, kādas bēdīgakās vietas attiecīgi papildus apstrādā lai apturētu procesu un tad pūš. neviens eļļiņu pūteju kantoris to nedara! Paceļ auto, izpūš savu noteikto litru uz auto, pieprasa piķi. A uz kā pūsts, kur pūsts, tas ka zem eļļiņas metals tapat pūst talāk.... viņiem neinteresē! (turklāt vēl to papildus caurumu urbsana, nevis jau esošo tehnisko caurumu izmantošana ir *****)
Kārtīgaku pretkoroziju(piem autospeci) ir verts veikt ja kā jau minēju- autiņš svaigs, nav redzējis mūsu sāli un zini, ka brauksi ilgāk par līzinga/kredīta termiņu.
Ja nopērc jau 10+ gadīgu(200k+ km) padzīvojušu kasti, kura jau ir parūsējusi, nezinu cik liela jēga ir iegrūzt tos 2-3tūkstošus labā pretkorozijā.
Manā uztverē labāk to naudu ieguldi lai samainītu 'lielos lokus' lai to savu laiku ko pavadīsi ar autiņu, varētu bez lielajām tehniskam problēmam braukt.
Nevis apšancē kasti ar pretkoroziju un autiņs stavēs jo naudas nav lai nomainītu ūdenssūkni, rullīsus, ķēdes nomaiņa utml. (vai tad cilveki ņem jaunus ātros kredītus?
Lai paceltu to servisa maksu kas ir 1000€+ piemēram)
Tikai mans viedoklis.