Vispar interesanti palasīt 08/10 gadu, ka Latvijā vēl bija pārsvarā bendzīndzinēju piekritēju, kuru tendence bija norēkt tos taupīgos dīzelistus(un viņu itkā dārgos servisus)
15gadi vēlāk paši gan jau ka ripo ar dīzeli jo ikdienā mazāks patēriņš un draudzīgāka cena uz tablo 🙃 Un visticamāk ka šobrīd no.irš EV jo kaut kur tā dzīves neapmierinātības negācija jaizliek.
Tas jau ir tas sabiedrības krējums, kas labāk nopirks alkoholu un pielies mūli, nevis nopirks autiņam jaunu kvalitatīvu aķīti vai samainīs degv. filtru. ⛄ (par pārejo auto apkopi nerunāsim...)
Tur jau dīzeļauto nebūs pie vainas.
Ar vairakiem dīzeļiem savā mūžā ziemas periodā esmu mierīgi bez stresa ar pirmo piesķīlies -25'c un pat -28'c salā, pat kad auto stavējis ārā 2 vai 3 dienas tāda konstantā salā.
Tā kā viss ir auto īpašnieka prioritātēs - vai tajos aukstajos rītos skraidīt, kā ap.īzies ar vadiem rokā, lai nekavētu darbu vai nē. 🙃
Par -35'c vai -40'c scenarijiem, kur bendzīns patiesi būtu parāks, jo brauktu, kamēr dīzeļi stavētu ar sasalušam bakām pat ar maz ziemas piedevu, nerunaju.
Tādi klimatiskie apstākļi mums nav un nebūs, ka butu jabaidas.
Līdz -25'c mierīgi visiem dīzeļiem būtu jābrauc, pārejais jau atkarīgs no auto īpašnieka.